خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

ترازوی دیجیتال با استفاده از میکروکنترلر ARM

ترازوی دیجیتال با استفاده از میکروکنترلر ARM

در این پروژه با استفاده از سنسور لودسل که ترکیبی از چندین مقاومت و استرنگیج است ،سیگنال ضعیفی به عنوان سیگنال وزن در یا فت می شود،این سیگنال با استفاده از تقویت کننده ی ویژه ای تقویت شده و پس از آن در یک شبکه فیلتری فیلتر شده و پس از آن سیگنال توسط واحد مبدل میکروکنترلر به سیگنال دیجیتال تبدیل می شود.از این مرحله به بعد عملیات های فیلتر دیجیتال و خطی سازی انجام شده و در نهایت کالیبراسیون دیجیتال اتوماتیک انجام می شود.وزن بدست آمده بر روی نمایشگر LCD نمایش داده می شود و همچنین به صورت همزمان به کامپیوتر ارسال می شود.

دلیل استفاده از میکروکنترولر آرم کرتکس توانایی بالای این سری میکروکنترولر در پردازش و تبدیل سیگنال بوده و امکانات ارتباطی این میکروکنترولر ها نیز بسیار بالا می باشد به طوری که از بیشتر پروتکل های ارتباطی پشتیبانی می کند.

فهرست مطالب

چکیده1

فصل اول:2

مقدمه2

فصل دوم:4

سخت افزار 4

2-1- بلوک دیاگرام:5

2-2-مدار کلی:6

2-3- شماتیک برد:7

2-4-1- لودسل 8

2-4-6- پل وتستون:13

2-4-6-1- تاریخچه:13

2-4-6-2- ساختمان مدار پل وتستون:14

ساختمان پل وتسون 14

شکل 2:-7-14

2-4-6-3- طرز کار پل وتستون:15

2-4-6-4- کاربرد مدار پل وتستون:15

2-5-1- تقویتکنندهابزاردقیق:17

2-6- میکروکنترلر ARM:18

فصل سوم:25

نرم افزار 25

3-1- میکروکنترلر ARM چیست؟26

3-1-1- برد LPC1768-cortex-m3:28

3-2-آموزش ARM :31

آموزش ایجاد پروژه در KEIL - قسمت دوم33

آموزش ایجاد پروژه در نرم افزار IAR 36

آموزش ایجاد پروژه در نرم افزار IAR : قسمت دوم38

3-4- برنامه نهایی پروژه:49

فصل چهارم:54

نتیجه گیری و پیشنهاد54

فصل پنجم:56

DATA SHEET 56

مراجع فارسی:58



خرید فایل



لینک منبع :ترازوی دیجیتال با استفاده از میکروکنترلر ARM

ترازوی دیجیتال با استفاده از میکروکنترلر ARM tahghigh20.filenab.com/product-57957-A.aspx‎Cachedترازوی دیجیتال میکروکنترلر ARM پروژه پایان نامه پژوهش مقاله جزوه دانلود پروژه دانلود پایان نامه دانلود پژوهش دانلود مقاله دانلود جزوه. ترازوی دیجیتال با استفاده از میکروکنترلر ARM | هزار و یک دانشجو 1001daneshjo.ir/ترازوی-دیجیتال-با-استفاده-از-میکروکنت/‎Cached Similarفصل اول: ترازوی دیجیتالی را میشود بر اساس پل وتستون مقاومتی یا خازنی و به کمک یک تراشه تقویت گر مثل (LM 308) شروع کرد و آنرا تکامل داد و مراحلی به آن افزود ... دانلود ترازوی دیجیتال با استفاده از میکروکنترلر ARM - فایلهای مفید cero1.blogsky.com/.../دانلود-ترازوی-دیجیتال-با-استفاده-از-میکروکنترلر-ARM‎Cached3 ا کتبر 2016 ... ترازوی دیجیتال با استفاده از میکروکنترلر ARM. در این پروژه با استفاده از سنسور لودسل که ترکیبی از چندین مقاومت و استرنگیج است ،سیگنال ... برترین فایل ترازوی دیجیتال با استفاده از میکروکنترلر ARM kahkeshanopt.aslblog.ir/post/98‎Cached23 نوامبر 2016 ... شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _ترازوی دیجیتال با استفاده از میکروکنترلر ... دانلود پایان نامه پروژه ترازوی دیجیتال melec.ir/دانلود-پایان-نامه-پروژه-ترازوی-دیجیتا/‎Cached Similar25 سپتامبر 2015 ... پروژه ترازوی دیجیتال امروزه با پیشرفت علم الکترونیک و دیجیتال ، ترازوهای دیجیتالی با ... میکروکنترلرها » ... لود سل یک سنسور وزن است ، 1R1 – K لود سل استفاده شده در این مدار می باشد. .... آموزش ARM LPC1768 (قسمت اول). ترازوی دیجیتال با استفاده از میکروکنترلر ARM - دانلود پروژه و مقاله nabproje.rozblog.com/.../-ترازوی-دیجیتال-با-استفاده-از-میکروکنترلر-arm-.html‎Cached23 ژوئن 2016 ... ترازوی دیجیتال با استفاده از میکروکنترلر ARM دسته: برق بازدید: 1 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 1783 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 63 در ... ترازوی دیجیتال با استفاده از میکروکنترلر ARM - دانلود مقاله و پروژه maghalenab.rozblog.com/.../-ترازوی-دیجیتال-با-استفاده-از-میکروکنترلر-arm-.html‎Cached11 جولای 2016 ... ترازوی دیجیتال با استفاده از میکروکنترلر ARM دسته: برق بازدید: 8 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 1783 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 63 در ... ترازوی دیجیتال با استفاده از میکروکنترلر ARM prozheshop.4kia.ir/.../ترازوی-دیجیتال-با-استفاده-از-میکروکنترلر-ARM/?...‎Cachedعنوان تحقیق: ترازوی دیجیتال با استفاده از میکروکنترلر ARM. فرمت فایل: word. تعداد صفحات: 63. شرح مختصر: در این پروژه با استفاده از سنسور لودسل که ... دانلود (ترازوی دیجیتال با استفاده از میکروکنترلر ARM) emaghale.pishroblog.ir/.../دانلود+(ترازوی+دیجیتال+با+استفاده+از+میکروکنترلر+ARM)‎Cachedاینک شما با جستجوی ((ترازوی دیجیتال با استفاده از میکروکنترلر ARM)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -ترازوی دیجیتال با استفاده از میکروکنترلر ARM- شده اید ... ترازوی دیجیتال با استفاده از میکروکنترلر ARM - همکاری در فروش ... stufile.ir/...ترازوی-دیجیتال-با-استفاده-از-میکروکنترلر-arm/331‎Cachedدر این پروژه با استفاده از سنسور لودسل که ترکیبی از چندین مقاومت و استرنگیج است.