خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پایان نامه بررسی رابطه تک فرزندی با اختلالات رفتاری

پایان نامه بررسی رابطه تک فرزندی با اختلالات رفتاری


چکیده:

این تحقیق به منظور بررسی رابطة تک فرزندی با اختلالات رفتاری انجام گردید.پس از تشریح کامل اختلالات رفتاری و ذکر انواع آن، پرسشنامة راتر روی 30 کودک تک فرزند و 30 کودک غیرتک فرزند پاسخ داده شده است.این پرسشنامه، مخصوص معلمان بوده و در چند مدرسة ابتدائی کرج به طور تصادفی توزیع شده است.معلمان برحسب آشنایی خود با انش آموزان تک فرزند و غیر تک فرزند پرسشنامه ها را تکمیل نموده اند.آزمودنیهای دانش آموز در این کار پژوهش بین 7 تا 12 سال سن داشته اند.در آخر پس از پایان کار و انجام محاسبات آماری از طریق روش آماری x2 (مجذور کا) مشاهده شده که x2 (6/06) بدست آمده بزرگتر از x2 جدول (5/671) بوده است.بنابراین بین تک فرزندی و اختلالات رفتاری رابطة معنی داری وجود دارد وسطح معنی داری آن برابر 5% p7 است.

«مقدمه»

بحث دربارة رفتارهای انسان و چگونگی بروز اختلال در آن نیازمند بررسی دیدگاهها و نظریه های دانشمندان مختلفی است که با تمام پیچیدگی موضوع، سعی در شناخت بشر و چشمه های زایای نیازهای او دارند.علاقه و کنجکاوی در این زمینه پشینه ای به قدمت زندگی انسان بر کرة زمین دارد.اما در یک صد سال اخیر مطالب بسیاری در این باره به رشتة تحریر در آمده است که با وجود پراکندگی فراوان، می توان آنها را دسته بندی کرد.در انجام این مهم، در می یابیم که هر یک از دانشمندان در نظریة خود، انسان و رفتارهای او را از بعد خاص مورد بررسی و تحقیق قرار داده اند، و بر اساس دریافتهای تک بعدی خویش، صبورانه سعی در توجیه و توضیح انسان و رفتارهایش کرده اند و انسان را همان چیزی معرفی کرده اند که خود شخصاً دریافته اند که می توان گفت نظر به آنها به مثابه افرادی است که در مثال مولوی، در تاریکی، بر بخشی از بدن فیل دست کشیده و تلاش در توضیح و تعریف آن موجود بر اساس آگاهی ناقص و محدود خویش دارند، زیرا در حقیقت انسان ترکیب بسیار جالب و قابل تحسینی از جسم (بدن) ، عقل (ذهن) و معنویات (بعد الهی) است و هر یک از اینها امکانات و امتیازات بی شمار برای او به ارمغان دارد که به دنبال خود نیازها و خواسته های بسیاری را نیز ایجاد می کند.

فهرست

چکیده ..۳
فصل اول
مقدمه… ۵
بیان مساله. ۷
اهمیت پژوهش…. ۹
فرضیه پژوهش.. ۱۱
تعاریف عملیاتی….. ۱۱
فصل دوم
اختلالات رفتاری… ۱۳
تعاریف اختلالات رفتاری… ۱۴
رفتار بهنجار…. ۱۸
برآورد درصد شیوع اختلالات رفتاری… ۱۹
بررسی مختصری از تاریخچه و علل اختلالات رفتاری….. ۲۲
اصل فراموش شده ژنتیک.. ۲۸
ارتباط نقش سیستم ایمنی با افزایش مشکلات رفتاری. ۳۰
دسته بندی اختلالات رفتاری.. ۳۲
انواع اختلالات رفتاری موجود در هر گروه از دسته بندی های گروه ترویج روانپزشکی.. ۴۳
چگونگی ارتباط با والدین با فرزندان و تاثیر آن بر ویژگی های رفتاری آنان….. ۴۹
چگونگی بروز اختلال در رفتار از نظر رفتار گرایان ۵۴
روشهای رفتار درمانی….. ۵۹
اختلالات رفتاری در کودکان تک فرزند و چند فرزند شهر تهران ۶۵
فصل سوم
جامعه آماری.. ۶۸
ابزار پژوهش.. ۶۹
اعتبار پرسشنامه راتر….. ۷۲
پایایی آزمون راتر….. ۷۳
روش اجرای تحقیق… ۷۴
روش تحلیل آماری….. ۷۵
فصل چهارم
بحث و نتیجه گیری… ۸۰
پیشنهادات. ۸۱
محدودیتها. ۸۲
منابع…. ۸۳
پیوست….. ۸۶
پرسشنامه.. ۸۷
پرسشنامه مشخصات مربوط به دانش آموز… ۹۳



خرید فایل



لینک منبع :پایان نامه بررسی رابطه تک فرزندی با اختلالات رفتاری

پایان نامه بررسی رابطه تک فرزندی با اختلالات رفتاری - سایت پروژه ... seroomid.cero.ir/product-325423-پایان-نامه-بررسی-رابطه-تک-فرزندی-با-اختلالات-رفتا.aspx‎Cachedپایان نامه بررسی رابطه تک فرزندی با اختلالات رفتاری. چکیده: این تحقیق به منظور بررسی رابطة تک فرزندی با اختلالات رفتاری انجام گردید.پس از تشریح کامل ... تحقیق بررسی رابطة تک فرزندی با اختلالات رفتاری bankmaghale.ir/تحقیق-بررسی-رابطة-تک-فرزندی-با-اختلالا/‎Cached Similarدنلود مقاله و پروژه و پایان نامه دانشجوئی ... تحقیق بررسی رابطة تک فرزندی با اختلالات رفتاری مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۹۶ ... پایان نامه بررسی رابطه تک فرزندی با اختلالات رفتاری(همراه با پرسش ... projeh20.ir/رابطه-تک-فرزندی-با-اختلالات-رفتاری/‎Cached Similarپایان نامه بررسی رابطه تک فرزندی با اختلالات رفتاری..پس از تشریح کامل اختلالات رفتاری و ذکر انواع آن، پرسشنامة راتر روی 30 کودک تک فرزند و 30 کودک غیرتک ... پایان نامه رابطه تک فرزندی و اختلالات روانی - گوپاس- خرید و فروش ... goopas.com/market.../پایان-نامه-رابطه-تک-فرزندی-و-اختلالات-ر/‎Cached Similar12 جولای 2014 ... بررسی مختصری از تاریخچه و علل اختلالات رفتاری… ... ۹۳. چکیده: این تحقیق به منظور بررسی رابطة تک فرزندی با اختلالات رفتاری انجام گردید. روش تحقیق دانلود بررسی رابطه تک فرزندی با اختلالات رفتاری www.karenthesis.ir/.../روش-تحقیق-دانلود-بررسی-رابطه-تک-فرزندی-با-اختلالات-رفتاری‎Cachedاین تحقیق به منظور بررسی رابطه تک فرزندی با اختلالات رفتاری انجام گردید. ... در آخر پس از پایان کار و انجام محاسبات آماری از طریق روش آماری x2 (مجذور کا) مشاهده شده که x2 .... پایان نامه بررسی رابطه اختلالات رفتاری کودکان با بهداشت روانی والدین. پایان نامه بررسی رابطه تک فرزندی با اختلالات رفتاری ofmas.ir/product-84338-پایان-نامه-بررسی-رابطه-تک-فرزندی-با-اختلالات-رفتا.aspx‎Cachedپایان نامه بررسی رابطة تک فرزندی با اختلالات رفتاری در 96 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc. فهرست. چکیده .. فصل اول مقدمه… بیان مساله. اهمیت پژوهش… پایان نامه های رشته علوم تربیتی - بررسی رابطه تک فرزندی با ... file.pnublog.com/.../بررسی-رابطه-تک-فرزندی-با-اختلالات-رفتاری-در-بین-دانش-آموزان‎Cachedهمکاری در فروش فایل - دانلود پایان نامه پایان نامه های رشته علوم تربیتی , پایان نامه های ... بررسی رابطه تک فرزندی با اختلالات رفتاری در بین دانش آموزان زهرا حسینی ... دانلود (پایان نامه بررسی رابطه تک فرزندی با اختلالات رفتاری) | نوین ... www.novindlc.site/?p=4496‎Cached8 ا کتبر 2016 ... هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر عنوان محصول دانلودی:پایان نامه بررسی رابطه تک فرزندی با اختلالات رفتاری یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش ... پایان نامه بررسی رابطه تک فرزندی با اختلالات رفتاری 9wklcl.sarvdlc.com/‎Cachedپایان نامه بررسی رابطه تک فرزندی با اختلالات رفتاری. دانلود فایل ( پایان نامه بررسی رابطه تک فرزندی با اختلالات رفتاری ... tmaghalec.ir/?p=7038‎Cached28 ا کتبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی پایان نامه بررسی رابطه تک فرزندی با اختلالات رفتاری وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه مطلب کلیک ...