خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پایان نامه مقایسه سلامت روانی زنان با سرپرست و بدون سرپرست حدود سنی 35 ساله شهرستان رشت

پایان نامه مقایسه سلامت روانی زنان با سرپرست و بدون سرپرست حدود سنی 35 ساله شهرستان رشت


چکیده

هدف از تحقیق حاضر مقایسه سلامت روان در بین زنان با سرپرست و بدون سر پرست حدود سنی 35 ساله شهرستان رشت است که جامعه آماری مشخص شده عبارتند از زنان دارای شوهر و بدون شوهر که طبق آمار بدست آمده از اداره ثبت احوال از بین 12000 زن حدود سنی 35 سال و مشخص کردن آمار زنان بی سرپرست و با سرپرست 150 نفر به عنوان نمونه انتخاب گردیده و جهت سنجش این آزمودنیها پرسش نامه سلامت عمومی گلدنبرگ که دارای 28 سوال چهار گزینه ای است استفاده گردیده و نمرات خام آن بدست آمده و جهت آزمون فرضیه ها از روش آماری t متغیر مستقل استفاده گردیده که نتایج بدست آمده حاکی از آن است که بین سلامت روانی و اضطراب و افسردگی و نشانه های بدنی در بین زنان با سرپرست و بدون سرپرست تفاوت معنی داری وجود دارد .

مقدمه

اعتقاد کامل داریم که تندرستی یکی از نعمتهای بزرگ در زندگی انسان است و نمی توان منکر شد که سلامتی روانی در رده بالاترین نعمتها است . افرادی که به نحوی با بیماران روانی ، عقب ماندگان ذهنی ، معتادان به مواد مخدر و الکل سر و کار دارند به این امر اعتقاد کامل دارند بدیهی است بیماریهای روانی مخصوص به یک قشر و یا طبقه خاصی نبوده و تمام طبقات جامعه را شامل می گردد . بیماری روانی ، کارگر ، کارمند ، محصل ، مهندس نمی شناسد و به عبارت دیگر امکان دارد ابتلا به ناراحتی های روانی برای همه افراد جامعه وجود دارد و هیچ انسانی از فشارهای روانی و اجتماعی مصون نیست و به عبارت دیگر در برابر بیماریهای روانی مصونیت نداشته و ندارد به طورکلی باید گفت وجود یک بیمارروانی به کار عادی و اقتصاد خانواده لطمه شدید وارد می کند از لحاظ روابط انسانی سایر افراد خانواده را دروضع ناراحت و تاسف آوری قرار می دهد و خانواده باید صرفنظر از مخارج هنگفت و صرف وقت فشار روانی شدیدی را برای نگهداری بیمار خود تحمل کند و هدف از سلامت روان ارشاد و راهنمایی و آشنا ساختن مردم به اصول و روابط صحیح انسانی و بر حذر داشتن آنها از مخاطراتی است که سلامت روان را تهدید می کند متخصصین بهداشت روانی آموزش بهداشت همگانی را اساسی ترین روش پیشگیری اولیه می دانند شخص سالم احساس می کند که افراد اجتماع او را دوست دارند و به او احترام می گذارند و او نیز متقابلاً به آنها احترام گذاشته و آنها را دوست دارد . فرد غیر عادی اظهار می کند به کسی اعتماد ندارد ، اجتماع برای او ارزش قائل نیست او دوست خود و واقعی نداشته و ندارد .

فهرست

عنوان صفحه

چکیده 1

فصل اول:کلیات تحقیق 2

مقدمه 3

بیان مسئله 5

اهمیت و ضرورت تحقیق 6

اهداف تحقیق 7

سوال مسئله 7

فرضیه تحقیق 8

متغیرها 8

تعاریف نظری و عملیاتی واژه ها و مفاهیم 8

فصل دوم: پیشینه و ادبیات تحقیق 10

تعریف سلامت روانی 11

مشکل تعریف 11

مختصری درباره تاریخچه و پیشینه سلامت روانی در ایران 12

تاریخچه بهداشت و سلامت روانی 25

زمینه تاریخی آسیب شناسی روانی 43

موضوع آسیب شناسی روانی 51

تعریف آسیب شناسی 53

دیدگاه اختلالات اضطرابی در سلامت عمومی 59

دیدگاه روان پویایی 60

دیدگاه رفتار گرایی 63

دیدگاه شناختی 65

نظریه ها ، تحقیقها و درمان افسردگی در سلامت عمومی 69

نظریه های زیست شناسی 70

تحقیقات انجام شده در خارج و داخل کشور 73

تحقیقات انجام شده در خارج از کشور 75

فصل سوم: روش تحقیق 77

فهرست

عنوان صفحه

طرح تحقیق 78

جامعه تحقیق 78

حجم نمونه تحقیق 79

پرسشنامه سلامت عمومی(ghq) 80

روش تحلیل داده ها 84

فصل چهارم: یافته ها و تجزیه و تحلیل داده ها 85

مقدمه فصل چهارم 86

جدول 2-4: مقایسه سلامت روانی 93

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری 104

بحث و نتیجه گیری 105

پیشنهادات 107

محدودیت ها 108

منابع و ماخذ 109



خرید فایل



لینک منبع :پایان نامه مقایسه سلامت روانی زنان با سرپرست و بدون سرپرست حدود سنی 35 ساله شهرستان رشت

پایان نامه مقایسه سلامت روانی زنان با سرپرست و بدون سرپرست حدود ... downloadmagale.cero.ir/product-325413-پایان-نامه-مقایسه-سلامت-روانی-زنان-با-سرپرست-و-بدو.aspx‎Cachedپایان نامه مقایسه سلامت روانی زنان با سرپرست و بدون سرپرست حدود سنی 35 ساله شهرستان رشت. پایان نامه مقایسه سلامت روانی زنان با سرپرست و بدون سرپرست حدود ... mihandocs.com/4184-پایان-نامه-مقایسه-سلامت-روانی-زنان-با-سرپرست-و-بدون-سرپرست-حدود-سنی-35-ساله-شهرستان-رشت.html‎Cached9 سپتامبر 2015 ... هدف از تحقیق حاضر مقایسه سلامت روان در بین زنان با سرپرست و بدون سر پرست حدود سنی 35 ساله شهرستان رشت است که جامعه آماری مشخص شده ... پایان نامه مقایسه سلامت روانی زنان با سرپرست و بدون سرپرست حدود ... https://selzir.com/.../16494093-پایان-نامه-مقایسه-سلامت-روانی-زنان-با-سرپرست-و-بدون-سرپرست-حدود-سنی-35‎Cachedپایان نامه مقایسه سلامت روانی زنان با سرپرست و بدون سرپرست حدود سنی 35 ساله شهرستان رشت محدوده قیمت از 5000 تومان از فروشگاه فایل و مقالات. دریافت فایل پایان نامه مقایسه سلامت روانی زنان با سرپرست و بدون ... www.sarvoptdl.ir/file744.html‎Cachedبیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید نام محصول دانلودی: پایان نامه مقایسه سلامت روانی زنان با سرپرست و بدون سرپرست حدود سنی 35 ساله شهرستان رشت درجه کیفی و ... پایان نامه مقایسه سلامت روانی زنان با سرپرست و بدون سرپرست حدود ... www.risearticle.ir/download/131‎Cached23 ا کتبر 2016 ... فهرست ، چکیده و لینک دانلود((پایان نامه مقایسه سلامت روانی زنان با سرپرست و بدون سرپرست حدود سنی 35 ساله شهرستان رشت)) را در ادامه مطلب ... برترین پکیج پایان نامه مقایسه سلامت روانی زنان با سرپرست و بدون ... tmaghalec.ir/?p=3303‎Cached25 ا کتبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{پایان نامه مقایسه سلامت روانی زنان با سرپرست و بدون سرپرست حدود سنی 35 ساله شهرستان رشت}}+آماده ارائه به جویندگان ... دانلود پایان نامه مقایسه سلامت روانی زنان با سرپرست و بدون ... - یاقوت وب yaghutweb.cloudsite.ir/دانلود-پایان-نامه-مقایسه-سلامت-روانی-ز/‎Cached26 سپتامبر 2016 ... دانلود پایان نامه مقایسه سلامت روانی زنان با سرپرست و بدون سرپرست حدود سنی 35 ساله شهرستان رشت -کامل و جامع. نویسنده : admin | سپتامبر 26th, ... دانلود پایان نامه مقایسه سلامت روانی زنان با سرپرست و بدون سرپرست ... harirdlc.ir/article/9893‎Cachedدانلود پایان نامه مقایسه سلامت روانی زنان با سرپرست و بدون سرپرست حدود سنی 35 ساله شهرستان رشت -کامل و جامع. Posted on اکتبر 14, 2016 by mina. کاربران ... پایان نامه رشته روانشناسی مقایسه سلامت روانی زنان با سرپرست و بدون ... faridfile.ir/?p=75899‎Cached1 ا کتبر 2016 ... دانلود پایان نامه رشته روانشناسی مقایسه سلامت روانی زنان با سرپرست و بدون سرپرست حدود سنی 35 ساله شهرستان رشت با فرمت ورد و قابل ویرایش ... فروش دانلودی پایان نامه مقایسه سلامت روانی زنان با سرپرست و بدون ... faraztabiat.aslblog.ir/post/867‎Cachedبا سلام حضور پژوهندگان گرامی.شما به صفحه اختصاصی پایان نامه مقایسه سلامت روانی زنان با سرپرست و بدون سرپرست حدود سنی 35 ساله شهرستان رشت وارد شده اید.