خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله مراقبت و نگهداری از ترانسهای قدرت

مراقبت ونگهداری از ترانس های قدرت

فهرست :

خشک کردن ترانسفورماتورها

دژنگتورها

چک کردن رله بوخهلتز

زمین حفاظتی در تجهیزات الکتریکی

زمین زیر ترانس های روغنی باید به طرف چاهک مخصوص روغن شیب بندی شده و روی آن با قلوه سنگ تمیز به ارتفاع حداقل 25 سانتیمتر پر شود.چاهک روغن که لوله تخلیه برای آن پیش بینی می شود معمولاً‌در کنار دیوار ساخته شده و باید به طور مرتب توسط اپراتور بازدید شود.

باید مراقبت نمود که روغن قابل اشتعال در ترنچهای کابل و یا منهولهای دیگر موجود در محوطه نفوذ ننموده و ضمناً در اتاق ترانس باید شن خشک در جعبه های مخصوص و همچنین لوازم دیگر اطفاء حریق وجود داشته باشد.

یک ترانس را بعد ا زاتمام عملیات نصب ، باید تحت تستها و بررسیهای لازم قرار داده و پس ا زآن در سرویس گذاشت . هدف از این تستها عبارت است از حصول اطمینان از عملکرد صحیح رله ها و مدارات حفاظتی و اینترلاکهای الکتریکی دژنکتورها ، چک کردن کلیه ترمومترها ،چک کردن سطح روغن در کنسرواتور و اطمینان از برقرار بودن ارتباط آن با تانک ترانس.

قبل از اتصال آزمایشی ترانس که در آن دژنکتورهای طرف اولیه بسته می شود، اپراتور باید کلیه شیرهای روغن رادیاتورها و کنسرواتور را بازدید کرده و از عدم وجود هوا در رله بوخهلتز اطمینان حاصل نماید.

همچنین قسمتهای مختلف ترانس و تجهیزات جانبی آنرا که در فضای آزاد قرار دارند تا سر دژنکتورها بازبینی کرده و دقت نماید که روی ترانسفورماتور اشیاء اضافی وجود نداشته باشد ، تانک ترانس به طور محکم و موثر به زمین وصل شده باشد ، روغنی از ترانس نشت ننماید و اتصالات برقگیر حفاظتی که معمولاً‌د رجلوی ترانس و روی خط فشار قوی نصب می شوند برقرار باشد.

در این حالت پس از اطمینان از سلامت و در مدار بودن سیستمهای حفاظتی می توان دژنکتورها را وصل نمود . البته در اینجا یاد آور می شود که وصل ترانس با تأخیری کمتر از 12 ساعت پس از پر نمودن تانک از روغن مجاز دانسته نشده است.



خرید فایل



لینک منبع :مقاله مراقبت و نگهداری از ترانسهای قدرت

دانلود مقاله مراقبت و نگهداری از ترانسهای قدرت mag-iran.com/دانلود-مقاله-مراقبت-و-نگهداری-از-ترانس-2.htm‎Cachedباید مراقبت نمود که روغن قابل اشتعال در ترنچهای کابل و یا منهولهای دیگر موجود در محوطه نفوذ ننموده و ضمناً در اتاق ترانس باید شن خشک در جعبه های مخصوص و همچنین لوازم ... مقاله مراقبت و نگهداری از ترانسهای قدرت - ساخت وبلاگ, وبلاگدهی روزفا bitanrmafzar.ruzfa.ir/post/476‎Cachedاز حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد عنوان محصول دانلودی:مقاله مراقبت و نگهداری از ترانسهای قدرت یکی از ... مقاله مراقبت و نگهداری از ترانسهای قدرت - دانلود فایل downloadf.aramblog.ir/.../مقاله+مراقبت+و+نگهداری+از+ترانسهای+قدرت‎Cached16 ا کتبر 2016 ... دانلود مقاله مراقبت و نگهداری از ترانسهای قدرت. به سایت علمی ما خوش آمدید. فایل دانلودی با عنوان مقاله مراقبت و نگهداری از ترانسهای قدرت آماده دریافت ... دانلود تحقیق در مورد ﻣﺮاﻗﺒﺖ و ﻧﮑﻬﺪاری از ﺗﺮاﻧﺴﻬﺎی ﻗﺪرت trans-power-t.lel.ir/‎Cached1 سپتامبر 2016 ... دانلود مقاله مراقبت و نگهداری از ترانسهای قدرت تحت word – … fallenlondon.rozblog. com/…/دانلود-مقاله-مراقبت-و-نگهداری-از-ترانسهای-قدرت-تحت-… مقاله مراقبت و نگهداری از ترانسهای قدرت filemarket20.cero.ir/product-326777-مقاله-مراقبت-و-نگهداری-از-ترانسهای-قدرت.aspx‎Cachedمقاله مراقبت و نگهداری از ترانسهای قدرت دسته: سمینار برق بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 14 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 12. مقاله مراقبت و نگهداری از ... مقاله نگهداری از ترانسهای قدرت urua.stu1.ir/.../%26%231605%3B%26%231602%3B%26%231575%3B%26%231...‎Cachedدانلود مقاله مراقبت و نگهداری از ترانسهای قدرت · مقاله مراقبت و نگهداری از ترانسهای قدرت. مقاله مراقبت و نگهداری از ترانسهای قدرت در قالب word و در 17 صفحه میباشد ... دانلود فایل ( مقاله مراقبت و نگهداری از ترانسهای قدرت) golbargonasim.meeblog.ir/post/312‎Cached18 نوامبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(مقاله مراقبت و نگهداری از ترانسهای قدرت)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{مقاله ... کاملترین فایل مقاله مراقبت و نگهداری از ترانسهای قدرت 1jjp15.prodownload.site/‎Cachedکاملترین فایل مقاله مراقبت و نگهداری از ترانسهای قدرت. مقاله مراقبت و نگهداری از ترانسهای قدرت در word | ره پویان rahpuyan.ir/article-care-and-maintenance-of-power-transformers-17191.html‎Cached19 سپتامبر 2016 ... مقاله مراقبت و نگهداری از ترانسهای قدرت در word دارای 15 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است. دانلود مقاله مراقبت و نگهداری از ترانسهای قدرت – خرید آنلاین و دریافت ... www.newfilestant.ir/paper8707.html‎Cached20 ا کتبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(مقاله مراقبت و نگهداری از ترانسهای قدرت)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{مقاله ...