خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پایان نامه بررسی هوش هیجان در رابطه با سلامت روانی در 105 صفحه ورد قابل ویرایش

پایان نامه بررسی هوش هیجان در رابطه با سلامت روانی در 105 صفحه ورد قابل ویرایش

همه چیز از یک مقدمة کوچک شروع شد و سپس بالا گفت « یان مور»[1] دانش آموز سال آخر جفرسون در بروکلین با دوست خود خلیل سامپتر[2] پانزده ساله اختلافی پیدا کرده بودند از پی این اختلاف به عیب جویی کردن از او و تهدید وی پرداختن در آن لحظه این نزاع به حد انفجار خود رسیده بود . خلیل از ترس اینکه یان و تامرون قصد داشتند او را کتک بزنند ، ، یک روز صبح یک اصلحة کالیبر 38 را با خود به مدرسه آورد و در پانزده قدمی محافظ مدرسه از نزدیک هر دو پسر با شکیل گلوله ای در سراسر مدره به قتل رسانید این حاثه ، که خون را در رگهای انسان منجمد می کند می‌تواند نشانه ایی دیگر از نیاز جدی به ارائه دروسی در زمینه حل مسکلات عاطفی ، خاتمه دادن به مشاجره ها به خوی صلح ، آمیز و حا آسان مسائل ، به شمار می آید .

مربیانی که سالهاست از کارکرد ملال آور محصلان مدرسه در دروس ریاضی و خواند به تنگ آمده اند اینکه دریافته اند که کاستی متفاوت و هشدار دهنده تری وجود دارد بی سوادی[3] عاطفی و در حالی که در تلاشهای پسندیده ای برای ارتقاء سطح استانداردهای علمی صورت می پزیرد .

اما در برنامه آموزشی استاندارد مدرسه به کاستی جدید و مسئله ساز تر جهی نشده است یک معلم مدرسه در بروکلین اشاره می کند که تأکید موجود در مدارس نشان می‌دهد که ما یه میزان توانایی خواندن و نوشتن محصلان بیشتر به این نکته اهمیت می دهیم که آیا هفتة آینده زنده خواهند ماند یا نه .

نشانه های این کاستی را می توان در وقایع خشونت باری چون تیر اندازی به یان و تایرون مشاهده کرد مشکلی که در مدارس آمریکارواج یافته است این اتفاقات از وادث منجر افراد ترند افزایش بحران در میان نوجوانان و مشکلات دوران کودکی در آمریکا که سازننده بمبهای جهانی است را می توان در خلال آمارهایی از این دست ملاحظه کرد .

در سال 1990 در مقایسه با دو دهه قبل از آن ایالات متحده آمریکا با پیشرفت میزان دستگیری جوانان بزهکار به خاطر دست زدن به جنایت های خشونت بار مواجه بوده است .

دستگیری نوجوانان به دلیل تجاوز همراه با زور دو برابر شده است .

میزان قتل نوجوانان چهار برابر شده است رایجترین دلیل منف نوجوانان در مقابل این نجایع ابتلای آنها به بیماریهای ذهنی است اثرات افسردگی اعم از خفیف یا شدید ، در یک سوم نوجوانان مشهور است و دختر ها وقوع حالت افسردگی در زمان بلوغ دو برابر می شود . ( دانیل گامن ، 1380 ص 313 )

کلاً می توان نغمه های سکوت را به فهرست خطرات عاطفی ای که برای سلامتی زیان بارند اضافه کنید و پیوندهای نزدیک عاطفی را به فهرست عوامل حمایت کننده بیفزائید تحقیقاتی که در دو دهه انجام شده و بیش از سی و هفت هزار نفر را شامل می شود نشان می دهد که انزولی اجتماعی – یعنی این احساس را که مسی را ندارید تا احساسات خصوصی خود را با او در میان بگذارید یا تماس نزدیکی داشته باشید احتمال ابتلا به بیماری یا مرگ را دو برابر می کند گزارش در سال 1987 در مجله چاپ شد چنین نتیجه می گیرد که انزوا به خودی خود همانقدر در میزان مرگ و میر تأثیردارد که سیگار کشیدن ،‌فشار خون بالا ، چاقی مفرط و انجام ندادن تمرینات جسمانی در این مؤثرند . ( دانیل گامن ، 1380 ص 243 )

و با توجه به تحقیقات و پژوهش ها روز به روز به اهمیت اینکه افراد و در کل نوجوانان کاوارد دوران جدیدی از زندگیشان می باشند باید یتوانند احساس خود را بشناسند و احساسی را که در طرف مقابل خود بوجود می آورند پی ببردند و پس از شناخت آن به رابطه متقابل دست یابند.

در اینجا این سؤال مطرح می شود که اصولاً چرا برخی از هوش هیجانی بالایی برخوردارند عده ای هوش پایین و در کل در این حیطه سؤالات برشماری می تواند ایجاد شود .

همچنان که با آگاهی خود درمورد احساسات ، هیجانات ، و اثرات آنها رشدد می دهیم ما نیز می توانیم توانایی خود را در جهت کنترل انها بهبود بخشیم . به طوریکه آنها نتوانند تأثیر ناجور بر روی عملکرد ما داشته باشند خود کنترلی هیجان به معنای سرکوب هیجان نیست بدین شکل نیست که با یک سد دفاعی محکم در مقابل احساسات و خود انگیزه های خود درست کنیم بر عکس خود کنترلی به این می‌پردازد که با یک انتخاب برای چگونگی ابراز احساساتمان داریم و چیزی که مورد تأکید است روش ابراز احساسات می باشد به شکلی که این روش ابراز هم جریان تفکر را تسهیل کند و هم از انحراف آن جلوگیری کند . ( گلمن ، 1995 )

بطور کلی خلقیات تأثیر فوق العاده بر روی محتوای جریان تفکر می گذارد به عنوان مثال زمانیکه ما خشمگین هستیم وقایعی را در ذهن خود می پروانیم که غضب آلوده هستنمد و این باعث می شود که نگرش و تفکر ما از موضوع اصلی منحرف شود و ما چیز دیگری را پردازش می کنیم چون در آن موقعیت محتوای تفکر ما عوض شده است نوع نگرش ما نیز عوض خواهد شد و این ففرایند باعث ایجاد یک عقده خواهد شد که نتیجة منفی گرایی و کناره دیگری از واقعیت ممی باشد و در آخر به عملکرد نادرست و روابط نامطلوب می انجام . گلمن معتقد است که توان خود داری و مقاومت در مقابل چنین خلقیات مستبد هستند اقدامی برای افزایش بازده کاری ایجاد روابط مطلوب می باشد .

- کالبد شکافی یک تسخیر هیجانی 1

9-1 مقدمه

در انسان بادامه مغز که از لغت یونانی به معنی بادام گرفته شده است خوشه ای بادامی شکل از ساختارهای به هم پیوسته ای است که در بالای ساقه مغز ، نزدیک انتهای حلقة لیبیک قرار گرفته است درهر یک از دو نیمکره مغز یک بادامه قرر دارد که در طرفین سر جای گرفته اند بادامه مغز انسان در مقایسه با نزدیکترین بستگان تکامل آن یعنی نخستینها تا حدودی بزرگتر است .

هیپو کامپ بادامه مغز دو قسمت مهم « مغز بویایی ) اولیه بودند که در جریان تکامل موجب پیدایش قشر مخ و سپس قشر تازة مخ گردیدند .

هنز هم این ساختارهای لیمپیک اثر مارهای مربوط به یادگیری و به خاطر سپاری را انجام می دهند متخصص با دامه مغز در مسائل هیجانی است هرگاه با دامه مغز از سایر قسمتهای مغذ جدا شوند بدین می انجامد که فرد به ناتوانی چسمگیری در سنجش معنای هیجانی وقایع دچار شود گاهی به این و منعیت « کوی عاطفی » می گویند .

بادامه به عنوان مخزن خاطرات هیجانی عمل می کند و از همین رو اهمیت دارد . زندگی بدون بادامه مغز زندگی ای عادی از معنای شخص است .

فقط عاطفه نیست که با بادامة مغز وابسته است تمام هیجانهای انسان به آن بستگی دارد . حیوانهایی که بادامه مغزشان برداشته شده یا پیوند هایش قطع شدده است فاقد ترس و خشم هستند میلی به رقابت و همکاری ندارند در این حیوانها هیجان کم اثر است یا از بین می رود ترشه اشک که نشانه ای هیحانی و مختص نوع بشر است بوسیله بادامه مغز و ساختاری نزدیک آن به نام شنج کمربندی 1 تحریک می شود . و در آغوش گرفتن نواش کردن یا آرام کردن شخص گریان به هر نحو ممکن تسکین این بخشهای مغز می شود و هق هق گریه خود را متوقف می سازد .

ژوزف لودو 2 عصب شناسی مرکز عصبی دانشگاه نیویورگ اولین کسی بود که نق محوری بادامه مغز را در مغز هیجانی کشف نمود لودو از زمره عصب شناسی جدیدی محوری بادامه مغز را در مغز هیجانی کشف نمود لودو از زمره عصب شناسی جدیدی است که روش هما و تکنولوژی را در مغز نوآورانه ای به کار گرفت تا در نقشه بداری از مغز به هنگام فعالیت به موارد جزیی تحقیقی دست یابند که قبلاً نا شناخته بوده اند و به همین خاطر توانستند در زمینة رمز گشایی اسراری بپردازند که نسل های پیشین دانشمندان آنها را غیر قابل دستیابی می دانستند .


1- emosian Hiqacking , Neural Higacking تسخیر عصبی

1- emotional blindness

2- Joseph Ledoug


1- Lonmoore

2- Khalil Sampter

3- Emofionul lihiterey



خرید فایل



لینک منبع :پایان نامه بررسی هوش هیجان در رابطه با سلامت روانی در 105 صفحه ورد قابل ویرایش

فروش دانلودی پایان نامه بررسی هوش هیجان در رابطه با سلامت روانی ... www.newfilestant.ir/paper10707.html‎Cached26 ا کتبر 2016 ... پایان نامه بررسی هوش هیجان در رابطه با سلامت روانی در 105 صفحه ورد قابل ... خرید و دانلود پایان نامه بررسی رابطه بین کمال گرایی مادران و سلامت ... خرید آنلاین پایان نامه بررسی هوش هیجان در رابطه با سلامت روانی | نوین ... www.novinmgali.ir/?p=9106‎Cached12 نوامبر 2016 ... ... در رابطه با سلامت روانی درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی. پایان نامه بررسی هوش هیجان در رابطه با سلامت روانی در 105 صفحه ورد قابل ویرایش. دانلود (بررسی رابطه هوش هیجانی با سلامت روانی) | نوین مقاله www.novinmgali.ir/?p=6022‎Cached10 نوامبر 2016 ... خرید آنلاین پایان نامه بررسی هوش هیجان در رابطه با سلامت روانی ... بررسی هوش هیجان در رابطه با سلامت روانی در 105 صفحه ورد قابل ویرایش ادامه مطلب. خرید آنلاین پایان نامه بررسی هوش هیجان در رابطه با سلامت روانی ... kmyabdlcnt.ir/post.php?id=2625‎Cached1 نوامبر 2016 ... ... هیجان در رابطه با سلامت روانی درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی پایان نامه بررسی هوش هیجان در رابطه با سلامت روانی در 105 صفحه ورد قابل ویرایش. پایان نامه بررسی هوش هیجان در رابطه با سلامت روانی 390u1z.nikansefile.ir/‎Cached... فایل{پایان نامه بررسی هوش هیجان در رابطه با سلامت روانی}را دانلود خواهید کرد پایان نامه بررسی هوش هیجان در رابطه با سلامت روانی در 105 صفحه ورد قابل ویرایش. خرید و دانلود پایان نامه بررسی هوش هیجان در رابطه با سلامت روانی ... agigdlc.ir/post.php?id=17414‎Cached18 ا کتبر 2016 ... ... بررسی هوش هیجان در رابطه با سلامت روانی}را دانلود خواهید کرد پایان نامه بررسی هوش هیجان در رابطه با سلامت روانی در 105 صفحه ورد قابل ویرایش. کاملترین فایل پایان نامه بررسی هوش هیجان در رابطه با سلامت روانی 8pcri7.nikandlc.ir/‎Cachedتوضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب پایان نامه بررسی هوش هیجان در رابطه با سلامت روانی در 105 صفحه ورد قابل ویرایش ... پایان نامه بررسی هوش هیجان در رابطه با سلامت روانی - دانلود پروژه ... mgl.blogsky.com/.../پایان-نامه-بررسی-هوش-هیجان-در-رابطه-با-سلامت-روانی‎Cachedپایان نامه بررسی هوش هیجان در رابطه با سلامت روانی در 105 صفحه ورد قابل ویرایش. همه چیز از یک مقدمة کوچک شروع شد و سپس بالا گفت « یان مور»[1] دانش آموز سال آخر ... کاملترین فایل پایان نامه بررسی هوش هیجان در رابطه با سلامت روانی 2m8oj2.radikaldl.ir/‎Cachedتوضیحات کامل و اطلاع از ریز مطالب این فایل با کلیک روی دکمه ی ادامه ی مطلب پایان نامه بررسی هوش هیجان در رابطه با سلامت روانی در 105 صفحه ورد قابل ویرایش. دانلود (پایان نامه بررسی هوش هیجان در رابطه با سلامت روانی) 2dxmic.barfindl.ir/‎Cached... هوش هیجان در رابطه با سلامت روانی)شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می رساند پایان نامه بررسی هوش هیجان در رابطه با سلامت روانی در 105 صفحه ورد قابل ویرایش ...