خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پایان نامه مقایسه ویژگی های شخصیتی «شخصیت ضد اجتماعی و انحرافات اجتماعی در بین دانشجویان دختر و پسر»

پایان نامه مقایسه ویژگی های شخصیتی «شخصیت ضد اجتماعی و انحرافات اجتماعی در بین دانشجویان دختر و پسر»


مقدمه:

نیازهای اختصاصی انسان که شرحش توسط اجتماع به وجود نیامده اند ، بلکه در صحن تحول و تکامل تاریخ زندگی بشر پدیدار گشته اند. اما چگونگی بروز و ظهور آن ها و چگونگی برآوردن آن ها کاملٲ ناشی از اجتماع است. هر اجتماعی مطابق مؤسسات و عوامل ویژه خود شکل خاصی به آن ها می دهد روان شناسان تاریخ طولانی بشر را چون آزمایشگاهی آموزنده مورد استفاده قرار می دهد و بر خلاف دیگر روان شناسان مانند فروید که شخصیت را سازنده اجتماع نمی داند بلکه به اعتقاد او این اجتماع که شخصیت ها را می سازد به عبارت دیگر اختلاف شخصیت ها ناشی از اختلافات اجتماعات بشری است، همه آدمیان نیازمند به رفع گرسنگی، به رفع تشنگی، به استراحت و خواب و... هستند، ولی در جامعه های مختلف این نیازها به وجوه مختلف برآورده می شوند، همچنین است مقابله با نیازهای دیگر آدمی، مثلٲ در یک جامعه ی سرمایه داری نیاز به همانندی یا ممکن است بدین طریق ارضاء شود که عضو آن جامعه به اندوختن ثروت و مال بپردازد تا بدین وسیله خود را ممتاز سازد، یا اینکه به عضویت شرکت بزرگی در آید تا وابستگی به آن شرکت سبب امتیاز او گردد. آدمی احاطه شده از امور متضادی است که یکی از امور متضاد این است که از اختیار آدمی بیرون است زندگی و مرگ است و گاهی توجه به این دو مقوله و در حد معقولی به آن فکر نکردن باعث مسائلی در زندگی انسان می شود که به عنوان اخلاق ضد اجتماعی به حساب می آید افرادی که دارای رفتار ضد اجتماعی هستند از نظر اضطراب مورد بررسی واقع شده اند که افراد سیکو پات نسبت به افراد بهنجار اضطراب کمتری داشته باشند و این پیش فرض فقط در حد کمی، ممکن است صادق باشد که گر چه افراد دارای انحرافات اجتماعی کمتر از سایر افراد نگران و دلواپس به نظر می رسند ولی تمام نشانه های بدنی و عضلانی را که معمولٲ در اضطراب وجود دارد مانند میزان ضربان قلب و تنگی نفس و ... هسته ی اصلی اختلال شخصیت در انحرافات اجتماعی دوری گزیدن از مردم، تجربه های جدید و حتی تجربه های قبلی است که این اختلالات غالبٲ ترکیبی است از یک ابزار ترس احمقانه با یک میل شدید برای مورد پذیرش و محبت واقع شدن افراد مبتلا به این اختلال تمایل زیادی برای روابط اجتماعی یا فعالیت های جدید دارند ، اما ممکن است به دلیل ترس از عدم قبول و مورد پذیرش واقع شدن، بی میلی خاصی برای روابط اجتماعی نشان دهند و در مقابل به انحراف کشیده شوند. (منصور – 1382)

تعریف : اختلال شخصیت ضد اجتماعی

همان طور که قبلا ذکر شد کسانی که به اختلالات اضطرابی، بدنی شکل، و سایر اختلالات غیر سیکوتیک مبتلا هستند، گرچه ممکن است موجب ناراحتی خانواده و دوستان بشوند، ولی اساسا خود آنها هستند که از ناراحتیشان رنج می برند. برعکس در افراد مبتلا به اختلال ضد اجتماعی این رنج و ناراحتی وجود ندارد. نشانه ی مشخص این اختلال عبارت است از: یک نگرش درنده خوئی نسبت به دیگران، و بی احساسی مزمن و بی تفاوتی نسبت به حقوق آنان که به صورت دروغ، دزدی، کلاهبرداری، و سوء رفتار جلوه گر می شود. ارتباط با شخصیت های ضد اجتماعی ممکن است خطرات آشکاری به همراه داشته باشد، زیرا بسیاری از آنان آشکارا تمایلات مجرمانه ی خود را بروز می دهند. عده ی این افراد بالنسبه زیاد است و به همان اندازه که مشکلات روانی برای دیگران می آفرینند، ممکن است که مسائل اساسی اجتماعی و قانونی برای آنان فراهم سازند.

شیوع سابقه ی تاریخی و اختلال اراده

شیوع اختلالات شخصیت ضد اجتماعی 2 تا 3 درصد است و در مردان چهار برابر زنان است (رجیر و دیگران، 1984؛ کادوت، 1986). اما تنها افراد مبتلا به اختلال شخصیت ضد اجتماعی مرتکب دزدی و کلاهبرداری نمی شوند بلکه افراد به اصطلاح "عادی" نیز به سرقت، جعل، و اختلاس مبادرت می ورزند. اما وقتی که افراد عادی مرتکب دزدی و یا کلاهبرداری می شوند، مجرم شناخته شده و عملشان جرم محسوب می شود، در حالی که در شخصیت های ضد اجتماعی این رفتارها به گونه ی دیگری مورد توجه قرار می گیرد.



خرید فایل



لینک منبع :پایان نامه مقایسه ویژگی های شخصیتی «شخصیت ضد اجتماعی و انحرافات اجتماعی در بین دانشجویان دختر و پسر»

کاملترین فایل پایان نامه مقایسه ویژگی های شخصیتی «شخصیت ضد ... www.sarvoptdl.ir/file3359.html‎Cachedاینک شما با جستجوی ((پایان نامه مقایسه ویژگی های شخصیتی «شخصیت ضد اجتماعی و انحرافات اجتماعی در بین دانشجویان دختر و پسر»)) وارد صفحه فروش فایل ... پایان نامه مقایسه ویژگی های شخصیتی «شخصیت ضد اجتماعی و ... www.novinmgali.ir/?p=2451‎Cached8 نوامبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{پایان نامه مقایسه ویژگی های شخصیتی «شخصیت ضد اجتماعی و انحرافات اجتماعی در بین دانشجویان دختر و پسر»}}+آماده ... مقاله ویژگیهای شخصیتی شخصیت ضداجتماعی و انحرافات اجتماعی در ... ravanshenasi.filetak.ir/.../مقاله-ویژگیهای-شخصیتی-شخصیت-ضداجتماع/‎Cached3 آوریل 2016 ... مقایسه ویژگی های شخصیتی شخصیت ضد اجتماعی و انحرافات اجتماعی در بین دانشجویان دختر و پسر. فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه بیان مسئله پایان نامه مقایسه ویژگی های شخصیتی «شخصیت ضد اجتماعی و ... 7qyrag.sarvdlc.com/‎Cachedپایان نامه مقایسه ویژگی های شخصیتی «شخصیت ضد اجتماعی و انحرافات اجتماعی در بین دانشجویان دختر و پسر» پایان نامه رشته علوم اجتماعی اقتصادی - بررسی رابطه بین شخصیتهای ... oloomejtemaei1234.blogfa.com/.../بررسی-رابطه-بین-شخصیتهای-ضد-اجتماعی-و-انحرافات-اجت مقایسه ویژگی های شخصیتی شخصیت ضد اجتماعی و انحرافات اجتماعی در بین دانشجویان دختر و پسر. دانلود کامل مقاله ویژگیهای شخصیتی شخصیت ضداجتماعی و ... پایان نامه مقایسه ویژگی های شخصیتی شخصیت ضد اجتماعی و ... www.karenthesis.ir/.../پایان-نامه-مقایسه-ویژگی-های-شخصیتی-شخصیت-ضد-اجتماعی-و-انحرافات-اجتماعی-در-بین-دانشجویان-دختر-و-پسردانشگاه...‎Cachedپایان نامه مقایسه ویژگی های شخصیتی شخصیت ضد اجتماعی و انحرافات اجتماعی ... از اختلال ضد اجتماعی (انحراف اجتماعی) که آیا این اختلال در بین دختران و پسران ... دو گروه دختر و پسر و دانشجویان رشته صنایع و مشاوره متغیر مستقل در دو گروه مستقل. دانلود پایان نامه مقایسه ویژگی های شخصیتی «شخصیت ضد اجتماعی و ... jahanriane.meeblog.ir/post/1676‎Cached28 ا کتبر 2016 ... دانلود پایان نامه مقایسه ویژگی های شخصیتی «شخصیت ضد اجتماعی و انحرافات اجتماعی در بین دانشجویان دختر و پسر» -کامل و جامع - فروش فایل پایان نامه مقایسه ویژگی های شخصیتی «شخصیت ضد ... 16p7m5.afradlc.pw/‎Cachedفروش فایل پایان نامه مقایسه ویژگی های شخصیتی «شخصیت ضد اجتماعی و انحرافات اجتماعی در بین دانشجویان دختر و پسر» پایان نامه مقایسه ویژگی های شخصیتی شخصیت ضد اجتماعی و ... - Selz.ir https://selzir.com/.../18532784-پایان-نامه-مقایسه-ویژگی-های-شخصیتی-شخصیت-ضد-اجتماعی-و-انحرافات-اجتماعی‎Cachedپایان نامه مقایسه ویژگی های شخصیتی شخصیت ضد اجتماعی و انحرافات اجتماعی در بین دانشجویان دختر و پسر محدوده قیمت از 7000 تومان از فروشگاه فروش محصولات ... برترین فایل پایان نامه مقایسه ویژگی های شخصیتی «شخصیت ضد ... 7sget2.prodownload.site/ برترین فایل پایان نامه مقایسه ویژگی های شخصیتی «شخصیت ضد اجتماعی و انحرافات اجتماعی در بین دانشجویان دختر و پسر»