خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله آموزش اکسل

مقاله آموزش اکسل


مقدمه:
برنامه صفحه گسترده برنامه ای کاربردی است که معمولا برای کارهای مربوط به امور مالی به کار می رود که مقادیر داده ای را با استفاده از خانه ها سازمان می دهد برنامه‌های صفحه گسترده معمولا قابلیت های گرافیکی را برای خروجی و انواع متعددی گزینه های قالب بندی برای متن ، مقادیر عددی و ویژگی های گراف و نمودار را فراهم می‌کند . در بین صفحه گسترده ها برنامه اکسل از معروفیت خاصی برخوردار است.

محیط اکسل :

محیط نرم افزار اکسل به صورت زیر می‌ باشد:

چند تعریف مهم :

صفحه کاری : صفحه کاری در اکسل شبکه ای از سلول ها می باشد که در خانه ها می توان عدد، متن و فرمول را قرار داد. از تب های پایین صفحه گسترده می توان صفحه کاری مورد نظر را با کلیک بر روی آن فعال کرد.
سطر و ستون : هر صفحه کاری از شبکه ای از خانه ها تشکیل شده که این خانه ها به صورت سطری و ستونی شماره گذاری شده است
آدرس خانه : برای دسترسی به خانه ها از برچسب ستونها و شماره سطرها استفاده می شود برای مثال A5 نشاندهنده خانه ای است که در ستون اول وسطر پنجم قرار دارد.
خانه : صفحة کاری حاوی تعداد زیادی خانه است . هرخانه می تواند عدد ، متن ، فرمول و .... را در خود جای دهد . خانه ، سل یا سلول نیز نامیده می شود.
خانه فعال : زمانی که خانه ای با ماوس کلیک می شود یا با صفحه کلید حرکت کرده وبرروی آن قرار گیریم آن خانه فعال می شود.
جعبه ابزارها : جعبه ابزارها برای بیشتر دستورهایی که در لیست منوها قرار دارد میان برهایی فراهم می کنند. در اکسل جعبه ابزارهای زیادی وجود دارد که طبق پیش فرض جعبه ابزاراستاندارد دیده می‌شود .
نمایش یا عدم نمایش جعبه ابزارها : از منوی View گزینة Toolbars را کلیک می کنیم و سپس بر روی جعبه ابزار مورد نظر کلیک می کنیم . در اینصورت اگر آن جعبه ابزار قبلا انتخاب شده بود از حالت انتخاب خارج می شود اما اگر انتخاب نشده بود به حالت انتخاب در می آید .



خرید فایل



لینک منبع :مقاله آموزش اکسل

مقاله اکسل - آموزش مجازی elearnpars.org/نمونه-مقالات-اکسل.html‎Cached Similarنام مقاله : اکسل. تعداد صفحات : 26. اکسل: ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ اکسل Microsoftexcelﯾﮏ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺻﻔﺤﻪ ﮔﺴﺘﺮده اﺳﺖ .ﺻﻔﺤﻪ ﮔﺴﺘﺮده ﺑﻪ ﺑﺮﻧﺎمه هاﯾﯽ ﮔﻔﺘﻪ می شود ﮐﻪ اﻃﻼﻋﺎت ﻣﺘﻨﯽ و ﻋﺪدی را در ﻗﺎﻟﺐ ﺟﺪول ﻧﮕﻬﺪاری ... دانلود (مقاله آموزش اکسل) - ساخت وبلاگ, وبلاگدهی روزفا simorghflye.ruzfa.ir/post/1314‎Cachedشما به صفحه اختصاصی مقاله آموزش اکسل وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید. مقاله آموزش اکسل. ادامه مطلب · + نوشته شده در ... خرید فایل( مقاله آموزش اکسل) kahkeshanopt.meeblog.ir/post/244‎Cachedلحظات خوشی را برای شما آرزومندیم عنوان محصول دانلودی:مقاله آموزش اکسل یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ، چکیده و لینک دانلود((مقاله ... دریافت فایل مقاله آموزش اکسل - پرداخت و دانلود آنی 6h0xos.barfindl.ir/‎Cachedبا آرزوی بهترینها برای شما عزیزان اینک شما با جستجوی ((مقاله آموزش اکسل)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -مقاله آموزش اکسل- شده اید. توضیحات کامل و اطلاع از ریز ... کاملترین فایل مقاله آموزش اکسل - ساخت وبلاگ toranjekhayal.aslblog.ir/post/299‎Cached4 روز پیش ... با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _مقاله آموزش اکسل_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از مقاله آموزش اکسل ببرید دانلود جزوه آموزش سریع اکسل | جزوه www.jozve.org/دانلود-جزوه-آموزش-سریع-اکسل‎Cached Similar8 نوامبر 2012 ... ما در این جزوه ی آموزشی به بررسی نرم افزار Excel 2007 میپردازیم . فهرست : ... دانلود آرشیو مقاله و تحقیق رشته حسابداری با فرمت Word مقالات آموزشی اکسل www.arman.co.ir/component/k2/item/2-excel-articles‎Cached8 دسامبر 2012 ... شروع کار با اکسل قسمت 1 شروع کار با اکسل قسمت 2 نحوه ایجاد ماکرو. خرید فایل( مقاله آموزش اکسل) | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=9220‎Cached12 نوامبر 2016 ... هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر اینک شما با جستجوی ((مقاله آموزش اکسل)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -مقاله آموزش اکسل- شده اید. توضیحات کامل و ... دانلود مقاله آموزش اکسل – خرید آنلاین و دریافت – حریر دانلود harirdlc.ir/article/13722‎Cached17 ا کتبر 2016 ... شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد به صفحه دانلود فایل(مقاله آموزش اکسل)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید. آموزش اکسل پیشرفته | برگزاری دوره اکسل - مقاله آموزشی Excel farsaran.blogfa.com/cat-3.aspx‎Cached28 جولای 2014 ... توجه : جزوه جدید آموزش تاریخ و زمان در Excel را از سایت فرساران دانلود کنید. در این مقاله شما با منطق اکسل در برخورد با زمان و تاریخ آشنا خواهید شد و ...