خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

آزمون موج تخریب شده در سیستمهای آرایش یافته با توجه به سرعت انتقال

آزمون موج تخریب شده در سیستمهای آرایش یافته با توجه به سرعت انتقال

IEEE 802.3ac: پیش نویس استانداردی را آماده ساخت که بر اساس آن لایه فیزیکی لازم جهت پشتیبانی از شبکه فیبر نوری تولید و آماده می گردد. خلاصه این پیش نویس در جدول A آورده شده است.

جهت دسترسی به این امکانات پیچیده و به اصطلاح دور دست 4 نوع pmo طراحی شده است. از این دستور العمل یک pom سریال 1310 نانومتری جهت پشتیبانی از شکبه فیبر نوری تک مد Single Mode در فاصله 2 و 10 کیلومتر پیش بینی شده است.

لایه فیزیکی، PHY

دوسیستم WHANPHY , LANPHY هر دو با PMO های موسوم مطابقت و همخوانی داشته و همان مسافت ها را پشتیبانی می کنند. این phy ها را می توان با توجه به زیر لایه های رمز گذار فیزیکی متعلق به آنها (pcs) از یکدیگر تفکیک نمود. (شکل 7). LANPHY 10 گیگا بیتی سیستمهای موسوم گیگابیت را با سرعتی در حدود 10 برابر سرعتهای فعلی و با هزینه بسیار کمتر پشتیبانی می کند.

مقدمه

در پروسه های سیستم های ارتباطی 2 فلسفه در ارتباط با نحوه آزمون سیتسم ها وجود دارد که این دو فلسفه عبارتند از:

- روش کمان گرا، perfection که در آن روش به سیستم تحت آزمایش
Derice unden test (DUT) سیگنال هایی اعمال می گردد که منبع تولید آن سیگنالها ، پیام هایی با کارآیی بالاتر از حد نیاز Dut را تولید می نماید.

- روش «بدترین حالت ممکن worst case» که در این روش به Dut سیگنالهایی اعمال می شد که همانند سیگنالهای معمولی موجود در سیستم می باشد.

به طور مرسوم صنایع مخابراتی از روش کمال گرا و تجهیزات ارتباطی (Communication) از روش بدترین حالت ممکن استفاده می نماید. استاندارد جدید IEEE 8023ae (که در آن سیگنال آزمون بطور عمدی به طور کامل تخریب می گردد) مشخص می سازد که برخی از تجهیزات 10GE که در شبکه نصب می‏گردند باید برای اولین بار به روش بدترین حالت ممکن مورد آزمایش قرار گیرد.

روش آزمون کمال گرا

این روش در حقیقت برای نوعی روش آزمون و خطا می باشد که در آن روش تجهیزات اساساً در شرایط ایده آل و باور در نظر گرفتن حدود کارآیی اولیه در شرایط واقعی مورد بررسی قرار می گیرند.



خرید فایل



لینک منبع :آزمون موج تخریب شده در سیستمهای آرایش یافته با توجه به سرعت انتقال

برترین پکیج آزمون موج تخریب شده در سیستمهای آرایش یافته با توجه ... 9uscec.nikansefile.ir/‎Cachedبرترین پکیج آزمون موج تخریب شده در سیستمهای آرایش یافته با توجه به سرعت انتقال - دانلود فایل. کاملترین فایل آزمون موج تخریب شده در سیستمهای آرایش یافته با توجه ... tinadlfilez.ir/5189‎Cachedکاملترین فایل آزمون موج تخریب شده در سیستمهای آرایش یافته با توجه به سرعت انتقال. سپتامبر 2, 2016. 0 - نظر بدهید ». ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین ... خرید فایل( آزمون موج تخریب شده در سیستمهای آرایش یافته با توجه به ... shameparvan.ruzfa.ir/post/2828‎Cachedمحقق گرامی،شما با جستجوی آزمون موج تخریب شده در سیستمهای آرایش یافته با توجه به سرعت انتقال وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی(آزمون موج تخریب شده در ... آزمون موج تخریب شده در سیستمهای آرایش یافته با توجه به سرعت انتقال chakavknasim.meeblog.ir/post/1029‎Cachedبه صفحه دانلود فایل(آزمون موج تخریب شده در سیستمهای آرایش یافته با توجه به سرعت انتقال)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز ... برترین پکیج آزمون موج تخریب شده در سیستمهای آرایش یافته با توجه ... pichakwi.blogroom.ir/post/913‎Cached21 نوامبر 2016 ... برترین پکیج آزمون موج تخریب شده در سیستمهای آرایش یافته با توجه به سرعت انتقال - دانلود فایل - - پیچک وب. دانلود (آزمون موج تخریب شده در سیستمهای آرایش یافته با توجه به سرعت ... www.odanlod.site/دانلود-آزمون-موج-تخریب-شده-در-سیستمهای/‎Cached19 سپتامبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{آزمون موج تخریب شده در سیستمهای آرایش یافته با توجه به سرعت انتقال}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک ... فروش دانلودی آزمون موج تخریب شده در سیستمهای آرایش یافته با توجه ... ramtindlw.ir/article12223.html‎Cached8 نوامبر 2016 ... با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان با سلام،محصول دانلودی +{{آزمون موج تخریب شده در سیستمهای آرایش یافته با توجه به سرعت انتقال}}+آماده ارائه به ... فروش فایل آزمون موج تخریب شده در سیستمهای آرایش یافته با توجه به ... harirdlc.ir/article/3924‎Cached10 ا کتبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(آزمون موج تخریب شده در سیستمهای آرایش یافته با توجه به سرعت انتقال)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از ... برترین پکیج آزمون موج تخریب شده در سیستمهای آرایش یافته با توجه ... gooyadlc.mjblog.ir/post/1664‎Cached22 نوامبر 2016 ... برترین پکیج آزمون موج تخریب شده در سیستمهای آرایش یافته با توجه به سرعت انتقال - دانلود فایل - - گویا دانلود. آزمون موج تخریب شده در سیستمهای آرایش یافته با توجه به سرعت انتقال farasoyargham.najiblog.com/post/1508 20 جولای 2016 ... از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _آزمون موج تخریب ...