خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

پاورپوینت فیزیک در پزشکی

پاورپوینت فیزیک در پزشکی

نقش فیزیک در پزشکی

پزشکان براى تشخیص بیمارى ها از انواع وسایل ساده مانند دماسنج و فشارسنج، گوشى طبى (استتوسکوپ) تا دستگاه هاى بسیار پیچیده مانند میکروسکوپ الکترونى، لیزر و هولوگراف که همه براساس قانون هاى فیزیک طراحى و ساخته شده استفاده مى کنند. در این قسمت به ساختمان و طرز کار برخى از آنها مى پردازیم.

رادیوگرافی و رادیوسکوپی

رادیوگرافى عکسبردارى از بدن با پرتوهاى ایکس و رادیوسکوپى مشاهده مستقیم بدن با آن پرتوها است. در عکاسى معمولى از نورى که از چیزها بازتابش مى شود و بر فیلم عکاسى اثر مى کند استفاده مى شوند در صورتى که در رادیوگرافى پرتوهایى را که از بدن مى گذرند به کار مى برند.

سونوگرافی

سونوگرافى عکسبردارى با امواج فراصوت است. فراصوت امواج مکانیکى مانند صوت ۲ است که بسامد آن بیش از ۲۰ هزار هرتز است. این امواج را مى توان با استفاده از نوسانگر پتروالکتریک یا نوسانگر مغناطیسى تولید کرد.

در پزشکى براى تشخیص، درمان و تحقیقات این امواج را به کار مى برند. دستگاهى که براى عکسبردارى به کار مى رود اکوسکوپ۳ یا سونوسکوپ۴ است. اساس کار عکسبردارى با امواج فراصوت بازتابش امواج است در این عمل دستگاه گیرنده و فرستنده موجود است و از بسامدهاى میان یک میلیون تا پانزده میلیون هرتز استفاده مى کنند.



خرید فایل



لینک منبع :پاورپوینت فیزیک در پزشکی

پاورپوینت فیزیک در پزشکی sigmadlkad.ir/9vmdiB/‎Cachedپاورپوینت فیزیک در پزشکی دسته: پاورپوینت بازدید: 8 بار فرمت فایل: ppt حجم فایل: 742 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 51. پاورپوینت فیزیک در پزشکی ... دانلود پاورپوینت نقش فیزیک در پزشکی - سید مجید یعقوبی www.ppt.ir/Download.../e4a44484-d7d6-4a5a-a3b7-0e22d57fb26e‎Cached Similarدانلود پاورپوینتelseدانلود نقش فیزیک در پزشکی ، برچسب ها : نقش فیزیک در پزشکی ، پاورپوینت ، قالب پاورپوینت ، ppt. پاورپوینت فیزیک در پزشکی 51 اسلاید - فروشگاه فایل fileshops.blogsky.com/.../پاورپوینت-فیزیک-در-پزشکی-51-اسلاید‎Cachedشنبه 29 آبان 1395. پاورپوینت فیزیک در پزشکی 51 اسلاید. مرجع فایل ....... MarjaFile دانلود . ..فایل .. title: قسمتی از محتوای متن powerpoint رادیوگرافى و ... پاورپوینت فیزیک در پزشکی - مان فایل maanfile.blogsky.com/1395/07/.../پاورپوینت-فیزیک-در-پزشکی‎Cached27 سپتامبر 2016 ... پاورپوینت فیزیک در پزشکی در 51 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx. نقش فیزیک در پزشکی. رادیوگرافى و رادیوسکوپى. رادیوگرافی. پاورپوینت فیزیک در پزشکی novinparsaa.blogroom.ir/post/470‎Cached28 ا کتبر 2016 ... امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید به صفحه دانلود فایل(پاورپوینت فیزیک در پزشکی)خوش آمدید برای دانلود به ادامه ... [PDF] پاورپوینت نقش فیزیک در پزشکی - اِی‌اِم‌پی! amparticle.tk/pdf/.../13628-پاورپوینت-نقش-فیزیک-در-پزشکی.pdf‎Cachedﭘﺎورﭘﻮﯾﻨﺖ ﻧﻘﺶ ﻓﯿﺰﯾﮏ در ﭘﺰﺷﮑﯽ by Unknown Anonymous Canonical URL. ﻣﻮﺿﻮع: ﭘﺎورﭘﻮﯾﻨﺖ ﻧﻘﺶ ﻓﯿﺰﯾﮏ در ﭘﺰﺷﮑﯽ. ﻓﺮﻣﺖ ﻓﺎﯾﻞ: PPT (ﻗﺎﺑﻞ وﯾﺮاﯾﺶ). ﻧﻘﺶ ﻓﯿﺰﯾﮏ در ﭘﺰﺷﮑﯽ. ﭘﺰﺷﮑﺎن ﺑﺮاى ﺗﺸﺨﯿﺺ ... دانلود (پاورپوینت فیزیک در پزشکی) - ساخت وبلاگ, وبلاگدهی روزفا simorghflye.ruzfa.ir/post/338‎Cachedکاربران گرامی درود بر شما.به سایت خودتان خوش آمدید نام محصول دانلودی: پاورپوینت فیزیک در پزشکی درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی پاورپوینت فیزیک در ... پاورپوینت نقش فیزیک در پزشکی nanoworld.rozblog.com/.../پاورپوینت+نقش+فیزیک+در+پزشکی‎Cachedنقش فیزیک در پزشکی 51 صفحه فایل پاورپوینت شامل موضوعات رادیولوژی، سونوگرافی، تحلیل اشعه ایکس و ... ,پاورپوینت نقش فیزیک در پزشکی,دنیای نانو. پاورپوینت فیزیک پزشکی - دانشجویان پزشکی ورودی 93 دانشگاه ... alborzmedical93.mihanblog.com/post/3‎Cachedپاورپوینت فیزیک پزشکی ، جلسه‌ی سوم. ... جلسه‌ی سوم فیزیک پزشکی : چشم ، بینایی ، ناهنجاری‌ها - قسمت یکم نوع مطلب : کلاس، برچسب ها : لینک های مرتبط :. خرید و دانلود پاورپوینت فیزیک در پزشکی 51 اسلاید زیبا | مبنا ... www.mabnarticle.ir/.../خرید-و-دانلود-پاورپوینت-فیزیک-در-پزشکی/‎Cached25 ا کتبر 2016 ... ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم اینک شما با جستجوی ((پاورپوینت فیزیک در پزشکی 51 اسلاید زیبا)) وارد صفحه فروش فایل دانلودی ...