خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پروژه کارآفرینی شرکت خدمات حسابداری و حسابرسی در 59 صفحه ورد قابل ویرایش

پروژه کارآفرینی شرکت خدمات حسابداری و حسابرسی در 59 صفحه ورد قابل ویرایش

فصل اول – معرفی طرح

1-2-مشخصات محصول

1-1-2- نام و کاربرد محصول:

ایجاد و راه اندازی شرکت خدماتی حسابداری و حسابرسی برای انجام کلیه فعالیت های حسابداری و حسابرسی در کلیه مقاطع

2-1-2-مشخصات فنی محصول

انجام فعالیت های حسابداری و حسابرسی

3-1-2-معرفی روشهای انجام فعالیت

حسابداری دولتی ، حسابداری صنعتی ، حسابداری شرکتی و ...

4-1-2-تشریح مختصر فرایند

حسابداری و حسابرسی

فصل دوم – تعیین ظرفیت

2-3-برآورد میزان مصرف مواد اولیه و قطعات خریدنی

ردیف

نام ماده اولیه/ قطعات خریدنی

مشخصات فنی

مورد مصرف در محصول

میزان مصرف

در محصول

مصرف سالیانه

منبع تامین

مقدار

واحد

داخلی

خارجی

1

نیاز های نرم افزاری

-

جهت حسابداری

-

6

*

2

نیاز های سخت افزاری

-

جهت حسابداری

3

*

3

دفاتر ثبت

-

جهت ثبت و بایگانی اثناد

3

*

4

لوازم و امکانات دفتری

-

جهت فراهم نمودن دفتر شرکت

6

*

2-4-معرفی دستگاه ها و تجهیزات انجام فعالیت

ردیف

نام ماشین آلات/

تجهیزات تولید یا انجام فعالیت

مشخصات فنی

تعداد

منبع تامین

داخلی

خارجی

1

حسابداری تملک دارایی های سرمایه ای

وزارت جهاد کشاورزی

*

2

حسابداری

وزارت جهاد کشاورزی

*

3

اعتبارات

وزارت جهاد کشاورزی

*

4

انبارداری

وزارت جهاد کشاورزی

*

5

حقوق و دستمزد

وزارت جهاد کشاورزی

*

6

اموال

وزارت جهاد کشاورزی

*

2-5-معرفی تجهیزات و تاسیسات عمومی

ردیف

عنوان تاسیسات

به مقدار مصرف

مقدار مصرف

محوطه

کارگاه

اداری

بنزین

گازوییل

1

برق

*

*

2

آب

*

3

گاز

*

*

4

تلفن

*

5

سوخت گرمایش

*

*

ب ـمهارتهای فردی

کرت اوین رفتار افراد را تابعی از شخصیت انسان و محیط آنها می داند . ولی بر این اعتقاد بود که اعمال و رفتاری که از انسانها سر می زند احتمالاً هر دو عامل یعنی ویژگیهای فردی و عوامل محیطی در آن دخیل باشند .

وقتی به نظر کرت لوین در خصوص رفتار انساها تأمل می کنیم به این نتیجه می رسیم که رفتار انسان از دید خود فرد یعنی عامل اجرا و یا اینکه از دید دیگران مورد قضاوت قرار می گیرد دارای تفاوتهایی می باشد .

بر اساس تحقیقات انجام شده زمانی که فرد در موضع اقدام کننده قرار می گیرد رفتار خود را اکثراً به عوامل محیطی نسبت می دهد و عوامل شخصی و ویژگیهای فردی را نادیده می گیرد .

و بر عکس زمانی که در موضع مشاهده کننده و قضاوت کننده قرار می گیرد نقش عوامل محیطی را کمرنگ فرض نموده و بیشتر به عوامل شخصی تأکید می ورزد .

در حیطه بحث مهارتهای فردی تخصص و چگونگی نگرش به این قضیه می تواند در خور تأمل و اندیشه باشد .هر چه در انجام هر کاری فرد دارای تخصص و مهارت باشد بهتر و موثرتر میتواند در آن رشته فعالیت نماید . بی شک یکی از عوامل عقب‌ماندگی کشورهای جهان سوم عدم وجود مردان و زنان با تخصص و با مهارت در زمینه های مختلف اقتصادی و فرهنگی می باشد .

2 ـ نقش عوامل فرهنگی روی فعالیتهای اقتصادی مساله ای است که کارشناسان امر در مواجهه به آن به یک نکته اساسی توجه دارند و ان فرهنگ رفتاری افراد آن اجتماع می باشد .

در بیان تعریف مربوط به مسائل فرهنگی دیدگاه عالمان بطور قطع در یک راستا می باشد و ان اینست که در تعریف فرهنگ به اصول ثابتی معتقدند از انجمله مجموعه ای از ارزشها ، باورها ، اعتقادات ، هنجارها ‌، اخلاق ، دانش و سایر یافته ها و اکتسابات اجتماعی انسان .

در هر جامعه ای با توجه به خصوصیات فرهنگی ان مقولات ، معیارها و مفاهیمی با ارزش قلمداد می باشند وقتی از بایدها و نبایدهای یک فرهنگ حرف می زنیم از حد و حدودها و از مرزهای رفتاری آن اجتماع می گوییم به یک مجموعه از رفتارها و هنجارهای مسلم شده بر می خوریم که می تواند در پیشرفت و توسعه نقش بسزایی داشته باشد هر دوی عوامل فرهنگی و اقتصادی در مورد طرح این گزارش دارای اهمیت فوق‌العاده می باشند .



خرید فایل



لینک منبع :پروژه کارآفرینی شرکت خدمات حسابداری و حسابرسی در 59 صفحه ورد قابل ویرایش

دانلود پروژه کارآفرینی شرکت خدمات حسابداری و حسابرسی -کامل و جامع ... www.risearticle.ir/download/5080‎Cached27 ا کتبر 2016 ... یک نسخه از فایل نیز به شما ایمیل خواهد شد پروژه کارآفرینی شرکت خدمات حسابداری و حسابرسی در 59 صفحه ورد قابل ویرایش. ادامه مطلب ... برترین پکیج پروژه کارآفرینی شرکت خدمات حسابداری و حسابرسی ... tmaghalec.ir/?p=10478‎Cached30 ا کتبر 2016 ... پروژه کارآفرینی شرکت خدمات حسابداری و حسابرسی در 59 صفحه ورد قابل ویرایش ... شرکت خدمات دکوراسیون داخلی در 40 صفحه ورد قابل ویرایش […] ... دانلود فایل ( پروژه کارآفرینی شرکت خدمات حسابداری و حسابرسی ... www.sarvoptdl.ir/file928.html‎Cached5 جولای 2016 ... پروژه کارآفرینی شرکت خدمات حسابداری و حسابرسی در 59 صفحه ورد قابل ... شرکت خدمات دکوراسیون داخلی در 40 صفحه ورد قابل ویرایش ادامه مطلب. دانلود پروژه کارآفرینی شرکت خدمات حسابداری و حسابرسی yatn.stu1.ir/‎Cachedپروژه کارآفرینی شرکت خدمات حسابداری و حسابرسی. پروژه کارآفرینی شرکت خدمات حسابداری و حسابرسی در 59 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc ... دانلود (پروژه کارآفرینی طرح خدمات فنی) – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper5556.html‎Cached9 ا کتبر 2016 ... پروژه کارآفرینی طرح خدمات فنی در 29 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc ... پروژه کارآفرینی شرکت خدمات حسابداری و حسابرسی در 59 صفحه ورد ... دانلود فایل ( پروژه کارآفرینی شرکت خدمات حسابداری و حسابرسی) rahpoyevdanesh.aslblog.ir/post/512‎Cached22 ا کتبر 2016 ... پروژه کارآفرینی شرکت خدمات حسابداری و حسابرسی در 59 صفحه ورد قابل ... ( پروژه کامل اتوکد ساختمان مسکونی 4 طبقه دارای نما و برش قابل ویرایش) دانلود فایل ( پروژه کارآفرینی شرکت خدمات حسابداری و حسابرسی) 43h9j.nikandlc.ir/‎Cached... فایل{پروژه کارآفرینی شرکت خدمات حسابداری و حسابرسی}را دانلود خواهید کرد پروژه کارآفرینی شرکت خدمات حسابداری و حسابرسی در 59 صفحه ورد قابل ویرایش ... فروش فایل پروژه کارآفرینی شرکت خدمات حسابداری و حسابرسی ... dlkadest.ir/dlarticle4886.html‎Cached... و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب. پروژه کارآفرینی شرکت خدمات حسابداری و حسابرسی در 59 صفحه ورد قابل ویرایش. دانلود پروژه کارآفرینی شرکت خدمات حسابداری و حسابرسی - خرید ... bahredanesh.meeblog.ir/post/938‎Cached13 سپتامبر 2016 ... جهت مشاهده توضیحات کامل محصول روی دکمه ادامه کلیک کنید. پروژه کارآفرینی شرکت خدمات حسابداری و حسابرسی در 59 صفحه ورد قابل ویرایش با ... [PDF] پروژه کارآفرینی شرکت خدمات حسابداری و حسابرسی - اِی‌اِم‌پی! amparticle.tk/.../57461-پروژه-کارآفرینی-شرکت-خدمات-حسابداری-و.pdf‎Cachedﭘﺮوژه ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺷﺮﮐﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﺣﺴﺎﺑﺪاری و ﺣﺴﺎﺑﺮﺳﯽ در 59 ﺻﻔﺤﻪ ورد ﻗﺎﺑﻞ وﯾﺮاﯾﺶ ﺑﺎ ﻓﺮﻣﺖ --doc1. - ﻣﺸﺨﺼﺎت ﻣﺤﺼﻮل1-2-1- ﻧﺎم و ﮐﺎرﺑﺮد ﻣﺤﺼﻮل:اﯾﺠﺎد و راه اﻧﺪازی ﺷﺮﮐﺖ ﺧﺪﻣﺎﺗﯽ ﺣﺴﺎﺑﺪاری و ﺣﺴﺎﺑﺮﺳﯽ.