خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پایان نامه صندلی چرخدار الکتریکی

پایان نامه صندلی چرخدار الکتریکی

چکیده

صندلی چرخدار الکتریکی وسیله مناسبی برای کمک به افرادی است که از ناتواناییهای حاد حرکتی رنج می برند و به آنها تا حد زیادی استقلال می دهد. در این پروژه یک صندلی چرخدار با نیروی رانش الکتریکی که کاربر توسط جوی استیک آنرا هدایت می کند، ساخته شد. با بررسی های مختلف خواهیم دید که موتور مناسب برای این منظور، موتور DC مغناطیس دائم است که به منظور استفاده در صندلی چرخدار الکتریکی طراحی شده است. منبع انرژی دو عدد باتری سرب- اسید 12 V, 60 Ah انتخاب شد و مدار تحریک موتور برشگر PWM می باشد که در آن عمل برشگری توسط ماسفت انجام می گیرد.

مقدمه

معلولیت دگرگونیهایی از نظر آناتومی و فیزیولوژی در بدن فرد ایجاد می کند که در یک مقطع شخص بیمار محسوب می شود ولی بعد از درمان، علی رعم داشتن ضایعه، باید تا حد امکان زندگی طبیعی داشته باشد. وسایل کمکی در این بین نقش مهمی دارند.

قسمتی از متن

مدار برشگر شامل مولد سیگنال PWM و اعمال ‌آن به ماسفتها می باشد. انتخاب فرکانس برشگری بسیار مهم است چرا که پایین بودن فرکانس، باعث افزایش تلفات در موتور می شود. با استخراج پارامترهای موتور توسط آزمایشهای مختلف و سپس مدل کردن موتور توسط Pspice فرکانس برشگری با دقت مناسب، 25 Hz انتخاب شده است. ماسفت اگرچه در حالت پایدار جریانی از گیت نمی کشد، ولی در هنگام روشن و خاموش شدن سریع، جریان قابل ملاحظه ای باید به گیت تزریق و یا از آن کشیده شود. نحوه طراحی مداری برای تأمین این جریانهای لحظه ای، توضیح داده شده است. مجموعه مدار تحریک را می توان به صورت آنالوگ یا دیجیتال و یا ترکیبی از آنالوگ و دیجیتال پیاده سازی نمود.

سیستم نگهدارنده بدن:

این سیستم از قسمتهایی تشکیل شده است که یا بدن روی آنها به طور مستقیم تکیه می کند و یا نگهدارنده بدن هستند. مثل تکیه گاه پشت، محل نشستن، تکیه گاه ساعد و دست، تکیه گاه ساق و زیرپایی.

سیستم رانش:

این سیستم خود از سیستم های محرک، هدایت و ترمز تشکیل می شود.

سیستم محرک:

این سیستم شامل منبع تولید نیرو، وسائل کنترل نیرو، انتقال نیرو و چرخهای رانش می باشد.

منبع تولید نیرو: نیروی لازم رانش می تواند توسط انسان یا باتری و یا موتور سوختی تولید گردد.

وسائل کنترل: قسمتی از سیستم محرک است که مستقیماً با راننده در تماس بوده و سبب کنترل نیروی اعمال شده می تواند نیروی عضلانی راننده و یا نیروی دیگری باشد که توسط راننده کنترل می شود و یا می تواند ترکیبی از هر دو باشد.

فهرست مطالب

عنوان

صفحه

فصل اول- مقدمه

فصل دوم- بررسی صندلی چرخدار

مقدمه

1-2- اجزاء صندلی چرخدار

1-1-2- سیستم رانش

3-1-2- چرخها

4-1-2- اسکلت بندی

2-2- انواع صندلی چرخدار

3-2- ابعاد استاندارد صندلی چرخدار

4-2-پارامترهای مهم در انتخاب صندلی چرخدار

5-2-نکات مهم در انتخاب صندلی چرخدار

6-2-مشخصات صندلی چرخدار الکتریکی

1-6-2-روشهای هدایت صندلی چرخدار الکتریکی

2-6-2-روشهای هدایت صندلی چرخدار الکتریکی

7-2-موارد استفاده از صندلی چرخدار

8-2-موارد عدم استفاده از صندلی چرخدار

خلاصه

فصل سوم- انتخاب ادوات مورد نیاز

مقدمه

1-3-صندلی چرخدار

2-3- موتور الکتریکی

1-2-3-باتریک نیکل- کادمیوم

2-3-3- باتری سرب- اسید

4-3- مدار کنترل سرعت

5-3- انتخاب المال سوئیچ

6-3- انتخاب وسیله هدایت

خلاصه

فصل چهارم- طراحی کنترل کننده

مقدمه

1-4- پروتکل هدایت صندلی بر اساس حرکت صندلی چرخدار

2-4- رابطه بین سرعت خط

3-4- بررسی دینامیک ثابت صندلی چرخدار

4-4- بررسی کنترل حلقه بسته

4-5- روشهای کنترل صندلی چرخدار الکتریکی

1-5-4- کنترل کننده های قابل تنظیم

2-5-4- کنترل با سنسورها یا همکار

3-5-4- کنترل تحمل پذیر خطا

6-4- سازگاری الکترومغناطیسی

فصل پنچم

مقدمه

روشهای ساخت مدار

1-5-پیاده سازی به روش آنالوگ

1-1-5- کنترل کننده PWM

2-1-5- محاسبه جریان گیت ماسفت

3-1-5- انتخاب فرکانس برشگری

4-1-5- استخراج پارامترهای موتور ANCN7152

5-1-5- ساختن ولتاژ منفی از ولتاژ مثبت

2-5- پیاده سازی به روش دیجیتال

1-2-5- روشهای سنجش شارژ باتری

2-2-5- ساخت منبع تغذیه منفی

خلاصه

فصل ششم- نتایج آزمایشات

فصل هفتم- نتیجه گیری و پیشنهاداتی برای ادامه کار

مراجع

ضمیمه (1)- نرم افزار هدایت صندلی چرخدار

ضمیمه (2)- برنامه ثبت و تحلیل داده ها برای تعیین

ضمیمه (3)- گاتالوگ موتور ANCN7152

ضمیمه (4)- گاتالوگهای 8951 و TL494



خرید فایل



لینک منبع :پایان نامه صندلی چرخدار الکتریکی

دانلود متن کامل پایان نامه صندلی چرخدار الکتریکی | مرجع دانلود پایان ... www.payanname.net/دانلود-متن-کامل-پایان-نامه-صندلی-چرخدا/‎Cachedمتن کامل پایان نامه صندلی چرخدار الکتریکی 156 صفحه با فرمت ورد (دانلود متن کامل پایان نامه) چکیده صندلی چرخدار الکتریکی وسیله مناسبی برای کمک به. پایان نامه صندلی چرخدار الکتریکی رشته مهندسی برق | مرجع دانلود ... www.payanname.net/پایان-نامه-صندلی-چرخدار-الکتریکی-رشته/‎Cachedتعداد صفحات پایان نامه: 160 صفحه دانلود متن کامل این پایان نامه با فرمت ورد word چکیده صندلی چرخدار الکتریکی وسیله مناسبی برای کمک به افرادی است که. پایان نامه صندلی چرخدار الکتریکی 886qh.nikandlc.ir/‎Cachedما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| پایان نامه صندلی چرخدار الکتریکی || روی دکمه ادامه مطلب ... پایان نامه صندلی چرخدار الکتریکی | فروشگاه آسان پروجکت www.asanproject.ir/پایان-نامه-صندلی-چرخدار-الکتریکی/‎Cachedچکیده. صندلی چرخدار الکتریکی وسیله مناسبی برای کمک به افرادی است که از ناتواناییهای حاد حرکتی رنج می برند و به آنها تا حد زیادی استقلال می دهد. در این پروژه ... پایان نامه صندلی چرخدار الکتریکی sigmadlkad.ir/Amo3qx/‎Cachedخرید. پایان نامه صندلی چرخدار الکتریکی. چکیده. صندلی چرخدار الکتریکی وسیله مناسبی برای کمک به افرادی است که از ناتواناییهای حاد حرکتی رنج می برند و به آنها تا ... خرید آنلاین پایان نامه صندلی چرخدار الکتریکی – رویال دانلود royadl3nter.ir/?p=3788‎Cached27 نوامبر 2016 ... سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. عنوان محصول دانلودی:پایان نامه صندلی چرخدار الکتریکی یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ... دریافت فایل پایان نامه صندلی چرخدار الکتریکی – پرداخت و دانلود آنی ... www.novinmgali.ir/?p=5755‎Cached10 نوامبر 2016 ... لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم عنوان محصول دانلودی:پایان نامه صندلی چرخدار الکتریکی یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. دانلودرایگان متن کامل پایان نامه صندلی چرخدار الکتریکی nasimbook.4kia.ir/.../دانلودرایگان-متن-کامل-پایان-نامه-صندلی-چرخدار/‎Cachedدانلودرایگان متن کامل پایان نامه صندلی چرخدار الکتریکی. چکیده. صندلی چرخدار الکتریکی وسیله مناسبی برای کمک به افرادی است که از ناتواناییهای حاد حرکتی ... خرید آنلاین پایان نامه صندلی چرخدار الکتریکی (مهندس برق) - عقیق دانلود agigdlc.ir/post.php?id=3999‎Cached18 ا کتبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{پایان نامه صندلی چرخدار الکتریکی (مهندس برق)}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه ... دانلود پایان نامه صندلی چرخدار الکتریکی (مهندس برق) -کامل و جامع golbargonasim.meeblog.ir/post/1984‎Cached18 نوامبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(پایان نامه صندلی چرخدار الکتریکی (مهندس برق))خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز ...