خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

اهمیت اقدامات جنگ الکترونیک

اهمیت اقدامات جنگ الکترونیک

جایگاه اقدامات جنگ الکترونیک

جنبه‌های تاکتیکی

اهمیت اقدامات جنگ الکترونیک:

استفاده از تجهیزات الکترونیکی یا بطور مستقل انجام می‌گیرد. مانند رادارها و مخابرات و یا به صورت همراه و جزئی از سلاحهای نظامی دفاعی، مانند موشکها و هواپیما‌ها بکار برده می‌شود که در هر حال کاربرد صحیح آنها بهر صورتی که باشد، باعث ارتقاء سرعت، وقت و قدرت نظامی شده و موجب می‌گردد تا ضریب موفقیت در جنگهای امروزی بالا رود. ماحصل کلام اینکه در پرتو این کاربرد، شرایط میادین نبرد بگونه‌ای رقم زده شده است که امروزه این میدانها علاوه بر ایجاد عمق، پهناور و قضا دارای بعد چهارمی بنام «قلمرو و طیف امواج الکترومغناطیسی، هم شده‌اند. این بعد آنچنان در تمامی زوایا و نقاط صحنه‌های نبرد نفوذ در رسوخ کرده است که شاید بتوان گفت بدون توجه به آن پیشرفت در سایر ابعاد جنگ هم، امکان پذیر نخواهد بود. با آنکه این قلمرو (طیف امواج الکترومغناطیسی) نیز همانند زمان بطور فیزیکی ملموس و مشهود نمی‌باشد، ولی دارای اثرات و نتایجی است که ارزش حضور آن را تأیید می کند، از طرف دیگر مطرح شدن نگرش سیستمی نسبت به جنگها و شازعات بشری در قالب اصول و تئوری‌های فرماندهی و کنترل ، نیروهای نظامی و درگیر را آن چنان به ارتباطات قوی و پیچیده هدایت و کنترل‌های سریع و نیز تصمیم‌گیریهای قاطع و به موقع نیازمند کرده است که نقش تجهیزات الکترونیکی و مخابراتی در اجرای این اصول و شیوه‌ها را نه تنها انکار ناپذیر بلکه هر اقدامی بدون آنها را امکان ناپذیر می نمایاند. مورد دیگر اینکه ، با توجه به ضرورت شناسائی رقبا و دشمنان در صحنه‌های جهانی و منطقه‌ای برای یک کشور و اطلاع از شرایط که آن کشور را جهت ایفای نقش منطقه‌ای و جهانی و حداقل حفظ موجودیت خود، توانمند می‌سازد.

اهمیت و ارزشی بدست آوردن اطلاعات و آگاهی‌های کیفی، دقیق و سریع بیش از بیش مشخص می‌شود، با توجه به موارد فوق ، جا دارد که این دوران را «عصر اطلاعات» نامگذاری نمایند.



خرید فایل



لینک منبع :اهمیت اقدامات جنگ الکترونیک

اهمیت اقدامات جنگ الکترونیک sigmadlkad.ir/rDncVI/‎Cachedاهمیت اقدامات جنگ الکترونیک دسته: برق ،الکترونیک و مخابرات بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 13 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 10. اهمیت اقدامات جنگ ... اهمیت اقدامات جنگ الکترونیک golbargonasim.blogroom.ir/post/1109‎Cached24 نوامبر 2016 ... مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه اهمیت اقدامات جنگ الکترونیک برایتان آماده ... دانلود (اهمیت اقدامات جنگ الکترونیک) – حریر دانلود harirdlc.ir/article/30729‎Cached29 ا کتبر 2016 ... سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. با سلام حضور پژوهندگان گرامی.شما به صفحه اختصاصی اهمیت اقدامات جنگ الکترونیک وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات ... فروش دانلودی اهمیت اقدامات جنگ الکترونیک - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=11642‎Cached31 ا کتبر 2016 ... مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه اهمیت اقدامات جنگ الکترونیک برایتان آماده ... تحقیق ومقاله اهمیت اقدامات جنگ الکترونیک | بانک فایلهای تخصصی phdtez.ir/تحقیق-ومقاله-اهمیت-اقدامات-جنگ-الکترو/‎Cached4 ا کتبر 2016 ... لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب * فرمت فایل :Word ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد صفحه:10 مقدمه: اهمیت اقدامات جنگ الکترونیک: استفاده از ... خرید آنلاین اهمیت اقدامات جنگ الکترونیک 17x6kz.barfindl.ir/‎Cachedدوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| اهمیت اقدامات جنگ الکترونیک || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید اهمیت اقدامات جنگ الکترونیک ... دانلود اهمیت اقدامات جنگ الکترونیک - خرید آنلاین و دریافت 8qoeke.prodownload.site/ دانلود اهمیت اقدامات جنگ الکترونیک - خرید آنلاین و دریافت. دانلود مقاله اهمیت اقدامات جنگ الکترونیک | cell full cellfull.ir/?p=254619‎Cached25 ا کتبر 2016 ... استفاده از تجهیزات الکترونیکی یا بطور مستقل انجام می‌گیرد. مانند رادارها و مخابرات و یا به صورت همراه و جزئی از سلاحهای نظامی دفاعی، مانند موشکها و ... اهمیت استراتژیک جنگ الکترونیک porshe95.rozblog.com/post/.../اهمیت-استراتژیک-جنگ-الکترونیک.html‎Cached19 نوامبر 2016 ... تعداد صفحه:۹ چکیده اهمیت استراتژیک جنگ الکترونیک برای امنیت ملی، حفظ و ... 4 . مقاله جنگ الکترونیک اهمیت اقدامات جنگ الکترونیک ۴ جایگاه ... دانلود تحقیق اهمیت اقدامات جنگ الکترونیک - آسمان فایل asemanfile.ir/3698-اهمیت-اقدامات-جنگ-الکترونیک 22 آگوست 2016 ... اگر برای نوشتن پروژه دانشجویی خود به دنبال یک مقاله کامل و با ارزش درمورد اهمیت اقدامات جنگ الکترونیک می گردید ما این مقاله را به شما پیشنهاد می ...