خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پایان نامه کاربرد سنجش از دور و اطلاعات ماهواره ای در معادن

پایان نامه کاربرد سنجش از دور و اطلاعات ماهواره ای در معادن

چکیده

این گزارش بر مبنای بررسی های زمین شناسی معدنی در منطقه ای در حدود 50 کیلومتری جنوب ریگان بم- کرمان تنظیم شده است . منطقه مورد بررسی از نظر اکتشاف و پی جوئی منابع مس پرفیری مورد نظر شرکت اکتشاف ملی مس ایران بوده است و فعالیتهای این شکرت در حال حاضر پی جوئی و اکتشاف مقدماتی را پشت سر گذاشته است و وارد اکتشاف نیمه تفضیلی شده است. بنابراین با شناخت و آگاهی کافی که ما از منطقه و نوع کانی‏سازی و پراکندگی آن در منطقه داریم کافی است که بین اطلاعات ماهواره ای پردازش شده و نقشه های زمین شناسی و ژئوشیمیایی در دسترس ارتباط برقرار کنیم تا در نهایت به روشی دست پیدا کنیم که در موارد دیگر که پروژه پی جوئی و اکتشاف روند طبیعی خود را طی می‌کند بتوانیم به عنوان اولین فاز پی جوئی از این کلید استفاده کنیم. برای این منظور سعی شده است که با استفاده از منابع موجود طریقه استفاده از این اطلاعات را مورد بررسی و تحلیل و تفسیر قرار دهیم. به طور کلی این پروژه در چندین فصل تهیه و تنظیم می شود که به ترتیب زیر می باشد:

1) تاریخچه سنجش از دور

2) مفاهیم و اصول سنجش از دور

3) زمین شناسی عمومی ناحیه ریگان- بم- کرمان

4) پردازش داده های ناحیه ریگان- بم- کرمان

مقدمه

این گزارش بر مبنای بررسی های زمین شناسی معدنی تنظیم شده است که با استفاده از داده های سنجنده TM ماهواره لندست 5 در منطقه ای در حدود 50 کیلومتری جنوب ریگان- بم- کرمان صورت گرفته است.

تاریخچه مختصری از سنجش دور

سنجش از دور بدون دو دستاورد مهم زیر نمی توانست وجود داشته باشد:

الف) توانائی دور شدن از زمین به حد کافی به طوری که بتوان چشم انداز ارزشمندی به سطح زمین داشت.

ب)اختراع راه های اخذ تصویر.

اولین بالون هوایی گرمی که انسان بر روی آن سوار بود در سال 1783 میلادی به هوا رفت واولین روش ضبط تصویر در سال 1839 اعلام شد.ولی بیست سال بعد این دو دستاورد جدید با همدیگر تلفیق شدند و آن وقتی بود که «گاسپار» توانست با یک بالن به بالا رفته و از آسمان دهکده ای را در نزدیکی پاریس عکسبرداری نماید.

فهرست مطالب

عنوان

صفحه

مقدمه

فصل اول: تاریخچه سنجش از دور

کلیات

تاریخچه مختصری از سنجش از دور

سیستمهای هوایی

عکسهای هوائی و سیستم های اسکن کننده هوایی

رادار هوائی

سکوهای فضائی

سایر ماهواره ها

فصل دوم؛ اصول و مفاهیم سنجش از دور

کلیات

اصول و مفاهیم سنجش از دور

امواج الکترو مغناطیسی

ا

انواع ماهواره ها

فیزیک سنجش از دور

تعبیر و تفسیر اطلاعات دورسنجی

شرایط یک مفسر

عوامل تعبیر و تفسیر

خصوصیات تصاویر دور سنجی

مقدمه ای بر ساختار اطلاعات رقومی

فرمت ذخیره دادهای ماهواره ای

تصحیح هندسی تصاویر ماهواره ای یا فضائی

منابع خطا از نقطه نظر هندسی

سنجنده ها

اسکنر ها

سیستم های راداری

مزایای رادار

باندهای رادار

خاصیت پلاریزاسیون

توان تفکیک در رادار

پردازش و آشکار سازی تصویر

فصل سوم: کاربردها زمین شناسی و معدنی

کاربرد زمین شناسی و معدنی

فصل چهارم:‍ زمین شناسی عمومی ناحیه ریگان- بم- کرمان

زمین شناسی عمومی ناحیه ریگان- بم- کرمان

پردازش داده های ناحیه ریگان- بم- کرمان

نتیجه گیری

ضمیمه




خرید فایل



لینک منبع :پایان نامه کاربرد سنجش از دور و اطلاعات ماهواره ای در معادن

دانلود پایان نامه کاربرد سنجش از دور و اطلاعات ماهواره ای در معادن | مرجع ... www.payanname.net/دانلود-پایان-نامه-کاربرد-سنجش-از-دور-و-ا/‎Cached Similarمطالب این پست : دانلود پایان نامه کاربرد سنجش از دور و اطلاعات ماهواره ای در معادن 120 صفحه با فرمت ورد word ( دانلود متن کامل پایان نامه. پایان نامه کاربرد سنجش از دور و اطلاعات ماهواره ای در معادن » دانلود تحقیق ... mihandocs.com/3634-پایان-نامه-کاربرد-سنجش-از-دور-و-اطلاعات-ماهواره-ای-در-معادن.html‎Cached6 سپتامبر 2015 ... این گزارش بر مبنای بررسی های زمین شناسی معدنی تنظیم شده است که با استفاده از داده های سنجنده TM ماهواره لندست 5 در منطقه ای در حدود 50 کیلومتری ... کاربرد سنجش از دور و اطلاعات ماهواره ای در معادن - کافه دانشجو | پایان نامه ... www.cafedaneshju.com/.../کاربرد-سنجش-از-دور-و-اطلاعات-ماهواره-ای-در-معادن/‎Cachedکاربرد سنجش از دور و اطلاعات ماهواره ای در معادن گروه مهندسی معدن پایان نامه دانلود. ... برای اطلاع دادن پرداخت و دریافت فایل فقط SMS بزنید, انجام پایان نامه و تهیه ... پایان نامه کاربرد سنجش از دور واطلاعات ماهواره ای در معادن (فاقد عکس و ... projeh20.ir/پایان-نامه-کاربرد-سنجش-از-دور-واطلاعات/‎Cachedعنوان مقدمه فصل اول: تاریخچه سنجش از دور کلیات تاریخچه مختصری از سنجش از دور سیستمهای هوایی عکسهای هوائی و سیستم های اسکن کننده هوایی رادار هوائی سکوهای فض. پایان نامه کاربرد سنجش از دور و اطلاعات ماهواره ای در معادن sigmadlkad.ir/RX5hkX/‎Cachedپایان نامه کاربرد سنجش از دور و اطلاعات ماهواره ای در معادن دسته: معدن بازدید: 5 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 60 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 129. پایان نامه کاربرد ... پایان نامه کاربرد سنجش از دور و اطلاعات ماهواره ای در معادن www.karenthesis.ir/.../پایان-نامه-کاربرد-سنجش-از-دور-و-اطلاعات-ماهواره-ای-در-معادن‎Cachedپایان نامه کاربرد سنجش از دور و اطلاعات ماهواره ای در معادن چکیده این گزارش بر مبنای بررسی های زمین شناسی معدنی در منطقه ای در حدود 50 کیلومتری جنوب ریگان بم- ... پایان نامه کاربرد سنجش از دور و اطلاعات ماهواره ای در معادن - پژوهش سرا www.pajoohesh.in/-/1392--.html‎Cachedعنوان. صفحه. مقدمه. فصل اول: تاریخچه سنجش از دور. کلیات. تاریخچه مختصری از سنجش از دور. سیستمهای هوایی. عکسهای هوائی و سیستم های اسکن کننده هوایی. رادار هوائی. دانلود پایان نامه کاربرد سنجش از دور و اطلاعات ماهواره ای در معادن dl-project.ir/پایان-نامه-کاربرد-سنجش-از-دور-و-اطلاعات/‎Cached7 ژوئن 2016 ... دانلود پایان نامه کاربرد سنجش از دور و اطلاعات ماهواره ای در معادن رشته : معدن در قالب فرمت ورد (word) قابل ویرایش پایان نامه کاربرد سنجش از دور و. دریافت فایل پایان نامه کاربرد سنجش از دور و اطلاعات ماهواره ای در معادن ... 28vkzx.nikandlc.ir/‎Cachedدریافت فایل پایان نامه کاربرد سنجش از دور و اطلاعات ماهواره ای در معادن - پرداخت و دانلود آنی. دانلود تحقیق در مورد کاربرد سنجش از دور و اطلاعات ماهواره ای در معادن gismadan-t.lel.ir/‎Cached11 آگوست 2016 ... دانلود پایان نامه کاربرد سنجش از دور و اطلاعات ماهواره ای در معادن. … فروشگاه جامع پروژه, پایان نامه و مقاله آماده دانشجویی . … منطقه مورد بررسی از نظر ...