خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله نفوذ غیر عادی در شبکه

مقاله نفوذ غیر عادی در شبکه

چکیده :

تشخیص ناهنجاری (anomaly) موضوعی حیاتی در سیستم های تشخیص نفوذ به شبکه است (NIDS) [1] . بسیاری از NIDS های مبتنی بر ناهنجاری «الگوریتمهای پیش نظارت شده » [2] را بکار می گیرند که میزان کارایی این الگوریتمها بسیار وابسته به دادها های تمرینی عاری از خطا میباشد . این در حالی است که در محیط های واقعی و در شبکه های واقعی تهیه اینگونه داده ها بسیار مشکل است . علاوه بر اینها ، وقتی محیط شبکه یا سرویسها تغییر کند الگوهای ترافیک عادی هم تغییر خواهد کرد .

این مساله به بالا رفتن نرخ مثبت نمایی [3] در NIDS های پیش نظارت شده منجر می شود . تشخیص یک انحراف کامل (outlier) پیش نظارت نشده میتواند بر موانعی که در راه تشخیص ناهنجاری های پیش نظارت شده وجود دارد غلبه کند . به همین دلیل ما الگوریتم « جنگلهای تصادفی » [4] را که یکی از الگوریتمهای کار امد برای استخراج داده است به خدمت گرفته ایم و آن را در NIDS های مبتنی بر ناهنجاری اعمال کرده ایم . این الگوریتم میتواند بدون نیاز به داده های تمرینی عاری از خطا outlier ها را در مجموعه داده های [5] ترافیک شبکه تشخیص دهد . ما برای تشخیص نفوذهای ناهنجار به شبکه از یک چارچوب کاری استفاده کرده ایم و در این مقاله به شرح همین چارچوب کاری میپردازیم .

در این چارچوب کاری ، الگوی سرویسهای شبکه از روی داده های ترافیکی و با استفاده از الگوریتم جنگلهای تصادفی ساخته شده است . توسط outler تعیین شده ای که با این الگوهای ساخته شده مرتبط هستند نفوذها تشخیص داده می شوند. ما نشان میدهیم که چه اصلاحاتی را روی الگوریتم تشخیص outlier جنگلهای تصادفی انجام دادیم . و همینطور نتایج تجربیات خود را که بر اساس مجموعه داده های KDD 99 انجام شده است گزارش میدهیم .

نتایج نشان میدهد که روش پیشنهادی با سایر روشهای تشخیص ناهنجاری پیش نظارت نشده ای که قبلا گزارش شده اند کاملا قابل مقایسه است . البته روشهایی که بر اساس مجموعه داده های KDD 99 ارزیابی شده اند.

1- معرفی

همراه با رشد فوق العاده زیاد سرویسهای مبتنی بر شبکه و وجود اطالعات حساس روی شبکه ها تعداد حملات به کامپیوترهای تحت شبکه و شدت انها نیز به طور محسوسی افزایش یافته است . در حال حاضر طیف وسیعی از تکنولوژیهای امنیتی وجود دارد که میتوانند از سیستم های تحت شبکه محافظت کنند . تکنولوژیهایی مانند رمز نگاری اطلاعات کنترل دسترسیها و جلوگری از نفوذ اما با وجود این تکنولوژیها هنوز هم راههای زیادی برای نفوذ وجود دارد که تا حلل شناسایی نشده است . به همین دلیل سیتسم های تشخیص نفوذ IDS نقشی حیاتی را در امنیت شبکه ایفا می کنند .


[1]- Network Intrusion Detection Systems

[2] - Unsupervised Algorithm

[3] - تشخیص اشتباه کی مورد به عنوان نفوذ غیر عادی ، که موجب می شود نرخ تشخیص ناهنجاری به صورت کاذب بالا رود

[4] - Random forests algorithm

[5] - dataset



خرید فایل



لینک منبع :مقاله نفوذ غیر عادی در شبکه

دانلود فایل ( مقاله نفوذ غیر عادی در شبکه) - ساخت وبلاگ, وبلاگدهی روزفا golbargonasim.ruzfa.ir/post/41‎Cachedهموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _مقاله نفوذ غیر عادی در شبکه_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از مقاله نفوذ غیر عادی در شبکه ببرید مقاله نفوذ غیر عادی در شبکه. دانلود (مقاله نفوذ غیر عادی در شبکه) - سیستم وبلاگدهی orange.madblog.ir/post/342‎Cached2 روز پیش ... امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید به صفحه دانلود فایل(مقاله نفوذ غیر عادی در شبکه)خوش آمدید برای دانلود به ادامه ... دانلود مقاله نفوذ غیر عادی در شبکه -کامل و جامع – حریر دانلود harirdlc.ir/article/24569‎Cached24 ا کتبر 2016 ... دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید به صفحه دانلود فایل(مقاله نفوذ غیر عادی در شبکه)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت ... برترین فایل مقاله نفوذ غیر عادی در شبکه « یاقوت وب yaghutweb.cloudsite.ir/برترین-فایل-مقاله-نفوذ-غیر-عادی-در-شبکه/‎Cached27 سپتامبر 2016 ... هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر با سلام،محصول دانلودی +{{مقاله نفوذ غیر عادی در شبکه }}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب ... مقاله نفوذ غیر عادی در شبکه idownload.cero.ir/product-326106-مقاله-نفوذ-غیر-عادی-در-شبکه.aspx‎Cachedمقاله نفوذ غیر عادی در شبکه دسته: فناوری اطلاعات بازدید: 12 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 19 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 24. مقاله نفوذ غیر عادی در شبکه ... مقاله نفوذ غیر عادی در شبکه - گوگل فایل googlefile.cero.ir/product-326106-مقاله-نفوذ-غیر-عادی-در-شبکه.aspx‎Cachedمقاله نفوذ غیر عادی در شبکه نفوذ غیر عادی در شبکه تحقیق نفوذ غیر عادی در شبکه پروژه نفوذ غیر عادی در شبکه بررسی نفوذ غیر عادی در شبکه. مقاله نفوذ غیر عادی در شبکه justcome7.rozblog.com/post/269‎Cached15 ژوئن 2016 ... مقاله نفوذ غیر عادی در شبکه - سیستم همکاری در فروش فایل سِروblog.cero.ir/product- 326106-مقاله-نفوذ-غیر-عادی-در-شبکه.aspx 7…,مقاله نفوذ غیر ... دانلود (مقاله نفوذ غیر عادی در شبکه) - ترنم دانلود taranomdle.pishroblog.ir/Post/454‎Cached15 سپتامبر 2016 ... دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید نام محصول دانلودی: مقاله نفوذ غیر عادی در شبکه درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی مقاله نفوذ غیر عادی در شبکه. دریافت فایل مقاله نفوذ غیر عادی در شبکه - پرداخت و دانلود آنی navidebarant.meeblog.ir/post/335‎Cachedلحظات خوشی را برای شما آرزومندیم دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مقاله نفوذ غیر عادی در شبکه || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید خرید فایل( مقاله نفوذ غیر عادی در شبکه) | سرو دانلود www.sarvoptdl.ir/file1159.html‎Cached6 جولای 2016 ... مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه مقاله نفوذ غیر عادی در شبکه برایتان آماده ...