خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

گزارش کارآموزی اصلاح بذر و نهال(ایستگاه تحقیقاتی عراقی‌محله) در 17 صفحه ورد قابل ویرایش

گزارش کارآموزی اصلاح بذر و نهال(ایستگاه تحقیقاتی عراقی‌محله) در 17 صفحه ورد قابل ویرایش

ایستگاه تحقیقاتی کشاورزی گرگان ( عراقی محله) :

ایستگاه تحقیقاتی عراقی محله در فاصله حدود 5 کیلومتری شمال گرگان در مسیر جادة فرودگاه گرگان واقع گردیده است این ایستگاه در سال 1342 زیر نظر ادارة اصلاح و تهیه نهال و بذر گرگان تحت عنوان ایستگاه کشاورزی و بمنظور پاره ای تحقیقات در زمینه غلات، سبزی وصیفی و پنبه در دو قطعه تاسیس و شروع به فعالیت نمود. مسئول این ایستگاه در حال حاضر آقای مهندس مسادات می باشد.

فعالیت جاری در این ایستگاه شامل پروژه های غلات، دانه های روغنی، سبزی و صیفی، ذرت و علوفه بوده که در هر یک از این پروژه ها در زمینة مسائل به نژادی و به زراعی وافزایش کمیت و کیفیت محصولات تولیدی فعالیتهای گسترده ای صورت می پذیرد.

بخش تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر :

این بخش در راستای تحقق خود کفایی و افزایش تولید در محصولات کشاورزی از دیر باز با ایجاد ایستگاههای تحقیقات کشاورزی در سطح منطقه داشته و در مورد زراعتی مختلف از قبیل:

1- غلات

2- پنبه

3- دانه های روغنی

4- سبزی

5- صیفی

6- ذرت و گیاهان علوفه ای

8- حبوبات

9- درختان میوه .

طرحهایی تحقیقاتی به زراعی و به نژادی را اجراء نموده و یا در دست اجزاء دارد این طرحها عمدتا در ایستگاههای تحقیقات کشاورزی تحت پوشش مرکز تحقیقات کشاورزی گرگان و گنبد به اجراء درآمده است .

فعالیتهای بخش تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر عبارتند از :

1- بررسی به نژادی و به زراعی بروی محصولات زراعی و صنعتی در منطقه

2- تهیه، آزاد سازی و معرفی ارقام اصلاح شده و پر محصول به منظور افزایش عملکرد در واحد سطح

3- تهیه و تولید بذرهای خالص و درجه یک اعم از هیبرید الیت، سوپرالیت و نولکئوس در محصولات مختلف

4- بررسی و تعیین مقاومت ارقام مختلف نباتات زراعی و درختان بارده نسبت به خشکی، شوری و سایر شرایط نا مطلوب در مراحل مختلف اصلاح نباتات

5- بررسی و تعیین ارزش غذایی و کیفیت مختلف زراعی

6- انجام امور مربوط به حفظ و کنترل کیفیت و تهیه و ارائه دستورالعمل های فنی در زمینه کاشت، داشت و برداشت ارقام اصلاح شده و قابل توصیه در منطقه

7- بهبود کیفی ارقام اصلاح در محصولات زراعی با توجه به ذائقه و مصرف کننده

8- همکاری در اجزاء طرحهای تحقیقاتی ملی

9- ارتباط، همکاری و هماهنگی با سایر بخشهای تحقیقاتی به منظور تهیه و تنظیم طرحها و برنامه های مشترک تحقیقاتی

مشخصات ایستگاه تحقیقاتی کشاورزی گرگان (عراقی محله):

این ایستگاه در سال 1337 تاسیس شده، مساحت ایستگاه 37 هکتار می باشد و میزان بارندگی سالیانه آن بین 400 تا 37 450 میلی متر است. ارتفاع آن از سطح دریا 5/5 متر است.

موقعیت جغرافیایی ایستگاه به قرار زیر است :

طول جغرافیایی : 54 درجه و 25 دقیقه شرقی

عرض جغرافیایی : 36 درجه و 45 دقیقه شمالی

بخش کلزا ایستگاه تحقیقاتی گرگان :

همان طور که از نام این بخش مشخص است این بخش بر روی گیاه کلزا متمرکز شده است .

مسئولین و محققین این بخش :

رحمت الله بهرام - محسن باقری

عناوین طرح های به نژادی :

1- ایجاد لاینهای رستورر، نرعقیم و نگهدارنده کلزا برای نواحی سواحل خزر چکیده :

در این طرح کلیه ژرم پلاستها موجود و وارد شده از خارج جهت تهیه لاینهای نرعقیم با روش بکراس به مدت چهار نسل استفاده می شوند و از طرفی با سلف کردن ارقام هیبریدوتت کراس آنها برای تولید رستورر اقدام می شود. تا کنون با طرح قبلی که به انجام رسیده حدود 15 و نگهدارنده و 4 رستورر تولید شده است و بالاینهای فوق الذکر 60 در دست تولید است. با اجرای این طرح امید است وابستگی به وادرات بذر هیبرید مرتفع گردد .



خرید فایل



لینک منبع :گزارش کارآموزی اصلاح بذر و نهال(ایستگاه تحقیقاتی عراقی‌محله) در 17 صفحه ورد قابل ویرایش

گزارش کارآموزی اصلاح بذر و نهال(ایستگاه تحقیقاتی عراقی‌محله) be3t.filenab.com/product-54817-Report-apprenticeship-modified-seeds-and-seedling.aspx‎Cachedفرمت فایل: doc حجم فایل: 148 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 17. گزارش کارآموزی اصلاح بذر و نهال(ایستگاه تحقیقاتی عراقی‌محله)در 17 صفحه ورد قابل ویرایش ... دریافت فایل گزارش کارآموزی اصلاح بذر و نهال(ایستگاه تحقیقاتی ... agigdlc.ir/post.php?id=6692‎Cached18 ا کتبر 2016 ... گزارش کارآموزی اصلاح بذر و نهال(ایستگاه تحقیقاتی عراقی‌محله) در 17 صفحه ورد قابل ویرایش. ادامه مطلب. زمان انتشار ... دانلود فایل اتوکد برش آپارتمان مسکونی 5 طبقه با کد ارتفاعی و مبلمان کامل قابل ویرایش - خرید آنلاین و دریافت فروش دانلودی گزارش کارآموزی اصلاح بذر و نهال(ایستگاه تحقیقاتی ... www.novinmgali.ir/?p=3529‎Cached8 نوامبر 2016 ... گزارش کارآموزی اصلاح بذر و نهال(ایستگاه تحقیقاتی عراقی‌محله) در 17 ... تحقیقات اصلاح و تهیه نهال بذر کرج در152 صفحه ورد قابل ویرایش ادامه مطلب. کاملترین فایل گزارش کارآموزی اصلاح بذر-ایستگاه تحقیقات و اصلاح ... www.sarvoptdl.ir/file3918.html‎Cached15 جولای 2016 ... گزارش کارآموزی اصلاح بذر و نهال(ایستگاه تحقیقاتی عراقی‌محله) ما ... بذر و نهال( ایستگاه تحقیقاتی عراقی‌محله) در 17 صفحه ورد قابل ویرایش […]. کاملترین فایل گزارش کارآموزی زراعت و اصلاح نباتات(ایستگاه ... www.sarvoptdl.ir/file5327.html‎Cached20 جولای 2016 ... گزارش کارآموزی اصلاح بذر و نهال(ایستگاه تحقیقاتی عراقی‌محله) ما ... بذر و نهال( ایستگاه تحقیقاتی عراقی‌محله) در 17 صفحه ورد قابل ویرایش […]. دانلود گزارش کارآموزی اصلاح ذرت،سویا ، سورگوم در ایستگاه ... www.sarvoptdl.ir/file294.html‎Cached3 جولای 2016 ... گزارش کارآموزی اصلاح بذر و نهال(ایستگاه تحقیقاتی عراقی‌محله) ما ... بذر و نهال( ایستگاه تحقیقاتی عراقی‌محله) در 17 صفحه ورد قابل ویرایش […]. دریافت فایل گزارش کارآموزی اصلاح بذر-ایستگاه تحقیقات و اصلاح ... www.risearticle.ir/download/4369‎Cached26 ا کتبر 2016 ... گزارش کارآموزی اصلاح بذر و نهال(ایستگاه تحقیقاتی عراقی‌محله) در 17 صفحه ورد قابل ویرایش ادامه مطلب... دانلود گزارش کاراموزی مرکز تحقیقات ... خرید فایل( گزارش کارآموزی موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال بذر کرج ... www.risearticle.ir/download/5303‎Cached27 ا کتبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(گزارش کارآموزی اصلاح بذر-ایستگاه تحقیقات و ... بذر و نهال( ایستگاه تحقیقاتی عراقی‌محله) در 17 صفحه ورد قابل ویرایش ادامه ... کاملترین فایل گزارش کارآموزی اصلاح بذر و نهال(ایستگاه تحقیقاتی ... www.farazwb.download/?p=28109‎Cached3 ا کتبر 2016 ... ... تحقیقاتی عراقی‌محله)}را دانلود خواهید کرد. گزارش کارآموزی اصلاح بذر و نهال( ایستگاه تحقیقاتی عراقی‌محله) در 17 صفحه ورد قابل ویرایش. ادامه مطلب ... فروش فایل گزارش کارآموزی اصلاح بذر و نهال(ایستگاه تحقیقاتی ... www.novindlc.site/?p=12736‎Cached13 ا کتبر 2016 ... گزارش کارآموزی اصلاح بذر و نهال(ایستگاه تحقیقاتی عراقی‌محله) در 17 صفحه ورد قابل ویرایش ... دانلود (پروژه کامل اتوکد منزل مسکونی 2 طبقه دارای نما و برش کامل قابل ویرایش) · دانلود فایل ( پایان نامه مواد هوشمند و کاربرد آن در پروسه ...