خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

گزارش عملیات کاشت داشت وبرداشت

گزارش عملیات کاشت داشت وبرداشت


قسمتی از متن:

مقدمه :

گندم معمولی در محدوده وسیعی از شرایط آب و هوایی جهان رشد می کند و در حقیقت این گیاه سازگارترین گونه های غلات است ، زمینه های زیادی در سرتاسر جهان در مقایسه با سایر گیاهان زراعی ، به کشت آن اختصاص داده شده است . در ایران هم مانند بسیاری از کشورهای جهان ، نان حاصله از گندم مهمترین ماده غذایی روزانه مردم را تشکیل می دهد و نقش عمده ای در تأمین انرژی و پروتئین مورد نیاز بدن بعهده دارد این گیاه به صورت ابی و دیم در بیشتر اقلیم های کشور قابلیت کشت را دارد . رعایت اصول مناسب صحیح در زمینه آماده سازی زمین و کاشت این محصول اساسی می تواند ضمن جلوگیری از اتلاف بی رویه نهاده ها باعث تعداد بوته سبز مناسب در هکتار شده و عملکرد را به نحو قابل ملاحظه ای افزایش می دهد . بعد از کاشت گندم مرحله داشت با اجرای عملیات همچون آبیاری ، تغذیه ( کود سرک ) ، مبارزه با آفات ، بیماریها و علفهای هرز آغاز می شود که اجرای صحیح و به موقع آنها علاوه بر افزایش کیفی و کمی محصول باعث حفظ محیط زیست و پایداری تولید می گردد . به همان نسبت که عملیات کاشت و داشت اهمیت زیادی دارند ف در برداشت محصول نیز باید توجه کافی مبذول شود ، تا برداشت در زمان مناسب صورت گیرد و از تلفات گندم در اثر عوامل مختلف جلوگیری شود پس اهمیت برداشت گندم از سایر موارد کاشت و داشت کمتر که نبوده شاید مهم تر نیز باشد ، چون کوتاهی در این مرحله در واقع تلاش سایر مراحل را تضییع می کند .

نام بهره برداری : عبدالرضا حردانی

نوع بافت زمین رسی و در سطح 65 هکتار واقع در روستای ملیحان کشت شده است عملیات کاشت بوسیله کوود پاشی سانتریفیوژ انجام شد .

عملیات تهیه زمین شامل ماخار ، شخم ، دیسک سبک و سنگین ( 3 نوبت ) مال ، کودپاشی و بذر پاش با کود پاش سانتریفیوژ .

بذر گندم مصرفی از نوع چمران است که به میزان kg/ha 300 در تاریخ 20/8/85 بذر پاش شد .

کود پایه مصرفی شامل kg/ha 200 سوپر فسفات تریپل ، kg/ha 50 اوره .

آبیاری اول زمین در تاریخ 26/8/85 انجام گردید .

عملیات داشت :

در طی بازدیدهایی که از زمین ایشان انجام گرفت سطح سبز مزرعه 95% تشخیص داده شد . بدین ترتیب عملیات تهیه زمین و کشت به اتمام رسید و زمان انجام عملیات داشت شروع شد . در طی بازدیدهای مکرر از زمین ایشان در تاریخ 9/10/85 علفهای هرز پهن برگ و بار یک برگ زمین ایشان کاملاٌ مشهود بود که از جمله علفهای هرز پهن برگ می توان پنیرک ، یونجه باغی ، کنگر وحشی و بار یک برگ می توان چچم ، فالاریس و یولاف وحشی را نام برد .

وضعیت مزرعه از لحاظ تراکم بوته در متر مربع ( 150 بوته ) و تعداد پنجه ( 3-2 پنجه ) و خونه از لحاظ دانه بندی نسبتاٌ خوب می باشد و بر اساس محاسبه انجام شده میزان متوسط عملکرد در هکتار3700 کیلوگرم می باشد .

نام بهره برداری : حمید امیری

نوع بافت زمینی است و در سطح 65 هکتار واقع در روستای ملیحان کشت شده است . که عملیات کاشت بوسیله کود پاش سانتیریفیوژ انجام شده است .

عملیات تهیه زمین شامل ماخار ، شخم با گاو آهن ،‌دیسک سنگین و سبک ( 3 نوبت ) ماله ، کودپاشی و بذر پاشی .

بذر گندم مصرفی از نوع چمران است که به میزان kg/ha 300 در تاریخ 23/8/85 بذر پاشی شد .

کود پایه مصرفی شامل kg/ha 150 فسفات آمونیم می باشد .

آبیاری اول زمین در تاریخ 24/8/85 انجام شد .



خرید فایل



لینک منبع :گزارش عملیات کاشت داشت وبرداشت

گزارش عملیات کاشت داشت وبرداشت sigmadlkad.ir/cTfxPj/‎Cachedگزارش عملیات کاشت داشت وبرداشت دسته: کشاورزی بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 10 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 17. گزارش عملیات کاشت داشت ... گزارش عملیات کاشت داشت وبرداشت - وبلاگ معرفی و دانلودفایل های ... miyana-blog.feixiansi.com/page-19919.html‎Cachedگزارش عملیات کاشت داشت وبرداشت. قسمتی از متن: مقدمه : گندم معمولی در محدوده وسیعی از شرایط آب و هوایی جهان رشد می کند و در حقیقت این گیاه سازگارترین گونه های ... نکاتی در مورد کاشت داشت و برداشت گندم - بزرگترین مرجع باغبانی و ... baghbanbashi.blogsky.com/1391/07/29/post-33/‎Cached Similarخسارت های وارده بر بذر گندم به هنگام داشت، برداشت و پس از برداشت توسط برخی عوامل ..... عملیات کاشت برای همه سیستم های خاکورزی در شیلینگر(۲۰۰۱) گزارش شده اند. گزارش عملیات کاشت داشت وبرداشت | ایران مووی miyana-blog.iranmovie.tk/page-131855.html گزارش عملیات کاشت داشت وبرداشت,عملیات ,زمین ,کاشت ,انجام ,گندم ,تاریخ ,عملیات کاشت ,گزارش عملیات ,داشت وبرداشت ,کاشت داشت ,عملیات تهیه ... گزارش عملیات کاشت داشت وبرداشت - قیمت 4,000 تومان - Selz.ir https://selzir.com/.../16701780-گزارش-عملیات-کاشت-داشت-وبرداشت‎Cachedگزارش عملیات کاشت داشت وبرداشت محدوده قیمت از 4000 تومان از فروشگاه فایل و مقالات و تحقیق. گزارش عملیات کاشت داشت وبرداشت | شبکه مقاله articlenetwork.ir/p=41338‎Cached21 ا کتبر 2016 ... دسته: کشاورزی فرمت فایل: doc حجم فایل: 10 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 17 گزارش عملیات کاشت داشت وبرداشت قسمتی از متن: مقدمه : گندم ... فروش فایل گزارش عملیات کاشت داشت وبرداشت | سرو دانلود www.sarvoptdl.ir/file2542.html‎Cachedفروش فایل گزارش عملیات کاشت داشت وبرداشت. جولای 10th, 2016 بدون دیدگاه. هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول ... عملیات کاشت،داشت وبرداشت لوبیاچیتی - سازمان جهاد کشاورزی استان ... jago.ir/HomePage.aspx?TabID=4770&Site=douranportal...fa...‎Cachedدستورالعمل فنی کاشت،داشت وبرداشت لوبیاچیتی رقم محلی خمین. مشخصات: ... بنا بر این کلیه عملیات فوق را با دقت در این یک جریب زمین انجام بدهد.توصیه میگردد ... دانلود فایل ( گزارش عملیات کاشت داشت وبرداشت) | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/2147‎Cached25 ا کتبر 2016 ... بیننده گرامی سلام.به وب ما خوش آمدید عنوان محصول دانلودی:گزارش عملیات کاشت داشت وبرداشت یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. دانلود گزارش عملیات کاشت داشت وبرداشت – خرید آنلاین و دریافت ... www.novinmgali.ir/?p=938‎Cached2 نوامبر 2016 ... ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم. با سلام حضور مشتریان گرامی. شما به صفحه اختصاصی گزارش عملیات کاشت داشت وبرداشت وارد ...