خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

داستان زندگی امام حسین (ع)

داستان زندگی
امام حسین (ع)


دوران امام حسین ( ع) و یزید

حرکت امام حسین (ع) از مدینه

نامة ابن زیاد به امام حسین (ع)

نامة ابن زاید به عمر سعد

سخنان امام حسین ( ع)

روز عاشورا

داستان حر

شهادت یاران امام

شهادت جوانان بنی هاشم

شهادت حضرت ابوالفضل العباس

شهادت امام حسین ( ع)

قلب مرد به تپش افتاده بود . با سرعت کوچه های شهر مدینه را پشت سر می گذاشت تا هر چه زودتر خود را به پیامبر برساند . دوست داشت اولین کسی باشد که آن خبر مهم را به رسول خدا می رساند . در راه هر که را می دید ، سرا غ پیامبر را می گرفت تا آنکه چشمش از دور به حضرت رسول افتاد . با عجله خود را به پیامبر رساند در حالی که عرق از سر و صورتش جاری بود ، نفسی تازه کرد وگفت :«ای رسول خدا ! چشم ودل شما روشن باد !مژده دهید که خداوند فرزند دیگری به پاره تن شما فاطمه «ع» -عنایت نمود .» با شنیدن این خبر ، لبهای حضرت به خنده گشوده شد وبرق شادی در چشمان مبارکش نمایان گشت . هفت روز از تولد دومین فرزند فاطمه زهرا «ع»گذشته بود که فرشته آسمانی از طرف خداوند خبر آورد که :«ای رسول ما !نام این مولود راحسین بگذار »

حضرت زهرا (ع) برای فرزندش حسین ـ گوسفندی را قربانی کرد تا آن را بین نیازمندان و فقیران شهر تقسیم کند. پیامبر، حسین را مانند حسن دوست داشت . او را در آغوش می گرفت و می بوسید وهمیشه می گفت :« حیسن از من است و من از حسینم.» پیامبر به یاران خود می فرمود: « هرکس حسن وحسین را دوست بدارد ،مرا دوست داشته است و هرکس با آنها دشمنی کند، با من دشمنی کرده است. »

دوران کودکی :

داستان زندگی امام حسین (ع)

تولد و کودکی امام حسین ( ع)



خرید فایل



لینک منبع :داستان زندگی امام حسین (ع)

زندگینامه امام حسین (علیه السلام) www.valiasr-aj.com/persian/shownews.php?idnews=5887‎Cached Similar11 ا کتبر 2016 ... چون خبر ولادتش به پیامبر گرامی اسلام (ص ) رسید، به خانه حضرت علی (ع ) و فاطمه را فرمود تا کودکش را بیاورد. اسما او را در پارچه ای سپید (2) (س ) آمد و ... داستانی از زندگی امام حسین (ع) - بیتوته www.beytoote.com/religious/bozorgan-din/narrative-letter.html‎Cached Similarزندگی نامه امام حسین امام حسین داستانی از زندگی امام حسین روزى امام حسین علیه السلام در گوشه اى از مسجد پیامبر صلى اللّه علیه و آله نشسته بود. مردى عرب نزد. خلاصه ای از زندگانی امام حسین علیه السلام - Aviny.com www.aviny.com/occasion/ahlebeit/imamhosein/.../zendeginameh.aspx‎Cached Similarبه این ترتیب , از پدرش امیرالمؤمنین(ع ) و دین خدا حمایت کرد و حتى گاهى در حضور جمعیت به غاصبین خلافت اعتراض می کرد. در زمان حکومت عمر, امام حسین (ع ) وارد مسجد ... Images for داستان زندگی امام حسین (ع) داستان های امام حسین (ع) | موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل البیت علیهم ... ahlolbait.com/اهل-بیت-علیهم.../امام-حسین.../داستان-های-امام-حسین-ع‎Cached Similarپاره ای از نکته ها، حکایت ها و داستان های زندگانی امام حسین علیه السلام. داستانهایی از ... داستانهایی از گریه بر امام حسین (ع): حضرت موسى(ع) و طلب مغفرت. خداوند فرمود: ... خلاصه ای از زندگی امام حسین www.rezagholchin13.blogfa.com/‎Cached Similarبه این ترتیب , از پدرش امیرالمؤمنین(ع ) و دین خدا حمایت کرد و حتى گاهى در حضور جمعیت به غاصبین خلافت اعتراض می کرد. در زمان حکومت عمر, امام حسین (ع ) وارد مسجد ... داستانهای کوتاه و خواندنی از امام حسین (ع) | فرهنگ نیوز www.farhangnews.ir/content/27569‎Cached Similar7 مارس 2013 ... فرهنگ نیوز : چند حکایت کوتاه از دوران کودکی زندگانی پربرکت سیدالشهدا علیه‌السلام: فاطمه خواب است. حسین گریه می‌کند. یک دفعه گهواره شروع می‌کند ... زندگی نامه امام حسین (علیه السلام) www.roshd.org/per/beliefs/?bel_code=111‎Cached Similarزندگی‌نامه‌ی امام حسین (علیه السّلام). بخش اوّل. طلوع مهر. صبح روز سوم شعبان سال چهارم هجری(1)، شهر مدینه میزبان کودک نورسیده‌ای بود که در خانه‌ی فاطمه (سلام الله علیها) و ... چند حکایت از امام حسین علیه السلام - مؤسسه جهانى سبطین (ع) www.sibtayn.com/fa/index.php?option...امام-حسین...‎Cached Similar29 نوامبر 2009 ... جوانى خدمت امام حسین علیه السلام رسید و گفت: «من مردى گناه کارم و نمى .... ممنون از داستان های زیباتر خیلی قشنگ بودن مخصوصاً حکایت سوم بازم ... زندگینامه امام حسین، درباره امام حسین (ع) و واقعه ی کربلا - آکا www.akairan.com/din-andisheh/emamat1/2014116194327.html‎Cached Similarزندگینامه امام حسین,شرح حال زندگی امام حسین,زندگانی امام حسین,شهادت امام حسین, زندگینامه امام حسین ... داستانی از زندگی امام حسین ... در این بخش از سایت آکاایران زندگی نامه امام حسین (ع) را برای شما آماده کرده ایم ، امیدواریم که مورد توجه شما قرار گیرد.