خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

آموزش تعمیر چاپگر

آموزش تعمیر چاپگر

همواره باید آزمایش کنید تا مطمئن شوید که مشکل حل شده است. بعد از اینکه شما چاپگر را تعمیر کردید، آنرا چک کنید. گاهی اوقات وقتی یک مشکل را حل می کنیم، ممکن است باعث بوجود آمدن مشکل دیگر شویم. برای راه اندازی چاپگر و اتصال به کامپیوتر کاملا چاپگر را چک کنید و در قسمتی که مشکلی بوجود آمده تمرکز کنید تا اطمینان حاصل شود و مشکل حل شده است.

رفع اشکال جلو رفتن کاغذ در چاپگرهای جوهر افشان و دات.ماتیوس

اگر کاغذ در چاپگر به راحتی وارد نشود باید برای آسیب دیدگی مکانیزم جلو برنده‌ی کاغذ را که شامل چرخ های جلو برنده و تراکتور هست چک کنید. و مطمئن شوید که در مسیر کاغذ ناهمواری موجو نباشد. اگرچه الکتریسیته ممکن است منبع مشکل باشد. مکانیزم موتور،مکانیکی است و برای چک کردن راحت تر است و شما همیشه بهتر است ابتدا جریان های ساده را انجام دهید. هنگامی که مشکل مکانیکی رخ می دهد موارد ذکر شده در زیر را به عنوان راهنما دنبال کنید.

1) چرخ دنده ها را چک کنید تا مطمئن شوید که با چرخ دنده های دیگر مرتبط هستند. و در موقعیت درستی هستند. چرخ دنده ایکه از فرسوده شده است تعویض کنید و مراحل جدید عیب یابی را بگذارنید. یک کاغذ را در چاپگر قرار دهید و مراحل خودآزمایش (self-test) اجرا نمایید. چاپگر را به راه اندازید و چرخ دنده ها را نگاه کنید و چک کنید. هرگز تلاش نکنید که بازور یک چرخ دنده را که مقاومتمی کند به کار اندازید.

2) تسمه ها را چک کنید. تامطمئن شوید که آنها روی قرقره هایشان قرار دارند و به طور صحیح کار می کنند. اگر تسمه ای شل بوده، آنرا تعویض کنید و کاغذی را در چاپگر بگذارید و دستگاه را راه بیاندازی و تسمه و قرقره را مشاهده و چک کنید.

3) اطمینان حاصل کنید که همه قسمت های مکانیکی به درستی وصل شده اند و کار می‌کنند.

4) مطمئن شوید که همه اتصالات صحیح است و همه بردها محکم در جای خود قرار گرفته اند.

5) ولتاژ خروجی از منبع تغذیه به میزان موردنظر باشد.



خرید فایل



لینک منبع :آموزش تعمیر چاپگر

آموزش تعمیرات پرینتر | آموزش تعمیر پرینتر | شرکت آموزشی فنی کار https://www.fannikar.com/courses/printer‎Cachedآموزشگاه تعمیرات پرینتر و آموزش تعمیر پرینتر و آموزش تعمیر چاپگر و آموزش تعمیرات چاپگر و آموزش تعمیر پرینتر لیزری و آموزش تعمیرات انواع پرینتر و ... آموزش تعمیرات پرینتر و ماشین های اداری - آموزش تعمیرات لپ تاپ www.bartar.asia/آموزش-تعمیرات-پرینتر/‎Cached Similarیکی از خدمات انستیتو انفورماتیک برتر برگزاری دوره های آموزش تعمیرات ماشینهای اداری،پرینتر می باشد. شناسایی انواع پودر و طریقه به کارگیری صحیح آن - آموزش ... آپارات - آموزش تعمیر پرینتر www.aparat.com/result/آموزش_تعمیر_پرینتر‎Cached Similarبرای حل مشکل چاپ کمرنگ پرینترهای سامسونگ بعد از شارژ ش · fixprinter.irتعمیر پ. .. 1,406 بازدید. 11:58 · حل مشکل چاپ خط افقی پرینتر Canon LBP 2900. آموزش تعمیرات پرینتر - انفورماتیک پارسه 123parse.com/Content/آموزش-تعمیرات-پرینتر/‎Cached Similarآموزش تعمیرات پرینتر , آموزش تخصصی پرینتر های سوزنی لیزری رنگی و سیاه و سفید اسکنر و چاپگر های چند کاره. آموزش تعمیرات پرینتر و فکس و اسکنر | پیشگامان تهران www.pishgamantehran.com/page/PrinterFaxRepair.html‎Cached Similarدر دوره آموزش تعمیرات پرینتر و یا آموزش تعمیرات ماشین های اداری به همراه آموزش تعمیرات فکس و آموزش تعمیرات اسکنر و به بررسی کامل عملکرد قسمتهای مختلف ماشین ... آموزش رایگان تعمیر چاپگر - شرکت فنی و مهندسی کامتک www.tamiraat.net/office/pages/آموزش-رایگان-تعمیر-چاپگر‎Cached Similarآموزش رایگان تعمیرات پرینتر | آموزش تعمیر پرینترهای سوزنی | آموزش شارژ کارتریج سامسونگ | آموزش تعمیر پرینتر اچپی | آموزش تعمیرات اپسون. آموزش تعمیر چاپگر - شرکت فنی و مهندسی کامتک www.tamiraat.net/office/pages/آموزش-تعمیر-چاپگر‎Cached Similarآموزش تعمیرات پرینتر ( مکانیکی و الکترونیکی ). درباره دوره آموزش تعمیرات چاپگر: کامتک یکی از مجهزترین و تخصصی ترین مراکز تعمیرات پرینتر های لیزری ... آموزش تعمیرات پرینتر | دوره آموزش تعمیر پرینتر www.pishtazelectronic.com/.../آموزش-تعمیرات-پرینتر-کارتریج.aspx‎Cached Similarآموزش تعمیرات پرینتر و شارژکاتریج تخصصی ترین مرکز آموزش تعمیر انواع فکس - پرینتر و سایر ماشین آلات در ایران آموزش حرفه ای تعمیرات پرینتر در انواع ... آموزش تعمیر چاپگر بایگانی | شرکت رایاتل - خانه www.rayatell.ir/tag/آموزش-تعمیر-چاپگر/‎Cached15 آگوست 2016 ... خانه / Posts Tagged "آموزش تعمیر چاپگر". انواع پرینترهای لیزری و جوهرافشان ( معمولی و چنده کاره،رنگی ، سیاه سفید ) شناسایی انواع پودر و طریقه ... آموزش تخصصی تعمیر چاپگر - شرکت تکنولوژی برتر www.technologybartar.com/printerservicetraining.aspx‎Cached Similarاحتراما به اطلاع می رسانیم که برنامه کلاس های آموزش تعمیرات چاپگرهای HP, EPSON به شرح ذیل می باشد: چاپگر های سوزنی EPSON آموزش تعمیر چاپگرهای مدل ...