خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پروژه کارآفرینی طرح تولید کلید و پریز در 39 صفحه ورد قابل ویرایش

پروژه کارآفرینی طرح تولید کلید و پریز در 39 صفحه ورد قابل ویرایش

مقـدمه

زندگی انسان امروز با صنعت آمیخته شده است . صنعت انسان کاربرد فراوانی در زندگی او دارد. انسان هر چه بیشتر برای راحتی خود دست به اختراع و تولید وسایل کرده است .

اکنون در اجتماع بخشی از مردم تولید کننده و بخشی مصرف کننده هستند.

تولید کردن وسیلة مورد نیاز بایستی اصولی و بر پایه و مبنا بوده تا وسیله تولید شده هر چه بهتر و نیز تولید کننده آن زیان ندهد.

این گونه تولید باعث رشد اقتصاد یک جامعه و در نتیجه بالاتر آمدن سطح آن جامعه می باشد.

به امید فردایی بهتر

پیشگفتار

در این طرح سعی شده تا مروری هر چند مختصر بر مراحل راه اندازی یک واحد تولیدی (تولید کلید و پریز) باشد.

امروزه صنعت کاران کشور ما با تلاش و جستجوی فراوان توانسته اند این محصول را که مورد نیاز یک ساختمان است و مردمی که از آن استفاده می کنند به طور صحیح و کاربردی بسازند، البته ساخت این قطعه هنوز با استانداردهای جهانی فاصله زیادی دارد اما در همین حد که توانسته اند به خود کفایی برسند و وارد کردن این قطعه ی کوچک اما پر زحمت را در کشور میسر سازند خود یک موهبت محسوب می شود . این عمل توانسته است حداقل در مورد این مقوله ارز کشور را خارج نکنند و مردم با خرید ارزان این قطعه ساختمان خود را تکمیل کرده باشند.

تعریف محصول از نظر مشخصات ظاهری و شکل ، فرمول ، حد استاندارد و …

کلید و پریز و قطعات همردیف چون دو شاخه اجزای الکتریکی هستند که وظیفه آنها قطع و وصل جریان الکتریکی تا سطح پتانسیل 500 می باشد. جنس بدنه آنها از باکالیت است رنگ آن کرم روشن و بصورت یک عایق الکتریکی عمل می کند . ابعاد کلید و پریز 8 × 8 سانتیمتر مربع ، وزن آن 75 ـ 55 گرم است. حداکثر جریان الکتریکی قابل تحمل آن 25 آمپر است. از نظر استاندارد باید طوری باشد که کلیه آزمایشات هدایت جریان الکتریکی ـ عایق بودن بدنه در برابر جریان نشتی و … کار مطمئن آنها را ایجاب کند و در استعمال عادی آن خطری احساس نشود . نشانه های معرف کلید و پریز و دو شاخه از نظر جریان الکتریکی و سطح ولتاژ و یا علائم تجاری آن باید طوری باشد که قابل رویت باشد . از نظر ابعاد رعایت استاندارد ضروری است و کلید و پریز دیگر ابزارهای الکتریکی باید طوری ساخته شوند که پس از نصب قسمتهای برق دار آنها در دسترس نباشد ، عمر مفید آن با توجه به میزان استفاده الکتریکی از آن 10 ـ 5 سال می باشد.

مواد مصرف و کاربرد محصول یا محصولات تولیدی

ابزار الکتریکی که وظیفه قطع و وصل جریانهای الکتریکی را بعهده دارند .

کالاهای رقیب و یا کالای جانشین کیفیت آنها :

کالاهای رقیب طیف گسترده ای دارند که تفاوت آنها با کالای طراحی شده عمدتاً شامل 2 بخش است . بخش اول مربوط به نوع ترکیبات جدید مواد می باشد که می تواند از انواع پلی مریزاتها ـ پلی کندنساتها ـ مواد عایقی هتروگن سرامیکی ، آلیاژهای با تلفات حرارتی کمتر از مس و …… می باشد و بخش دوم که شاید نقش با اهمیت تری نسبت به بخش اول دارد مربوط به استفاده از تکنولوژی ماشین پیشرفته تر است.

استاندارد کلیدهای برقی برای مصارف خانگی و مشابه

1ـ حدود :

این استاندارد شامل کلیدهای دستی خانگی و کلیدهای دستی تاسیسات الکتریکی مشابه است که ولتاژ اسمی آنها از 500 ولت و جریان اسمی آنها از 25 آمپر تجاوز نکند.

توضیح : در جاهایی که شرایط خاصی دارند ( از قبیل داخل کشتی ها ، وسایل نقلیه و جاهایی که احتمال خطری مانند انفجار و غیره وجود داشته باشد ) ممکن است استعمال کلیدهایی با ساختمان خاص ضرورت پیدا کند. این استاندارد شامل قطع کننده های خودکار کلیدهای اتوماتیک مدار نمی باشد .

2ـ شرایط عمومی :

کلیدها باید طوری طرح و ساخته شوند که در استعمال عادی کار آنها مطمئن بوده و خطری برای محیط اطراف و یا استعمال کننده نداشته باشد. بطور کلی مطابقت کلیدها با این استاندارد با اجرا تمام آزمایشهای ذکر شده در این استاندارد مشخص می شود.

3ـ کلیاتی راجع به آزمایشها

آزمایشهایی که طبق مشخصات این استاندارد انجام می گیرند آزمایش نوعی هستند.

نمونه ها در درجه حرارت محیط 5+20 درجه سانتیگراد همانطور که در شرایط عادی نصب می شوند و بکار میروند آزمایش می شود بجز در مواردی که غیر از آن ذکر شده باشد.

آزمایشها به ترتیب بندها اجرا می شوند.

کلید آزمایشها روی سه نمونه اجرا می شوند.

اگر در هر آزمایش روی سه نمونه بیش از یک حالت مردود مشاهده شود کلیدها رد شده تلقی می شود. در صورتیکه فقط یکی از نمونه ها در یک آزمایش رد شود آن آزمایش و سایر آزمایشهایی که در نتیجه آن آزمایش موثرند روی یک دسته نمونه سه تایی جدید تکرار می شوند. در این صورت تمام نمونه های جدید باید در آزمایشها قبول شوند. در هر صورت اگر در طول آزمایش در هرکدام از نمونه ها قوس الکتریکی مداومی ایجاد گردد کلید ها رد شده محسوب می شوند.

توضیح : معمولاً تکرار آزمایشی که نمونه در آن رد شده کفایت می کند مگر اینکه نمونه ها در یکی از آزمایشهای مشخص شده باشد.



خرید فایل



لینک منبع :پروژه کارآفرینی طرح تولید کلید و پریز در 39 صفحه ورد قابل ویرایش

خرید آنلاین پروژه کارآفرینی طرح تولید کلید و پریز | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=8993‎Cached12 نوامبر 2016 ... پروژه کارآفرینی طرح تولید کلید و پریز در 39 صفحه ورد قابل ویرایش ... کرد پروژه کارآفرینی تولید خمیر فلاف در 33 صفحه ورد قابل ویرایش ادامه ... دانلود پروژه کارآفرینی تولید خمیر فلاف – خرید آنلاین و دریافت ... www.novinmgali.ir/?p=1205‎Cached2 نوامبر 2016 ... پروژه کارآفرینی تولید خمیر فلاف در 33 صفحه ورد قابل ویرایش ... کرد پروژه کارآفرینی طرح تولید کلید و پریز در 39 صفحه ورد قابل ویرایش ادامه ... دانلود پروژه کارآفرینی طرح تولید کلید پریز \- خرید آنلاین دریافت feixiansi.com/...پروژه+کارآفرینی+طرح+تولید+کلید...پریز+/-+خرید+آنلاین+و+دریافت.html‎Cachedدانلود پروژه کارآفرینی طرح تولید کلید و پریز - خرید آنلاین و دریافت ... مطلب کلیک فرمایید پروژه کارآفرینی طرح تولید کلید و پریز در 39 صفحه ورد قابل ویرایش ... پروژه کارآفرینی طرح تولید کلید و پریز - ساخت وبلاگ tnarenj.aslblog.ir/post/1618‎Cached24 ا کتبر 2016 ... پروژه کارآفرینی طرح تولید کلید و پریز در 39 صفحه ورد قابل ویرایش ... فروش فایل فایل اتوکد برش ساختمان مسکونی 2 طبقه کامل قابل ویرایش پروژه کارآفرینی طرح تولید کلید و پریز - فایل ناب filenab.com/product-55461-Entrepreneurship-Project-production-plan-switch.aspx پروژه کارآفرینی طرح تولید کلید و پریز در 39 صفحه ورد قابل ویرایش ... از نظر جریان الکتریکی و سطح ولتاژ و یا علائم تجاری آن باید طوری باشد که قابل رویت باشد . پروژه کارآفرینی طرح تولید کلید و پریز iranikala.etl24.com/product-361849-پروژه-کارآفرینی-طرح-تولید-کلید-و-پریز.aspx‎Cachedپروژه کارآفرینی طرح تولید کلید و پریز در 39 صفحه ورد قابل ویرایش. مقـدمه. زندگی انسان امروز با صنعت آمیخته شده است . صنعت انسان کاربرد فراوانی در زندگی او ... پروژه کارآفرینی طرح تولید کلید و پریز - دانلود پروژه|پایان نامه ... cero.projeh.net/2016/04/پروژه-کارآفرینی-طرح-تولید-کلید-و-پریز/ 19 آوریل 2016 ... پروژه کارآفرینی طرح تولید کلید و پریز در 39 صفحه ورد قابل ویرایش. مقـدمه. زندگی انسان امروز با صنعت آمیخته شده است . صنعت انسان کاربرد ... برترین پکیج پروژه کارآفرینی طرح تولید کلید و پریز – دانلود فایل ... www.newfilestant.ir/paper886.html‎Cached22 سپتامبر 2016 ... جهت مشاهده توضیحات کامل محصول روی دکمه ادامه کلیک کنید. پروژه کارآفرینی طرح تولید کلید و پریز در 39 صفحه ورد قابل ویرایش. ادامه مطلب ... دانلود پروژه کارآفرینی طرح تولید کلید و پریز - خرید آنلاین و دریافت ... nex1reader.bistarinha.xyz/page-161660.html‎Cachedپروژه کارآفرینی طرح تولید کلید و پریز در 39 صفحه ورد قابل ویرایش. مقالات دانشجویی · دانلود پروژه کارآفرینی طرح تولید کلید و پریز - خرید آنلاین و دریافت ... دانلود پروژه کارآفرینی طرح تولید کلید و پریز - خرید آنلاین و دریافت kmaghale.pishroblog.ir/Post/669‎Cached7 ا کتبر 2016 ... ... کارآفرینی طرح تولید کلید و پریز || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید پروژه کارآفرینی طرح تولید کلید و پریز در 39 صفحه ورد قابل ویرایش ...