خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پروژه طرح افزایش ظرفیت و خط توسعه سیمان مازندران

پروژه طرح افزایش ظرفیت و خط توسعه سیمان مازندران

نقش value engineering در اجرای پروژه

مقدمه :

میزان موفقیت بنگاههای اقتصادی در یک بازار رقابتی به تلاش آنها در جهت شناخت نیازهای مشتریان
( مصرف کنندگان ) و پاسخگویی به این نیازها بستگی دارد. مشخصات محصولات و خدماتی که بنگاه به بازار عرضه می کند باید رضایت مشتری را جلب نماید . این رضایت ممکن است از طریق قیمت مناسب، کیفیت مطلوب ، تحویل به موقع ، خدمات مناسب پس از فروش و ... و یا ترکیبی از آنها حاصل شود. محدودیت منابع امکان پاسخگویی به تمام خواسته های مشتریان را سلب می کند . این مساله ایجاب می کند تا بنگاهها مشخصاتی از محصول /خدمت را که نزد مشتری دارای ارزش بیشتری هستند، شناسایی کرده و بهترین راه حل (از نظر هزینه و کیفیت ) را برای دستیابی به آن مشخصات تعیین کنند. مهندسی ارزش مجموعه ای از تکنیکها و روشهاست که با نگرش سیستمی ، کارکردهای اصلی و فرعی یک محصول /خدمت را شناسایی کرده و ارزش هر کارکرد را نزد مشتری مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد . همچنین به عنوان یک ابزار مدیریتی در تعیین بهترین روش ایجاد این کاردکرد ، به تصمیم گیر (تصمیم گیران ) کمک می کند .

مطالعه بر روی موضوع مهندسی ارزش در طول جنگ جهانی دوم در اثر کمبود مواد اولیه و برای اولین بار در اواخر 1960 توسط " لارنس دی مایلز" مخترع آنالیز ارزش در شرکت جنرال الکتریک آغاز شد .

معرفی تکنیک EARNED VALUE

کنترل پیشرفت فعالیتهای پروژه در سیستم سنتی معمولا بر اساس زمان یا هزینه انجام میگرفت. بدین ترتیب که مقدار پیشرفت زمانی از نسبت زمان سپری شده برای انجام فعالیت وزمان کل براورد شده برای اتمام آن محاسبه میگرددوبه همین ترتیب مقدار پیشرفت هزینهای نیز بدست میاید. اما EARNEDVALUE با ارائه یک روش هر دو شاخص را به طور یکجا دخیل کرده است ودرصد پیشرفت را با توجه به هردو آنها بدست می آورد. محاسبات EARNEDVALUE بر اساس سه شاخه اصلی انجام میگیرد که به شرح آنها خواهیم پرداخت:

BCWS (BUDGETED COST FOR WORK SCHEDULED) : هزینه پیش بینی برای یک فعالیت با توجه به مدت زمان آن فعالیت را نشان میدهد.

مثال) برای یک فعالیت 10 روزه که به ازای هر روز 1000 واحد پول هزینه در نظر گرفته شده است BSWS برابر با 10000 = 1000 * 10 واحد پول خواهد بود بدین ترتیب برای 5 روز از این کار 5000 = 1000 * 5 واحد پول ، هزینه پیش بینی می شود . به این مقدار اصطلاحا Planned Value گفته می شود.

( Budgeted cost for work performaned ) BCWP: این شاخص ، ارزش کار واقعی انجام شده روی فعالیت را مشخص می کند . این شاخص را اصطلاحا Earned value گویند

( actual cost for work performaned ) ACWP : هزینه واقعی که تا کنون برای انجام فعالیت ها صرف شده است را نشان می دهد .

محاسبه زمان کل پروژه

زمان پروژه یعنی بهترین زمان یا کوتاهترین زمانی که در آن پروژه طبق برنامه پایان پذیرد. این زمان پروژه ازجمع زمانهای فعالیت های مسیر بحرانی بدست می آید برای بدست آوردن زمان کل پروژه را می توان با زمان مبداء صفر فرض کنیم بعداً امکان این هست که بجای این زمان صفر تاریخ واقعی پروژه را بنویسیم .

در روش محاسبات زمانهای رفت از سمت چپ شبکه شروع می کنیم اگر شروع رویداد اول صفر باشد ختم آن ماکزیمم یعنی باندازه مدت فعالیت خواهد بود . به همین ترتیب چون رویداد ابتدای فعالیت قبل همان رویدادانتهای فعالیت قبل میباشد پس زودترین زمان شروع فعالیت بعد برابر زودترین زمان ختم فعالیت ماقبل آن است . اگر رویداد ابتدای یک فعالیت رویداد چندین فعالیت باشد زمان شروع یا زمان زودترین این رویداد برابر جمع max زمانهای بحرانی ، قبل از آنست بعبارت دیگر اگر چند فعالیت بیک رویداد ختم شوند زودترین موقع بوسیله درازترین سری از فعالیتها تعیین میشود . بعنوان مثال در شبکه زیر اگر رویداد 1 در هفته مبدأ یعنی صفر شروع شود رویداد 2 زودترین موقعی معادل 16 هفته را دارد. رویداد 8 از سه خط زنجیر تشکیل شده است که در صفحه بعد مشاهده میکنید.

فهرست:

عنوان

صفحه

مقدمه

1

مفاهیم پروژه

4

محدودیت‌های مدیریت پروژه

14

برنامه ریزی کلان ، تفصیلی و عملیاتی پروژه

29

مراحل یک پروژه

37

محاسبه زمان پروژه

38

شبکه‌های پرت و سیستم تخمین زمان

45

گام‌های اجرای پروژه و انواع ساختار پروژه

49

معرفی تکنیک EARNED VALUE

55

مقایسه روشهای پیش‌بینی شده دوره طرح متفاوت با استفاده از متریک ارزش کسب شده

68

دودیدگاه در باره EARNED VALUE

87

تفاوت MSP و PrimAvera

94

پروژه طرح افزایش ظرفیت و توسعه سیمان مازندران

101

توضیحات پروژه سیمان مازندران

103

چارت پروژه

104

اجزای تشکیل دهنده پروژه و بررسی پروژه

105

توضیحات،Mazandaran Cement MSP

108

نقش Value engineering در اجرا پروژه

119

فرم ارزیابی پیمانکار

158

مشکلات شرکت صنایع آذراب

161

منابع

163

ضمیمه

164



خرید فایل



لینک منبع :پروژه طرح افزایش ظرفیت و خط توسعه سیمان مازندران

پروژه طرح افزایش ظرفیت و خط توسعه سیمان مازندران : شبنم پلاس - مریم shabnmplusie.dibablog.com/post/518‎Cached13 سپتامبر 2016 ... دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پروژه طرح افزایش ظرفیت و خط توسعه سیمان مازندران || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید دانلود (پروژه طرح افزایش ظرفیت و خط توسعه سیمان مازندران) jahanriane.meeblog.ir/post/549‎Cached28 ا کتبر 2016 ... لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم عنوان محصول دانلودی:پروژه طرح افزایش ظرفیت و خط توسعه سیمان مازندران یکی از بهترین فایل ها در این موضوع ... پروژه طرح افزایش ظرفیت و خط توسعه سیمان مازندران 14lhov.nikandlc.ir/‎Cachedپروژه طرح افزایش ظرفیت و خط توسعه سیمان مازندران. کاملترین فایل پروژه طرح افزایش ظرفیت و خط توسعه سیمان مازندران ... tmaghalec.ir/?p=4039‎Cached25 ا کتبر 2016 ... ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم محقق گرامی،شما با جستجوی پروژه طرح افزایش ظرفیت و خط توسعه سیمان مازندران وارد این صفحه ... دانلود پروژه طرح افزایش ظرفیت و خط توسعه سیمان مازندران -کامل و جامع ... agigdlc.ir/post.php?id=24435‎Cached18 ا کتبر 2016 ... اینک شما با جستجوی ((پروژه طرح افزایش ظرفیت و خط توسعه سیمان مازندران)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -پروژه طرح افزایش ظرفیت و خط توسعه ... پژوهش طرح افزایش ظرفیت و خط توسعه سیمان مازندران - فایل ناب be3t.filenab.com/product-57103-tahghigh.aspx‎Cachedدانلود پروژه طرح افزایش ظرفیت و خط توسعه سیمان مازندران طرح خط توسعه سیمان مازندران پروژه سیمان مازندران پروژه پایان نامه تحقیق مقاله پژوهش دانلود پروژه دانلود ... خرید و دانلود پروژه طرح افزایش ظرفیت و خط توسعه سیمان مازندران ... www.novinmgali.ir/?p=8393‎Cached12 نوامبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{پروژه طرح افزایش ظرفیت و خط توسعه سیمان مازندران}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به ... دانلود پروژه طرح افزایش ظرفیت و خط توسعه سیمان مازندران -کامل و جامع gooyadlc.madblog.ir/post/86‎Cached18 نوامبر 2016 ... لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم به صفحه دانلود فایل(پروژه طرح افزایش ظرفیت و خط توسعه سیمان مازندران)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید ... پژوهش طرح افزایش ظرفیت و خط توسعه سیمان مازندران - دانلود پروژه ... file.saze20.ir/پژوهش-طرح-افزایش-ظرفیت-و-خط-توسعه-سیمان/1700‎Cached5 نوامبر 2016 ... پژوهش طرح افزایش ظرفیت و خط توسعه سیمان مازندران در یک فایل ورد برای شما کاربران در نظر گرفته شده است و شما می توانید این پژوهش را در صورت ... دانلود پروژه طرح افزایش ظرفیت و خط توسعه سیمان مازندران -کامل و جامع ... www.sarvoptdl.ir/file4563.html‎Cached17 جولای 2016 ... امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید عنوان محصول دانلودی:پروژه طرح افزایش ظرفیت و خط توسعه سیمان مازندران