خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

بررسی مدل سازه در حالت خطی

بررسی مدل سازه در حالت خطی

بررسی مدل سازه در حالت خطی:

پس از جمع آوری اطلاعات لازم برای مدلسازی سازه جهت ارزیابی اولیه سازه تحت یک آنالیز خطی استاتیکی مطابق با آئین نامه 2800 قرار گرفت تا اولاً ضغف های آن مشخص گردد و ثانیاً نیاز به مقاوم سازی سازه بررسی گردد.

برای مدلسازی سازه از آنجا که طبقه زیرزمین سازه دارای دیوارهای آجری با کیفیت خوب و به ضخامت5/1 متر بوده و اطراف آن نیز خاک نسبتاً متراکم قرار دارد، و از طرف دیگر به دلیل پاره ای از مسائل دسترسی به تعدادی از اجزای سازه ای در طبقه زیرین ممکن نبوده و نیاز به عملیات سونداژ داشته است. به نحوی که اطلاعات کافی جهت مدلسازی دقیق غیرخطی برای سازه، فراهم نشده است. لذا در حالت خطی سازه در دو حالت با در نظر گرفتن طبقه زیرین و بدون در نظر گرفتن آن مورد بررسی قرار گرفته است و در هر حالت نیز بطور جداگانه اثرات سختی اتصال خورجینی روی رفتار سازه بررسی شده است.

در نهایت با مقایسه نتایج برای دو حالت با درنظر گرفتن زیرزمین و بدون درنظر گرفتن زیرزمین مشاهده می شد به دلیل سختی زیاد طبقه زیرین عملاً می توان تراز پایه را از طبقه همکف فرض نموده و از طبقه زیرزمین در مدلسازی سازه صرفنظر نمود.

تحلیل غیرخطی سازه موجود:

پس از مدلسازی در حالت خطی، سازه در نرم افزار Perform بصورت سه بعدی مدلسازی شد و تحت آنالیز استاتیکی غیرخطی قرار گرفته است.

به این منظور کلیه مشخصات اعضای تیروستون شامل مشخصات پلاستیک مقاطع مطابق با ضوابط FEMA356 محاسبه شده، و در نرم افزار مورد استفاده قرار گرفته است.

جهت ارزیابی سازه المانهای سازه به دو گروه کنترل شونده توسط نیرو و کنترل شونده توسط تغییر شکل طبقه بندی می شوند. در این ارتباط در قسمت های بعدی توضیحات بیشتری ارائه می گردد.

شکل کلی طیف :ACT

برای تعریف طیف مطابق شکل تنها به مقادیر احتیاج می باشد. این ضراب که به ترتیب مربوط به ناحیه شتاب و سرعت می باشند، از روی جداول ارائه شده در فصل دوم40 ATC تعیین می گردند. برای این منظور براساس مقادیر شدت لرزش که بصورت ضرائب Z.E.N بیان می شود و در آن Z ضریب لرزه ای مربوط به منقطه E ضریبی است که برای زلزله طراحی یا سطح -1 برابر یک و برای زلزله حداکثر یا سطح خطر -2 برابر 5/1 و برای زلزله حد سرویس برابر 5/0 منظور می شود. N نیز ضریب مربوط به نزدیکی گسل می باشد، مقادیر براساس نوع خا ک موردنظر تعیین می گردند.

استفاده از میراگر ویسکو الاستیک:

سازه در جهات y,x هرکدام برای سه درصد میرایی مختلف تحت آنالیز دینامیکی غیرخطی قرار گرفته است میراگر ویسکوالاستیک بصورت فنر و میراگری موازی( مدل کلوین) در برنامه Perform مدلسازی شده است.

مطابق با روابط ارائه شده برای میراگرهای ویسکوالاستیک در فصل(؟)درصدهای میرایی با توجه به رابطه(؟) تعیین شده است.

استفاده از میراگرهای ویسکوز:

مطابق با توضیحات ارائه شده در فصل(؟) برای مدلسازی میراگرهای ویسکوز از مدل فنر و میرایی سری استفاده شده است. برای این منظور کافی است مقادیر«C » برای میراگر معرفی گردد. با فرض رفتار خطی میراگرهای ویسکوز، مقادیری برای C در نظر گرفته شده و رفتار سازه با این میراگر بررسی شده است.



خرید فایل



لینک منبع :بررسی مدل سازه در حالت خطی

Images for بررسی مدل سازه در حالت خطی بررسی مدل سازه در حالت خطی - فروشگاه فایل رایگان - فایل ناب tahghigh20.filenab.com/product-63971-takgikg.aspx‎Cachedبررسی مدل سازه در حالت خطی مدل سازه حالت خطی آنالیز خطی استاتیکی آنالیز تیرها اتصالات تحقیق جزوه مقاله پایان نامه پروژه دانلود تحقیق دانلود جزوه دانلود مقاله ... دانلود بررسی مدل سازه در حالت خطی -کامل و جامع | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/10341‎Cached30 ا کتبر 2016 ... مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه بررسی مدل سازه در حالت خطی برایتان آماده ... بررسی مدل سازه در حالت خطی – پایگاه ثبت مشاغل سرویس برتر ads.servicebartar.ir/?p=60289‎Cached18 ا کتبر 2016 ... ۱۷ صفحه. بررسی مدل سازه در حالت خطی: پس از جمع آوری اطلاعات لازم برای مدلسازی سازه جهت ارزیابی اولیه سازه تحت یک آنالیز خطی استاتیکی مطابق ... بررسی مدل سازه در حالت خطی | cell full cellfull.ir/?p=49547‎Cached19 ا کتبر 2016 ... بررسی مدل سازه در حالت خطی: 12 صفحه. پس از جمع آوری اطلاعات لازم برای مدلسازی سازه جهت ارزیابی اولیه سازه تحت یک آنالیز خطی استاتیکی مطابق ... بررسی مدل سازه در حالت خطی - فراسوی دانش farasu.blogsky.com/1395/08/14/.../بررسی-مدل-سازه-در-حالت-خطی‎Cachedزیباترین لحظات آرزوی قلبی ما برای شما هموطن عزیز است. از اینکه جهت دریافت بررسی مدل سازه در حالت خطی وارد سایت ما شده اید سپاسگذاریم. جهت مشاهده ی توضیحات ... بررسی مدل سازه در حالت خطی - مهندسی عمران ایران civil20.blogsky.com/1394/03/30/.../بررسی-مدل-سازه-در-حالت-خطی‎Cached Similar20 ژوئن 2015 ... بررسی مدل سازه در حالت خطی: پس از جمع آوری اطلاعات لازم برای مدلسازی سازه جهت ارزیابی اولیه سازه تحت یک آنالیز خطی استاتیکی مطابق با آئین ... برترین پکیج مقاله بررسی مدل سازه در حالت خطی - دانلود فایل tubasct.meeblog.ir/post/344‎Cached2 روز پیش ... امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید با سلام،محصول دانلودی +{{مقاله بررسی مدل سازه در حالت خطی}}+آماده ارائه به ... کاملترین فایل بررسی مدل سازه در حالت خطی tnarenj.meeblog.ir/post/1736‎Cachedبه صفحه دانلود فایل(بررسی مدل سازه در حالت خطی)خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب بروید.شما پس از پرداخت هزینه ای ناچیز فایل{بررسی مدل سازه در حالت خطی}را دانلود ... فروش دانلودی بررسی مدل سازه در حالت خطی – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper11520.html‎Cached29 ا کتبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{بررسی مدل سازه در حالت خطی}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل ...