خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مزایا و معایب استفاده از بتن بازیافتی

مزایا و معایب استفاده از بتن بازیافتی

مقاومت بتن بازیافتی در برابر سیکلهای ذوب شدن و یخ زدن

این مقاله به بررسی مقاومت بتن با دانه های بازیافتی (Recycled Aggregate Concrete) در برابر سیکلهای یخ زدن و ذوب شدن می پردازد و آن را با بتنهای طبیعی (معمولی) (Natural Aggregate Concrete) مقایسه می‌کند. این بررسی ها و نتایج حاصل یک سری آزمایشات علمی است که در آزمایشگاه صورت گرفته است.

سه حالت مختلف برای مقایسه بتنهای RAC و NAC درنظر گرفته می شود:

حالت یکم (Case I): استفاده از یک نسبت آب به سیمان متوسط با مقدار 0.47 را مورد رسیدگی قرار می دهد (base Mixture) که برای RAC و NAC استفاده می شود.

حالت دوم (Case II): در این حالت با کم کردن نسبت آب به سیمان از 0.47 به 0.29 حالتی را پدید می آورد که متفاوت از حالت اول خواهد بود که به آن بتن با عملکرد بالا گویند. (Concrete High-Performance)

حالت سوم (Case III): با اضافه کردن %5 مواد هوازا به بتن اصلی (base Mixture) این حالت را پدید می آوریم.

عملکرد بتن RAC (بتن بازیافتی) در حالتهای I و II به دلیل استفاده از دانه های بازیافتی خوب نخواهد بود. این نتیجه با بتن NAC مقایسه می شود که به دوام کامل رسیده است و نهایتاً نتیجه گرفته می شود که اگر در بتن RAC از مواد هوازا استفاده شود دوام بتن RAC به اندازه بتن NAC خواهد شد.

مقدمه:

امروزه استفاده از بتن های بازیافتی به یکی از مهمترین مسائل تبدیل شده است و اقتصاد توجه زیادی به استفاده از بتن بازیافتی (RAC) دارد.

تخمین زده شده است که نزدیک 150 میلیون تن قلوه سنگ برای تهیه سنگدانه های بتن سالیانه در ایالات متحده آمریکا تولید می شود و به مصرف می رسد. حال اگر این حجم بالای مصالح سنگی می توانست از مصالح گذشته و قدیمی بازیافت شود دیگر معادن شن و ماسه رو به کاهش و نابودی نمی رفت.

بنابراین استفاده از بتن سازه های فرسوده و راهها که عمر مفید خود را کرده اند جهت ساختن بتن با دانه های بازیافتی شاید نتواند که به طور کامل در نگه داشتن ذخایر و منابع طبیعی کمک کند ولی می تواند که از هدر رفتن یک حجم بزرگی از این منابع خدادادی کمک کند. همچنین استفاده از بتنهای RAC به تخریب نشدن محیط زیست نیز کمک بزرگی خواهد کرد.



خرید فایل



لینک منبع :مزایا و معایب استفاده از بتن بازیافتی

مزایا و معایب استفاده از بتن بازیافتی - فروشگاه فایل رایگان tahghigh20.filenab.com/product-64195-takgikg.aspx‎Cachedمزایا و معایب استفاده از بتن بازیافتی بتن بازیافتی سیکلهای ذوب شدن دانه های بازیافتی بتنهای طبیعی آزمایشات علمی عملکرد بتن مصالح سنگی بتن های فرسوده ... مزایا و معایب استفاده از بتن های بازیافتی - تک آی آر www.tak-ir.org/tag/مزایا-و-معایب-استفاده-از-بتن-های-بازیاف/‎Cachedعنوان پروژه : بررسی مزایا و معایب استفاده از بتن های بازیافتی; مربوط به رشته : عمران; فرمت اجرایی : در قالب Word; تعداد صفحات : ۶۷ صفحه ... پروژه بررسی مزایا و معایب استفاده از بتن بازیافتی filmoketab.ir/.../پروژه-بررسی-مزایا-و-معایب-استفاده-از-بتن-بازیافتی.aspx‎CachedX پروژه بررسی مزایا و معایب استفاده از بتن بازیافتی X دانلود پایان نامه X بتن بازیافتی X مزایای بتن بازیافتی X معایب بتن بازیافتی X مزایا و معایب بتن ... مقاله مزایا و معایب بتن بازیافتی - عمران - word - دانلود فایل ، مقالات و ... downlodfile.blogsky.com/1395/06/30/post-737/‎Cached20 سپتامبر 2016 ... مقاله مزایا و معایب بتن بازیافتی با 52 صفحه برای رشته عمران و بافرمت word آماده شده است. مقدمه: امروزه استفاده از بتن های بازیافتی به یکی از ... برترین فایل مزایا و معایب استفاده از بتن بازیافتی - کمیاب دانلود kmyabdlcnt.ir/post.php?id=2616‎Cached1 نوامبر 2016 ... ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مزایا و معایب استفاده از بتن بازیافتی ... مزایا و معایب استفاده از بتن بازیافتی 6sngb4.nikansefile.ir/‎Cachedمزایا و معایب استفاده از بتن بازیافتی. از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد هموطن گرامی سلام.به صفحه ی ... پروژه بررسی مزایا و معایب استفاده از بتن بازیافتی - مشاوره کنکور maktabestan.ir/.../پروژه-بررسی-مزایا-و-معایب-استفاده-از-بت.html‎Cached Similar31 مه 2014 ... تخمین زده شده است که نزدیک ۱۵۰ میلیون تن قلوه سنگ برای تهیه سنگدانه های بتن سالیانه در ایالات متحده آمریکا تولید می شود و به مصرف می رسد. کاملترین فایل مزایا و معایب استفاده از بتن بازیافتی 1btsap.abtindls.ir/‎Cachedکاملترین فایل مزایا و معایب استفاده از بتن بازیافتی. برترین فایل مزایا و معایب استفاده از بتن بازیافتی | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=9097‎Cached12 نوامبر 2016 ... ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مزایا و معایب استفاده از بتن بازیافتی ... پروژه بررسی مزایا و معایب استفاده از بتن بازیافتی - اخبار و تازه ها و ... www.nezam-mr.ir/post/2276‎Cachedپایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی عنوان کامل: پروژه بررسی مزایا و معایب بتن بازیافتی دسته: عمران فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات پروژه:…, پروژه ...