خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پروژه کارآفرینی شرکت کنتور سازی ایران در 55 صفحه ورد قابل ویرایش

پروژه کارآفرینی شرکت کنتور سازی ایران در 55 صفحه ورد قابل ویرایش

فصل اول - معرفی طرح

1-2-مشخصات محصول

1-1-2- نام و کاربرد محصول:

کنتور سازی ایران ، تولید انواع کنتور های فشار قوی و برق شهری

4-1-2-تشریح مختصر فرایند

کنتور سازی ایران

فصل دوم – تعیین ظرفیت :

2-2-تعیین ظرفیت انجام فعالیت

ردیف

نام محصول

ظرفیت انجام فعلالیت سالانه

ظرفیت انجام فعالیت ماهانه

ظرفیت انجام فعالیت روزانه

1

کنتور برق فشار قوی

4320

360

12

2

کنتور برق شهری

3600

300

10

3

کنتور برق دیجیتال

3600

300

10

2-3-برآورد میزان مصرف مواد اولیه و قطعات خریدنی برای هر پروژه

ردیف

نام ماده اولیه/ قطعات خریدنی

مشخصات فنی

مصرف سالیانه

منبع تامین

مقدار

واحد

داخلی

خارجی

1

کلیدهای قدرت روغنی

X3i

*

2

کلیدهای قدرت با محفظه آبی

Z5 - Simens

*

3

کلیدهای قدرت قطع بادی (AIRBLAST)

*

4

کلیدهای قدرت کم روغن (MINIMUMOIL)

*

5

کلیدهای قدرت کم روغن (MINIMUMOIL)

*

6

کلیدهای خلاء (VACUUM)

با ضخامت 0.5 میلی

*

7

کلیدهای گازی SF6

با ضخامت 2.5 میلی

*

8

سکسیونر تیغه ای یا اره ای

با ضخامت 1 میلی

*

9

سکسیونر دورانی

*

10

سکسیونر قیچی ای یا پانتوگراف

میخ پرچ

*

فصل پنجم - شرح فرآیند و اطلاعات فنی مورد نیاز

معرفی شرکت :

شرکت کنتورسازی ایران ، تنها شرکت سازنده انواع کنتورهای برق در ایران است که در سال 1347 با مشارکت : وزارت نیرو ، بانک صنعت و معدن ، شرکت سازنده آ.ا.گ اینترنشنال و سازمان گسترش .مالکیت واحدهای تولیدی در شهر صنعتی البرز قزوین تاسیس گردید.

بهره برداری از کارخانه در سال 1350 در زمینی بمساحت 40000 مترمربع و با تولید حدود 100000 دستگاه کنتور آغاز و طی توسعه های بعدی تا سال1357 تولیدات این شرکت در مجموع به نزدیک 50000 دستگاه کنتور از انواع مختلف تکفاز و سه فاز مکانیکی افزایش یافت که این رقم بالاترین رقم تـولید کنتور تـا قـبل از پیروزی انقلاب اسلامی می باشد که بـعد از انقلاب بنا به ضرورت های بازسازی و تـوسعه ، تولید محصولات .شرکت به 1000000 دستگاه افزایش یافت .

همزمان با پیشرفت تکنولوژی و اهمیت روز افزون مدیریت مصرف مشترکین ،این شرکت از سال 1382 با .انعقاد قرارداد با شرکت آکتاریس توانست گام مهمی را بسوی تولید کنتورهای الکترونیکی بردارد .

در ارتباط با طرحهای توسعه شرکت می توان از تولید شمارنده دو تعرفه و کنتور با شمارنده دو تعرفه و ساعت تعویض تعرفه و ماکسیمتر الکترونیک و کنتور با ماکسیمتر الکترونیک ، کنتور پیش پرداختی ، ساعت تعویض تعرفه الکترونیکی، کنتور تکفاز و سه فاز ترمینالی ، فیوز مینیاتوری شمارنده کنتور گاز و مجموعه شمارنده . گیربکس کنتور آب نام برد .

دستیابی به این اهداف در شرکت کنتورسازی ایران از طریق آموزش و بهبود مستمر منابع انسانی انجام و اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز مغایرت و استفاده از سیستمهای بهبود کیفیت صورت می پذیرد.

تامین کیفیت محصول برابر استانداردهای جهانی ـ تولید محصول با کمترین هزینه تمام شده و تحویل به موقع تولیدات به مشتری از اهداف این سیستم بوده که با اعتقاد بر اصل مشارکت همگانی کارکنان در تمامی سطوح و رده های سازمانی طراحی شده است .

اخذ گواهینامه ایزو 9000-2000 گواه محکمی بر این ادعاست که با فعالیت مطلوب مدیران و پرسنل خدوم شرکت در سال 1383 به وقوع پیوست .

شرکت کنتورسازی ایران به منظور تولید محصولات متنوع و با کیفیت خود بخش های مختلف تـولید و غیر تولیدی را اداره میکند که عبارتند از:

2-4- جبران‌ خسارت‌ از هر قبیل‌ و پرداخت‌ مزایای‌ پایان‌ کار

ماده 29
درصورتیکه بنا به تشخیص هیات حل اختلاف کارفرما، موجب تعلیق قرارداد از ناحیه کارگر شناخته شود کارگر استحقاق دریافت خسارت ناشی از تعلیق را خواهد داشت و کارفرما مکلف است کارگر تعلیقی از کار را به کار سابق وی باز گرداند.

ماده 30
چنانچه کارگاه بر اثر قوه قهریه (زلزله، سیل و امثال اینها) و یا حوادث غیرقابل پیش بینی (جنگ و نظایرآن ) تعطیل گردد و کارگران آن بیکار شوند پس از فعالیت مجدد کارگاه، کارفرما مکلف است کارگران بیکار شده را درهمان واحد بازسازی شده و مشاغلی که در آن بوجود می‌آید به کار اصلی بگمارد.

تبصره 1
دولت مکلف است باتوجه به اصل بیست و نهم قانون اساسی و با استفاده ازدرآمدهای عمومی و درآمدهای حاصل از مشارکت مردم و نیز از طریق ایجاد صندوق بیمه بیکاری نسبت به تامین معاش کارگران بیکار شده کارگاههای موضوع ماده 4 این قانون و باتوجه به بند 2 اصل چهل وسوم قانون اساسی امکانات لازم را برای اشتغال مجدد آنان فراهم نماید.

ماده 31
چنانچه خاتمه قرارداد کار به لحاظ از کارافتادگی کلی ویا بازنشستگی کارگر باشد، کارفرما باید براساس آخرین مزد کارگر به نسبت هر سال سابقه خدمت حقوقی به میزان 30 روز مزد به وی پرداخت نماید. این وجه علاوه بر مستمری از کارافتادگی ویا بازنشستگی کارگر است که توسط سازمان تامین اجتماعی پرداخت می‌شود.

ماده 32
اگر خاتمه قرارداد کار در نتیجه، کاهش توانائیهای جسمی وفکری ناشی از کار کارگر باشد(بنا به تشخیص کمیسیون پزشکی سازمان بهداشت و درمان منطقه با معرفی شورای اسلامی کار ویا نمایندگان قانونی کارگر) کارفرما مکلف است به نسبت هرسال سابقه خدمت، معادل دوماه آخرین حقوق به وی پرداخت نماید.

ماده 33
تشخیص موارد از کارافتادگی کلی وجزئی و یا بیماریهای ناشی از کار یا ناشی از غیرکار و فوت کارگر و میزان قصور کارفرما در انجام وظایف محوله قانونی که منجر به خاتمه قرارداد کار می‌شود، براساس ضوابطی خواهد بود که به پیشنهاد وزیرکار و امور اجتماعی به تصویب هیات وزیران خواهد رسید.

بخش چهارم : مدیریت منابع انسانی

در این فصل به اختصار در مورد منابع انسانی و مدیریت منابع انسانی نیز صحبت میشود.

در فرهنگ دنیا به ویژه ما ایرانیان ارزش زیادی برای انسان گذاشته می شود. همچنین دین ما ، اسلام هم نیز به انسان توجه به خصوصی دارد.



خرید فایل



لینک منبع :پروژه کارآفرینی شرکت کنتور سازی ایران در 55 صفحه ورد قابل ویرایش

دانلود فایل ( پروژه کارآفرینی شرکت کنتور سازی ایران) | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=7354‎Cached11 نوامبر 2016 ... امیدوارم بهره کافی را از پروژه کارآفرینی شرکت کنتور سازی ایران ببرید. پروژه کارآفرینی شرکت کنتور سازی ایران در 55 صفحه ورد قابل ویرایش. فروش فایل پروژه کارآفرینی شرکت سرویس دهنده اینترنت | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=7299‎Cached11 نوامبر 2016 ... پروژه کارآفرینی شرکت سرویس دهنده اینترنت در 68 صفحه ورد قابل ... کارآفرینی شرکت کنتور سازی ایران در 55 صفحه ورد قابل ویرایش ادامه مطلب. پروژه کارآفرینی شرکت کنتور سازی ایران - دانلود مقاله downloadmagale.cero.ir/product-326614-پروژه-کارآفرینی-شرکت-کنتور-سازی-ایران.aspx‎Cachedپروژه کارافرینی شرکت کنتور سازی ایران طرح توجیهی شرکت کنتور سازی ایران ... پروژه کارآفرینی شرکت کنتور سازی ایران در 55 صفحه ورد قابل ویرایش. خرید آنلاین پروژه کارآفرینی شرکت کنتور سازی ایران - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=12887‎Cached1 نوامبر 2016 ... پروژه کارآفرینی شرکت کنتور سازی ایران در 55 صفحه ورد قابل ویرایش ... شرکت تولید و بسته بندی چای در46 صفحه ورد قابل ویرایش ادامه مطلب. دانلود پروژه کارآفرینی شرکت کنتور سازی ایران - فایلهای مفید cero1.blogsky.com/.../دانلود-پروژه-کارآفرینی-شرکت-کنتور-سازی-ایران‎Cached5 ا کتبر 2016 ... پروژه کارآفرینی شرکت کنتور سازی ایران در 55 صفحه ورد قابل ویرایش. فصل اول - معرفی طرح. 1-2-مشخصات محصول ... دانلود پروژه کارآفرینی شرکت کنتور سازی ایران – خرید آنلاین و دریافت www.risearticle.ir/download/4713‎Cached26 ا کتبر 2016 ... پروژه کارآفرینی شرکت کنتور سازی ایران در 55 صفحه ورد قابل ویرایش ... شرکت سهامی ایران خلیج کوگروه بهمن در 82 صفحه ورد قابل ویرایش […]. خرید و دانلود پروژه بررسی کارآفرینی در ایران | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/61‎Cached23 ا کتبر 2016 ... پروژه بررسی کارآفرینی در ایران در 38 صفحه ورد قابل ویرایش ... کرد پروژه کارآفرینی شرکت کنتور سازی ایران در 55 صفحه ورد قابل ویرایش […]. دانلود پروژه کارآفرینی شرکت کنتور سازی ایران -کامل و جامع 8qn6iw.abtindls.ir/‎Cached... دانلودی: پروژه کارآفرینی شرکت کنتور سازی ایران درجه کیفی و رضایت از دانلود: عالی پروژه کارآفرینی شرکت کنتور سازی ایران در 55 صفحه ورد قابل ویرایش ... فروش فایل پروژه کارآفرینی شرکت کنتور سازی ایران rayantuba.meeblog.ir/post/1524‎Cachedتوضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب پروژه کارآفرینی شرکت کنتور سازی ایران در 55 صفحه ورد قابل ویرایش. ادامه مطلب. دانلود پروژه کارآفرینی شرکت کنتور سازی ایران - خرید آنلاین و دریافت 2loy5.nikandlc.ir/‎Cached... دانلودی|| پروژه کارآفرینی شرکت کنتور سازی ایران || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید پروژه کارآفرینی شرکت کنتور سازی ایران در 55 صفحه ورد قابل ویرایش ...