خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

بررسی تطبیقی ساختارهای انتشاراتی در بین کشورها(جدول و نمودار)

بررسی تطبیقی ساختارهای انتشاراتی در بین کشورها(جدول و نمودار)

چکیده:

نقش غیر قابل انکار پایگاههای اطلاعاتی در اطلاع رسانی مو ضو عی نیست که بتوان ازآن چشم پوشی نمود0 بدین جهت با توجه به تدارک وسیعی که در زمینه ایجاد پایگاههی اطللاعاتی در حوزه اطلاع رسانی صورت گرفته و می گیرد، مطالعه در زمین ساختار، منابع اطلاعاتی، سازماندهی ،ذخیره و باز سازی اطلاعات در این پایگاهها از اهمیت خاصی بر خوردار است 0 این مقاله به مطالعه پیرامون ساختار،ذخیره و بازیابی اطلاعات در پایگاههای اطلاعاتی مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران پرداخته و همپوشانی بین آنها را بطور اجمال مورد بررسی قرار می دهد0

پایگاه اطلاعاتی چیست؟

پایگاه اطلاعاتی به سیستم نگهداری مجموعه ای از داده ها هم اطلاق می گردد که هدف آن حفظ اطلاعات و اشاعه آن در مواقع لزوم است 0 اطلاعات مورد اشاره، به آن چیزی گفته می شودکه فرد با سازمان برای گردش امور جاری خود به آن نیاز مند است. (1)

داده ها در سیستم پایگاه اطلاعات به گونه ای ذخیره شده اند که از برنامه هائی که آن را به کارمی گیرند، مستقل هستند و از رهیافتی مشترک و کنترل شده برای درج،حذف، تغییر و بازیابی آنها، استفاده شود(2)

یک پایگاه مرکب از عنا صری است که بدون وجود آنها،تحقق پایگاه اطلاعاتی ،مسیر نخواهد بود .

این عناصر عبارتند از:

1- نیروی انسانی: مجموعه افرادی که به تناسب نقش خود در ایجاد ،حفظ و پویایی پایگاه اطلاعاتی موثرند0 این افراد شامل سه دسته اند : نخست تحلیل گران سیستم و طراحان برنامه های کار بردی که امکان ورود اطلاعات جدید حذف ،ویرایش و بازیابی اطلاعات را فراهم می سازد0 دوم،کاربران نهایی که غایت هدف سیستم ، عرضه اطلاعات به آنها است 0 سوم، مدیریت پایگاه اطلاعاتی و امور سیاست گذاری،تصمیم گیری در مورد کیفیت داده هایی که می بایست ذخیره شود،امنیت اطلاعات و تفسیر نیازهای کار بران نهایی را به عهده دارند0(3)

2- تجهیزات: تکنو لژی اطلاعات تسهیلات اساسی در زمینه ذخیره، پردازش ،و انتقال اطلاعات ،برای پایگاه های اطلاعاتی مهیا نموده است 0 سرعت پردازش فزونی یافته،حافظه از مرز دو گیگابایت گذشته است و شبکه های محلی (4) و راه دور (5) و سایر تجهیزات جانبی ، به خدمت پایگاههای اطلاعاتی در امده اند 0 یکی از کارکرد های مهم تجهیزات مذکور ، ایجاد امکان گسترش حوزه اشاعه اطلاعات در سطح وسیع است .

3- نرم افزار : نرم افزار پل ارتباطی است بین داده های ذخیره شده و کار بران سیستم است 0 اعمال مدیریت بر روی داده ها و انتقال نیازهای کاربران به پایگاه اطلاعاتی ، از طریق نرم افزارهای اطلاعاتی که به سیستم مدیریت داده ها (6) DBMS معروف است ، میسر می گردد .

سیستم مدیریت پایگاه اطلاعاتی، مهمترین بخش نرم افزاری در کل سیستم است و کاربران را از درگیر شدن در سطح سخت افزار ، باز می دارد 0بدین لحاظ ، حیات وپویائی پایگاه اطلاعاتی درگرو توانائی و قدرت نرم افزاری کاربردی است .



خرید فایل



لینک منبع :بررسی تطبیقی ساختارهای انتشاراتی در بین کشورها(جدول و نمودار)

دانلود بررسی تطبیقی ساختارهای انتشاراتی در بین کشورها(جدول و ... www.newfilestant.ir/paper7922.html‎Cached17 ا کتبر 2016 ... دانلود بررسی تطبیقی ساختارهای انتشاراتی در بین کشورها(جدول و نمودار) – خرید آنلاین و دریافت. شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما ... ( بررسی تطبیقی ساختارهای انتشاراتی در بین کشورها(جدول و نمودار)) orange.madblog.ir/post/788‎Cachedلحظات خوشی را برای شما آرزومندیم با سلام،محصول دانلودی +{{بررسی تطبیقی ساختارهای انتشاراتی در بین کشورها(جدول و نمودار)}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد. خرید آنلاین بررسی تطبیقی ساختارهای انتشاراتی در بین کشورها(جدول ... www.risearticle.ir/download/6774‎Cached28 ا کتبر 2016 ... اینک شما با جستجوی ((بررسی تطبیقی ساختارهای انتشاراتی در بین کشورها(جدول و نمودار))) وارد صفحه فروش فایل دانلودی -بررسی تطبیقی ... کاملترین فایل بررسی تطبیقی ساختارهای انتشاراتی در بین کشورها ... 3nrd5t.afradlc.pw/‎Cachedکاملترین فایل بررسی تطبیقی ساختارهای انتشاراتی در بین کشورها(جدول و نمودار) بررسی تطبیقی ساختارهای انتشاراتی در بین کشورها(جدول و نمودار) filecero.cero.ir/product-328135-بررسی-تطبیقی-ساختارهای-انتشاراتی-در-بین-کشورها(جدو.aspx‎Cachedبررسی تطبیقی ساختارهای انتشاراتی در بین کشورها(جدول و نمودار). چکیده: نقش غیر قابل انکار پایگاههای اطلاعاتی در اطلاع رسانی مو ضو عی نیست که بتوان ازآن چشم ... برترین فایل بررسی تطبیقی ساختارهای انتشاراتی در بین کشورها ... mobintrhe.meeblog.ir/post/1429‎Cached6 نوامبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{بررسی تطبیقی ساختارهای انتشاراتی در بین کشورها( جدول و نمودار)}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی ... دانلود (بررسی تطبیقی ساختارهای انتشاراتی در بین کشورها(جدول و ... jahanriane.aslblog.ir/vote591-1.php‎Cached29 ا کتبر 2016 ... ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم نام محصول دانلودی: بررسی تطبیقی ساختارهای انتشاراتی در بین کشورها(جدول و نمودار) خرید فایل( بررسی تطبیقی ساختارهای انتشاراتی در بین کشورها(جدول ... harirdlc.ir/article/5744‎Cached12 ا کتبر 2016 ... دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _بررسی تطبیقی ساختارهای انتشاراتی در بین کشورها(جدول و نمودار)_خوش ... کویر دانلود » کاملترین فایل بررسی تطبیقی ساختارهای انتشاراتی ... kavirdlc.ir/کاملترین-فایل-بررسی-تطبیقی-ساختارهای/‎Cachedکاملترین فایل بررسی تطبیقی ساختارهای انتشاراتی در بین کشورها(جدول و نمودار). 28 اکتبر 2016 admin دیدگاهتان را بنویسید دیدگاه های این نوشته. از حضور شما ... خرید فایل( بررسی تطبیقی ساختارهای انتشاراتی در بین کشورها(جدول ... ramtindlw.ir/article16845.html‎Cached11 نوامبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی بررسی تطبیقی ساختارهای انتشاراتی در بین کشورها(جدول و نمودار) وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه ...