خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پروژه کارآفرینی فرآوری و بسته بندی خشکبار(با ظرفیت 1000 تن در سال)در 35 صفحه ورد قابل ویرایش

پروژه کارآفرینی فرآوری و بسته بندی خشکبار(با ظرفیت 1000 تن در سال)در 35 صفحه ورد قابل ویرایش

- 1 مقدمه :

بسته بندی به عنوان یک ابزار کارآمد سالهاست که مورد نظر کارشناسان علم بازاریابی قرار گرفته است. استفاده از انواع مختلف بسته بندی ضمن اینکه قابلیت نگهداری بهتری را به کالا می بخشد در کسب سهم بالاتری از بازار برای کالای مورد نظر نیز مؤثر است.

نظریه پردازان بازاریابی، دو نقش مهم برای بسته بندی متصور هستند که عبارتند از نقش Protective و نقش Promotive ، چنانچه از واژه بکار گرفته شده برای این نقش ها نیز برمی آید نقش نخست به وجه نگهداری و دوام حاصل از بسته بندی و نقش دوم به جنبه آگاهی دهنده و پیش برنده بسته بندی اشاره دارد.

از دیگر سو توجه ناکافی به موازین بسته بندی بهداشتی موجب گشته استد که محصولات مختلف غذایی کشور و خصوصاً خشکبار تولیدی ایران علاوه بر دارا بودن کیفیت بسیار خوب در بدو تولید به دلیل پیدایش پاره ای آلودگی های ثانویه نتوانند به بازارهای جهانی راه یافته و راه را برای افزایش سطح تولید داخلی هموار نمایند. بدیهی است با اجرای طرح های فرآوری و بسته بندی بهداشتی، محصولات غذایی کشور، قابلیت رقابت با محصولات مشابه خارجی را در بازارهای جهانی خواهند داشت.

1 2 نام کامل طرح و محل اجرای آن :

فرآوری و بسته بندی خشکبار با ظرفیت با ظرفیت 1000 تن در سال

محل اجرا :

1 3 مشخصات متقاضیان :

نام

نام خانوادگی

مدرک تحصیلی

تلفن

1 4 دلایل انتخاب طرح :

با توجه به بازار تقاضای مطلوب داخلی برای انواع خشکبار و آجیل، لزوم توجه بیشتر به بسته بندی این مواد به منظور افزایش سهولت دسترسی (عرضه) و نگهداری مشخص تر می شود.

ضمن اینکه پرداختن به این موضوع دارای توجیه مناسب اقتصادی بوده و با اجرای این طرح، می توان بستر مناسبی را برای اشتغال نیروهای ماهر و نیمه ماهر فراهم آورد که با توجه به ماهیت صنایع غذایی بانوان می توانند سهم بسزایی در آن داشته باشند.

1 5 میزان مفید بودن طرح برای جامعه :

این طرح از جهات گوناگون برای جامعه مفید است ، شکوفایی اقتصادی ، سوددهی و بهبود وضعیت اقتصادی ، اشتغالزایی ، استفاده از نیروی انسانی متخصص در پرورش کالای داخلی و بهره گیری از سرمایه ها و داشته های انسانی در بالندگی کشور .

1 6 - وضعیت و میزان اشتغالزایی :

تعداد اشتغالزایی این طرح 15 نفر میباشد .

تاریخچه و سابقه مختصر طرح :

به پسته، بادام، قیسی خشک، فندق، گردو خشک، کشمش، سبزه، سبزه تیزابی، برگه هلو، برگه زردآلو و به عبارت دیگر میوه‌های خشک از قبیل میوه‌های فوق و آلو و آلوچه و آلبالو و زردآلوی خشک، خرما، انجیر خشک و در قدیم آن را میوه خشک می‌گفته‌اند و آن جزء آجیل حساب نمی‌شود و به آن خشکه بار نیز گفته می‌شود.

گزارش مختصر بازدید از واحد ها تولیدی با خدماتی مرتبط با موضوع پروژه :

بازدید از کارخانه فرآوری و بسته بندی خشکبار

بر اساس هماهنگی های بعمل آمده در بازدید از مرکز تولید الکترود به بررسی سیستم ها و دستگاهها و ماشین آلات موجود در کارخانه پرداختیم و سیستم مدیریت و روش های تامین مواد اولیه را در کارخانه مورد ارزیابی قرار دادیم ،

جنبه های ابتکاری بودن و خلاقیت به کار رفته شده :

ابتکار و نوآوری در کلیه رشته ها می تواند عامل پیشرفت و توسعه قرار گیرد در بخش صنعت و در فرآوری و بسته بندی کالایی مانند خشکبار که بازار رقابتی بسیار شدیدی دارد استفاده از ایده های نو و نوآوری و خلاقیت می تواند به عامل موفقیت تبدیل شود ، طراحی های گرافیکی تبلیغاتی یکی از عوامل پیشرفت و توسعه اقتصادی در کشور های صاحب سبک در صنعت میباشد ، الگوبرداری از این روشها برای معرفی کالا و محصولات می تواند به عنوان یک ایده نو مورد استقیال قرار گیرد .



خرید فایل



لینک منبع :پروژه کارآفرینی فرآوری و بسته بندی خشکبار(با ظرفیت 1000 تن در سال)در 35 صفحه ورد قابل ویرایش

برترین فایل پروژه کارآفرینی فرآوری و بسته بندی میگو( با ظرفیت ... www.sarvoptdl.ir/file279.html‎Cachedدانلود پروژه کارآفرینی فرآوری و بسته بندی خشکبار(با ظرفیت 1000 تن در ... بسته بندی میوه(با ظرفیت 2200 تن در سال ) در 35 صفحه ورد قابل ویرایش ادامه مطلب. دانلود پروژه کارآفرینی فرآوری و بسته بندی خشکبار(با ظرفیت 1000 ... www.sarvoptdl.ir/file280.html‎Cached3 جولای 2016 ... ... بسته بندی خشکبار(با ظرفیت 1000 تن در سال)در 35 صفحه ورد قابل ... خرید و دانلود پروژه کارآفرینی بسته بندی گوشت قرمز(با ظرفیت ... پروژه کارآفرینی فرآوری، بسته بندی و توزیع تخم مرغ در 65 صفحه ورد قابل ویرایش ادامه ... پروژه کارآفرینی فرآوری و بسته بندی خشکبار با ظرفیت 1000 تن در ... yaya.stu1.ir/.../%26%231662%3B%26%231585%3B%26%231608%3B%26%231...‎Cachedپروژه کارآفرینی فرآوری و بسته بندی خشکبار با ظرفیت 1000 تن در سال. پروژه کارآفرینی فرآوری و بسته بندی خشکبار در 35 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت ... خرید و دانلود پروژه کارآفرینی فرآوری و بسته بندی خشکبار با ... www.newfilestant.ir/paper8138.html‎Cached18 ا کتبر 2016 ... ... با ظرفیت 1000 تن در سال وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(پروژه ... پروژه کارآفرینی فرآوری و بسته بندی خشکبار در 35 صفحه ورد قابل ... خرید آنلاین طرح توجیهی و کارآفرینی بسته بندی گوشت قرمز با ... www.newfilestant.ir/paper3920.html‎Cached3 ا کتبر 2016 ... دانلود پروژه کارآفرینی فرآوری و بسته بندی میگو با ظرفیت بسته ... بندی میوه با ظرفیت 2200 تن در سال در 35 صفحه ورد قابل ویرایش با ... خرید و دانلود پروژه کارآفرینی فرآوری و بسته بندی خشکبار با ظرفیت 1000 تن در سال ... فروش فایل پروژه کارآفرینی فرآوری و بسته بندی خشکبار(با ظرفیت ... www.risearticle.ir/download/8550‎Cached29 ا کتبر 2016 ... ... بسته بندی خشکبار(با ظرفیت 1000 تن در سال)در 35 صفحه ورد قابل ... پروژه کارآفرینی فرآوری، بسته بندی و توزیع تخم مرغ دوست عزیز سلام. پروژه کارآفرینی فرآوری و بسته بندی خشکبار(با ظرفیت 1000 تن در ... gooyadlc.mjblog.ir/post/66‎Cached22 نوامبر 2016 ... پروژه کارآفرینی فرآوری و بسته بندی خشکبار(با ظرفیت 1000 تن در ... بندی خشکبار(با ظرفیت 1000 تن در سال)در 35 صفحه ورد قابل ویرایش. دانلود پروژه کارآفرینی فرآوری و بسته بندی خشکبار با ظرفیت 1000 ... 52476.paperfa.ir/post1.php‎Cachedپروژه کارآفرینی فرآوری و بسته بندی خشکبار با ظرفیت 1000 تن در سال ... پروژه کارآفرینی فرآوری و بسته بندی خشکبار در 35 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت ... برترین پکیج پروژه کارآفرینی فرآوری و بسته بندی خشکبار(با ... kavirdlc.ir/برترین-پکیج-پروژه-کارآفرینی-فرآوری-و-ب/‎Cached31 ا کتبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{پروژه کارآفرینی فرآوری و بسته بندی ... و بسته بندی خشکبار(با ظرفیت 1000 تن در سال)در 35 صفحه ورد قابل ویرایش. برترین پکیج پروژه کارآفرینی فرآوری و بسته بندی خشکبار با ... 5m2221.kiadanlodce.ir/‎Cachedبه صفحه دانلود فایل(پروژه کارآفرینی فرآوری و بسته بندی خشکبار با ظرفیت 1000 تن در سال)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ...