خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پروژه مالی شرکت ایران خودرو دیزل در 30 صفحه ورد قابل ویرایش

پروژه مالی شرکت ایران خودرو دیزل در 30 صفحه ورد قابل ویرایش

مقدمه :

شرکت ایران خودرو دیزل ، بزرگترین تولید کننده اتوبوس های شهری و بین شهری در ایران با مساحت 70 هکتار و اشتغال 6000 نفر نیروی انسانی ، تولید کننده انواع اتوبوس ، کامیون ، و ... است .

محصولات تولیدی ایران خودرو دیزل در کشور آلمان طراحی شده و خط تولید و پروسس تولید محصولات و همچنین کد قطعات و نقشه های فنی از شرکت آلمانی بنز برگرفته شده است .

با توجه به اینکه BOM مهندسی به عنوان مهمترین Base مهندسی تولید و نیاز به روزآوری و بهنگام سازی آن ، پروژه مان را به بررسی BOM مهندسی و رفع نیازهای هر قسمت به BOM خاص آن قسمت و تدوین فرم هایی برای تدوین بهتر و کاملتر BOM ساختاری و بهبود صنعت های بایگانی و قسمت اسناد و مدارک در هر قسمت و برای هر فرم در جهت بهنگام سازی و کاملتر شدن ضعف های ارتباطی سیستم بین قسمتها شدیم .


1-هدف :

ایجاد یک روش مناسب جهت تهیه BOM پایه برای کلیه محصولات شرکت ایران خودرو دیزل به نحوی که این ساختار پایه برای تهیه کلیه BOM مورد نیاز هر محصول مورد استفاده قرار گیرد و با آنها به ثورت کامل مرتبط بوده و همچنین با کلیه فرایند های تغییرات مهندسی مرتبط باشد و قابلیت بهنگام‌سازی مناسب کلیه اطلاعات مرتبط و همچنین اطلاع رسانی سریع به کاربران را داشته باشد .

2-محدوده اعتبار :

محصولات تولیدی شرکت ایران خودرو دیزل .

3-تعاریف مفاهیم :

در این دستورالعمل منظور از قطعه ، به اختصار همان قطعه / مجموعه / مواد اولیه می باشد .

کلیه عملیات موجود در بندهای این دستورالعمل با این فرض بیان شده که برای کلیه قطعات محصول شماره فنی صادر شده باشد .

1-3-ساختار پایه محصول (BOM ساختاری ) : مجموعه ای از داده های منسجم و به هم پیوسته که نیازهای اطلاعاتی و عملیاتی کاربران را در رابطه با مواد و قطعات محصولات تولیدی شرکت ، محل مصرف مواد در محصول ، ضریب مصرف هر یک از مواد و قطعات بصورت ساختار سلسله مراتبی برآورده می سازد .

شناخت وضع موجود و نیازهای سیستم :

در بررسی اولیه ما به بررسی مستندات موجود و فرمها و BOM ساختاری به اداره مهندسی محصول و اداره مهندسی تولید اداره برنامه ریزی تولید و به اداره مدیریت سیستم ها و روشها مراجعت کردیم و BOM خاص هر واحد را بررسی و متوجه ضعف های زیر شدیم .

پس از استفاده از BOM ساختاری مهندسی محصول و تدوین BOM خاص هر واحد توسط کارشناسان ، مسئولان کل و مدیران ، از این BOM ها نسخه‌ای به اسناد و مدارک فرستاده نمی شود و فقط BOM مهندسی محصول در قسمت اسناد و مدارک بایگانی می شود .

و همچنین تغییرات در BOM با گذشت زمان و در دوره های مختلف زیاد است و این تغییرات که در قسمت مهندسی تولید توسط کارشناسان از روی نقشه های فنی رویت می شود و تغییراتی که در قسمت برنامه ریزی و به هنگام صدور کد کالا و نیاز به استفاده از BOM عنوان می شود به صورت یک سیستم اطلاعاتی نبوده و روند کاری خاصی را دنبال نمی کند و کارشناسان و مسئولان تولید و برنامه ریزی تولید همراه خواستار اصلاح و همچنین بهنگام سازی BOM مهندسی هستند و تنها قسمتی که سیستم اطلاعاتی مناسبی برای تغییرات BOM دارد ، قسمت مهندسی خدمات پس از فروش است .

ما از پروژه خود با کمک و راهنمایی های کارشناسان اداره مهندسی تولید و قسمت سیستم ها و روشها مستندات موجود را بررسی و برای رفع ضعف‌های موجود به اصلاح و طراحی فرم های 6 گانه پرداختیم و روند‌کاری و گردش فرم ها و گردش عملیات را در واحدهای زیربط به صورتی که در پروژه عنوان شده پیشنهاد کرده ایم .



خرید فایل



لینک منبع :پروژه مالی شرکت ایران خودرو دیزل در 30 صفحه ورد قابل ویرایش

خرید و دانلود پروژه مالی شرکت ایران خودرو دیزل – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper3303.html‎Cached1 ا کتبر 2016 ... پروژه مالی شرکت ایران خودرو دیزل در 30 صفحه ورد قابل ویرایش ... پایان نامه تجزیه و تحلیل فرآیند فروش خودرو در شرکت ایران خودرو دیزل – دانلود ... دانلود پروژه حسابداری مالی ایران خودرو -کامل و جامع – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper7962.html‎Cached17 ا کتبر 2016 ... پروژه حسابداری مالی ایران خودرو در 40 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc ... پروژه مالی شرکت ایران خودرو دیزل در 30 صفحه ورد قابل ویرایش ادامه ... دانلود پروژه مالی شرکت ایران خودرو دیزل -کامل و جامع gostaresephr.meeblog.ir/post/1252‎Cachedشما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{پروژه مالی شرکت ایران خودرو دیزل}را دانلود خواهید کرد پروژه مالی شرکت ایران خودرو دیزل در 30 صفحه ورد قابل ویرایش. ادامه مطلب. دانلود پروژه مالی شرکت ایران خودرو دیزل -کامل و جامع 7u3k4o.sarvdlc.com/‎Cachedنام محصول دانلودی: پروژه مالی شرکت ایران خودرو دیزل درجه کیفی و رضایت از دانلود: عالی پروژه مالی شرکت ایران خودرو دیزل در 30 صفحه ورد قابل ویرایش. ادامه مطلب ... پروژه مالی شرکت ایران خودرو دیزل sigmadlkad.ir/FCswnz/‎Cachedدسته: فنی و مهندسی بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 14 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 30. پروژه مالی شرکت ایران خودرو دیزل در 30 صفحه ورد قابل ویرایش ... خرید فایل( پروژه مالی شرکت ایران خودرو دیزل) | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/7309‎Cached28 ا کتبر 2016 ... برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید. پروژه مالی شرکت ایران خودرو دیزل در 30 صفحه ورد قابل ویرایش. ادامه مطلب ... برترین فایل کارآفرینی شرکت ایران خودرو دیزل | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/1683‎Cached24 ا کتبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی کارآفرینی شرکت ایران خودرو دیزل وارد این ... پروژه مالی شرکت ایران خودرو دیزل در 30 صفحه ورد قابل ویرایش ادامه مطلب. کاملترین فایل گزارش کاراموزی شرکت ایران خودرو دیزل | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=10633‎Cached13 نوامبر 2016 ... گزارش کاراموزی شرکت ایران خودرو دیزل در 33 صفحه ورد قابل ویرایش ... شویدنام محصول دانلودی: پروژه مالی شرکت ایران خودرو دیزل درجه کیفی و ... کویر دانلود » دانلود فایل ( پروژه مالی شرکت ایران خودرو دیزل) kavirdlc.ir/دانلود-فایل-پروژه-مالی-شرکت-ایران-خودر/‎Cached26 ا کتبر 2016 ... ... دانلودی|| پروژه مالی شرکت ایران خودرو دیزل || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید. پروژه مالی شرکت ایران خودرو دیزل در 30 صفحه ورد قابل ویرایش. دانلود پروژه مالی شرکت ایران خودرو دیزل -کامل و جامع – حریر دانلود harirdlc.ir/article/33530‎Cached30 ا کتبر 2016 ... توضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب. پروژه مالی شرکت ایران خودرو دیزل در 30 صفحه ورد قابل ویرایش.