خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله فیبرنوری در شبکه ارتباطات زیرساخت

مقاله فیبرنوری در شبکه ارتباطات زیرساخت

مقدمه:

سرعت تحولات و پیدایش فناوری های نوین ، تنوع خدمات پیشرفته و تقاضای فزاینده برای این خدمات ، لزوم استفاده بهینه از منابع مالی و انسانی و گسترش روز افزون بازار رقابت ، موجب گردیده تا نگرش به صنعت مخابرات در قیاس با سایر صنایع متفاوت باشد . این نگرش هوشمندانه مبین این واقعیت است که فناوری اطلاعات و ارتباطات ، نیروی محـرکـه تــوسعه در همه ابـعـاد اسـت و ایـن مـهم ، ضـرورت های توسعه را متجلی می گرداند .

شبکه یکپارچه نوری ایران با پهنای باندی در حدود ترا هرتز ( Tr Hz ) متشکل از بزرگراه هایی برای ارسال و دریافت بهنگام اطلاعات است. بطوریکه بدون وجود این فناوری دقیق و حساس ، امکان ارائه خدمات چندرسانه ای میسر نیست . با وجود شبکه یکپارچه نوری ایران ، می توان حجم اطلاعات بسیار زیادی را جابجا نمود و شرکت ارتباطات زیرساخت ایران با استفاده از توانمندی های آن قادر است بعنوان قطب مخابراتی در منطقه عمل نموده و کشورهای مختلف همسایه را نیز به هم متصل سازد .

خدمات بالقوه شبکه ملی فیبرنوری ایران

خدمات مخابراتی از اجزاء عمده اقتصاد ملی و جهانی بشمار می روند زیرا علاوه بر سود آوری هنگفت نقش اساسی و محوری در ارتقاء سطح اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی ایفا می نمایند . به همین دلیل شرکتهای بسیاری راغب به سرمایه گذاری در بخشهای مختلف شبکه مخابرات گردیده اند. این سرمایه گذاریها گردش مالی مطلوب، ارائه خدمات متنوع وگسترده ، تبعات اجتماعی مانند ایجاد اشتغال ، بهبود وضع بهداشت و درمان ، ارتقاء سطح دانش عمومی و تخصصی ، امنیت ، صرفه جویی در وقت و انرژی و … بسیاری دیگر را در پی دارند.

یکی دیگر از اثـــرات غــیـر خــطی، پدیده مدوله سازی متقاطع فاز (XPM )است که درسیــستمهای چند کاناله (WDM , DWDM) سبب جفت شدگی فاز ی بین کانالها و پهن شدگی پالس می گردد .

دو پدیده پراکنش نوع SRS و SBS ، بیشتر درزمینه تضعیف انرژی نورانی اثر می گذارد که به علت بالا بودن توان نوری تغذیه شده به فیبر بوجود می آید .

با توجه به محدویتهای برشمرده درفوق طراحان تارنوری، پژوهش گران اقدام به طرح و تولید تار نوری جدیدی به نام تار با جابه جایی پاشندگی غیر صفر NZDSF نمودند که در محدوده 1550nm فاقد پاشندگی صفر بوده و سطح مقطع موثر آن(Core- Effective- Area) نسبت به تار DSF بزرگتر بود .



خرید فایل



لینک منبع :مقاله فیبرنوری در شبکه ارتباطات زیرساخت

مقاله فیبرنوری در شبکه ارتباطات زیرساخت bankmaghale.ir/مقاله-فیبرنوری-در-شبکه-ارتباطات-زیرسا/‎Cachedدر این راستا شرکت ارتباطات زیرساخت در برنامه های پنجساله، توسعه شبکه های مخابراتی مبتنی بر فناوری نوری را در دستور کار خود قرار داد : اهداف طرح. ۱- پاسخ دهی به ... تحقیق در مورد فیبرنوری در شبکه ارتباطات زیرساخت - دانلود مقاله mag-iran.com/تحقیق-در-مورد-فیبرنوری-در-شبکه-ارتباطا.htm‎Cached Similarفیبرنوری در شبکه ارتباطات زیرساخت. مقدمه: سرعت تحولات و پیدایش فناوری های نوین ، تنوع خدمات پیشرفته و تقاضای فزاینده برای این خدمات ، لزوم استفاده بهینه ... مقاله فیبرنوری در شبکه ارتباطات زیرساخت - فایل دار دانشجویی filedar.cero.ir/product-327911-مقاله-فیبرنوری-در-شبکه-ارتباطات-زیرساخت.aspx‎Cachedمقاله فیبرنوری در شبکه ارتباطات زیرساخت. مقدمه: سرعت تحولات و پیدایش فناوری های نوین ، تنوع خدمات پیشرفته و تقاضای فزاینده برای این خدمات ، لزوم استفاده ... مقاله فیبرنوری در شبکه ارتباطات زیرساخت | جزوه ها دات کام www.jozveha.com/مقاله-فیبرنوری-در-شبکه-ارتباطات-زیرسا/‎Cached5 آوریل 2015 ... صفحه اصلی مقالات مقاله رشته برق مقاله فیبرنوری در شبکه ارتباطات ... ارتباطات زیرساخت در برنامه های پنجساله، توسعه شبکه های مخابراتی ... دانلود مقاله فیبرنوری در شبکه ارتباطات زیرساخت در فایل ورد (word ... fer2si.ir/مقاله-فیبرنوری-در-شبکه-ارتباطات-زیرسا/‎Cached13 آگوست 2016 ... دانلود مقاله فیبرنوری در شبکه ارتباطات زیرساخت در فایل ورد (word) دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده ... دانلود مقالات فارسی | دانلود مقاله فیبر نوری در شبکه ارتباطات irdoc.net/2265/دانلود-مقاله-فیبر-نوری-در-شبکه-ارتباطا‎Cached Similar30 ژوئن 2012 ... در این راستا شرکت ارتباطات زیرساخت در برنامه های پنجساله، توسعه شبکه های مخابراتی مبتنی بر فناوری فیبر نوری را در دستور کار خود قرار داد. دانلود (مقاله فیبرنوری در شبکه ارتباطات زیرساخت) 8hhyab.afradlc.pw/‎Cachedبا سلام،محصول دانلودی +{{مقاله فیبرنوری در شبکه ارتباطات زیرساخت}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه توضیحات کامل مقاله ... فیبرنوری در شبکه ارتباطات زیرساخت atyte.stu1.ir/.../%26%231601%3B%26%231740%3B%26%231576%3B%26%231...‎Cached11 ا کتبر 2016 ... فیبرنوری در شبکه ارتباطات زیرساخت - ,,فیبرنوری,شبکه ارتباطات,زیرساخت, پروژه,پژوهش,مقاله,جزوه,تحقیق,دانلود پروژه,دانلود پژوهش,دانلود مقاله ... دانلود مقاله فیبرنوری در شبکه ارتباطات زیرساخت با موضوع ... word-amade.ir/book/.../دانلود-مقاله-فیبرنوری-در-شبکه-ارتباطا/‎Cached18 ژانویه 2010 ... دانلود مقاله فیبرنوری در شبکه ارتباطات زیرساخت با موضوع فیبرنوری در شبکه ارتباطات زیرساخت,دانلود مقاله فیبرنوری در شبکه ارتباطات ... مقاله فیبرنوری در شبکه ارتباطات زیرساخت - سیستم وبلاگدهی baludtabiat.madblog.ir/post/1020‎Cached6 نوامبر 2016 ... با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان عنوان محصول دانلودی:مقاله فیبرنوری در شبکه ارتباطات زیرساخت یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی ...