خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند و قصد خرید مجدد بیمه گذاران بیمه های عمر

بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند و قصد خرید مجدد بیمه گذاران بیمه های عمردارای 15ص وبا فرمت پی دی اف

چکیده :
برند به عنوان با ارزش ترین دارایی ناملموس هر شرکت به دلیل مزیت های فوق العاده ای که ایجاد می کند نقش مهمی در موفقیت شرکت ها و بر قراری ارتباط مؤثر با مشتری دارد. لذا ایجاد و حفظ موقعیت مناسب ان در اذهان مشتریان جهت تاثیر در تصمیم گیری و قصد خرید آنها یکی از اهداف بزرگ بازاریابان به شمار می رود. پژوهش حاضر به بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند و ابعاد آن بر اساس مدل آکر (آگاهی از برند، تداعی برند، کیفیت ادراک شده و وفاداری برند) با قصد خرید مجدد در میان 264 نفر از بیمه گذاران بیمه های عمر آسیا در شهر تهران پرداخته است. داده های پژوهش از طریق پرسشنامه با ضریب پایایی 95% جمع آوری شده اند. برای انجام آزمون های رگرسیون تک متغیره، تی مستقل و تحلیل واریانس یک طرفه از نرم افزار SPSS و جهت آزمون مدل های اندازه گیری و ساختاری از نرم افزارLisrel استفاده شده است. نتایج تحقیق حاکی از آن است که ارزش ویژه برند بر ارزش ادراک شده و قصد خرید مجدد و همچنین ارزش ادراک شده بر قصد خرید مجدد بیمه گذاران بیمه های عمر بیمه آسیا اثر معنادار و مثبت داشته است همچنین تداعی برند، کیفیت ادراک شده و وفادری برند بر دو متغیر ارزش ادراک شده و قصد خرید مجدد اثر معنادار و مثبتی گذاشته و در آخر پیشنهادهایی به تفکیک هر فرضیه ارائه گردید است.

واژگان کلیدی : ارزش ویژه برند، ابعاد ارزش ویژه برند، قصد خرید مجدد، ارزش ادراک شده، بیمه عمر



خرید فایل



لینک منبع :بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند و قصد خرید مجدد بیمه گذاران بیمه های عمر

بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند و قصد خرید مجدد بیمه گذاران بیمه ... universityandmarket.ir/1111-بررسی-ارتباط-بین-ارزش-ویژه-برند-و-قصد-خرید-مجدد-بیمه-گذاران-بیمه-های-عمر-(مطالعه-موردی-:-بیمه-آسیا-).html‎Cached Similarبررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند و قصد خرید مجدد بیمه گذاران بیمه های عمر (مطالعه موردی : بیمه آسیا ). نویسندگان : دکتر حبیب الله دانایی زهرا ترابی طالش دانشجوی ... دانلود بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند و قصد خرید مجدد بیمه گذاران ... fr2td.prodownload.site/‎Cachedدانلود بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند و قصد خرید مجدد بیمه گذاران بیمه های عمر - خرید آنلاین و دریافت. بررسی ارتباط بین ارزش ویژه ی برند و قصد خرید مجدد بیمه گذاران بیمه ... icnc.ir/index.aspx?pid=289&metadataId=854f1abf-0725...‎Cached Similarعنوان اصلی: بررسی ارتباط بین ارزش ویژه ی برند و قصد خرید مجدد بیمه گذاران بیمه های عمر (مطالعه موردی: بیمه سامان). عنوان: Investigating the relationship between ... رزومه - هاشم آقازاده - دانشگاه تهران https://rtis2.ut.ac.ir/cv/haghazade‎Cachedاصول بازاریابی و مدیریت بازار، کارشناسی، 1387-1388، 1; بازاریابی بین المللی، ... بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند و قصد خرید مجدد بیمه گذاران بیمه های عمر ... دانلود (بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند و قصد خرید مجدد بیمه گذاران ... harirdlc.ir/article/9715‎Cached14 ا کتبر 2016 ... دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید نام محصول دانلودی: بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند و قصد خرید مجدد بیمه گذاران بیمه های عمر درجه کیفی و ... خرید آنلاین بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند و قصد خرید مجدد بیمه ... www.novinmgali.ir/?p=7301‎Cachedمحقق گرامی،شما با جستجوی بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند و قصد خرید مجدد بیمه گذاران بیمه های عمر وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(بررسی ارتباط بین ... کاملترین فایل بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند و قصد خرید مجدد ... www.risearticle.ir/download/5143‎Cached27 ا کتبر 2016 ... به صفحه ی دانلود _بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند و قصد خرید مجدد بیمه گذاران بیمه های عمر_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از بررسی ارتباط ... بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند و قصد خرید مجدد بیمه گذاران ... - قطره www.ghatreh.com/.../بررسی-ارتباط-بین-ارزش-ویژه-برند-قصد-خرید-مجدد-بیمه‎Cached21 مه 2014 ... بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند و قصد خرید مجدد بیمه گذاران بیمه های عمر (مطالعه موردی : بیمه آسیا). برند به عنوان با ارزش ترین دارایی ناملموس هر ... بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند و قصد خرید مجدد بیمه گذاران بیمه ... mfa.pishroblog.ir/.../بررسی+ارتباط+بین+ارزش+ویژه+برند+و+قصد+خرید+مجدد+بیمه+گذاران+بیمه+های+عمر+‎Cachedبررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند و قصد خرید مجدد بیمه گذاران بیمه های عمر. تاریخ : 25 ... ارزش ویژه برند ابعاد ارزش ویژه برند قصد خرید مجدد ارزش ادراک شده بیمه عمر ... برترین فایل بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند و قصد خرید مجدد ... 7r1b93.abtindls.ir/‎Cachedبرترین فایل بررسی ارتباط بین ارزش ویژه برند و قصد خرید مجدد بیمه گذاران بیمه های عمر.