خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پایان نامه بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت در 130 صفحه ورد قابل ویرایش

پایان نامه بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت در 130 صفحه ورد قابل ویرایش

مقدمه :

دنیایی که در آن زندگی می کنیم شاهد تحولات شگرفی است . سرعت این تحولات روز به روز بیشتر می شود به طوری که به هیچ وجه با گذشته های دور قابل قیاس نیست . اگر بخواهیم آمادگی همراهی و توان لازم برای همگامی با این تحولات داشته باشیم به ناچار باید اطلاعات ، دانش ، ابزارها و توانمندی های مناسب و ضروری را در خود ایجاد و شکوفا کنیم . در این میان هم مدیر علاوه بر توانایی های فنی نیاز به داشتن مهارت هایی در برقراری ارتباط مؤثر با دیگران را باید لازمه ی کار خود قرار دهد چون کار مدیر دستیابی و رسیدن به اهداف سازمانی است حال برای رسیدن به این اهداف سازمانی از مهارتهای ارتباطی که بنحوی برطرف مورد نظر خود بتواند نفوذ پیدا کند باید استفاده کند . هر روز که می گذرد همه ما چه به عنوان یک فرد ، مدیر ، سازمان و شرکت در محدودة گسترده تر و پیچیده تری از ارتباط با دیگران قرار می گیریم .

مهارت ایجاد ارتباط مؤثر و کارآمد یکی از مهمترین مهارت های لازم برای هر مدیر به شمار می رود زیرا موفقیت یک مدیر بیش از آنکه به تواناییهای تکنیکی اش مربوط باشد به توانایی او در برقراری ارتباط مؤثر با دیگران بستگی دارد نتایج تحقیقی که توسط نشریه Fortune بر روی 200 مدیر از شش شرکت انجام شده حاکی از آن بوده که بزرگترین عامل شکست مدیران ، ضعف مهارت های ارتباطی آنان بوده است . ( Ertel , 1999 , 23 )

یکی از مهمترین مهارت های ارتباطی ، مهارت در مذاکره1 است[1] ، مذاکره یعنی راه نفوذ در دیگران به منظور مبادله ی افکار یا اشیاء مادی است، مذاکره مهم ترین و رایج ترین وسیله برقراری ارتباط بین انسان هاست . و چون تمام نیازها ، ادامه زندگی ، امنیت ، آسایش زندگی ، رفاه اقتصادی ، افزایش آگاهی ، بالابردن سطح زندگی و پیشرفته ترین سطح این است که ، با دیگران برای تأمین نیازهای خود به توافق برسند.

روابط به دلیل وجود اهداف مشترک وجود دارد ، و بر این دلالت دارد که ابزار دستیابی به این اهداف توسط طرف های در حال مذاکره تقسیم می شوند ، بنا بر این فرآیند مذاکره خریدار و فروشنده به طور همزمان با عناصر همکاری و تعارض روبرو می شوند . همکاری ،‌اهداف متقابل و فردی را تأمین می کند در حالی که تعارض محیط رقابتی را برای دو طرف فراهم می کند برای اطمینان از این که این توافق از نفع شخصی شان حمایت می کند . ( wimsaatt and Gassenheimer , 1996 , 21 )

برای حداقل کردن این تعارض و برای رسیدن به راه حل های مصالحه ، استفاده و کاربرد
مهارت های مذاکره و انتخاب تاکتیک های مناسب مفید است .

یکی از نقش های مدیر از نظر مینتز برگ نقش مذاکره کننده است.(رضائیان1380، 19)

یکی از عوامل اساسی و بسیار مهم بر موفقیت و پیشرفت شرکت ها برخورداری مدیران این سازمان ها از مهارت ها و فنون مذاکره می باشد که این خود یک عامل بسیار مهم در موفقیت و انجام مذاکرات و عقد قراردادها می باشد پس یکی از توانمندی های مهارتهایی که برای مدیر لازم است فراگیری و کسب مهارت مذاکره است .

تعریف موضوع تحقیق:

در دنیای امروز ، دگرگونی هایی بسیار زیاد همراه با گسترش رقابت درزمینه های متنوع ،‌ بویژه در بازارها مشاهده می شود بازاریابی از محدوده ی تولید ، قیمت گذاری ، شناسایی بازار و توزیع کالا فراتر رفتند و شرکت ها مجبور به ایجاد تماس و ارتباط با خریداران بالقوه و بالفعل می نماید با توجه به تغییر در زمینه مفهوم بازاریابی که از کسب سود از طریق افزایش فروش برمبنای تولید به کسب سود از طریق ارضای نیاز خریداران بر مبنای خریدار و مصرف کننده تغییر جهت داده خواه ناخواه مصرف کننده و خریدار که در این مفهوم فرصت مشارکت پیدا نموده است به آنان نیز حق تصمیم گیری مربوط به کارشان داده شده است دراین جا اهمیت مذاکره بیش از هر زمانی دیگر روشن دیده شده است و هر چه افراد بیشتری در تصمیم گیری ها مشارکت داشته باشند احتمال عدم توافقها نیز بیشتر خواهد شد با توجه به این موارد آشنایی مدیر و بازاریاب با مهارت های اساسی مذاکره امروزه از اهمیت خاصی برخوردار شده است . آشنایی و نهایتاٌ سلطه به اصول و مهارت هایی در مذاکره مدیران را به این توان مجهز می کند که در جریان ارتباطات با دیگران از پایین ترین و ابتدایی ترین مذاکرات تا بالاترین حد خودش یعنی مذاکرات بین المللی با طرف های مذاکره به نحوی مذاکره کنند که توافق حاصل از مذاکرات معقول ، منطقی و در بیشتر مواقع به نفع خود باشد .

بنابراین مساله اصلی تحقیق به صورت زیر تعریف می گردد:

رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکتهای کاشی و سرامیک چگونه است؟

تاریخچه و سابقه موضوع تحقیق :

با بررسی تحقیقات انجام شده در داخل کشور که از طریق مطالعه پایان نامه ها در کتابخانه ها و مرکز اسناد و مدارک و بررسی پایان نامه های خارجی که از طریق سایت UMI انجام گرفت , سابقه ای از انجام پروژه ای مرتبط با موضوع وجود ندارد.

فقط تحقیقی در سطح بین الملل توسط رون آندریا که طی سال 2005 مهارت مذاکره در فروش را مورد بررسی قرار داده که هدف از این تحقیق شناسایی راه حل هایی جهت اجرای مذاکرات فروش بود در این تحقیق 2000فروشنده به طور یکسان از 500 شرکت ثروتمند از همه صنایع را مورد بررسی فرار دا د.و محققانی دیگر نظیر تونی مانینگ و باب ربرتسون بروی مهارت مذاکره و نفوذ در دو بخش طی سال 2003 و پولینس و دیگران که در مورد تفاوت های فردی و انگیزش در استفاده از مهارت های مذاکره در سال 2000 را مورد تحقیق قرار داده اند.

پرسشنامه

بعد از مشاوره با اساتید محترم، کارشناسان و صاحب‌نظران و تحقیقاتی که توسط محقق انجام شده بود، متغیرهایی که می‌توانستند در آزمون فرضیات مورد استفاده قرار گیرنددر پرسشنامه روبرت هلر شناسایی گردید واین پرسشنامه‌ جهت سنجش میزان مهارت مذاکره مدیران بازرگانی انتخاب شد . این پرسشنامه ها شامل دو قسمت می‌باشد:

در قسمت اول این پرسشنامه‌ها به توضیح کوتاهی از اهداف تحقیق پرداخته شده است. که دلیل از مطرح نمودن این قسمت آشنا نمودن پاسخگویان به اهداف تحقیق می‌باشد و ثانیاً ترغیب آنان به پاسخگویی دقیق و واقعی به سؤالات می‌باشد.

در قسمت دوم این پرسشنامه‌ها، 29 سؤال طرح شده است که با استفاده از این سئوالات، میزان مهارت مذاکره مدیران بازرگانی مشخص خواهد شد که از این متغیر جهت بررسی فرضیه تحقیق استفاده خواهد شد. هر سؤال امتیازی از 1 تا 4 را می‌تواند بپذیرد. بنابراین با در نظر گرفتن مقیاس عقیده‌سنج لایکرت حداقل امتیاز ممکن که هر فرد کسب می‌کند 29 و حداکثر 116 می‌باشد‌.

قابلیت اعتماد پرسشنامه

یکی از ویژگی‌های فنی ابزار اندازه‌گیری (پرسشنامه) است. مفهوم یاد شده با این امر سر و کار دارد که ابزار اندازه‌گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی به دست می‌دهد. برای محاسبه ضریب قابلیت اعتماد، شیوه‌های مختلفی به کار برده می‌شود که از آن جمله می‌توان به: اجرای دوباره (روش بازآزمایی)، آلفای کرونباخ، روش موازی (همتا)، روش تنصیف (دو نیمه کردن عبارات پرسشنامه و محاسبه همبستگی نمرات دو دسته)، روش کودر- ریچاردسون اشاره نمود.

همانطور که بیان شد یکی از روش‌های قابلیت اعتماد ابزار اندازه‌گیری آلفای کرونباخ (Cronbach’s Alpha) می‌باشد که هر چه درصد محاسبه شده از این روش به 100% نزدیکتر باشد، بیانگر قابلت اعتماد بیشتر پرسشنامه است. (مقیمی، 1380، 35)

در این تحقیق جهت قابلیت اعتماد ابزار اندازه‌گیری که پرسشنامه می‌باشد از آلفای کرونباخ استفاده شده است. بدین صورت که پس از اصلاحات پرسشنامه اولیه و اعمال نظر و راهنمایی‌های استاد راهنما و همچنین افراد متخصص و خبره، پرسشنامه نهایی آماده و بعد از جمع‌آوری نمونه انتخابی، آلفای کرونباخ برابر 81/0 به دست آمد که حاکی از قابلیت اعتماد بالای پرسشنامه دارد.



خرید فایل



لینک منبع :پایان نامه بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت در 130 صفحه ورد قابل ویرایش

بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت - فایل ناب filenab.com/product-58211-بررسی-رابطه-بین-مهارت-مذاکره-مدیران-بازرگانی-با-فر.aspx‎Cachedبررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت. پایان نامه بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت در 130 صفحه ورد قابل ویرایش ... دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با ... https://selzir.com/.../15906296-دانلود-پایان-نامه-بررسی-رابطه-بین-مهارت-مذاکره-مدیران-بازرگانی-با-فروش‎Cachedتعداد صفحات فایل: 130. توضیحات جامع و کامل : پایان نامه بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت در 130 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc. فروش فایل پایان نامه بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با ... www.newfilestant.ir/paper9776.html‎Cached23 ا کتبر 2016 ... فروش فایل پایان نامه بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با ... مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت در 130 صفحه ورد قابل ویرایش. پایان نامه بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت sigmadlkad.ir/7EemMd/‎Cached... مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت دسته: علوم انسانی بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 574 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 130. پایان نامه بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت در 130 صفحه ورد قابل ویرایش ... دانلود فایل ( پایان نامه بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی ... pichakwi.meeblog.ir/post/1591‎Cached... با فروش شرکت ببرید پایان نامه بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت در 130 صفحه ورد قابل ویرایش ... صفحه نخست · پروفایل مدیر وبلاگ ... سمینار جامع درباره خنک کاری لایه ای توربین ها با فرمت word · خرید آنلاین مقاله ... دانلود (پایان نامه بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با ... 2fqtxt.radikaldl.ir/‎Cachedدانلود (پایان نامه بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت) ... بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت در 130 صفحه ورد قابل ویرایش. فروش دانلودی پایان نامه بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی ... golbargonasim.ruzfa.ir/post/1792‎Cachedمحقق گرامی،شما با جستجوی پایان نامه بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(پایان نامه بررسی رابطه بین ... بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت pmina1731e.saharstore.ir/page-59897.html پایان نامه بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت. پایان نامه رشته ... صورت فایل ورد word و قابل ویرایش می باشد و دارای ۱۲۸ صفحه است . .... بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت در 130 صفحه ورد قابل . کاملترین فایل پایان نامه بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران ... 4enfto.nikandlc.ir/‎Cachedاینک شما با جستجوی ((پایان نامه بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -پایان نامه بررسی رابطه بین مهارت ... پایان نامه بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت www.payanname.net/پایان-نامه-بررسی-رابطه-بین-مهارت-مذاکر/‎Cachedدانلود متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با فرمت ورد word مقدمه : دنیایی که در آن زندگی ... پایان نامه بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت ... دانلود نمائید چون فقط تکه هایی از متن پایان نامه در این صفحه درج شده (به طور نمونه) ... همراه با تمام ضمائم (پیوست ها) با فرمت ورد word که قابل ویرایش و کپی کردن می باشند.