خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پایان نامه چگونگی طراحی و پیاده سازی سیستم اطلاع رسانی مربوط به پروژه کتابخانه رقمی و آموزش از راه دور

پایان نامه چگونگی طراحی و پیاده سازی سیستم اطلاع رسانی مربوط به پروژه کتابخانه رقمی و آموزش از راه دور

قسمتی از متن:

بحث در مورد یافته ها

کاربران و ارتباط رسانان فنی در اکثر موضوعات توافق داشتند. اما توسعه دهندگان اغلب جوانب سیستم‌های خود را در درجاتی بالاتر از کاربران، رده بندی کرونر – مورد زیر، ارائه دهنده نتایج بوده و براساس 4 نقش اصل ارتباط رسانان فنی سازمان یافته است، درک دیدگاه کاربر، نگارش کمک آنلاین، مشارکت در طراحی سیستم و رابط کاربر و پیغامهای خطا.

دیدگاه‌های ارتباط رسانان فنی

دیدگاه‌های ارتباط رسانان فنی از طریق یک تحقیق، جمع آوری شده شده و در مقاله قبلی گزارش شد. داده‌های تحقیق، در ابتدای کمی بوده و بر نقشهای اجرا شده توسط ارتباط رسانان فنی در طول توسعه سیستم تمرکز داشت. برخلاف آن، مصاحبه‌های مطالعه موردی با ارتباط رسانان فنی بر این تمرکز داشت که آنها چگونه در فرآیند توسعه حضور داشتند طرح سوالات کیفی بود. بخش زیر خلاصه پاسخهای ارتباط رسانان فنی به 4 نقش اصلی است.

درک دیدگاه کاربر ( حمایت کاربر): برای هدف این مقاله، نقش حمایت کاربر فرض شده که یک درک دیدگاه کاربر را شامل شود. تحقیق بنا کرد که ارتباط رسانان فنی عقیده دارند که درک دیدگاه کاربر یک عنصر مهم کار آنها است. دو پرسش باید پاسخ داده شوند، بنابراین:

اگر ارتباط رسانان فنی از دیدگاه کاربر به عنوان توسعه دهندگان و ادعای ارتباط رسانان فنی برداشت می‌کنند پس اثر آن چیست؟

آیا آن موجب بهبود سیستم برای کاربران می‌شود؟

تعداد زیادی از ارتباط رسانان فنی در مورد مفهوم برداشت از دیدگاه کاربر، نظر دادند نمونه این پاسخها این مورد است.

من سوالاتی را در مورد طرح یا آنچه که توسعه دهندگان تمایل به انجام آن دارند را مطرح می‌کنم من آگاهانه سعی می‌کنم که از دیدگاه یک کاربر فکر کنم تا از توسعه دهندگان بخواهم به روشی متفاوت با انتهای پشتی و زای پرکردن صحنه فکر کنند، چیزی که زیاد رخ می‌دهد. سعی و اضافه کردن دیدگاه کاربر که اغلب از دست می‌رود.

مطمئن شدن از اینکه کاربران راضی شده‌اند، نکته‌ای بود که توسط مقدار زیادی از ارتباط رسانان فنی مطرح شد. ارتباط رسانان فنی به طور کامل تمایل توسعه دهندگان بر گوش دادن به پیشنهادات آنها و در زمان ممکن عمل بر آنها دریافتند – یک ارتباط رسان فنی رابطه خود با تیم توسعه را شرح داد:

این یک سیستم فوق العاده است، فوق العاده به نظر می‌رسد اما آنها ( توسعه دهندگان) فراموش می‌کنند که کاربران نحوه استفادة آن را نمی‌دانند اما تیم پروژه همیشه خواستار شناسایی هر انتقاد و توجه به آن به عنوان نقد سازنده بوده و به سازندگی پاسخ داد برای من خوشبختانه مشکل در مورد اتخاذ دیدگاه کاربر وجود نداشت.

او معتقد بود که تیم توسعه او را در اولین مرحله حاضر کرد چون تمرکز قوی بر کاربر داشته و تضمین برآورده ساختن نیاز کاربر را خواستار بودند.

کیفیت کمک آنلاین: از 20 سیستم بررسی شده فقط 4 مورد «کمک» نوشته شده آنلاین توسط یک ارتباط رسان فنی را داشتند. ارتباط رسانان فنی به طور طبیعی، در مورد کمک آنلاین که آنها ننوشته بودند انتقاد کردند. 4 مورد وسیع برای توجه وجود داشت که آنها در مورد کیفیت کمک آنلاین نوشته شده توسط نویسندگان غیرحرفه‌ای بیان کردند.

از جمله: کمک بسیار ساده بود. نقد مشترک که ارتباط رسان فنی داشت این بود که «کمک»، به سادگی برخی جوانب صفحات را تعریف کرده اما جزئیات چگونگی کاربرد واقعی سیستم را ارائه نکرده است- اگر کاربران از «کمک آنلاین» استفاده نمی‌کردند، به این دلیل بود که این کمک بسیار ابتدایی تعریف شده و به آنها در حل مشکلات اجرایی کمک نمی‌کرد.

«کمک» با حضار، تطابق نداشت. یک سیستم، سایت وب با صفحات زرد بود، توسعه دهنده و ارتباط رسان فنی گفتند یک تصمیم آگاهانه برای کاربرد راهنماهای روی صفحه به غیر از کمک آنلاین و رسمی را اتخاذ کردند. ارتباط رسانان فنی این هر مورد را به عنوان «تمرکز بر کاربر» مطرح کردند. او فرآیند و نتایج را شرح داد.

به جای «کمک» از راهنماها استفاده شد، آن در واقع حرکت در مسیر اطلاعات بود که در گزارش صفحه وجود داشت، که به صورت خیل خلاصه و مطابق میل کاربر تهیه شده بود. با سعی بر تمرکز بر متداول ترین و مبهم‌ترین مشکلاتی که افراد داشتند. ما راهنماهای چرخشی را آزمایش کردیم اما نتیجه نداد. با «کمک» شما باید عملاً‌مثالها را اجرا می‌کردید. بنابراین فردی می‌توانست آن را با مثال ارائه شده یا مثال خودش آزمایش کرده و به سوی یک اهمیت نتیجه برود.



خرید فایل



لینک منبع :پایان نامه چگونگی طراحی و پیاده سازی سیستم اطلاع رسانی مربوط به پروژه کتابخانه رقمی و آموزش از راه دور

خرید فایل( پایان نامه چگونگی طراحی و پیاده سازی سیستم اطلاع رسانی ... tmaghalec.ir/?p=1146‎Cached23 ا کتبر 2016 ... اینک شما با جستجوی ((پایان نامه چگونگی طراحی و پیاده سازی سیستم اطلاع رسانی مربوط به پروژه کتابخانه رقمی و آموزش از راه دور)) وارد صفحه فروش ... پایان نامه چگونگی طراحی و پیاده سازی سیستم اطلاع رسانی مربوط به ... 1fgrqt.nikansefile.ir/‎Cachedپایان نامه چگونگی طراحی و پیاده سازی سیستم اطلاع رسانی مربوط به پروژه کتابخانه رقمی و آموزش از راه دور. دانلود فایل ( پایان نامه چگونگی طراحی و پیاده سازی سیستم اطلاع ... goharekavirb.meeblog.ir/post/1443‎Cached16 سپتامبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی پایان نامه چگونگی طراحی و پیاده سازی سیستم اطلاع رسانی مربوط به پروژه کتابخانه رقمی و آموزش از راه دور وارد شده اید. دانلود فایل ( پایان نامه چگونگی طراحی و پیاده سازی سیستم اطلاع ... www.sarvoptdl.ir/file3102.html‎Cachedسلام.به وبسایت ما خوش آمدید. نام محصول دانلودی: پایان نامه چگونگی طراحی و پیاده سازی سیستم اطلاع رسانی مربوط به پروژه کتابخانه رقمی و آموزش از راه دور درجه کیفی و ... پایان نامه چگونگی طراحی و پیاده سازی سیستم اطلاع رسانی مربوط به ... downloadmagale.cero.ir/product-325630-پایان-نامه-چگونگی-طراحی-و-پیاده-سازی-سیستم-اطلاع-ر.aspx‎Cachedپایان نامه چگونگی طراحی و پیاده سازی سیستم اطلاع رسانی مربوط به پروژه کتابخانه رقمی و آموزش از راه دور چگونگی طراحی و پیاده سازی سیستم اطلاع رسانی مربوط به ... دانلود فایل ( پایان نامه چگونگی طراحی و پیاده سازی سیستم اطلاع ... avybran.aslblog.ir/post/529‎Cached27 ا کتبر 2016 ... دانلود فایل ( پایان نامه چگونگی طراحی و پیاده سازی سیستم اطلاع رسانی مربوط به پروژه کتابخانه رقمی و آموزش از راه دور) - گلبن هستی. پایان نامه چگونگی طراحی و پیاده سازی سیستم اطلاع رسانی مربوط به ... kavirdlc.ir/پایان-نامه-چگونگی-طراحی-و-پیاده-سازی-سی/‎Cachedپایان نامه چگونگی طراحی و پیاده سازی سیستم اطلاع رسانی مربوط به پروژه کتابخانه رقمی و آموزش از راه دور. 1 نوامبر 2016 admin دیدگاهتان را بنویسید دیدگاه های این ... خرید فایل( پایان نامه چگونگی طراحی و پیاده سازی سیستم اطلاع رسانی ... 26445c.sarvdlc.com/‎Cachedخرید فایل( پایان نامه چگونگی طراحی و پیاده سازی سیستم اطلاع رسانی مربوط به پروژه کتابخانه رقمی و آموزش از راه دور) چگونگی طراحی و پیاده سازی سیستم اطلاع رسانی مربوط به پروژه ... filedownload20.blog.ir/.../چگونگی-طراحی-و-پیاده-سازی-سیس%20تم-اطلاع-رسانی-مربوط-به-پروژه-کتابخانه-رقمی-و-آموزش-از-راه-دور‎Cached21 ا کتبر 2016 ... چگونگی طراحی و پیاده سازی سیستم اطلاع رسانی مربوط به پروژه کتابخانه رقمی و آموزش از راه دور یکی از گنجینه های ... پایان نامه کاربرد نرم افزار MIKE11 در مدل سازی کانال های انتقال آب و سازه های وابسته در شرایط غیر ماندگار. دانلود پایان نامه چگونگی طراحی و پیاده سازی سیستم اطلاع رسانی ... shabnmplusie.madblog.ir/post/1700‎Cached13 سپتامبر 2016 ... دانلود پایان نامه چگونگی طراحی و پیاده سازی سیستم اطلاع رسانی مربوط به پروژه کتابخانه رقمی و آموزش از راه دور -کامل و جامع -