خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پروژه کارآفرینی تولید چیپس سیب زمینی در 35 صفحه ورد قابل ویرایش

پروژه کارآفرینی تولید چیپس سیب زمینی در 35 صفحه ورد قابل ویرایش

- 1 مقدمه :

چیپس سیب زمینی یکی از انواع اسنک هاست. از سیب زمینی، برش های بسیار نازک تهیه کرده و در روغن داغ سرخ می کنند تا برشته شود. سپس می گذارند تا سرد شود و آنرا بسته بندی می نمایند.

مواد افزودنی به چیپس های ساده ، تنها نمک است، اما انواع ادویه جات را هم به چیپس اضافه می کنند تا طعم های مختلفی از آن ایجاد نمایند. چیپس سیب زمینی همچون دیگر انواع اسنک، بخش اعظم درآمد کشور آمریکا را تشکیل می دهد و تولید کنندگان آن، سالانه میلیون ها دلار نصیبشان می شود.

1 2 نام کامل طرح و محل اجرای آن :

تولید چیپس سیب زمینی

محل اجزا :

شهر صنعتی

1 3 مشخصات متقاضیان :

1 4 دلایل انتخاب طرح :

از دیرباز در تاریخ صنعت در کشور های صنعتی و در کشور های در حال توسعه تولید مواد غذایی و در واقع هر محصولی که با تغذیه انسانها ارتباط داشته باشد از جمله سودآور ترین طرح ها بوده است و همه روشه گرایش به سوی اینگونه طرح ها در جوامع صنعتی بیشتر می شود ، دلایل اصلی این گرایشات در وحله اول سودآوری این گونه طرح ها و در وحله دوم اشتغالزایی مناسب اینگونه طرح ها میباشد

1 5 میزان مفید بودن طرح برای جامعه :

از جنبه های مفید بودن طرح برای جامعه می توان به سودآوری و اشتغالزایی آن اشاره نمود که می تواند درصدی هر چند از مختصر از درصد بیکاری در جامعه کم کند

1 6 - وضعیت و میزان اشتغالزایی :

تعداد اشتغالزایی این طرح 14 نفر میباشد .

تاریخچه و سابقه مختصر طرح :

می گویند که چیپس را اولین بار، جورج گرام، سرآشپزی در منطقه مون لیک نیویورک در 24 آگوست سال 1853م تهیه نمود. روزی یکی از مشتریان گرام، سیب زمینی سرخ شده او را نخورد، به این دلیل که برش های سیب زمینی خیلی کلفت بود. بنابراین گرام تصمیم گرفت تا برش های سیب زمینی را آن قدر نازک تهیه کند که برای خوردنشان، حتی نیازی به چنگال نباشد. بر خلاف انتظار گرام، مشتریان از این ابتکار او هیجان زده شدند و خیلی از چیپس خوششان آمد. از آن پس، چیپس جای خود را در لیست غذاهای آن منطقه باز کرد.

تولید انبوه چیپس تنها پس از اختراع ماشین های پوست کن سیب زمینی در سال 1920 میلادی گسترش یافت.

گزارش مختصر بازدید از واحد ها تولیدی با خدماتی مرتبط با موضوع پروژه :

بازدید از کارخانه چیپس چی توز

در بازدید بعمل آمده از کارخانه تولید کننده چیپس و پفک چیتوز به بررسی روش های تولید چیپس در این کارخانه پرداختیم و ماشین آلات و سیستم های تولید را در آن مورد بررسی قرار دادیم ، این کارخانه با ظرفیت تولید بالای تولید یکی از کارخانه مطرح در زمینه تولید این محصول در کشور است که با بهره گیری از نیروی انسانی مجرب و ماشین آلات مناسب اقدام به تولید می نماید ، همچنین در این بازدید با روش های مدیریت و برنامه ریزی کارخانه آشنا شدیم و روش های تامین مواد اولیه را مورد بررسی قرار دادیم .

جنبه های ابتکاری بودن و خلاقیت به کار رفته شده :

از جنبه های ابتکاری بودن در تولید این محصول می توان به ارائه طعم های جدید و تند که مخاطب زیادی دارند اشاره نمود ، تولید طعم های جدید و بخصوص طعم های تند می توان نظر بسیاری را به تولیدات کارخانه جلب نماید .



خرید فایل



لینک منبع :پروژه کارآفرینی تولید چیپس سیب زمینی در 35 صفحه ورد قابل ویرایش

پروژه کارآفرینی تولید چیپس سیب زمینی - فروشگاه فایل رایگان tahghigh20.filenab.com/product-53420-Entrepreneurship-Project-production-of-potato-chip.aspx‎Cachedپروژه کارافرینی تولید چیپس سیب زمینی طرح توجیهی تولید چیپس سیب زمینی ... پروژه کارآفرینی تولید چیپس سیب زمینی در 35 صفحه ورد قابل ویرایش ... پروژه کارآفرینی تولید چیپس سیب زمینی - اربان شاپ44 urbanshop44.urbanshop.ir/product-41606-پروژه-کارآفرینی-تولید-چیپس-سیب-زمینی.aspx‎Cachedپروژه کارآفرینی تولید چیپس سیب زمینی در 35 صفحه ورد قابل ویرایش. 1- 1 مقدمه : چیپس سیب زمینی یکی از انواع اسنک هاست. از سیب زمینی، برش های بسیار نازک ... پروژه کارآفرینی تولید چیپس سیب زمینی - مروارید morvarid.etl24.com/product-361430-پروژه-کارآفرینی-تولید-چیپس-سیب-زمینی.aspx‎Cachedپروژه کارآفرینی تولید چیپس سیب زمینی در 35 صفحه ورد قابل ویرایش. 1- 1 مقدمه : چیپس سیب زمینی یکی از انواع اسنک هاست. از سیب زمینی، برش های بسیار نازک ... فروش دانلودی پروژه کارآفرینی تولید چیپس میوه | رامتین دانلود ramtindlw.ir/article102.html‎Cached1 نوامبر 2016 ... کاملترین فایل پروژه طرح کارآفرینی تولید چیپس میوه سلام. ... پروژه کارآفرینی تولید چیپس سیب زمینی در 35 صفحه ورد قابل ویرایش ادامه مطلب. دانلود فایل ( پروژه کارآفرینی تولید چیپس سیب زمینی) faraztabiat.meeblog.ir/post/542‎Cachedتوضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب پروژه کارآفرینی تولید چیپس سیب زمینی در 35 صفحه ورد قابل ویرایش. ادامه مطلب. فروش فایل پروژه کارآفرینی تولید چیپس سیب زمینی | سرو دانلود www.sarvoptdl.ir/file342.html‎Cached3 جولای 2016 ... پروژه کارآفرینی تولید چیپس سیب زمینی در 35 صفحه ورد قابل ویرایش ... پروژه طرح کارآفرینی تولید چیپس میوه در 49 صفحه ورد قابل ویرایش ... پروژه کارآفرینی تولید چیپس سیب زمینی - عقیق دانلود agigdlc.ir/post.php?id=5229‎Cached18 ا کتبر 2016 ... ... تولید چیپس سیب زمینی)شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می رساند پروژه کارآفرینی تولید چیپس سیب زمینی در 35 صفحه ورد قابل ویرایش. دانلود (پروژه کارآفرینی تولید چیپس سیب زمینی) 3nvg5g.nikansefile.ir/‎Cachedبه صفحه ی دانلود _پروژه کارآفرینی تولید چیپس سیب زمینی_خوش امدید.امیدوارم بهره ... پروژه کارآفرینی تولید چیپس سیب زمینی در 35 صفحه ورد قابل ویرایش. دانلود (پروژه کارآفرینی تولید چیپس سیب زمینی) 24w6yk.abtindls.ir/‎Cachedتوضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب پروژه کارآفرینی تولید چیپس سیب زمینی در 35 صفحه ورد قابل ویرایش ... دانلود (پروژه کارآفرینی تولید چیپس سیب زمینی) - ساخت وبلاگ ... shameparvan.ruzfa.ir/post/2988‎Cachedپروژه کارآفرینی تولید چیپس سیب زمینی در 35 صفحه ورد قابل ویرایش. ادامه مطلب · + نوشته شده در 2016-11-03ساعت 13:09: توسط سمیرا | نظر بدهید | تعداد بازدید : 7 ...