خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله معماری فضای سه بعدی

مقاله معماری فضای سه بعدی

گرافیک سه بعدی

گرافیک سه بعدی یعنی که باید در یک محیط سه بعدی شامل عرض (width) و عمق (depht) و ارتفاع (height) کار کنید. صندلی میز و ساختمان و هر چیز که در اطراف ما هستند همگی سه بعدی هستند. در واقع گرافیک سه بعدی رایانه‌ای نوعی معرفی دو بعدی از یک دنیای سه بعدی مجازی و هستند برای توصیف این حالت فرض کنید که با یک دوربین فیلمبرداری و ویدئوئی مشغول فیملمبرداری از اطراف اتاق هستید. وقتی از دریچه دوربن به اطراف اتاق نگاه کنید اشیا سه بعدی متعددی مشاهده می کنید اما وقتی فیلم ویدئوئی را روی دستگاه نمایشگر قرار می دهید با یک تصویر تخت و دو بعدی مواجه می شوید که معرف دنیای سه بعدی واقعی است. صحنه به خاط رنورها و رنگها و سایه‌هایی که به آن صحنه زندگی و عمق سه بعدی می دهند به صورت واقعی ظاهر می شود. اگر همجنان یک صحنه دو بعدی است.

در گرافیک رایانه ای اشیا فقط در حافظه رایانه وجود دارند اما آنها فاقد هر نوع شکل فیزیکی می باشند آنها فقط فرمولهای ریاضی هستند چون شایا خارج از رایانه وجود حقیقی ندارند لذا تنها روش برای ضبط آنها افزودن فرمولهای بیشتر برای معرفی نورها و دوربین ها می باشد.

درک مفهوم فضای سه بعدی

فضای سه بعدی یک مکعب تعریف شده یا حتی از یک فضای داخل رایانه می‌باشد که توسط max نیز می توان یک شی را در فضای مجازی مفقود کرد.

مختصات coordinates

در فضای سه بعدی کوچکتری نحیه ای که اشغال می شود. را نقطه point می‌نامند.

نورها Hights

تاکنون در اطراف محیط سه بعدی برنامه max درون تاریکی گردش نموده‌اید. با استفاده از نورها اشیاء را روشن نموده و می توانید آنها را در حالت رندر شدن نهایی مشاهده نمائید برنامه max در اصل دو نور پیش فرض برای روشن کردن صحنه ایجاد می‌کند می توانید نورهای دلخواهتان را خلق کنید تا زندگی در صحنه ها را آسانتر و مفرح تر سازید.

نورهای سه بعدی مشابه نورهای عکاسی عمل می کنند و می توانید آنها را هر جایی موقعیت دهی نمائید و اگر اشیاء به سمت این نورها برامده شوند نورها پائین نمی افتد.

نورهای محیطی Omni Lights: که شبیه حبابهایی خالی بوده و نور را در کلیه جهات پخش می‌کند.

نورهای متمرکز Spot Light: این نورها جهت دار هستند. اما برای شبیه سازی منابع نور نظیر خورشید استفاده می شوند.

نورهای محیطی Ambient Light: همه جای صحنه حاضر بوده و کلیه سطوح را به طور یکسان روشن می‌کند و یک درخشندگی پایدار در سراسر صحنه استفاده می شود.



خرید فایل



لینک منبع :مقاله معماری فضای سه بعدی

دانلود (مقاله معماری فضای سه بعدی) golbargonasim.blogroom.ir/post/1491‎Cached24 نوامبر 2016 ... ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم به صفحه دانلود فایل(مقاله معماری فضای سه بعدی)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید. مقاله معماری فضای سه بعدی novingeraf.meeblog.ir/post/475‎Cached19 سپتامبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی مقاله معماری فضای سه بعدی وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(مقاله معماری فضای سه بعدی)شما را در رسیدن به اهدافتان ... برترین فایل مقاله معماری فضای سه بعدی 8y2p9y.prodownload.site/‎Cachedکاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _مقاله معماری فضای سه بعدی_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از مقاله معماری ... دانلود فایل ( مقاله معماری فضای سه بعدی) – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper5305.html‎Cached8 ا کتبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(مقاله معماری فضای سه بعدی)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{مقاله معماری فضای ... مقاله معماری فضای سه بعدی sigmadlkad.ir/5vukMf/‎Cachedمقاله معماری فضای سه بعدی. مقاله معماری فضای سه بعدی دسته: پژوهش بازدید: 5 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 19 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 22. مقاله معماری فضای ... دانلود رایگان مقاله معماری باعنوان معماری فضای سه بعدی https://kandoocn.com/3765-دانلود-رایگان-مقاله-معماری-باعنوان-معماری-فضای-سه-بعدی.html‎Cachedگرافیک سه بعدی یعنی که باید در یک محیط سه بعدی شامل عرض (width) و عمق (depht) و ارتفاع (height) کار کنید. صندلی میز و ساختمان و هر چیز که در اطراف ما هستند همگی ... برترین فایل مقاله معماری فضای سه بعدی 8iqkjb.afradlc.pw/‎Cachedامیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید نام محصول دانلودی: مقاله معماری فضای سه بعدی درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی مقاله معماری فضای ... خرید آنلاین مقاله معماری فضای سه بعدی 7p5eus.nikansefile.ir/‎Cachedیکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ، چکیده و لینک دانلود ((مقاله معماری فضای سه بعدی)) را در ادامه مطلب ببینید مقاله معماری فضای سه بعدی. معماری فضای سه بعدی - فایل ناب best.filenab.com/product-63872-takgikg.aspx‎Cachedمعماری فضای سه بعدی فضای سه بعدی گرافیک سه بعدی منجمد کردن اشیاء ساختن خانه ساختن درب ساختن کوه‌ها گاردهای دور باغ تحقیق جزوه مقاله پایان نامه پروژه دانلود ... فروش فایل مقاله معماری فضای سه بعدی dg3wm.radikaldl.ir/‎Cachedما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _مقاله معماری فضای سه بعدی_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از مقاله معماری فضای سه ...