خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

محاسبه متوسط ممان مغناطیسی هسته در یک میدان H و دمای T

محاسبه متوسط ممان مغناطیسی هسته در یک میدان H و دمای T

Application of canonical distribution in (Nuclear Magnetism)

ماده را در نظر می گیریم که دارای N0 هسته در واحد حجم باشد. و در یک میدان مغناطیسی H قرار گرفته باشد.

هر هسته دارای اسپین و ممان مغناطیسی است.

ممان متوسط مغناطیسی ماده (در جهت H) در درجه حرارت T چقدر است؟

فرض می کنیم که هر هسته دارای برهم کنش ضعیف با سایر هسته ها و سایر درجات آزادی است. همچنین یک هسته را بعنوان سیستم کوچک در نظر می گیریم و بقیه هسته ها و سایر درجات آزادی را بعنوان منبع حرارتی می گیریم.

هرهسته می‌تواند دارای دوحالت باشد+یا هم‌جهت بامیدان واقع در تراز انرژی پائین

یا در خلاف جهت میدان واقع در تراز انرژی بالا

(Cثابت تناسب است )

چون این حالت دارای انرژی متر است پس احتمال یافتن هسته در آن بیشتر است.

از طرفی احتمال یافتن هسته در حالت تراز بالای انرژی برابر است با

و چون این حالت دارای انرژی بیشتری است پس احتمال یافتن هسته در آن کمتر است. (چون تعداد حالات بیشتر است با افزایشE، افزایش می یابد و ذره شکل پیدا می شد در حالت بخصوص)



خرید فایل



لینک منبع :محاسبه متوسط ممان مغناطیسی هسته در یک میدان H و دمای T

تحقیق محاسبه متوسط ممان مغناطیسی هسته در یک میدان H و دمای T - به فایل behfile.ofmas.ir/product-83093-The-research-calculated-the-average-magnetic-momen.aspx‎Cachedمقاله تحقیق محاسبه متوسط ممان مغناطیسی هسته در یک میدان H و دمای T در قالب word و در 14 صفحه می باشد. ماده را در نظر می گیریم که دارای N0 هسته در واحد حجم باشد. محاسبه متوسط ممان مغناطیسی هسته در یک میدان H و دمای T sigmadlkad.ir/YUq5Am/‎Cachedمحاسبه متوسط ممان مغناطیسی هسته در یک میدان H و دمای T. Application of canonical distribution in (Nuclear Magnetism). ماده را در نظر می گیریم که دارای N0 هسته در واحد ... محاسبه متوسط ممان مغناطیسی در یک میدان h و دمای t - دانلود فایل downloadf.aramblog.ir/.../محاسبه+متوسط+ممان+مغناطیسی+در+یک+میدان+H+و+دمای+T‎Cached16 ا کتبر 2016 ... دانلود تحقیق محاسبه متوسط ممان مغناطیسی هسته در یک میدان H و دمای T. به سایت علمی ما خوش آمدید. فایل دانلودی با عنوان تحقیق محاسبه متوسط ممان ... محاسبه متوسط ممان مغناطیسی هسته در یک میدان h و دمای t | فروشگاه ... faridfile.ir/?p=270495‎Cached26 ا کتبر 2016 ... فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات19. محاسبه متوسط ممان مغناطیسی هسته در یک میدان H و دمای T Application of canonical distribution in ... کاملترین فایل تحقیق محاسبه متوسط ممان مغناطیسی هسته در یک میدان ... mojvsdanesh.nisblog.ir/post/1400‎Cachedکاملترین فایل تحقیق محاسبه متوسط ممان مغناطیسی هسته در یک میدان H و دمای T. 2016-09-09. 06:03: مریم. [ نظر بدهید ]. سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. مدیریت سایت ... خرید فایل( تحقیق محاسبه متوسط ممان مغناطیسی هسته در یک میدان H و ... farasnbaran.meeblog.ir/post/121‎Cached27 نوامبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی تحقیق محاسبه متوسط ممان مغناطیسی هسته در یک میدان H و دمای T وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات ... دریافت فایل محاسبه متوسط ممان مغناطیسی هسته در یک میدان H و دمای T ... www.risearticle.ir/download/282‎Cached23 ا کتبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(محاسبه متوسط ممان مغناطیسی هسته در یک میدان H و دمای T)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ... دانلود (تحقیق محاسبه متوسط ممان مغناطیسی هسته در یک میدان H و دمای T ... www.novindlc.site/?p=11535‎Cached12 ا کتبر 2016 ... هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر محقق گرامی،شما با جستجوی تحقیق محاسبه متوسط ممان مغناطیسی هسته در یک میدان H و دمای T وارد این صفحه شده اید ... دانلود (تحقیق محاسبه متوسط ممان مغناطیسی هسته در یک میدان H و دمای T ... www.newfilestant.ir/paper11008.html‎Cached28 ا کتبر 2016 ... یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ، چکیده و لینک دانلود ((تحقیق محاسبه متوسط ممان مغناطیسی هسته در یک میدان H و دمای ... دانلود (تحقیق محاسبه متوسط ممان مغناطیسی هسته در یک میدان H و دمای T ... tmaghalec.ir/?p=10228‎Cached30 ا کتبر 2016 ... با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| تحقیق محاسبه متوسط ممان مغناطیسی هسته در یک ...