خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پروژه کارآفرینی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای در 65 صفحه ورد قابل ویرایش

پروژه کارآفرینی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای در 65 صفحه ورد قابل ویرایش

فهرست مطالب

عنوان شماره صفحه

خلاصه طرح :............................................................................................................................................................. 5

فصل اول..................................................................................................................................................................... 6

کلیات.......................................................................................................................................................................... 6

مقدمه :........................................................................................................................................................................ 7

نام کامل طرح و محل اجرای آن :.............................................................................................................................. 7

مشخصات متقاضی :................................................................................................................................................... 7

دلایل انتخاب طرح :................................................................................................................................................... 7

میزان مفید بودن طرح برای جامعه :.......................................................................................................................... 8

تعاریف........................................................................................................................................................................ 8

بنا به اعتقاد فیرلی مدیریت ریسک دارای هفت فاز است:......................................................................................... 9

چاپمن و وارد، یک فرایند مدیریت ریسک پروژه کلی را ارائه کرده‌اند که از نه فاز تشکیل شده‌است:.................. 9

کرزنر، مدیریت ریسک را به صورت فرایند مقابله با ریسک تعریف کرده و آن را شامل مراحل چهارگانه زیر می‌داند: 10

مراحل اصلی در پیاده‌سازی مدیریت ریسک........................................................................................................... 10

برای تخصیص مقادیر احتمالی به ریسک‌ها از مقادیر پیشنهادی زیر می‌توانید استفاده کنید :.............................. 11

مهندسی بازی و تولید بازیی با کیفیت بالا............................................................................................................... 14

در مهندسی بازی برای ساخت یک سیستم بازیی سه فرآیند مهم تاثیر گذار می باشند:....................................... 15

کیفیت....................................................................................................................................................................... 17

کنترل کیفیت............................................................................................................................................................. 17

تضمین کیفیت.......................................................................................................................................................... 17

هزینه کیفیت............................................................................................................................................................. 18

کیفیت بازی.............................................................................................................................................................. 18

قابلیت اطمینان و امنیت بازی ; مشخصه های اصلی کیفیت بازی......................................................................... 19

وضعیت و میزان اشتغال زایی :................................................................................................................................ 19

تاریخچه و سابقه مختصر طرح :.............................................................................................................................. 20

ارائه یک مثال : طرح آژانس فضایی اروپا(ESA) و ارائه استاندارد بازی............................................................. 20

حوزه کاربرد............................................................................................................................................................. 21

ساختار استاندارد...................................................................................................................................................... 21

استانداردهای مهندسی نرم‌‌افزار ESA به سه بخش اصلی تقسیم می‌‌شوند.......................................................... 21

1-بخش اول، استانداردهای محصولProducts :................................................................................................ 21

2- بخش دوم، استانداردهای رویه Procedure :................................................................................................. 21

3-بخش سوم، پیوست‌‌ها Appendices :............................................................................................................. 22

سه گروه روش استاندارد در این مجموعه استفاده شده‌‌اند که عبارتند از :............................................................ 22

استانداردهای محصول............................................................................................................................................. 23

بر اساس این استاندارد شش مرحله بایستی در چرخه حیات یک نرم‌‌افزار طی شود که عبارتند از:................... 23

مرحله UR : تعیین نیازهای کاربر.......................................................................................................................... 24

الف- ورودی‌‌ها :....................................................................................................................................................... 25

ب- فعالیت‌‌ها........................................................................................................................................................... 25

ج-خروجی‌‌ها........................................................................................................................................................... 25

طرح‌‌های آزمون پذیرش........................................................................................................................................... 26

مرحله SR : تعیین نیازهای نرم‌‌افزار....................................................................................................................... 26

الف- ورودی‌‌ها......................................................................................................................................................... 26

ب- فعالیت‌‌ها........................................................................................................................................................... 27

ج-خروجی‌‌ها........................................................................................................................................................... 27

طرح‌‌های آزمون سیستم............................................................................................................................................ 27

مرحله AD : طراحی معماری................................................................................................................................ 28

الف- ورودی‌‌ها......................................................................................................................................................... 28

ب- فعالیت‌‌ها........................................................................................................................................................... 28

ج-خروجی‌‌ها........................................................................................................................................................... 29

طرحهای آزمون یکپارچگی..................................................................................................................................... 29

مرحله DD : طراحی تفصیلی و تولید برنامه......................................................................................................... 29

الف- ورودی‌‌ها......................................................................................................................................................... 30

ب-فعالیت‌‌ها............................................................................................................................................................. 30

ج-خروجی‌‌ها........................................................................................................................................................... 30

مرحله TR : انتقال و واگذاری نرم‌‌افزار برای بهره‌‌برداری..................................................................................... 31

الف- ورودی‌‌ها......................................................................................................................................................... 31

ب- فعالیت‌‌ها........................................................................................................................................................... 31

ج- خروجی‌‌ها.......................................................................................................................................................... 31

مرحله OM : بهره‌‌برداری و نگهداری.................................................................................................................... 32

الف -ورودی‌‌ها......................................................................................................................................................... 32

ب- فعالیت‌‌ها........................................................................................................................................................... 32

ج-خروجی‌‌ها........................................................................................................................................................... 33

استانداردهای رویه.................................................................................................................................................... 33

1- مدیریت پروژه نرم‌‌افزار...................................................................................................................................... 34

2- مدیریت پیکربندی نرم‌‌افزار............................................................................................................................... 35

3- وارسی و اعتبار سنجی نرم‌‌افزار......................................................................................................................... 36

اصطلاح "وارسی" بسته به مفهومی که از آن انتظار می‌‌رود، دارای معانی متعددی است که سه معنای متداول آن عبارتند از : 36

4- تضمین کیفیت نرم‌‌افزار...................................................................................................................................... 37

اهداف اصلی رعایت شده در تضمین کیفیت بازی و اثرات آن بر چرخه تولید و صادرات آنها به شرح ذیل ذکر می گردد : 39

فصل دوم.................................................................................................................................................................. 40

روش انجام کار......................................................................................................................................................... 40

فهرست تجهیزات مورد نیاز :............................................................................................................................... 41

معرفی دستگاه ها و تجهیزات.................................................................................................................................. 41

فهرست مواد مصرفی :............................................................................................................................................. 41

معرفی تجهیزات و تاسیسات عمومی...................................................................................................................... 42

مشخصات نیروی انسانی :....................................................................................................................................... 42

معرفی نیروی انسانی................................................................................................................................................ 42

برآورد پرسنل فناوری اطلاعات............................................................................................................................... 42

پرسنل اداری و خدمات........................................................................................................................................... 43

روش های بازار یابی و تبلیغات :............................................................................................................................. 43

بازاریابی کوتاه مدت در برابر بازاریابی بلند مدت :............................................................................................... 43

بازاریابی کوتاه مدت آنلاین..................................................................................................................................... 43

●تخفیف دادن.......................................................................................................................................................... 44

●تبلیغات.................................................................................................................................................................. 44

●بازاریابی بلند مدت آنلاین................................................................................................................................... 45

بازاریابی ویروسی..................................................................................................................................................... 45

بازاریابی از طریق موتور جستجو............................................................................................................................. 46

اهمیت بهینه سازی برای موتور جستجو / بازاریابی از طریق موتور جستجو برای بازاریابهای B۲B ................ 46

استراتژی بازاریابی در وب سایت............................................................................................................................ 48

کسب و کار اینترنتی................................................................................................................................................. 48

نیروهای پنج گانه پورتر............................................................................................................................................ 48

تحلیل SWOT........................................................................................................................................................ 50

فصل سوم :.............................................................................................................................................................. 52

امور مالی طرح......................................................................................................................................................... 52

زمین محل اجرای طرح :......................................................................................................................................... 53

محوطه سازی :......................................................................................................................................................... 53

تاسیسات و تجهیزات :............................................................................................................................................. 54

ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز :....................................................................................................................... 55

تجهیزات اداری و کارگاهی...................................................................................................................................... 56

هزینه های قبل از بهره برداری :.............................................................................................................................. 56

جدول هزینه های ثابت طرح :................................................................................................................................. 57

مواد اولیه و بسته بندی :.......................................................................................................................................... 57

حقوق و دستمزد پرسنل غیر تولیدی :..................................................................................................................... 58

حقوق و دستمزد پرسنل تولیدی :............................................................................................................................ 58

میزان سرمایه گذاری :.............................................................................................................................................. 59

محاسبه هزینه ها :..................................................................................................................................................... 59

معرفی هزینه ها........................................................................................................................................................ 59

برآورد هزینه استهلاک............................................................................................................................................. 60

محاسبه درآمد :........................................................................................................................................................ 60

فصل چهارم :............................................................................................................................................................ 61

جمع بندی................................................................................................................................................................ 61

نتایج حاصله از اجرای طرح:................................................................................................................................... 62

جمع بندی مشخصات اصلی طرح.......................................................................................................................... 62

پیشنهادات کاربردی :............................................................................................................................................... 64


خلاصه طرح :

در این طرح به بررسی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای پرداخته شده است ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است ، این طرح شامل چهار فصل میباشد ، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه ، تاریخچه ، مجوز های قانونی مورد نیاز ، وضعیت بازار ، میزان واردات و صادرات و ... پرداخته است ، فصل دوم به بیان روش انجام کار پرداخته است ، بازدید از واحد کاری مشابه ، نیروی انسانی ، نحوه تامین سرمایه و ... از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، فصل سوم به بررسی طرح از دیدگاه اقتصادی پرداخته است ( طرح توجیهی یا BP ) ، عناوینی از قبیل نیروی انسانی مورد نیاز ، میزان سرمایه گذاری ، مواد اولیه مورد نیاز ، ماشین آلات مورد نیاز و ... از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، در نهایت فصل چهارم به بیان نتیجه اجرای طرح می پردازد .

مقدمه :

مدیریت ریسک کاربرد سیستماتیک سیاست‌های مدیریتی، رویه‌ها و فرایندهای مربوط به فعالیت‌های تحلیل، ارزیابی و کنترل ریسک می‌باشد. مدیریت ریسک عبارت از فرایند مستندسازی تصمیمات نهایی اتخاذ شده و شناسایی و به‌کارگیری معیارهایی است که می‌توان از آنها جهت رساندن ریسک تا سطحی قابل قبول استفاده کرد.

نام کامل طرح و محل اجرای آن :

شرکت تولید کننده بازی های رایانه ای

مشخصات متقاضی :

دلایل انتخاب طرح :

امروزه فناوری اطلاعات بخشی وسیعی از فعالیت ها را در بر می گیرد به نحوی که تمامی مشاغل وابسته به فناوری اطلاعات شده اند. پیشرفت علم و گسترش زمینه فناوری اطلاعات باعث شده است که یکی از مهمترین و پرکاربردترین زمینه های فعالیت را در بر بگیرد .

میزان مفید بودن طرح برای جامعه :

امروزه تمامی شرکت های در حال استفاده کردن از بازی های رایانه ای هستند ، بانک ها ، سازمان های دولتی و خصوصی ، ادارات ، نهادها و همه و همه به نحوی با بازی های رایانه ای در ارتباط هستند . و این خود بیانگر میزان مفید بودن طرح برای جامعه میباشد

حوزه کاربرد

این استاندارد کلیه نرم‌‌افزارهای شرکتی یا صنعتی را تحت پوشش قرار می‌‌دهد. در این استاندارد، نرم‌‌افزار به‌‌عنوان برنامه‌‌ها، روال‌‌ها، قوانین و کلیه اسناد و مدارک مربوط به عملکرد و بهره‌‌برداری از یک سیستم کامپیوتری، تعریف شده است. این استانداردها کلیه وجوه نرم‌‌افزاری یک سیستم، به انضمام واسط‌‌های آن با سخت‌‌افزار کامپیوتر و دیگر مؤلفه‌‌های سیستم را در بر می‌‌گیرند. نرم‌‌افزار ممکن است زیر سیستمی از یک سیستم پیچیده‌‌تر و یا سیستم مستقل باشد.

ساختار استاندارد

استانداردهای مهندسی نرم‌‌افزار ESA به سه بخش اصلی تقسیم می‌‌شوند.

1-بخش اول، استانداردهای محصولProducts :

استانداردها، توصیه‌‌ها، و رهنمودهای مربوط به محصول را شامل می‌‌شود.

2- بخش دوم، استانداردهای رویه Procedure :

رویه‌‌های مورد استفاده در مدیریت یک پروژه نرم‌‌افزاری را تشریح می‌‌کند.

3-بخش سوم، پیوست‌‌ها Appendices :

شامل خلاصه‌‌ها، جداول، فرمها، و فهرستی از روشهای ضروری می‌‌باشد.

سه گروه روش استاندارد در این مجموعه استفاده شده‌‌اند که عبارتند از :

الف- روشهای ضروری : در این روشها از عبارت "الزامی است" استفاده شده است. از این روشها باید بدون هیچ‌‌گونه استثنایی در کلیه پروژه‌‌های نرم‌‌افزاری پیروی شود.

ب- روشهای توصیه شده : در این روشها از عبارت "می‌‌بایست" استفاده شده است و به روشهای قویاً توصیه شده اشاره می‌‌کند. عدم پیروی از این روشها نیاز به توجیه مناسب دارد.

ج- رهنمودها : در این روشها از عبارت "ممکن است" یا "می‌‌توانند" استفاده شده است و به رهنمودها اشاره می‌‌کنند. عدم پیروی از رهنمودها، نیازی به توجیه ندارد.

استانداردهای مهندسی نرم‌‌افزار ESA ، کاربران را به استفاده از هیچیک از روش‌‌های ویژه مهندسی نرم‌‌افزار و یا ابزار نرم‌‌افزاری وادار نمی‌‌کنند، بلکه تنها روشهای ضروری توصیه شده و رهنمودها را برای پروژه‌‌های مهندسی نرم‌‌افزار تشریح کرده و به هر پروژه امکان می‌‌دهد که بهترین روش را جهت پیاده‌‌سازی انتخاب نماید.



خرید فایل



لینک منبع :پروژه کارآفرینی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای در 65 صفحه ورد قابل ویرایش

دانلود پروژه کارآفرینی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای – خرید ... www.odanlod.site/دانلود-پروژه-کارآفرینی-شرکت-طراحی-و-تو/‎Cached15 سپتامبر 2016 ... پروژه کارآفرینی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای در 65 صفحه ورد قابل ویرایش. ادامه مطلب. نویسنده adminارسال شده در سپتامبر 15, 2016 ... پروژه کارآفرینی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/10627‎Cached30 ا کتبر 2016 ... پروژه کارآفرینی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای در 65 صفحه ورد ... پروژه کارآفرینی شرکت فراز عمران شرق در 29 صفحه ورد قابل ویرایش ... دریافت فایل پروژه کارآفرینی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای ... www.sarvoptdl.ir/file283.html‎Cached3 جولای 2016 ... پروژه کارآفرینی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای در 65 صفحه ... پروژه کارآفرینی تولید توپ ورزشی در 41 صفحه ورد قابل ویرایش ادامه مطلب. پروژه کارآفرینی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای - فایل ناب radyab.filenab.com/product-53604-Project-design-and-production-company-entrepreneur.aspx‎Cachedفرمت فایل: doc حجم فایل: 502 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 65. پروژه کارآفرینی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای در 65 صفحه ورد قابل ویرایش ... دریافت فایل پروژه کارآفرینی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای ... oipt.nikandlc.ir/‎Cached... شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای و بررسی کامل هدایت میشوید پروژه کارآفرینی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای در 65 صفحه ورد قابل ویرایش ... پروژه کارآفرینی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای sigmadlkad.ir/ExNTdN/‎Cachedفرمت فایل: doc حجم فایل: 502 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 65. پروژه کارآفرینی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای در 65 صفحه ورد قابل ویرایش ... دانلود (پروژه کارآفرینی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای) parvanefl.meeblog.ir/post/1889‎Cached14 ا کتبر 2016 ... پروژه کارآفرینی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای در 65 صفحه ورد قابل ... کامل اتوکد آپارتمان مسکونی 3 طبقه دارای نما و برش قابل ویرایش دانلود پروژه کارآفرینی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای – خرید ... www.farazwb.download/?p=9962‎Cached20 سپتامبر 2016 ... ... تولید بازی های رایانه ای درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی. پروژه کارآفرینی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای در 65 صفحه ورد قابل ویرایش. فروش فایل پروژه کارآفرینی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای kavirdlc.ir/فروش-فایل-پروژه-کارآفرینی-شرکت-طراحی-و/‎Cached30 ا کتبر 2016 ... ... شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای}را دانلود خواهید کرد. پروژه کارآفرینی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای در 65 صفحه ورد قابل ویرایش. دانلود فایل ( پروژه کارآفرینی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای ... yaghutweb.cloudsite.ir/دانلود-فایل-پروژه-کارآفرینی-شرکت-طراح/‎Cached27 سپتامبر 2016 ... دانلود فایل ( پروژه کارآفرینی شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای) ... شرکت طراحی و تولید بازی های رایانه ای در 65 صفحه ورد قابل ویرایش.