خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی ماءالشعیر در 45 صفحه ورد قابل ویرایش

پروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی ماءالشعیر در 45 صفحه ورد قابل ویرایش

1- 1 مقدمه :

به دلیل استفبال روز افزون مردم جهان به رعایت موازین بهداشتی نسبت به ماالشعیر های گازدار سنتی مرسوم در کشور از تقاضای بیشتری برخورداراند.چنانکه در ایران نیز عرضه ماالشعیر های گازدار تولیدی با روش های بهداشتی مصرف دوغ سنتی را که در گذشته بازار مناسبی داشته است را توانست تحت تاثیر قرار دهد.

در این میان ماالشعیر به علت دارا بودن خواص دارویی مطلوب در ضمن داشتن ویپگیهای مناسب در طول سال های اخیر از نرخ رشد بسیار بالایی برخوردار بوده است. از سوی دیگر پایین بودن هزینه های تولید این ماالشعیر و داخلی بودن کلیه مواد آن ساخت این ماالشعیر را مقرون به صرفه میکند.

ماالشعیر های استاندارد مطابق ثعریف موسسه استاندارد ماالشعیر هایی هستند که از اختلاط آب و گاز کربنیک و ترکیبلت شکر و سایر شیرین کننده ها و مواد افزودنی بدست می آیند.

ماالشعیر های گازدار به 5 دسته تقسیم میشوند:

1-ماالشعیر های گاز دار طعم دار رنگی

2-ماالشعیر های گازدار کولا

3-ماالشعیر های گاز دار طعم دار بی رنگ

4-ماالشعیر های گاز دار میوه ای

5-ماالشعیر های گازدار بدون طعم و رنگ

1 2 نام کامل طرح و محل اجرای آن :

کارخانه تولید و بسته بندی ماءالشعیر

محل اجزا :

استان

شهرستان

بخش

روستا

قزوین

قزوین

صنعتی لیا

1 3 مشخصات متقاضیان :

نام

نام خانوادگی

مدرک تحصیلی

تلفن

1 4 دلایل انتخاب طرح :

گرایش روز افزون استفاده از ماءالشعیر و نوشابه های طبیعی به جای استفاده از نوشابه های گازدار قدیمی .

1 5 میزان مفید بودن طرح برای جامعه :

سود دهی و میزان اشتغالزایی مناسب در کناز مفید بودن این طرح برای سلامت جامعه و سایر موارد را می توان از جمله موارد مفید بودن این طرح برای جامعه دانست .

1 6 - وضعیت و میزان اشتغالزایی :

وضعیت اشتغالزایی این طرح 87 نفر میباشد .

تاریخچه و سابقه مختصر طرح :

تاریخچه ماالشعیر سازی اساساً به زمانی بر می گردد که بشر علاوه بر مصرف آب آشامیدنی می توانست از افزودن موادی چون طعم دهنده ها و شیرین کننده ها به آب ، شربت های متعددی را تهیه کند. بعدها که مصرف شیرین کننده ها متداول گشت ایرانیها طعم دهنده هایی نظیر به لیمو ، آلبالو ، زرشک ،آلو ، انجیر و بسیاری از عرقیات نظیر نعناع ، آویشن ، بهار نارنج و غیره را بطور طبیعی در نوشیدنی ها مصرف می نمودند . او متاسفانه تکنیک استفاده از عرقیات و استخراج اسانس از آن که در حقیقت امولسیون طعم دهنده در آب است تا امروز در ایران پیشرفتی نکرده است .

اجزا و حفاظت و دسترسی:

هدف اصلی از تهیه بسته، حفظ و نگهداری خواص محصولات و دسترسی راحت به محتویات داخل بسته است. به علاوه هر یک از عوامل توزیع و مصرف نیز از بسته بندی انتظاراتی دارند،برای مثال خرده فروشان بسته بندی را نیاز دارند تا براحتی در معرض دید و نمایش خریداران قرار گیرد و یا در اندازه های متفاوت باشد تا با قدرت خرید مشتریان گوناگون متناسب باشد. مصرف کنندگان نیز نوعی از بسته بندی را می پسندند که براحتی قابل حمل باشد و براحتی به محتویات آن دسترسی پیدا کنند.

مقرون به صرفه:

هزینه بسته بندی نباید قیمت تمام شده محصول را به حدی بالا ببرد که تعداد قابل توجهی از مشتریان از خرید محصول منصرف شوند.

طراحی گرافیکی بسته بندی

گرافیک بسته بندی به سه موضوع اصلی فرم، رنگ و انتخاب خط مناسب مربوط می شود. طراح در انتخاب این سه موضوع اصلی باید به تفاوتهای فرهنگی بین جوامع و گروههای مختلف جامعه توجه کند، برای مثال بچه ها بیشتر از هر چیز به رنگ توجه می کنند در صورتی که مردان بیشتر به شکل دقت می کنند.

رنگ:

رنگ از دوران باستان مورد توجه و تحقیق بوده است. در عصر حاضر نیز رنگ در فرهنگ های مختلف دارای مفاهیم گوناگون است. به طورکلی می توان گفت رنگ مشکی در سالهای اخیر به دلیل عمیق بودن و خنثی بودن با اینکه سمبل اندوه است در بسیاری از بسته بندی های لوکس مانند عطریات و ... استفاده می شود که درواقع یک نوع حس اشرافی را القا می کند. رنگ سفید احساس خنکی، معصومیت، صداقت و پاکی را القا کرده و بخصوص وقتی با رنگ آبی بیاید ترکیب مناسبی را ارائه می کند. سبز آرام ترین رنگ هاست و در هیچ جهتی حرکت نمی کند و سمبل فرهنگ بورژوازی است که بی حرکتی را تداعی می کند. درواقع سبز، امید زندگی است و آبی مملو از تفکر و جدیت است. سرخ علامت شادی، نیرو، قدرت مردانگی و تحرک است. هم جدیت و هم وقار و مهربانی را القا می کند و هر چه تیره تر می شود جدی تر و عمیق تر و جسمانی تر می شود و در حالت صورتی رمانتیسم و خجالتی بودن را القا می کند. نارنجی رنگی زنانه است که زندگی روحانی درونی را القا می کند که هر چه تاریک تر می شود بشر را بیشتر به سمت بی نهایت می خواند. زرد پر سر و صداترین و خیره کننده ترین و پردوام ترین رنگ است و برخلاف آبی عمق را القا نمی کند. بنفش اندیشه ای متفکر و عرفانی و رازگونه را القا می نماید.



خرید فایل



لینک منبع :پروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی ماءالشعیر در 45 صفحه ورد قابل ویرایش

خرید و دانلود پروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی ماءالشعیر | تحقیق ... www.risearticle.ir/download/12048‎Cached31 ا کتبر 2016 ... برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید. پروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی ماءالشعیر در 45 صفحه ورد قابل ویرایش. پروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی ماءالشعیر apnan.stu1.ir/‎Cachedپروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی ماءالشعیر. پروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی ماءالشعیر در 45 صفحه ورد قابل ویرایش ... دانلود (طرح توجیهی و کارآفرینی تولید و بسته بندی ماءالشعیر ... www.newfilestant.ir/paper8485.html‎Cached19 ا کتبر 2016 ... کارآفرینی تولید و بسته بندی ماءالشعیر در 45 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc ... خرید آنلاین طرح توجیهی و کارآفرینی بسته بندی گوشت قرمز با ظرفیت ... تولید دستگاههای بسته بندی(شیرینگ) در 30 صفحه ورد قابل ویرایش ادامه مطلب. ... شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{پروژه کارآفرینی تولید و بسته ... پروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی ماءالشعیر - اربان شاپ44 urbanshop44.urbanshop.ir/product-41708-پروژه-کارآفرینی-تولید-و-بسته-بندی-ماءالشعیر.aspx‎Cachedپروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی ماءالشعیر در 45 صفحه ورد قابل ویرایش. - 1 مقدمه : به دلیل استفبال روز افزون مردم جهان به رعایت موازین بهداشتی نسبت به ... فروش دانلودی پروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی ماءالشعیر | سرو ... www.sarvoptdl.ir/file487.html‎Cached3 جولای 2016 ... برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید. پروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی ماءالشعیر در 45 صفحه ورد قابل ویرایش. [PDF] پروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی ماءالشعیر - اِی‌اِم‌پی! amparticle.tk/.../26494-پروژه-کارآفرینی-تولید-و-بسته-بندی-ماءا.pdf‎Cachedﺑﺎر ﻓﺮﻣﺖ ﻓﺎﯾﻞ: docx ﺣﺠﻢ ﻓﺎﯾﻞ: 436 ﮐﯿﻠﻮﺑﺎﯾﺖ ﺗﻌﺪاد ﺻﻔﺤﺎت ﻓﺎﯾﻞ: 35 ﭘﺮوژه ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﺎاﻟﺸﻌﯿﺮ ... 45 ﺣﺠﻢ ﻓﺎﯾﻞ: 477 ﮐﯿﻠﻮﺑﺎﯾﺖ ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ ﺗﻮﻟﯿﺪ و ﺑﺴﺘﻪ ﺑﻨﺪی ﻣﺎءاﻟﺸﻌﯿﺮ در 45 ﺻﻔﺤﻪ ورد ﻗﺎﺑﻞ وﯾﺮاﯾﺶ ﺑﺎ ﻓﺮﻣﺖ. دانلود پروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی ماءالشعیر – خرید آنلاین و ... www.novindlc.site/?p=7672‎Cached10 ا کتبر 2016 ... ... کارآفرینی تولید و بسته بندی ماءالشعیر}را دانلود خواهید کرد. پروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی ماءالشعیر در 45 صفحه ورد قابل ویرایش. دریافت فایل پروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی ماءالشعیر ... harirmahtb.meeblog.ir/post/902‎Cached16 سپتامبر 2016 ... جهت مشاهده توضیحات کامل محصول روی دکمه ادامه کلیک کنید. پروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی ماءالشعیر در 45 صفحه ورد قابل ویرایش. ادامه مطلب. دانلود پروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی ماءالشعیر - خرید آنلاین و ... chakavknasim.meeblog.ir/post/3157‎Cached... پروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی ماءالشعیر || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید پروژه کارآفرینی تولید و بسته بندی ماءالشعیر در 45 صفحه ورد قابل ویرایش. دانلود (طرح توجیهی تولید دستگاه بسته بندی (شیرینگ)) | رامتین دانلود ramtindlw.ir/article136.html‎Cached1 نوامبر 2016 ... پروژه کارآفرینی طرح تولید دستگاههای بسته بندی(شیرینگ) ... تولید و بسته بندی ماءالشعیر در 45 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc ادامه […].