خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

SHSP و مقاومت به تنش گرما در گیاهان

SHSP و مقاومت به تنش گرما در گیاهان

خلاصه:

SHSP (Small heat shock protein) به طور گسترده ای در سلولهای پروکاریوت و یوکاریوت در مواجهه با گرما تولید می شود به خاطر تنوع و فراوانی غیرعادی در گیاهان پیشنهاد می شود که SHSP اهمیت ویژه ای دارند(علاوه بر تنش گرمایی، SHSP در گیاهان تحت سایر تنش ها و در مراحل نهایی نمو تولید می شود بیان ژن SHSP و تجمع پروتئین به هنگام مواجهه با تنشهای محیطی ما را متوجه این فرضیه می کند که این پروتئین ها یک نقش مهم در مقاومت به تنش بازی می کند وظیفه SDSPها همانند یک کاپرون (Chapron) مولکولی به وسیله سنجشهای invitro و onvivo تأئید می گردد.

مقدمه:

در مواجهه با تنش گرما هر دوی سلولهای پروکاریوت و یوکاریوت یک گروه پروتئینی با وزن مولکولی 15 تا 42 کیلو دالتون (KDa) که پروئینهای Small heat shock (SHSP) نامیده می شود تولید می گردند. در گیاهان به علت تولید زیاد و فراوانی غیرعادی SHSP ممکن است نیازشان را به سازش هر سریعتر به تغییرات محیطی مثل دما، نور، رطوبت منعکس سازند.

کلاسهای SHSP و ساختمان آنها:

SHSP ها پروتئینهایی با وزن مولکولی 15 تا 42 کیلو دالتون اند که روی الکتروفورز ژل پلی اکریلامید (PAGE) مشخص می گردند. اغلب این پروتئینها، پروتئینهای غالبی اند که در مواجه با گرما تولید می گردند. Scharf و همکاران SHSP را به طور کامل در Avabidapsis thaliana که پیش می رود تحقیقات به مرور زمان در این گیاه را تحقیق کرده و متوجه شدند ژنوم Avabidopsis محتوی 19 Fream خواننده می باشد که پروتئینهای وابسته به SHSPها را رمز می کند.



خرید فایل



لینک منبع :SHSP و مقاومت به تنش گرما در گیاهان

SHSP و مقاومت به تنش گرما در گیاهان | فروشگاه فروش فایل faridfile.ir/?p=291560‎Cached31 ا کتبر 2016 ... SHSP و مقاومت به تنش گرما در گیاهان. 13 صفحه. خلاصه: SHSP (Small heat shock protein) به طور گسترده ای در سلولهای پروکاریوت و یوکاریوت در ... SHSP و مقاومت به تنش گرما در گیاهان - قیمت 3,900 تومان - Selz.ir https://selzir.com/.../2163022-shsp-و-مقاومت-به-تنش-گرما-در-گیاهان‎CachedSHSP و مقاومت به تنش گرما در گیاهان محدوده قیمت از 3900 تومان از فروشگاه تک پروژه , تحقیق آماده, خرید پروژه, تحقیق رایگان, طرح کارآفرینی, پایان نامه, طرح کارآموزی. دانلود (SHSP و مقاومت به تنش گرما در گیاهان) 7r1bj3.abtindls.ir/‎Cachedسلام.به وبسایت ما خوش آمدید. هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _SHSP و مقاومت به تنش گرما در گیاهان_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از SHSP و مقاومت به تنش گرما ... کاملترین فایل SHSP و مقاومت به تنش گرما در گیاهان – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper10958.html‎Cached27 ا کتبر 2016 ... ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم با سلام،محصول دانلودی +{{SHSP و مقاومت به تنش گرما در گیاهان}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد. SHSP و مقاومت به تنش گرما در گیاهان » دانلود تحقیق ، پروژه کارآفرینی mihandocs.com/16832-SHSP-و-مقاومت-به-تنش-گرما-در-گیاهان.html‎Cached14 نوامبر 2015 ... SHSP و مقاومت به تنش گرما در گیاهان خلاصه: SHSP (Small heat shock protein) به طور گسترده ای در سلولهای پروکاریوت و یوکاریوت در مواجهه با گرما ... دانلود SHSP و مقاومت به تنش گرما در گیاهان – خرید آنلاین و دریافت ... harirdlc.ir/article/7393‎Cached13 ا کتبر 2016 ... مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه SHSP و مقاومت به تنش گرما در گیاهان ... دانلود SHSP و مقاومت به تنش گرما در گیاهان -کامل و جامع – دانلود گستر www.zdownloadp30.ir/paper/9088.php‎Cached22 نوامبر 2016 ... مدیریت سایت آرزوی لحظاتی پر از موفقیت برای شما دارد و پس از تلاشهای مستمر همکاران فایل مارکت مجموعه SHSP و مقاومت به تنش گرما در گیاهان ... برترین پکیج SHSP و مقاومت به تنش گرما در گیاهان - دانلود فایل mobintrhe.meeblog.ir/post/1571‎Cached6 نوامبر 2016 ... دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| SHSP و مقاومت به تنش گرما در گیاهان || روی دکمه ... SHSP و مقاومت به تنش گرما در گیاهان sigmadlkad.ir/1rRbkI/‎CachedSHSP و مقاومت به تنش گرما در گیاهان. خلاصه: SHSP (Small heat shock protein) به طور گسترده ای در سلولهای پروکاریوت و یوکاریوت در مواجهه با گرما تولید می شود به ... SHSP و مقاومت به تنش گرما در گیاهان - مرکز فایل markazfile.ir/shsp-و-مقاومت-به-تنش-گرما-در-گیاهان/‎CachedSHSP و مقاومت به تنش گرما در گیاهان ۱۳ صفحه خلاصه: SHSP (Small heat shock protein) به طور گسترده ای در سلولهای پروکاریوت و یوکاریوت در مواجهه با گرما تولید ...