خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

طرح توجیهی احداث و تجهیز هتل سعید در 33 صفحه ورد قابل ویرایش

طرح توجیهی احداث و تجهیز هتل سعید در 33 صفحه ورد قابل ویرایش

مقدمه :

شهر اردبیل مرکز شهرستان اردبیل و استان اردبیل با جمعیتی بالغ بر 450 هزار نفر در شمال کشور ایران واقع می باشد . منطقه ای سردسیر و ییلاقی سرسبز که در دامنه های کوه پر ابهت بلان واقع گردیده است . طبیعت بی نظیر این منطقه از دیرباز مورد علاقه جهانگردان و ایرانیان سایر نقاط کشورمان بوده و می باشد که شاید وجود آبهای معدنی این خطه عامل مهمی در جذب گردشگر و جهانگرد بوده است اما بی تردید در سالهای اخیر راههای ارتباطی این شهر با سایر نقاط استان و شهرهای خارج از استان که از ر شد و توسعه خوبی برخوردار بوده نیز عامل مهمی در جذب گردشگری و جهانگرد می باشد .

از طرف دیگر وجود سمینارها و جلسات اداری در شهر اردبیل به دلیل آب و هوای مطلوب سالانه عده زیادی را دعوت به اقامت در این شهر می نماید .

به نقل از سازمان ایرانگردی و جهانگردی سالانه حدود سه میلیون نفر از اردبیل و آبهای معدنی دیدن می نمایند که هر ساله علاوه بر اینکه به تعداد بازدید کنندگان افزوده می شود نیازهای بازدیدکنندگان نیز بیشتر و بیشتر می‌شود و خواستار خدمات رسانی سطح بالاتری می شوند ، چرا که علاوه بر اینکه سطح رفاه عمومی جهان در حال افزایش است رفاه در کشورمان ایران خوشبختانه بالا می رود .

با توجه به موارد بالا بر آن شدیم تا در حدود و اندازه توانمان و یاری خدا و در نظر گرفتن اعتبار از طرف بانکهای عامل استان یک هتل 63 اتاقه سه ستاره در غالب شرکت تعاونی 444 در شهر اردبیل در چندین فاز تأسیس نمائیم تا اینکه بتوانیم گوشه ای از نیازهای اساسی و زیربنائی استان را ترمیم نموده کیفیت مهمانداری را بالا برده و باعث تشویق جهت اقامت بیشتر مهمانان شده اشتغال ایجاد کرده ، ارزش افزوده ایجاد نمائیم و در مجموع باعث افزایش درآمد خودمان شویم .

محاسبه بازپرداخت تسهیلات بانکی :

ما بازپرداخت تسهیلات بانکی را جزء هزینه های جاری شرکت در نظر گرفته ایم که در هنگام پرداخت آن با مشکل روبرو نباشیم .

اگر با میزان وام درخواستی شرکت (هتل سعید) بانک عامل (تجارت) موافقت نماید که در 8 سال بازپرداخت شود .‌آنوقت خواهیم داشت :

میزان تسهیلات پرداختی بانک 4000 میلیون ریال

نرخ سود ویژه 18 درصد

مدت زمان بازپرداخت وام 96 ماه

محاسبه سود ویژه بانک 2910=97*18*4000 میلیون

2400

کل بدهی به بانک 6910=2910+4000(میلیون ریال)

اقساط سالانه 75/863=8÷6910(میلیون ریال)

اقساط ماهانه 98/71=12÷75/863(میلیون ریال)

محاسبه درآمدهای هتل :

ما ظرفیت کار هتل را به طور متوسط در طول سال برای سال اول 75 درصد، سال دوم 80 درصد سال سوم 90 درصد و سالهای بعد 95 درصد در نظر گرفته ایم .

سه محل درآمدی برای هتل سعید پیش بینی شده است :

1-پذیرش شبانه روزی اتاقهای هتل ، 63 اتاق در روز

2-پذیرای نهار ، شام و صبحانه از میهمانان و مسافران برای 200 نفر برای هر وعده

3-پذیرایی برای میهمانی ها‌، جشنها ، کنفرانسها و ... 3000 نفر در هر روز 2 وعده (میزان درآمد از محلهای پیش بینی شده هتل سعید(با توجه به نرخ‌های مصوب)

1-پذیرش از هر نفر برای اقامت یک روز در هتل برای هر اتاق با سرویس 168100 ریال که با احتساب 63 اتاق و 365 روز مبلغ کل دریافتی از این محل 3865 میلیون ریال می باشد .

2-پذیرائی از 200 نفر در 3 وعده غذائی به طور متوسط از هر نفر 5000 ریال دریافتی و عایدی هتل در طول یکسال با احتساب 365 روز 1095 میلیون ریال می باشد .

3-پذیرائی در میهمانیها و جشنها 300 نفر در روز در 2 وعده پیش بینی شده که با احتساب 305 روز از هر نفر 5000 ریال بالغ بر 900 میلیون ریال در طول سال می باشد .

در مجموع درآمد هتل یکسال 5860 میلیون ریال برآورد می گردد .



خرید فایل



لینک منبع :طرح توجیهی احداث و تجهیز هتل سعید در 33 صفحه ورد قابل ویرایش

دانلود طرح توجیهی احداث و تجهیز هتل سعید - خرید آنلاین و دریافت shameparvan.ruzfa.ir/post/2626‎Cached... مارکت بصورت آنلاین و دانلود بصورت آنی خواهد بود.یک نسخه از فایل نیز به شما ایمیل خواهد شد طرح توجیهی احداث و تجهیز هتل سعید در 33 صفحه ورد قابل ویرایش. برترین فایل طرح توجیهی احداث و تجهیز هتل سعید – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper4864.html‎Cached6 ا کتبر 2016 ... طرح توجیهی احداث و تجهیز هتل سعید در 33 صفحه ورد قابل ویرایش ... برترین پکیج پروژه کار آفرینی احداث و تجهیز هتل – دانلود فایل کاربران ... طرح توجیهی احداث و تجهیز هتل سعید 9y750q.nikandlc.ir/‎Cached... کامل محصول دانلودی|| طرح توجیهی احداث و تجهیز هتل سعید || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید طرح توجیهی احداث و تجهیز هتل سعید در 33 صفحه ورد قابل ویرایش ... دانلود فایل ( طرح توجیهی احداث و تجهیز هتل سعید) nflowert.meeblog.ir/post/1875‎Cached... محصول دانلودی|| طرح توجیهی احداث و تجهیز هتل سعید || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید طرح توجیهی احداث و تجهیز هتل سعید در 33 صفحه ورد قابل ویرایش. ادامه مطلب . دانلود فایل ( طرح توجیهی احداث و تجهیز هتل سعید) faraztabiat.blogroom.ir/post/1118‎Cached18 نوامبر 2016 ... ... طرح توجیهی احداث و تجهیز هتل سعید || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید طرح توجیهی احداث و تجهیز هتل سعید در 33 صفحه ورد قابل ویرایش. دانلود فایل ( طرح توجیهی احداث و تجهیز هتل سعید) - کمیاب دانلود kmyabdlcnt.ir/post.php?id=10458‎Cached1 نوامبر 2016 ... ... طرح توجیهی احداث و تجهیز هتل سعید || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید طرح توجیهی احداث و تجهیز هتل سعید در 33 صفحه ورد قابل ویرایش. کاملترین فایل طرح توجیهی احداث و تجهیز هتل سعید – حریر دانلود harirdlc.ir/article/2197‎Cached9 ا کتبر 2016 ... ... آنلاین و دانلود بصورت آنی خواهد بود.یک نسخه از فایل نیز به شما ایمیل خواهد شد طرح توجیهی احداث و تجهیز هتل سعید در 33 صفحه ورد قابل ویرایش. خرید و دانلود طرح توجیهی احداث و تجهیز هتل سعید 9n99tn.nikansefile.ir/‎Cached... هتل سعید- شده اید. توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب طرح توجیهی احداث و تجهیز هتل سعید در 33 صفحه ورد قابل ویرایش . طرح توجیهی احداث و تجهیز هتل سعید - همکاری در فروش فایل marketfile.ir/product-44511-طرح-توجیهی-احداث-و-تجهیز-هتل-سعید.aspx‎Cachedفروشنده فایل. کد کاربری 2102. تمام فایل ها. کاربر. طرح توجیهی احداث و تجهیز هتل سعید در 33 صفحه ورد قابل ویرایش. فهرست مطالب عنوان صفحه مقدمه . خرید آنلاین طرح توجیهی احداث و تجهیز هتل سعید 9sow0l.abtindls.ir/‎Cachedشما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{طرح توجیهی احداث و تجهیز هتل سعید}را دانلود خواهید کرد طرح توجیهی احداث و تجهیز هتل سعید در 33 صفحه ورد قابل ویرایش ...