خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

طرح درس اجرا و ارزشیابی یادگیری

طرح درس اجرا و ارزشیابی یادگیری

انتخاب و اجرای فعالیت های یادگیری

کمک های سمعی و بصری

آموزش به کمک کامپیوتر (رایانه)

تشریح (اثبات)

تکنیک های مناسب برای حیطه های متفاوت یادگیری

هدف از ارزشیابی

رزشیابی تکوینی و تجمعی (کیفی و کمی)

توالی (تسلسل ) آموزش

عملکرد

معرفی (ارائه)

آماده سازی

تفسیر شاخص مرجع

تفسیر با مرجع هنجار (هنجار مرجع)

نتایج سازمانی

تفسیر شاخص مرجع

واکنش شرکت کننده به برنامه ها

نتایج سازمانی

اشکال ارزشیابی و نتایج

طرح درس و طرح برنامه

تغییر رفتاری

طرح درس و طرح برنامه

خودارزیابی

یادگیری

مصاحبه‌ها

مشاهده

طرح درس و طرح برنامه

آزمون‌های عملکردی

طرح درس و طرح برنامه

خود گزارش‌ دهی (خود گزارشی)

مقیاس‌های نسبی/ چک لیست‌ها

سنجش‌های عملکرد

پایایی

نمونه‌ای از طرح درس دربارة کلسیم در دوران بارداری

مستند سازی

مطالعه موردی 1

این فصل دربارة انتخاب و اجرای فعالیتهای یادگیری مناسب در حیطه های مذکور بحث می کند. طرح ها برای ارزشیابی نتایج یادگیری و مستندسازی نیز مورد بحث قرار گرفته است. چرا که این مراحل برای کامل شدن فرآیند یادگیری ضروری است.

انتخاب و اجرای فعالیت های یادگیری

روش ها و تکنیک های مختلف ارائه آموزشی برای انتقال مواد آموزشی که باید توسط مخاطب آموخته شود، در دسترس است. تکنیک ها روشهایی است که آموزش دهنده (مربی) اطلاعات را برای آموزش گیرنده به منظور ارتقاء فرآیند یادگیری درونی سازماندهی و ارائه می کند. این تکنیک ها ارتباطی بین معلم و شاگرد و نیز بین شاگرد و آنچه می آموزد، فراهم می کند. این تکنیک ها عبارتند از: سخنرانی، بحث، وانمودسازی، تشریح و … همه آنها به یک اندازه در تسهیل یادگیری مؤثر هستند و هر یک مزایا، معایب و مصارف و محدودیتهای خود را دارند که در جدول 1-12 خلاصه شده است. در تصمیم گیری برای استفاده از یک روش آموزشی که می بایست مؤثرترین روش باشد، متخصصان می بایست به چندین عامل توجه کنند،‌از جمله: هدف آموزشی روش، سبک ترجیحی آموزش گیرندة نیازها، اندازه گروه، تسهیلات در دسترس، زمان در دسترس، هزینه و تجربه قبلی یا درجه موفقیت با تکنیک ها.

رژیم شناس می بایست بداند که چیزی برای جمعیت های متفاوت مثل جمعیت های دارای فرهنگ متفاوت، گروههای قومی، گروههای اجتماعی، محیطی، سطوح سواد و گروههای سنی مثل نوجوانان، مؤثر است. تا بتواند به اهداف مطلوب دستیابی پیدا کند.

به علاوه، آزمودن اهداف عملکردی می تواند نشان دهد که چه رویکردی مناسب تر است چون متدها و روشها برای حیطه های ادراکی،‌عاطفی و روان حرکتی با وجود عوامل مشابه و یکسان متفاوت است. رژیم شناس می بایست تکنیکی را که نیازمند بیشترین مشارکت فعال آموزش گیرنده است مشتمل بر استراتژی های موردنیاز جهت تغییرات رفتاری مؤثر را انتخاب کند.

چنانچه کنفیسوس گفت:

من می شنوم و فراموش می کنم.

می بینیم و به خاطر می سپارم.

انجام می دهم و می فهمم.

برانگیختن

بزرگسالان آموزش گیرنده های عمل گرایی هستند که اطلاعات عملی که منجر به دانش، یک مهارت و یا فهمیدن اینکه کاری را انجام دهند می شوند را خواستارند و نیازمند به کارگیری آنچه آموخته اند هستند. لازم است که بزرگسالان بدانند که اطلاعات برای آنها مهم است و برای اطلاعات ارزش قائل شوند. این امر انگیزه آنها برای یادگیری را افزایش می دهد.

یک روش اندازه گیری معمول برای انگیزه، پا فشاری است. افراد هنگامی که برانگیخته می شوند بیشتر و سخت تر و با توجه بیشتری کار می کنند تا زمانی که برانگیخته نیستند. اگر اطلاعات ارزشمند و ضروری فرض شود،‌انرژی و انگیزه را فراخوانده و می تواند خود کفایتی را افزایش دهد. متخصصان رژیم شناسی می توانند از مراجع یا کارمند بپرسند که هم اکنون چه می دانند و نیاز دارند که چه بدانند و یا انجام دهند، بنابراین آنها می توانند در ابتدا فرد را درک کنند.انگیزه با تمجید و تقویت مثبت در هنگامی که فرد یاد می گیرد، افزایش می یابد.

متخصصان رژیم شناسی همچنین می بایست توجه داشته باشند که مراجعین و کارمندان آنچه می آموزند را به خاطر سپرده و بازیابی کنند. مطالعات نشان می دهد که هر چه یک شخص فعالانه تر در فرآیند یادگیری درگیر شود، بهتر آنرا بازیابی می کند. شکل 1-12 نشان می دهد که شنیدن و خواندن اطلاعات نمی تواند به سودمندی دیدن و شنیدن همزمان و بهتر از آن بحث دربارة اطلاعات وانجام کاری با آنها باشد.

تکنیک ها و روش ها



خرید فایل



لینک منبع :طرح درس اجرا و ارزشیابی یادگیری

طرح درس اجرا و ارزشیابی یادگیری - سیستم وبلاگدهی farasnbaran.madblog.ir/post/553‎Cached6 روز پیش ... شما به صفحه اختصاصی طرح درس اجرا و ارزشیابی یادگیری وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ادامه مطلب کلیک کنید.کاربران گرامی ... طرح درس اجرا و ارزشیابی یادگیری 1alp1h.abtindls.ir/‎Cachedامیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید اینک شما با جستجوی ((طرح درس اجرا و ارزشیابی یادگیری)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -طرح درس ... کاملترین فایل طرح درس اجرا و ارزشیابی یادگیری 48ir34.prodownload.site/‎Cachedسلام.به وبسایت ما خوش آمدید. اینک شما با جستجوی ((طرح درس اجرا و ارزشیابی یادگیری)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -طرح درس اجرا و ارزشیابی یادگیری- شده اید . دریافت فایل طرح درس اجرا و ارزشیابی یادگیری ... - پارسین بلاگ gostaresepehr.parsinblog.com/post/1034‎Cached15 سپتامبر 2016 ... هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _طرح درس اجرا و ارزشیابی یادگیری_خوش امدید. امیدوارم بهره کافی را از طرح درس اجرا و ارزشیابی یادگیری ببرید خرید آنلاین طرح درس اجرا و ارزشیابی یادگیری 5igx0g.radikaldl.ir/‎Cachedمحقق گرامی،شما با جستجوی طرح درس اجرا و ارزشیابی یادگیری وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(طرح درس اجرا و ارزشیابی یادگیری)شما را در رسیدن به اهدافتان ... دریافت فایل طرح درس اجرا و ارزشیابی یادگیری – پرداخت و دانلود آنی ... www.risearticle.ir/download/2887‎Cached25 ا کتبر 2016 ... هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _طرح درس اجرا و ارزشیابی یادگیری_خوش امدید. امیدوارم بهره کافی را از طرح درس اجرا و ارزشیابی یادگیری ببرید. فروش دانلودی طرح درس اجرا و ارزشیابی یادگیری – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper8927.html‎Cached20 ا کتبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(طرح درس اجرا و ارزشیابی یادگیری)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{طرح درس اجرا ... طرح درس اجرا و ارزشیابی یادگیری sigmadlkad.ir/6peS4T/‎Cachedطرح درس اجرا و ارزشیابی یادگیری. انتخاب و اجرای فعالیت های یادگیری. کمک های سمعی و بصری. آموزش به کمک کامپیوتر (رایانه). تشریح (اثبات). تکنیک های مناسب ... کویر دانلود » دانلود فایل ( طرح درس اجرا و ارزشیابی یادگیری) kavirdlc.ir/دانلود-فایل-طرح-درس-اجرا-و-ارزشیابی-یا/‎Cachedدانلود فایل ( طرح درس اجرا و ارزشیابی یادگیری). 31 اکتبر 2016 admin دیدگاهتان را بنویسید دیدگاه های این نوشته. از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و ... دریافت فایل طرح درس اجرا و ارزشیابی یادگیری - پرداخت و دانلود آنی ... tmaghalec.ir/?p=1613‎Cached24 ا کتبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(طرح درس اجرا و ارزشیابی یادگیری)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{طرح درس اجرا ...