خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پروژه کارآفرینی تجهیز مرکز خدمات بالینی در منزل به صورت شبانه روزی در 42 صفحه ورد قابل ویرایش

پروژه کارآفرینی تجهیز مرکز خدمات بالینی در منزل به صورت شبانه روزی در 42 صفحه ورد قابل ویرایش

- 1 مقدمه :

در گذشته که غالب بیماری‌ها، بیماری‌های ساده (مانند بیماری‌های عفونی تک ارگانیسمی) بود و رویکرد به آنان نیز رویکردهای ساده ای بوده اند و اقدامات و مداخلات ممکن نیز محدود بودند، رویکردهای تشخیصی و درمانی ، چندان پیچیده نبودند و گزینه‌های زیادی پیش روی پزشکان نبود. در دهه‌های اخیر تغییراتی در وضعیت نظام سلامت بوجود آمد که مسائل آن را پیچیده‌تر از گذشته می سازد . این تغییرات را می توان در عنوان‌های زیر طبقه‌بندی کرد.

  1. 1. تغییر در بار بیماری‌ها
  2. 2. افزایش بار مداخلات
  3. 3. گسترش روز افزون دانش پزشکی
  4. 4. تغییر نگرش و انتظارات بیماران از خدمات بالینی
  5. 5. تأثیر شرایط مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و نژادی بر چگونگی ارائه خدمت و نتایج و پیآمد‌های آنها

1 2 نام کامل طرح و محل اجرای آن :

تجهیز مرکز خدمات بالینی در منزل به صورت شبانه روزی

محل اجرا :

1 3 مشخصات متقاضیان :

نام

نام خانوادگی

مدرک تحصیلی

تلفن

1 4 دلایل انتخاب طرح :

افزایش سطح بهداشت و سلامت شهروندان اثر مستقیمی بر شاخص های اقتصادی جامعه دارد. چنانچه افراد جامعه قادر باشند به راحتی به فعالیت اقتصادی اجتماعی بپردازند رشد اقتصادی شتاب فزاینده ای را تجربه خواهد کرد.

1 5 میزان مفید بودن طرح برای جامعه :

اجرای چنین طرح هایی ضمن آنکه کمک شایان به بهبود سطح بهداشت همگانی است، زمینه مناسب برای اشتغال به کار دانش آموختگان علوم پزشکی از قبیل پزشکان عمومی و متخصصین رشته های مختلف پزشکی، علوم آزمایشگاهی پرستار، بهیار و ...را فراهم می آورد. ضمن اینکه با توجه به درصد بالایی از فارغ التحصیلان این رشته ها خصوصاً پزشکی و پرستاری را بانوان تشکیل می دهند، این طرح می تواند به وسیله بانوان متخصص نیز به مرحله اجرا در آید.

1 6 - وضعیت و میزان اشتغالزایی :

تعداد اشتغالزایی این طرح 27 نفر میباشد .

تاریخچه و سابقه مختصر طرح :

«تعالی خدمات بالینی به مجموعه برنامه‌ها، استراتژی‌ها و اقداماتی گفته می‌شود که هدف از آنها استانداردسازی و ارائه خدمات بالینی با بیشترین اثربخشی و کمترین هزینه و عوارض ممکن می‌باشد.»

تعالی خدمات بالینی شامل دو بخش است:

- توسعه دانش نظری مشتمل بر مدیریت دانش در عرصه بالینی (Clinical Knowledge Management)

- برنامه‌ریزی‌‌های اجرایی و عملیاتی ارتقای کیفیت فرآیندها و پیآمدهای بالینی.

بخش اول استانداردهای عملکرد بالینی و بهترین تصمیمات و سیاستگذاری‌ها در سطوح مختلف ارائه خدمات بالینی را مشخص می‌کند و بخش دوم سازمان‌های مختلف بخش سلامت را به سمت اجرای سیاست‌ها و استانداردهای مشخص شده، پیش می‌برد.

چنانچه بخواهیم این تقسیم‌بندی را ریزتر کنیم، می­توان آن را به هشت حوزه تقسیم کرد که عبارتند از:

1) تصمیم‌گیری بالینی مبتنی بر شواهد

Evidence-Based Clinical Decision Making

2) استفاده بهینه از منابع اطلاعاتی و استخراج شواهد مرتبط

Information Mastery

3) ارزیابی نقادانه شواهد و تعیین شواهد کیفی و قابل استناد

Critical Appraisal of Evidences

4) سنتز و جمع‌بندی شواهد قابل استناد و مرتبط با یک موضوع

Systematic Review

5) ارزیابی فن‌آوری سلامت

Health Technology Assessment

6) راهکارهای طبابت بالینی

Clinical Practice Guidelines

7) ممیّزی بالینی

Clinical Audit

8) مدیریت خطا

Error Management

مجوز های قانونی :

تعریف: جواز تاسیس مجوزی است که جهت احداث ساختمان و تاسیسات بنام اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه فعالیت های بهداشتی بخش سازمان بهداشت صادر میگردد.

مراحل صدور جواز تاسیس :

1- پذیرش درخواست متقاضی صدور جواز تأسیس فعالیتهای صنعتی و تکمیل پرونده توسط مدیریت سازمان سازمان بهداشت شهرستان .

2- بررسی پرونده از نظر مدارک و تطبیق با مصادیق والویتهای سرمایه گذاری در واحد صدور مجوز مدیریت سازمان بهداشت .

3- تکمیل پرسشنامه جواز تاسیس ( فرم شماره یک ) توسط متقاضی .

4- ارسال پرونده منضم به فرم شماره یک به اداره مربوطه بمنظور بررسی ، اصلاح و تائید فرم پرسشنامه جواز تاسیس با استفاده از اطلاعات طرحهای موجود ، طرحهای تیپ و تجربیات کارشناسی و ارجاع پرونده به مدیریت .

5- ارجاع پرونده توسط مدیریت به واحد صدور مجوز جهت مراحل صدور جواز تأسیس .

شرایط عمومی متقاضیان ( اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی ) دریافت جواز تاسیس

1- اشخاص حقیقی

- تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران

- حداقل سن 18 سال تمام

- دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم



خرید فایل



لینک منبع :پروژه کارآفرینی تجهیز مرکز خدمات بالینی در منزل به صورت شبانه روزی در 42 صفحه ورد قابل ویرایش

پروژه کارآفرینی تجهیز مرکز خدمات بالینی در منزل به صورت شبانه روزی radyab.filenab.com/product-53396-Entrepreneurship-projects-in-home-furnishing-cente.aspx‎Cachedحجم فایل: 705 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 42. پروژه کارآفرینی تجهیز مرکز خدمات بالینی در منزل به صورت شبانه روزی در 42 صفحه ورد قابل ویرایش ... پروژه کارآفرینی تجهیز مرکز خدمات بالینی در منزل به صورت شبانه روزی downloadmagale.cero.ir/product-326509-پروژه-کارآفرینی-تجهیز-مرکز-خدمات-بالینی-در-منزل-به.aspx‎Cachedپروژه کارآفرینی تجهیز مرکز خدمات بالینی در منزل به صورت شبانه روزی در 42 صفحه ورد قابل ویرایش. - 1 مقدمه : در گذشته که غالب بیماری‌ها، بیماری‌های ساده (مانند ... دانلود پروژه کارآفرینی تجهیز مرکز خدمات بالینی در منزل به صورت ... tmaghalec.ir/?p=2410‎Cached24 ا کتبر 2016 ... دانلود پروژه کارآفرینی تجهیز مرکز خدمات بالینی در منزل به صورت شبانه ... خدمات بالینی در منزل به صورت شبانه روزی در 42 صفحه ورد قابل ویرایش. دریافت فایل پروژه کارآفرینی تجهیز مرکز خدمات بالینی در منزل به ... www.risearticle.ir/download/223‎Cached23 ا کتبر 2016 ... ... این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب. پروژه کارآفرینی تجهیز مرکز خدمات بالینی در منزل به صورت شبانه روزی در 42 صفحه ورد قابل ویرایش. پروژه کارآفرینی تجهیز مرکز خدمات بالینی در منزل به صورت شبانه روزی urbanshop44.urbanshop.ir/product-41580-پروژه-کارآفرینی-تجهیز-مرکز-خدمات-بالینی-در-منزل-به.aspx‎Cachedقیمت فایل فقط 3,000 تومان. خرید. پروژه کارآفرینی تجهیز مرکز خدمات بالینی در منزل به صورت شبانه روزی در 42 صفحه ورد قابل ویرایش. - 1 مقدمه : در گذشته که غالب ... برترین فایل پروژه کارآفرینی تجهیز مرکز خدمات بالینی در منزل به ... www.novinmgali.ir/?p=6830‎Cached11 نوامبر 2016 ... ... تجهیز مرکز خدمات بالینی در منزل به صورت شبانه روزی در 42 صفحه ورد قابل ویرایش ... برترین پکیج پروژه کارآفرینی طرح خود اتکایی در مدارس شبانه روزی ... مدارس شبانه روزی (پرورش قارچ)در 66 صفحه ورد قابل ویرایش ادامه مطلب. خرید فایل( پروژه کارآفرینی تجهیز مرکز خدمات بالینی در منزل به ... www.sarvoptdl.ir/file527.html‎Cached3 جولای 2016 ... ... مرکز خدمات بالینی در منزل به صورت شبانه روزی در 42 صفحه ورد قابل ... خرید فایل( پروژه کارآفرینی درمانگاه شبانه روزی) از حضور شما عزیزان در ... پروژه کارآفرینی تجهیز مرکز خدمات بالینی در منزل به صورت beatcacao94.rozblog.com/.../پروژه-کارآفرینی-تجهیز-مرکز-خدمات-بالینی-در-منزل-به-صورت.html‎Cached1 نوامبر 2016 ... پروژه کارآفرینی تجهیز مرکز خدمات بالینی در منزل به صورت شبانه روزی در 42 صفحه ورد قابل ویرایش ... 10 . پروژه کارآفرینی تجهیز مرکز خدمات ... دانلود پروژه کارآفرینی تجهیز مرکز خدمات بالینی در منزل به صورت ... 9ydgs8.nikandlc.ir/‎Cachedدانلود پروژه کارآفرینی تجهیز مرکز خدمات بالینی در منزل به صورت شبانه روزی - کامل و ... مرکز خدمات بالینی در منزل به صورت شبانه روزی در 42 صفحه ورد قابل ویرایش ... دانلود پروژه کارآفرینی تجهیز مرکز خدمات بالینی در منزل به صورت ... farasnbaran.madblog.ir/post/113‎Cached4 روز پیش ... شما به صفحه اختصاصی پروژه کارآفرینی تجهیز مرکز خدمات بالینی در منزل به ... بالینی در منزل به صورت شبانه روزی در 42 صفحه ورد قابل ویرایش.