خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پروژه بررسی کارآفرینان سازمانی در 22 صفحه ورد قابل ویرایش

پروژه بررسی کارآفرینان سازمانی در 22 صفحه ورد قابل ویرایش

کارآفرینان سازمانی

چکیده
دردنیای درحال تحول امروز، کامیابی از آن جوامع و سازمانهایی است که بین منابع کمیاب و قابلیتهای مدیریتی و کارآفرینی منابع انسانی خود رابطه معنی داری برقرار سازد. به عبارتی دیگر جامعه و سازمانی می تواند در مسیر توسعه، حرکت روبه جلو و با شتابی داشته باشد که با ایجاد بسترهای لازم منابع انسانی خود را به دانش و مهارت کارآفرینی مولد تجهیز کند تا آنها با استفاده از این توانمندی ارزشمند، سایر منابع جامعه و سازمان را به سوی ایجاد ارزش وحصول رشد و توسعه، مدیریت و هدایت کنند.
امروزه که کار و فعالیت شکل تازه ای به خود گرفته است و به سوی خودکارفرمایی و خوداشتغالی در حرکت است. کارآفرینی و کارآفرینان نقش کلیدی در روند توسعه و پیشرفت اقتصادی جوامع مختلف ایفا می کنند. تجارب کشورهایی مانند ژاپن، کره جنوبی، مالزی و هند آکنده از فعالیتهای چشمگیر کارآفرینانی بوده است که امروز به توسعه یافتگی کشور خود می بالند. باید توجه داشت که کارآفرینان تنها به ایجاد فرصتهای شغلی جدید نمی پردازند بلکه با ساختار، تفکر، تحرک و فرهنگ لازم دست به تخریب خلاق می زنند تا از دل ویرانه های کهن بنای رفیع آبادانی و پیشرفت را برافرازند.

کشور ما که با مشکلات زیاد اقتصادی مانند نرخ بالای تورم و بیکاری مواجه است برای رهایی از این مسائل در بخش خصوصی و دولتی نیاز به کارآفرینان سازمانی با شهامت، خلاق، نوآور و ریسک پذیر دارد تا در راستای رشد و توسعه سازمان و جامعه خود دست به کار شده و طرحی نو دراندازند.

باتوجه به نقش و اهمیت کارآفرینی و سابقه درخشان کارآفرینان در توسعه بسیاری از کشورها و باتوجه به مشکلات اقتصادی زیادی که کشور ما با آن مواجه بوده و دست یاری از هر سویی می طلبد، ترویج و اشاعه مفهوم کارآفرینی، بسترسازی برای فرهنگ حامی کارآفرینی و مهمتر از همه تربیت افراد (بویژه تحصیلکردگان) کارآفرین سازمانی برای تمامی جوامع بــه خصوص برای جوامع درحال توسعه ای مانند ایران از اهمیت و ضرورت حیاتی برخوردار است.

مقدمه
درجهان کنونی سیستم اقتصادی سرعت زیادی به خود گرفته است و شرکتهایی که نتوانند پابه پای آن حرکت کنند به سرنوشت دایناسورها محکوم خواهندشد.

شرایط اقتصادی، صنعتی، اجتماعی و فرهنگی امروز کشور به گونه ای است که حل مشکلات و تنگناها، الگوها و راه حلهای جدید و متفاوتی راطلب می کند. ترکیب جمعیتی جوان کشور، ضرورت ایجاد فرصتهای شغلی و نیز نوسان بهای نفت سه عامل عمده ای هستند که مــــوجب می شوند سیاستگذاران و تصمیم ســـازان کلان کشور به منبع درآمد سهل الوصول دیگری به جز نفت بیندیشند و بی شک آن منبع جز ابتکار، خلاقیت و نوآوری چیز دیگری نیست.


تمرکز: در سازمانهای کارآفرین که اختیارات تصمیم گیری می بایست به واحدها و افراد تفویض شده باشد تا بتوانند در زمان مناسب حرکت مناسب را طراحی و به اجرا درآورند، مفهوم تمرکز رنگ می بازد و باتوجه به خلاقیت، استعداد و قدرت فکری و اجرایی متخصصان و کارشناسان این گونه سازمانها، عدم تمرکز جلوه شفافی پیدا خواهدکرد. این درحالی است که دیگر ابعاد محتوایی سازمان بویژه اندازه و فناوری نیز بر سطح تمرکز تاثیر بسزایی دارند. به طوری که هر قدر اندازه سازمان بزرگتر شود و یا سازمان از وجود متخصصان مجرب بهره گیرد و شبکه ارتباطی متناسب با فناوری روز دراختیار داشته باشد، مسئله تفویض اختیار و تمرکززدایی بیشتر معنی پیدا می کند. اگر کارکنان ازنظر تخصصی واجد شرایط لازم باشند خطرات مربوطه به تفویض اختیار کمتر می شود و زمینه تمرکززدایی بیشتر فراهم خواهدشد. (صمدآقایی، 1378)

فرهنگ سازمانی: فرهنگ سازمان نشان دهنده مجموعه ای از ارزشها، باورها و هنجارهایی است که سازمان در آنها با کارکنان وجوه مشترک دارد از ویژگیهای سازمانهای کارآفرین داشتن فرهنگ انعطاف پذیری یا کارآفرینی است (بدان معنا که) از مجرای انعطاف پذیری و ازنظر استراتژیک به محیط خارجی توجه شده و کوشش می شود تا نیازهای مشتریان تامین گردد.

در این فرهنگ، هنجارها و باورهایی موردتایید است که بتوان بدان وسیله علائم موجود در محیط را شناسایی و تفسیر کرد و بر آن اساس واکنش مناسب از خود نشان داد، یا رفتاری مناسب در پیش گرفت. چنین سازمانی باید در برابر طرحهای جدید به سرعت از خود واکنش نشان داده و توان این را داشته باشد که تجدید ساختار کند و برای انجام یک کار جدید، مجموعه رفتارهای جدیدی را در پیش بگیرد». (دفت، 1380)



خرید فایل



لینک منبع :پروژه بررسی کارآفرینان سازمانی در 22 صفحه ورد قابل ویرایش

پروژه بررسی کارآفرینان سازمانی dtnr.stu1.ir/‎Cachedپروژه بررسی کارآفرینان سازمانی در 22 صفحه ورد قابل ویرایش. دسته بندی, طرح های توجیهی. فرمت فایل, doc. حجم فایل, 29 کیلو بایت. تعداد صفحات فایل, 22 ... کاملترین فایل پروژه بررسی کارآفرینان سازمانی – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper10944.html‎Cached27 ا کتبر 2016 ... پروژه بررسی کارآفرینان سازمانی در 22 صفحه ورد قابل ویرایش ... ادامه خواندن برترین فایل مقاله بررسی نقش و وظایف دانشگاه ها در توسعه کارآفرینی و ... پروژه بررسی کارآفرینان سازمانی - دانلود تحقیق و مقاله - رز بلاگ ... tahghaigh.rozblog.com/.../-پروژه-بررسی-کارآفرینان-سازمانی-.html‎Cachedپروژه بررسی کارآفرینان سازمانی دسته: طرح های توجیهی بازدید: 4 بارفرمت فایل: doc حجم فایل: 29 ... پروژه بررسی کارآفرینان سازمانی در 22 صفحه ورد قابل ویرایش ... دانلود پروژه بررسی کارآفرینان سازمانی - خرید آنلاین و ... - ساخت وبلاگ faraztabiat.aslblog.ir/post/815‎Cachedفهرست ، چکیده و لینک دانلود((پروژه بررسی کارآفرینان سازمانی)) را در ادامه مطلب ببینید پروژه بررسی کارآفرینان سازمانی در 22 صفحه ورد قابل ویرایش. ادامه مطلب. پروژه بررسی کارآفرینان سازمانی - فایل prozhe20.cero.ir/product-327095-پروژه-بررسی-کارآفرینان-سازمانی.aspx‎Cachedپروژه بررسی کارآفرینان سازمانی در 22 صفحه ورد قابل ویرایش ... دردنیای درحال تحول امروز، کامیابی از آن جوامع و سازمانهایی است که بین منابع کمیاب و قابلیتهای ... خرید فایل( پروژه بررسی کارآفرینان سازمانی) baludtabiat.blogroom.ir/post/1034‎Cachedدرجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی پروژه بررسی کارآفرینان سازمانی در 22 صفحه ورد قابل ویرایش. ادامه مطلب. 2016-11-05 | 14:22: | سمیرا | نظر بدهید ... دانلود پروژه بررسی کارآفرینان سازمانی - خرید آنلاین و دریافت nflowert.blogroom.ir/post/183‎Cached20 نوامبر 2016 ... دانلود پروژه بررسی کارآفرینان سازمانی - خرید آنلاین و دریافت - - گل شمعدونی. ... پروژه بررسی کارآفرینان سازمانی در 22 صفحه ورد قابل ویرایش. پروژه بررسی کارآفرینان سازمانی - پیچک وب pichakweb.yarblog.ir/post/319‎Cachedبه صفحه ی دانلود _پروژه بررسی کارآفرینان سازمانی_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را ... سازمانی ببرید پروژه بررسی کارآفرینان سازمانی در 22 صفحه ورد قابل ویرایش. نسخه قابل چاپ - دانلود پروژه و پایان نامه رشته مدیریت modirr.blogsky.com/print/post-1‎Cachedدانلود تحقیق در مورد بررسی رابطه تعهد سازمانی با عملکرد شغلی در کارکنان دورکار، در قالب ... S، در قالب word و در 36 صفحه، قابل ویرایش، شامل مقدمه، موفقیت ذینفعان، ..... پایان نامه بررسی تاثیر فرآیند مدیریت دانش بر فرآیند کارآفرینی سازمانی در ... خرید آنلاین پروژه بررسی کارآفرینان سازمانی - پدیده وکتور padidevectore.ramzblog.ir/post/535‎Cached10 ا کتبر 2016 ... خرید آنلاین پروژه بررسی کارآفرینان سازمانی - - پدیده وکتور. ... پروژه بررسی کارآفرینان سازمانی در 22 صفحه ورد قابل ویرایش. ادامه مطلب .: Weblog ...