خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پژوهش مدولاسیون QAM

پژوهش مدولاسیون QAM


قسمتی از متن:

- تعریف مدولاسیون QAM:

در مدولاسیونMPSK اختلاف فقط در فاز پالس ها است و در مدولاسیون MASKاختلاف فقط در دامنه پالس ها است ولی درمدولاسیونMQAM اختلاف در فازو دامنه پالس ها است.

لازم به ذکر است که M=2 پالس ها و لذا سیگنال متشکل از آنها را می توان به دو مولفه سینوسی _ کسینوسی تجزیه کرد یعنی در این حالت هم سیگنال نظیردو مدولاسیون DSB است یکی با و دیگری با به این دلیل به آن QAM[1]گفته می شود.

مدولاسیون MQAM همانطور که گفته شد دارای دو کاریر می باشد که یکی دقیقا با ْ90 درجه اختلاف فاز نسبت به دیگری وجود دارد. همانطور که در شکل زیر دیده می شود٬ابتدا دو مولفه I وQ در مدولا تور QAM به صورت زیر تولید می شود:

مدولاسیون MQAM دارای عرض باند می باشد و برای آشکار سازی کافی است همبستگی با دو مولفه سینوسی و کسینوسی محاسبه شود.

3-2-مودم QAM:

یک سیستم مخابراتی به صورت عموم دیتا می گیرد و بعد از انجام برخی از پردازشها و تبدیل فرکانسی دیتا را می فرستد و همین عمل را به صورت معکوس در گیرنده انجام می دهد. بلوک دیاگرام یک سیستم QAM در شکل نشان داده شده است.



[1] - Mray Quadrature Amplitude Modulation



خرید فایل



لینک منبع :پژوهش مدولاسیون QAM

دانلود فایل ( پژوهش مدولاسیون QAM) toranjekhayal.meeblog.ir/post/137‎Cachedما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم عنوان محصول دانلودی:پژوهش مدولاسیون QAM یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ، چکیده ... کاملترین فایل پژوهش مدولاسیون QAM pichakwi.meeblog.ir/post/940‎Cachedلحظات خوشی را برای شما آرزومندیم عنوان محصول دانلودی:پژوهش مدولاسیون QAM یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ، چکیده و لینک ... دریافت فایل پژوهش مدولاسیون QAM - پرداخت و دانلود آنی 60s1r.abtindls.ir/‎Cachedدریافت فایل پژوهش مدولاسیون QAM - پرداخت و دانلود آنی. کویر دانلود » دانلود پژوهش مدولاسیون QAM – خرید آنلاین و دریافت kavirdlc.ir/دانلود-پژوهش-مدولاسیون-qam-خرید-آنلاین-و/‎Cached31 ا کتبر 2016 ... هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _پژوهش مدولاسیون QAM_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از پژوهش مدولاسیون QAM ببرید. پژوهش مدولاسیون QAM. فروش فایل پژوهش مدولاسیون QAM 26iv48.afradlc.pw/‎Cachedمحقق گرامی،شما با جستجوی پژوهش مدولاسیون QAM وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(پژوهش مدولاسیون QAM)شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می رساند پژوهش ... پژوهش مدولاسیون QAM - گوگل فایل googlefile.cero.ir/product-325919-پژوهش-مدولاسیون-QAM.aspx‎Cachedپژوهش مدولاسیون QAM مدولاسیون QAM تحقیق مدولاسیون QAM پروژه مدولاسیون QAM. پژوهش مدولاسیون QAM - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=3242‎Cached25 ا کتبر 2016 ... لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم عنوان محصول دانلودی:پژوهش مدولاسیون QAM یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ، چکیده ... دانلود پژوهش مدولاسیون QAM -کامل و جامع – حریر دانلود harirdlc.ir/article/3722‎Cached10 ا کتبر 2016 ... دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید محقق گرامی،شما با جستجوی پژوهش مدولاسیون QAM وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(پژوهش مدولاسیون ... برترین پکیج پژوهش مدولاسیون QAM - دانلود فایل - mjblog.ir jahanriane.mjblog.ir/post/49‎Cached31 ا کتبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{پژوهش مدولاسیون QAM}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل پژوهش ... پژوهش مدولاسیون QAM - ایران دانشجو irandaneshjoo.pishroblog.ir/Post/31775 25 آگوست 2016 ... پژوهش مدولاسیون QAM. قسمتی از متن: - تعریف مدولاسیون QAM: در مدولاسیونMPSK اختلاف فقط در فاز پالس ها است و در مدولاسیون MASKاختلاف فقط ...