خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پایان نامه رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران سال سوم دبیرستان

پایان نامه رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران سال سوم دبیرستان

چکیده

به منظور بررسی سبک اسناد و پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران سال سوم دبیرستان ابعاد سه گانه اسناد شامل بعد مکان کنترل (درونی در مقابل بیرونی)، بعد ثبات (پایدار در مقابل ناپایدار) و بعد کلیت (کلی در مقابل جزئی) در دو موقعیت شکست و موفقیت در 120 نفر دانش آموز از طریق پرسشنامه سبک اسنادی (ASQ) مورد بررسی قرار گرفتند. نمرات بدست آمده از طریق این پرسشنامه با روش تحلیل واریانس تک متغیره و چند متغیره و رگرسیون مورد تحلیل قرار گرفت نتایج نشان داد که ابعاد سه گانه اسناد بین دختران و پسران در موقعیت شکست و موفقیت تفاوت معنی داری ندارند. رابطه بین ابعاد سه گانه اسناد و پیشرفت تحصیلی نشان داد که بجز بعد درونی – بیرونی در موقعیت شکست، بقیه ابعاد با پیشرفت تحصیلی رابطه معنا داری ندارند. همچنین تنها متغیری که تا حدی می توانستیم از طریق آن تا حدی به پیش بینی تحصیلی دانش آموزان بپردازیم همان بعد درونی –بیرونی در موقعیت شکست بود.

مقدمه

واکنش دانش آموزان در برابر مدرسه و فعالیتهای کلاسی متفاوت است. این واکنش در برخی با اشتیاق ، در برخی با اکراه و در برخی با امتناع همراه است. از لحاظ مقدار انرژی که دانش آموزان بکار می‌گیرند، زمینه ای که می‌خواهند کار کنند ویاتداوم در زمینه یا کار مورد نظر بین آنها تفاوت وجود دارد.این تفاوتها به مفهوم انگیزش ارتباط دارد. بنابراین در نظر گرفتن انگیزش در برانگیختن، جهت دادن وتداوم بخشیدن رفتار دانش آموز در فرآیند آموزش و پرورش از اهمیت خاص برخوردار است.اما چه سازه‌هایی در این فرآیند موثرند؟

تعاریف مفهومی

اسنادهای علی : عللی که افراد در برابر رفتار خود یا دیگری استفاده می کنند ، اسنادهای علی نامیده می شود.

ابعاد اسناد:

- بعد درونی –بیرونی : افراد ممکن است علت رفتار خود و دیگری را به عوامل درونی و بیرونی نسبت بدهند.

- بعد پایدار-ناپایدار: افراد ممکن است علت رفتار خود ودیگری را به عوامل پایدار یا ناپایدار نسبت بدهند.

- بعد کلی – اختصاصی : آنچه موجب شکست یا موفقیت شخص شده است تنها در موقعیت خاصی اتفاق افتاده است یا گستره کلی دارد (یعنی در تمام موقعیتهای زندگی اتفاق می افتد).

تعاریف علمیاتی

اسنادهای علی: با توجه به پرسشنامه سبک اسنادی ASQ (پترسون ، سلیگمن[1]،بایر[2]،آبرامسون[3]،متالسکی[4]،1982) در هر موقعیت اولین سوال ، اسنادهای علی را معین می کند . فرد ممکن است علت رویداد را به عوامل مختلفی اسناد دهد .ولی عمده ترین و مهمترین علت مدنظر می باشد .

ابعاد اسناد: با توجه به پرسشنامه سبک اسنادی نمره فرد در سوال دوم هر موقعیت بعد درونی، بیرونی ، نمره فرد در سوال سوم هر موقعیت بعد پایدار-ناپایدار ونمره فرد در سوال چهارم هر موقعیت بعد کلی-اختصاصی را می سنجند.

پیشرفت تحصیلی: معدل کلی دانش آموزان در ترم گذشته در کل دروس در دو معدل چهارده و بالاتر (برای دانش آموزان با پیشرفت بالا)و پایین تر از چهارده (برای دانش آموزان با پیشرفت پایین)در نظر گرفته می شود.

در فصل بعد ما به بررسی نظریه های مختلف اسناد که در دو بعد اساسی علتها وابعاد اسناد متمرکز می شوند، می پردازیم. همچنین سه بعد مورد نظر در این تحقیق یعنی بعد درونی-بیرونی ، بعد پایدار-ناپایدار وبعد کلی و اختصاصی مورد بحث قرار خواهد گرفت. رابطه اسناد با پیشرفت تحصیلی و جنسیت در تحقیقات زیادی مورد بررسی قرار گرفته است. این تحقیقات نیز در فصل بعدی مورد مقایسه و بررسی قرار خواهد گرفت.


1-Seligman2-Baeyer3-abramson4-Metalsky

فهرست مطالب

عنوان

صفحه

فصل اول

مقدمه

زمینه و بیان مسئله

1

اهمیت و ضرئرت پژوهش

4

سئولات پژوهش

5

متغیرهای پژوهش

5

تعاریف مفهومی

6

تعاریف عملیاتی

6

فصل دوم:پیشینةنظری وپژوهشی

خلاصه فصل

8

اسناد

9

نظریه های اسناد

10

سو گیری های اسناد

23

اسنادهای اصلی

26

ابعاد اسناد

27

اسنادها؛موفقیت وشکست

32

اسناد وجنسیت

35

اسناد وپیشرفت تحصیلی

41

فصل سوم:روش پژوهش

خلاصه فصل

45

روش تحقیق

46

جامعه اماری وروش نمونه گیری

46

ابزار تحقیق

46

روش نمره گذاری پرسشنامه

50

روش اجرا

51

اعتبار وپایایی پرسشنامه

52

روش آماری

54

فصل چهارم:یافته های پژوهش

خلاصه فصل

56

یافته های توصیفی

57

یافته های تحلیلی

60

بررسی رابطه ابعاد سه گانه اسنادپس از شکست در دختران وپسران

60

بررسی رابطه ابعاد سه گانه اسناد پس از موفقیت در دختران وپسران

62

بررسی رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی

64

بررسی پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش اموزان در دوجنس دختر وپسربا ابعاد سه گانه اسناد در موفقیت وشکست

68

یافته های دیگر

71

فصل پنجم :بحث ونتیجه گیری

بحث ونتیجه گیری

75

محدودیت های تحقیق

77

پیشنهادات

77

منابع فارسی

79

منابع انگلیسی

81

پیوست ها



خرید فایل



لینک منبع :پایان نامه رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران سال سوم دبیرستان

پایان نامه رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی | مرجع دانلود پایان ... www.payanname.net/پایان-نامه-رابطه-سبک-اسناد-با-پیشرفت-تح/‎Cached Similarمطالب این پست : دانلود پایان نامه رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران سال سوم دبیرستان با فرمت ورد (دانلود متن کامل پایان نامه) پایان نامه. پایان نامه رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران ... www.newfilestant.ir/paper3347.html‎Cached1 ا کتبر 2016 ... نام محصول دانلودی: پایان نامه رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران سال سوم دبیرستان درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی. [DOC] عنوان پایان نامه: رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و ... www.iran24h.com/more/m000709.doc‎Cached Similarعنوان پایان نامه: رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران سال سوم دبیرستان. چکیده. به منظور بررسی سبک اسناد و پیشرفت تحصیلی در دختران و ... دانلود پایان نامه رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و ... article.university/دانلود-پایان-نامه-رابطه-سبک-اسناد-با-پی/‎Cachedدانلود پایان نامه رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران سال سوم دبیرستان. فهرست مطالب : فصل اول مقدمه زمینه و بیان مسئله اهمیت و ضرئرت پژوهش فروش فایل پایان نامه رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی در ... www.risearticle.ir/download/11493‎Cached31 ا کتبر 2016 ... اینک شما با جستجوی ((پایان نامه رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران سال سوم دبیرستان)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی ... فروش دانلودی پایان نامه رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی در ... dlkadest.ir/dlarticle3494.html‎Cached1 روز پیش ... فروش دانلودی پایان نامه رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران سال سوم دبیرستان. کاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان ... خرید فایل( پژوهش رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و ... www.sarvoptdl.ir/file849.html‎Cached5 جولای 2016 ... پایان نامه رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران سال سوم دبیرستان ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایمبه ... دریافت فایل پژوهش رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران ... tmaghalec.ir/?p=5651‎Cached27 ا کتبر 2016 ... جهت مشاهده توضیحات کامل محصول روی دکمه ادامه کلیک کنید. پژوهش رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران سال سوم دبیرستان. پایان نامه رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران ... tmaghalec.ir/?p=2053‎Cached24 ا کتبر 2016 ... فهرست ، چکیده و لینک دانلود((پایان نامه رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران سال سوم دبیرستان)) را در ادامه مطلب ببینید پایان نامه آماده رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و ... https://selzir.com/.../16861029-پایان-نامه-آماده-رابطه-سبک-اسناد-با-پیشرفت-تحصیلی-در-دختران-و-پسران-سا‎Cachedپایان نامه آماده رابطه سبک اسناد با پیشرفت تحصیلی در دختران و پسران سال سوم دبیرستان (110 صفحه فایل ورد) محدوده قیمت از 6450 تومان از فروشگاه بهترین سایت ...