خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله تبلیغات اینترنتی

مقاله تبلیغات اینترنتی


قسمتی از متن:

چکیده
بررسی تاثیر اینترنت بر حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی واقتصادی امروزه موضوع تحقیقات مختلف درمیان محققان و اندیشمندان سراسر جهان شده است. هدف مقاله پیش رو نیز بررسی تاثیر اینترنت بر حوزه تبلیغات است. با شروع فعالیتهای تجاری در اینترنت، تبلیغات اینترنتی نیز پابه عرصه ظهور گذاشت. گـــــرچه درحال حاضر، میزان هزینه های تبلیغــات اینترنتی نسبت به کل هزینه های تبلیغاتی بسیار پایین است لیکن نرخ رشد آن بیانگر این واقعیت است که این شاخه در آینده نه چنـــدان دور اهمیت و جایگاه ویژه ای در صنعت تبلیغات پیدا خواهدکرد. به همین دلیل، در این مقاله سعی خواهدشد تا در ابتدا معنای اصطلاح تبلیغات اینترنتی بیان شده و در ادامه انواع مدل های معروف تبلیغات در اینترنت موردبررسی قرار گیرد.

مقدمه
اینترنت به معنای شبکه ای از رایانه های متعدد که در سراسر جهان گسترده و با هم درارتباط هستند. از دهه نود و با واگذار شدن به بخش خصوصی کاربردهای تجاری پیدا کرد. از آن زمان به بعد بود که این شبکه تاثیرات عمیقی را بر نحوه انجام فعالیتهای تجاری گذارد. تبلیغات تجاری به دلیل ماهیت فناوری محور و ارتباطی محور خود به شدت تحت این تاثیرات قرارگرفته و اصول سنتی آن به چالش کشیــده شد. حاصل این چالشها و تاثیرات شکل گیری پدیده تبلیغات اینترنتی بود.

تعریف

درنظر ابتدایی و باتوجه به تعاریفی که درمورد تبلیغات و اینترنت بیان شده است، پی بردن به معنای اصطلاح تبلیغات اینترنتی چندان دشوار نخواهدبود. درحقیقت این اصطلاح به گونه ای است کـــه خودش، خود را تعریف می کند. شاید به علت همین حالت خود تعریفی بوده است که در اکثر منابع موجود (کتابها، مقالات و پایگاههای اینترنتی) در زمینه تبلیغات اینترنتی کمتر تعریف مشخصی از آن ارائه شده است. البته در ادبیات جدید تبلیغات، بعضاً تعاریفی نیز برای تبلیغات اینترنتی ذکر گردیده است. برای مثال، دوکافی(1996) از اولین کسانی که زمینه تبلیغات اینترنتی و چگونگی نگرش مصرف کنندگان به آن تحقیقاتی را انجام داده، در مقاله خود تحت عنوان ارزش تبلیغات و تبلیغات در وب تبلیغات اینترنتی را ازنظر مصرف کنندگان دربردارنده انواع بسیاری از مطالب و مضامین تجاری موجود در وب می داند.

از تبلیغات الکترونیکی شبیه به تبلیغات سنتی (تابلوهای تبلیغاتی و بنرها) گرفته تا انواع دیگری که متفاوت از تبلیغات سنتی هستند (مثل ایجاد پایگاه اینترنتی). به همین گونه، اشلوزر و دیگران (1999) تبلیغات اینترنتی را هر نوع محتوا و مضمون تجـاری موجود در اینترنت می دانند که شرکتها بــــرای آگاه کردن مصرف کنندگان درمورد کالاها و خدمات خود طراحی می کنند. بعضی دیگر ( PATON AND CONANT, 2002 ) نیز تبلیغات اینترنتی را به طور ساده استفاده از اینترنت برای انجام تبلیغات دانسته اند. لذا با درنظرگرفتن بعد رسانه ای اینترنت و باتوجه به تعریف تبلیغات تجاری که در بالا ذکر گردید می توان تبلیغات اینتـرنتی را چنین تعریف نمود: به کارگیری اینترنت و فناوری های زیرمجموعه آن نظیر وب و پست الکترونیک توسط سازمانهای تجاری برای انجام فعالیتهای تبلیغاتی موردنظر.



خرید فایل



لینک منبع :مقاله تبلیغات اینترنتی

PDF مقاله تبلیغات اینترنتی و تاثیر آن - نیازمرکزی | NiazeMarkazi www.niazemarkazi.com/papers/10004178.html‎Cached Similarاین مقاله به معرفی این نوع از تبلیغات و ویژگی های آن می پردازد. ○ تعریف تبلیغات اینترنتی تبلیغات اینترنتی به استفاده از اینترنت به عنوان یک کانال و ... تبلیغات اینترنتی - پایگاه مقالات علمی مدیریت system.parsiblog.com/Posts/515/تبلیغات+اینترنتی/‎Cached Similarعنوان مقاله: تبلیغات اینترنتی مولف/مترجم: سیدحسین میرحسینی (دانشگاه امام صادق علیه السلام) موضوع: تجارت الکترونیک سال انتشار(میلادی): 2004 وضعیت: تمام ... مقاله تبلیغات اینترنتی - آموزش مجازی elearnpars.org/مقاله-تبلیغات-اینترنتی-2.html‎Cachedتبلیغات اینترنتی , مقاله تبلیغات اینترنتی در آموزش مجازی پارس. تبلیغات اینترنتی در ایران: تنگناها و راهکارها :: مقاله در راهکار مدیریت www.mgtsolution.com/olib/476500992.aspx‎Cached Similarاین مقاله بخشی از مقاله «تبلیغات اینترنتی در ایران: تنگناها و راهکارها» ارائه شده در سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت – 29 آذر لغایت 1 دی‌ماه 1384است. به منظور ... مقاله در مورد تبلیغات اینترنتی در ایران تنگناها و راهکارها mag-iran.com/مقاله-در-مورد-تبلیغات-اینترنتی-در-ایرا.htm‎Cachedتبلیغات اینترنتی در ایران تنگناها و راهکارها. چکیده اینترنت همراه با رشد روزافزون خود، کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف یافته است. امروزه اینترنت بعنوان رسانه‌ای ... مقاله بازاریابی و تبلیغات اینترنتی - پونیشا https://ponisha.ir/.../مقالات...مقالات.../مقاله-بازاریابی-و-تبلیغات-اینترنتی/‎Cached26 ژانویه 2013 ... با سلام ، 7 تا مقاله در مورد بازاریابی و تبلیغاتی اینترنتی می خواهم (فارسی یا ترجمه شده) تبلیغات اینترنتی ، رپورتاژ آگهی ، سئو ، تبلیغات ،ویرلن www.virlan.co/‎Cached Similarدر این مقاله شما را با رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری بیشتر آشنا میکنیم و در نهایت شما میدانید چرا رپرتاژ آگهی بهترین روش تبلیغات اینترنتی در تمام دنیاست . مقاله تبلیغات اینترنتی در ایران تنگناها و راهکارها - سیویلیکا www.civilica.com/Paper-IRIMC03-IRIMC03_110=تبلیغات-اینترنتی-در-ایران-تنگناها-و-راهکارها.html‎Cached Similarمقاله تبلیغات اینترنتی در ایران تنگناها و راهکارها, در سومین کنفرانس بین المللی مدیریت (03rd International Management Conference) توسط شادی گلچی نفر, ... مقاله تبلیغات اینترنتی : دریچه ای به سوی بازاریابی نوین - سیویلیکا www.civilica.com/Paper-EMASS01-EMASS01_093=تبلیغات-اینترنتی--دریچه-ای-به-سوی-بازاریابی-نوین.html‎Cachedمقاله تبلیغات اینترنتی : دریچه ای به سوی بازاریابی نوین, در اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی (First International Conference ... مقالات کامپیوتر و فناوری‌اطلاعات | اینترنت و شبکه | تبلیغات ... www.aftabir.com/.../مقاله-های-اینترنت-و-شبکه-تبلیغات-اینترنتی?...‎Cached Similarبانک جامع مقالات اینترنت و شبکه. ... تبلیغات اینترنتی به استفاده از اینترنت به عنوان یک کانال و وسیله … دوشنبه ۸ آذر ۱۳۸۹. کامپیوتر و فناوری‌اطلاعات ...