خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پایان نامه قیمت تمام شده

پایان نامه قیمت تمام شده

مقدمه:

از آنجائیکه این طرح ماهیتاً دارای ارزش افزوده پائین می باشد وقسمت اعظم قیمت تمام شده را مواد اولیه آن تشکیل میدهد لذا با تغییر در تکنولوژیهای تولید که آنها در نوع خود بسیار محدود می باشد تغییرات خیلی ناچیزی در قیمت تمام شده ایجادمی شود. لذا ویژگیهای برتر و بالاتر در این طرح صرفا مربوط به کیفیت تولید محصول می باشد که لازمه کنترلهای کیفیت در مرحله خمیرگیری و پخت و بسته بندی را طلب می نماید و در کنار اینها توجه به ذائقه مصرف کننندگان نیز حائز اهمیت می باشد در این طرح نیز تکنولوژی متداول تولید کیک وکلوچه استفاده شده است و قیمت تمام شده محصول براحتی قابل رقابت با محصولات مشابه داخلی می باشد.

نقطه سربسر تولید:

در نقطه سربسر تولید در آمد حاصل ا زفروش معادل مجموع هزینه های ثابت و متغیر تولید خواهد بود

هزینه‏های متغیر+ هزینه های ثابت اولیه= درآمد حاصل از فروش

(مقدار تولید× هزینه متغیر واحد محصول) + هزینه ثابت سالانه= قیمت فروش واحد× مقدار تولید در نقطه سربسر

نقطه سر بسر

تن278 XC=

نقطه سربسر تولید معادل قریب6/55% ظرفیت تولید طرح می باشد که با توجه به سادگی تولید محصول و پائین بودن سطح پیچیدگی دستگاههای خط تولید که موجب سهولت نگهداری تعمیرات آنها می گردد. کارخانه قادر خواهد بود همواره در ظرفیتی بمراتب بالاتر از نقطه سربسر و درحد ظرفیت 500 تن درسال کارکند.

نرخ بازدهی سرمایه:

سود ویژه کارخانه پس از کسر مالیات در سال اول سالانه000/616/23 ریال و در سالهای بعد در جدول سود وزیان برآورده شده است. (بدیهی است با توجه به آئینامه های مالیات در هر

مقطع زمانی و در شرایط خاص مبلغ سود تغییر پیدا کند. ضمنا مالیات معادل 205% سود عملیاتی در نظر گرفته شده است) و از طرفی با توجه به اینکه مبلغ سرمایه گذاری ثابت معادل 417/190/64 ریال می باشد لذا نرخ برگشت سرمایه و مدت آن بشرح زیر محاسبه می‏شود.

= نرخ برگشت سرمایه ثابت

= نرخ برکشت سرمایه ثابت

1

سال 2/3=100*1 =مدت برگشت سرمایه

نرخ برگشت

ملاحظه می شود که سرمایه گذری ثابت طرح پس از 2/3 سال بر می گردد. وزمان برگشت با توجه به نوع کارخانه زمان مناسبی است و طرح از أین نظر دارای توجیه کافی است.

اطلاعات مربوط به دانش فنی

اگر تولید کالای مورد نظر متکی به دانش فنی وکمکهای فنی خارجی است، اطلاعات زیرا ارائه گردد. در صورتیکه پیشنهاد مقدماتی در اینمورد وجود دارد ضمیمه گردد.

1- نوع قرار دادی که در نظر دارید معتقد نمائید؟ خیر

2- مدت قرار داد به تفکیک مدت اجرای طرح ومدت اعتبار قرار داد؟ خیر

3- مبلغ قرار داد به تفکیک نوع هزینه ونحوه پرداخت آن؟ خیر

4- برنامه مقدماتی آموزش فنی کارکنان در داخل و خارج از کشور را مشخص کنید.

در صورت نبود نیروی کارگر ماهر در محل اجرای میتوان برای مدت2 ماه سه نفر را در واحدهای تولیدی در داخل کشور برنامه آموزش در نظر گرفت، لکن با فرض اینکه تامین انسانی مورد نظر برای طرح امکان پذیر می باشد هزینه أی برای این مورد پیش بینی نشده است.

5- چنانچه قرار داد محدود به نصب و راه اندازی ماشین آلات توسط کمپانی خارجی است، تعداد کارشناس و مدت اقامت آنان را در ایران مشخص کنید.


[1] - انعقاد هرگونه قرار داد همکاری فنی، حق الامتیاز و خرید خدمت و افراد شرکتهای خارجی باید با اطلاع وتصویب وزارت صنایع باشد.



خرید فایل



لینک منبع :پایان نامه قیمت تمام شده

قیمت تمام شده پایان نامه کارشناسی ارشد چقدر است؟ www.thesis4you.com/قیمت-تمام-شده-پایان-نامه-کارشناسی-ارشد/‎Cachedقشری که ما با آن ها سروکار داریم قشر دانشجو است که از لحاظ هزینه تحصیل معمولا در مضیقه هستند. لذا قیمت تمام شده پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد برای آن ها بسیار ... پایان نامه محاسبه قیمت تمام شده محصول و نحوه تنظیم و تهیه صورتهای مالی bankmaghale.ir/پایان-نامه-محاسبه-قیمت-تمام-شده-محصول-و/‎Cached Similarپایان نامه محاسبه قیمت تمام شده محصول و نحوه تنظیم و تهیه صورتهای مالی مربوطه به صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۱۰۷ صفحه است . بلافاصله بعد ... پایان نامه محاسبه قیمت تمام شده محصول و نحوه تنظیم و تهیه صورتهای ... bankmaghaleh.ir/پایان-نامه-محاسبه-قیمت-تمام-شده-محصول/‎Cachedپایان نامه محاسبه قیمت تمام شده محصول و نحوه تنظیم و تهیه صورتهای مالی(استاندارد) ... حسابداری بهای تمام شده ( صنعتی ) حوزه ای از حسابداری است که با اندازه گیری، ... پروژه دانشجویی پایان نامه محاسبه قیمت تمام شده محصول و نحوه تنظیم و ... idoc.blogsky.com/1395/04/28/post-1087/‎Cached18 جولای 2016 ... پروژه دانشجویی پایان نامه محاسبه قیمت تمام شده محصول و نحوه تنظیم و تهیه صورتهای مالی در word دارای 107 صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست ... پایان نامه بررسی نقش عوامل موثر بر محاسبه قیمت تمام شده توزیع یک ... www.payanname.net/پایان-نامه-بررسی-نقش-عوامل-موثر-بر-محاس/‎Cachedموسسه تحقیقات و آموزش مدیریت کرج پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت مالی موضوع : بررسی نقش عوامل موثر بر محاسبه قیمت تمام شده توزیع یک کیلووات ساعت ... دانلود (پایان نامه قیمت تمام شده) - کمیاب دانلود kmyabdlcnt.ir/post.php?id=7649‎Cached1 نوامبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(پایان نامه قیمت تمام شده)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{پایان نامه قیمت تمام ... پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی قیمت تمام شده – رویال دانلود royadl3nter.ir/?p=98‎Cached25 نوامبر 2016 ... بررسی نارسائیها و مشکلات محاسبه قیمت تمام شده تحقیق و پژوهش کارشناسی ارشد مدیریت مالی به همراه پرسش نامه فرمت فایل اصلی پایان نامه doc کاملترین فایل پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی قیمت تمام شده ... www.risearticle.ir/download/12729‎Cached1 نوامبر 2016 ... دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی قیمت تمام ... دانلود پایان نامه قیمت تمام شده -کامل و جامع 8j1keb.prodownload.site/‎Cachedدوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید نام محصول دانلودی: پایان نامه قیمت تمام شده درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی پایان نامه قیمت تمام شده ... دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی قیمت تمام شده – خرید ... www.sarvoptdl.ir/file8940.html‎Cached2 آگوست 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالی قیمت تمام شده}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به ...