خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

گزارش ژئو تکنیک در مورد راهسازی بتن

گزارش ژئو تکنیک در مورد راهسازی بتن

مقدمه

مهندسی مشاور سدآزما (تیوا) با به خدمت گرفتن افراد مجرب و لوازم مناسب در زمینه خدمات ژئوتکنیک و با اخذ رتبه یک در رشته خدمات ژئوتکنیک و آزمایشات مصالح با چهار کار مجاز همزمان از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در سال 1381 آغاز به کار نمود. در حال حاضر، افتخار داریم که مطابق آئین‌نامه جدید سازمان برنامه با مجوز هشت کار همزمان آمادگی خود را برای انجام کلیه خدمات مهندسی زیر اعلام نماییم:

مشاور ژئوتکنیک و آزمایشات مکانیک خاک

کنترل کیفی مصالح اعم از بتن و راه و مصالح (آسفالت)

و جوش فلزات

ژئوالکتریک

عمل‌آوری تسریع شده بوسیله مواد پلی اورتان (برای پیش‌بینی مقاومت 28 روزه در مدت 28 ساعت) و تسریع در روند احداث سازه‌های بلند که سرعت پاسخگوئی در آنها مهم است.

روش پیشرفته برای تست غیر مخرب بتن (سیستم جدید اولتراسونیک)

در حال حاضر شرکت سدآزما کارگاهها و پروژه های قابل توجهی در دست دارد که مهمترین آنها عبارتند از:

1) پروژه مطالعات ژئوتکنیک کانالها و شبکه آبیاری و زهکشی سد مروک که کارفرمای آن امور آب استان لرستان است و در نوع خود مفصل ترین مجموعه مطالعات ژئوتکنیک است. در این قرارداد کلیه آزمایشات فیزیکی و شیمیایی خاک در امر کانال و سد پیش‌بینی شده است.

2) استقرار آزمایشگاه کنترل کیفی برای سد عظیم نعمت آباد در استان همدان.

3) استقرار آزمایشگاه کنترل کیفی برای سدهای عظیم حوضیان و کزنار در استان لرستان.

4) بازنگری نه مرحله در طرح سد حانآباد الیگودرز که تقدیرنامه شرکت در پایان رزومه ضمیمه است.

5) نمونه‌گیری و انجام آزمایشات بتنی در پروژه راه آهن مونوریل تهران.

6) ارائه طرح آببندی ویژه سازه های بتنی و مطالعات ترمیم خاکریز هدپوند نیروگاه کوهرنگ و اجرای عملیات آن که بالغ بر یک میلیارد ریال است. تکنیک منحصر به فرد شرکت سدآزما در این پروژه بعد از یک سال تجربه ناموفق روشهای ارائه شده بوسیله شرکت سرشناس، پس از بررسی های طولانی و دقیق ثانویه، به لحاظ فنی و اقتصادی بهترین گزینه شناخته شد. این طرح اخیراً با موفقیت کامل به اتمام رسیده است. تشویقهای کارفرمایان که در پایان رزومه ضمیمه است برای شرکت سدآزما باعث افتخار و دلگرمی است. ضمناَ شرکت سدآزما مفتخر است که رفتارنگاری مرحله ای و کنترل رفتار خاکریز مخزن ذخیره آب نیروگاه برق آبی کوهرنگ برای شرکت پایاب کوثر را به عهده داشته که یکی از بزرگترین افتخارات این شرکت محسوب می‌شود.

7) نمونه گیری و انجام آزمایشات بتنی در پروژه راه آهن مونوریل تهران.

فهرست

ردیف

عنوان


1-

مقدمه

2-

فهرست کارهای جاری

3-

افراد اصلی شرکت

4-

لوازم موجود

5-

سوابق اجرائی در زمینه ژئوتکنیک

6-

سوابق اجرائی در زمینه تست غیر مخرب بتن

7-

سوابق اجرائی در زمینه کارهای بتنی طرح نمونه‌گیری

8-

سوابق کارهای راهسازی



خرید فایل



لینک منبع :گزارش ژئو تکنیک در مورد راهسازی بتن

گزارش ژئو تکنیک در مورد راهسازی بتن - فروشگاه سورنا sorena.cero.ir/product-326370-گزارش-ژئو-تکنیک-در-مورد-راهسازی-بتن.aspx‎Cachedگزارش ژئو تکنیک در مورد راهسازی بتن. مقدمه. مهندسی مشاور سدآزما (تیوا) با به خدمت گرفتن افراد مجرب و لوازم مناسب در زمینه خدمات ژئوتکنیک و با اخذ رتبه یک در رشته ... دانلود گزارش ژئو تکنیک در مورد راهسازی بتن -کامل و جامع - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=6586‎Cached27 ا کتبر 2016 ... با سلام حضور پژوهندگان گرامی.شما به صفحه اختصاصی گزارش ژئو تکنیک در مورد راهسازی بتن وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه ... گزارش ژئو تکنیک در مورد راهسازی بتن - mjblog.ir simorghflye.mjblog.ir/post/1051‎Cached13 نوامبر 2016 ... ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| گزارش ژئو تکنیک در مورد راهسازی ... گزارش ژئو تکنیک در مورد راهسازی بتن - فایل دانشگاهی ppj.parsiblog.com/.../گزارش+ژئو+تکنیک+در+مورد+راهسازی+بتن/‎Cached17 ژوئن 2016 ... گزارش ژئو تکنیک در مورد راهسازی بتن. مقدمه. مهندسی مشاور سدآزما (تیوا) با به خدمت گرفتن افراد مجرب و لوازم مناسب در زمینه خدمات ژئوتکنیک و با ... خرید و دانلود گزارش ژئو تکنیک در مورد راهسازی بتن | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/3880‎Cached26 ا کتبر 2016 ... ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم نام محصول دانلودی: گزارش ژئو تکنیک در مورد راهسازی بتن درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی. دانلود فایل ( گزارش ژئو تکنیک در مورد راهسازی بتن) – دانلودکده www.odanlod.site/دانلود-فایل-گزارش-ژئو-تکنیک-در-مورد-را/‎Cached19 سپتامبر 2016 ... هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر با سلام،محصول دانلودی +{{گزارش ژئو تکنیک در مورد راهسازی بتن}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی ... گزارش ژئو تکنیک در مورد راهسازی بتن | سرو دانلود www.sarvoptdl.ir/file680.html‎Cached4 جولای 2016 ... لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| گزارش ژئو تکنیک در مورد راهسازی بتن || روی دکمه ... برترین فایل گزارش ژئو تکنیک در مورد راهسازی بتن 3eplc6.barfindl.ir/‎Cachedبرترین فایل گزارش ژئو تکنیک در مورد راهسازی بتن. گزارش ژئو تکنیک در مورد راهسازی بتن - آراد فان - سیستم وبلاگدهی aradfunv.madblog.ir/post/1731 محقق گرامی،شما با جستجوی گزارش ژئو تکنیک در مورد راهسازی بتن وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(گزارش ژئو تکنیک در مورد راهسازی بتن)شما را در رسیدن به ... خرید فایل( گزارش ژئو تکنیک در مورد راهسازی بتن) | فراز وب www.farazwb.download/?p=28204‎Cached3 ا کتبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{گزارش ژئو تکنیک در مورد راهسازی بتن}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه ...