خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پروژه کارآفرینی آموزشگاه زبان خارجی در 32 صفحه ورد قابل ویرایش

پروژه کارآفرینی آموزشگاه زبان خارجی در 32 صفحه ورد قابل ویرایش

پیشگفتار

رشد روزافزون سطح تحصیلات افراد جامعه ، باعث افزایش میزان استفاده از منابع مختلف علمی است. از دیگر سو ، حجم این منابع به حدی است که نه تنها ترجمه و انتشار تمام آنها عملی نیست ، بلکه حتی در صورت ترجمه شدن این مطالب، مدت زمانی که صرف ترجمه مطلب می‌شود ، باعث از دست رفتن تازگی آن مطلب می‌گردد. به همین دلیل آشنایی با زبان های خارجی، سهم بسزایی در سهولت استفاده از منابع علمی ، اعم از کتب و نشریات تخصصی و همچنین اینترنت دارد. ضمن اینکه تسلط به زبان های خارجی موجب استفاده سهل تر از نرم افزارهای عمومی و تخصصی رایانه ای را نیز فراهم می‌آورد.

نکته دیگری که اهمیت یادگیری زبان های خارجی را دو چندان می‌کند ، یکپارچگی اقتصادی جهان است که موجب افزایش حجم مکاتبات خارجی بازرگانی و سفرهای تجاری خارجی است. بدیهی است تسلط به زبان مورد استفاده در مذاکرات تجاری می‌تواند از بروز خطاهای سهوی پیشگیری نماید.

چکیده

همچنین عدم تناسب آموزش زبان های خارجی در سیستم آموزش رسمی کشور با نیازهای افراد در محیط اجتماعی ، میل به شرکت در کلاس های آزاد را که آموزش کاربردی تری ارائه می‌کنند افزایش می‌دهد.

و در نهایت، « یادگیری هر زبان جدید، آغاز یک زندگی تازه است. » این جمله به تنهایی اهمیت یادگیری زبان های خارجی را بیان می‌کند.

اجرای این طرح ضمن اینکه پاسخی به نیاز اقشار مختلف جامعه برای یادگیری زبان های خارجی است، می‌تواند از بازدهی اقتصادی مناسبی نیز برخوردار بوده و همچنین زمینه ساز اشتغال نیروهای متخصص به خصوص در رشته زبان های خارجی گردد. علاوه بر آن با توجه به این که طرح های آموزشی می‌توانند برای آموزش پسران یا دختران اجرا شوند، در اجرای این گونه طرح ها می‌توان از نیروی کار بانوان تحصیلکرده نیز استفاده نمود.

مکان مورد نیاز طرح ، شامل یک باب ساختمان با کاربری اداری به مساحت تقریبی 90 متر مربع می‌باشد که ارزش هر مترمربع آن چهار میلیون ریال وهزینه کل خرید محل 360 میلیون ریال برآورد می‌شود.

مقدمه

اگرسطح زبان انگلیسی شما مبتدی است و یا از مهارت بالایی در زبان انگلیسِی برخوردارید و یا مدرس زبان انگلیسِی هستید و مایل به اخذ گواهینامه هایی در روش تدرِیس میباشید ؛ مرکز آموزش ITEC در دبی دوره ویژه ای را برای هر سطحی از زبان انگلیسی در نظر دارد. ما در مرکز آموزش ITEC معتقدیم ؛ بهترین راه آموزش زبان انگلیسی آموزش آن در محیطی انگلیسی زبان, و با استفاده از آخرین متدها و وسایل کمک آموزشی و با اساتید انگلیسی زبان است .دوره های طراحی شده در دپارتمان زبان ITEC پاسخگوی نیازهای افراد زیر میباشند.

1- دانشجویانی که قصد ورود به دانشگاه های خارج از کشور را دارند.

2- دانشجویانی که قصد ارتقاء سطح زبان خود را تا مقاطع پیشرفته داشته و برای جذب در بازار کار بین المللی آماده میشوند.

3- دانش آموزانی که در سنین پائین قصد ادامه تحصیلات در دبیرستانها و سپس در دانشگاه های خارج از کشور را دارند.

4- خانواده هائی که قصد اقامت در خارج از کشور را دارند.

روش تحقیق

در این تحقیق روش کتابخانه ای می باشد که با مراجعه با کتابخانه و سایتهای اینترنتی و مراکز طرح موجود جمع بندی در مورد سریعترین و اصولیترین روش یادگیری زبان انگلیسی بدست آورده شده که در این نگارش نوشته می شود .

بیان مسأله و ضرورت انجام:

امروزه دیگر زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی مطرح نمی باشد بلکه به عنوان یک مهارت ضروری به خصوص در محیط های دانشگاهی است و اصولاً ارتباطات کلامی و نگارشی بین المللی به زبان انگلیسی می باشد. از طرفی، با توجه به اینکه پیشرفت در مقوله های مختلف و از جمله مقوله آموزش مرهون توانمند بودن اعضای دانشگاه در امر برقراری ارتباطات و تبادل اطلاعات می باشد، لذا وجود واحدی مجزا به نام واحد توسعه زبان انگلیسی در مرکز مطالعات می تواند نقش عمده ای جهت ارتقاء و افزایش کیفیت امور مربوطه در این امر داشته باشد.

مخصوصاً اینکه گروه هدف اصلی مرکز مطالعات و توسعه آموزش اعضاء هیأت علمی دانشگاه می باشند و مسلماً در تبادلات علمی و بین دانشگاهی، تسلط کافی به زبان انگلیسی امری اجتناب ناپذیر به نظر می رسد.

نتیجه گیری

هفت زبان زنده در دنیا وجود دارد که 3/2 جمعیت دنیا با آن صحبت می کنند ، به عبارت ساده زبان زنده یعنی زبانی که اکثر کارهای دنیا با آن انجام می شود تجارت ،کامپیوتر، ماهواره و....اولین زبان زنده دنیا انگلیسی می باشد. به مرور یونسکو زبان انگلیسی را به عنوان زبان بین المللی عنوان کرد علت فقط این بود که بیشتر مردم از این زبان استفاده می کردند(به دلیل استعمار کشورها از سوی انگلیس در گذشته) این زبان ساده و آهنگین، ساده ترین زبان زنده دنیا است.برطبق آمار اعلام شده پنج کشور در دنیا وجود دارد که اگر فردی یکی از زبان های زنده دنیا را در آن کشور ها را نداند می تواند در آن کشور موفق باشد یکی از آن پنج کشور ایران است. برای مثال یک فرد در ایران می تواند بدون دانستن زبان انگلیسی تاجر یا کاسب موفقی باشد و یا در تحصیلات خود موفقیت کسب کند. آمار دیگری نشان می دهد که جایگزین زبان دیگری به عنوان زبان بین المللی مقدور نخواهد بود و هفت قرن طول خواهد کشید تا زبان دیگری به عنوان زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی جایگزین شود. در نتیجه اگر بخواهیم موفق و به دنیا مسلط باشیم باید زبان این دهکده اطلاعات را بدانیم یعنی باید زبان انگلیسی را با تسلط به حدی که بتوان از ایده خود دفاع کرد و منظور خود را کاملا شفاف ابراز داشت یاد بگیریم . بنابراین ضروری است که در حداقل زمان به این توانایی نائل شویم. در دهه گذشته در ایران توجه چندانی به یادگیری زبان انگلیسی نشده است در حالی که هم اکنون همه ما می دانیم که برای رویا رویی و رقابت با دنیا ما باید بتوانیم با دنیا رابطه برقرار کنیم و هرچه این رابطه صحیح و به روز و با نفوذ بیشتری انجام پذیرد به موفقیت بیشتری دست پیدا خواهیم کرد.



خرید فایل



لینک منبع :پروژه کارآفرینی آموزشگاه زبان خارجی در 32 صفحه ورد قابل ویرایش

پروژه کارآفرینی آموزشگاه زبان خارجی - فایل ناب filenab.com/product-53805-Foreign-language-school-entrepreneurial-project.aspx‎Cachedپروژه کارآفرینی آموزشگاه زبان خارجی در 32 صفحه ورد قابل ویرایش ... همچنین عدم تناسب آموزش زبان های خارجی در سیستم آموزش رسمی کشور با نیازهای افراد در محیط ... دانلود پروژه کارآفرینی آموزشگاه زبان خارجی -کامل و جامع - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=5494‎Cached26 ا کتبر 2016 ... پروژه کارآفرینی آموزشگاه زبان خارجی در 32 صفحه ورد قابل ویرایش ... شما به صفحه اختصاصی پروژه کارآفرینی تاسیس آموزشگاه زبان های خارجی وارد ... برترین پکیج پروژه کارآفرینی تاسیس آموزشگاه زبان های خارجی ... tmaghalec.ir/?p=5091‎Cached26 ا کتبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی پروژه کارآفرینی تاسیس آموزشگاه زبان های ... پروژه کارآفرینی آموزشگاه زبان خارجی در 32 صفحه ورد قابل ویرایش ادامه مطلب. فروش دانلودی پروژه کارآفرینی تأسیس آموزشگاه آشپزی - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=8654‎Cached29 ا کتبر 2016 ... پروژه کارآفرینی تأسیس آموزشگاه آشپزی در 23 صفحه ورد قابل ... پروژه کارآفرینی آموزشگاه زبان خارجی در 32 صفحه ورد قابل ویرایش ادامه مطلب. فروش فایل پروژه کارآفرینی آموزشگاه زبان خارجی avaibrain.meeblog.ir/post/198‎Cached24 نوامبر 2016 ... یک نسخه از فایل نیز به شما ایمیل خواهد شد پروژه کارآفرینی آموزشگاه زبان خارجی در 32 صفحه ورد قابل ویرایش. امتیاز بدهید : 1 2 3 4 5 6 | امتیاز : 0 برترین فایل پروژه کارآفرینی آموزشگاه زبان خارجی - ساخت وبلاگ parvanefl.aslblog.ir/post/1635‎Cached15 ا کتبر 2016 ... ... پروژه کارآفرینی آموزشگاه زبان خارجی درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی پروژه کارآفرینی آموزشگاه زبان خارجی در 32 صفحه ورد قابل ویرایش. فروش فایل پروژه کارآفرینی آموزشگاه زبان خارجی pichakwb.nedablog.ir/post/20‎Cached15 ا کتبر 2016 ... به صفحه ی دانلود _پروژه کارآفرینی آموزشگاه زبان خارجی_خوش امدید.امیدوارم ... پروژه کارآفرینی آموزشگاه زبان خارجی در 32 صفحه ورد قابل ویرایش پروژه کارآفرینی تاسیس آموزشگاه زبان های خارجی - دانلود پروژه و مقاله nabproje.rozblog.com/.../-پروژه-کارآفرینی-تاسیس-آموزشگاه-زبان-های-خارجی-.html‎Cachedتعداد صفحات فایل: 32. مکان مورد نیاز طرح ، شامل .... پروژه کارآفرینی تاسیس آموزشگاه زبان های خارجی در 42 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc. مقدمه : شاید یادگیری ... پروژه کارافرینی آموزشگاه زبان خارجی fileyare.rozblog.com/tag/پروژه-کارافرینی-آموزشگاه-زبان-خارجی‎Cachedپروژه کارآفرینی آموزشگاه زبان خارجی. پروژه کارآفرینی آموزشگاه زبان خارجی در 32 صفحه ورد قابل ویرایش. دسته بندی, خدماتی و آموزشی. بازدید ها, 37. فرمت فایل, doc. پروژه کارآفرینی آموزشگاه زبان خارجی nabproje.rozblog.com/.../-پروژه-کارآفرینی-آموزشگاه-زبان-خارجی-.html‎Cached31 مه 2016 ... بازدید: 4 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 44 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 32. پروژه کارآفرینی آموزشگاه زبان خارجی در 32 صفحه ورد قابل ویرایش ...