خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

بررسی آماری درخواست جستجوی اطلاعات از بانکهای خارجی موجود در مرکز اطلاعات ایران (جدول)

بررسی آماری درخواست جستجوی اطلاعات از بانکهای خارجی موجود در مرکز اطلاعات ایران (جدول)

چکیده

در این مقاله فرم‎های جستجوی اطلاعات از بانک‎های خارجی در سال 1374 تجزیه و تحلیل شده و از نظر وضعیت تحصیلی, مقطع و گروه تحصیلی, نوع دانشگاه, موضوعات درخواستی, میزان درآمد حاصله و تراکم مراجعین در ماه‎های مختلف سال مورد بررسی قرار گرفته است.

بانک‎های اطلاعاتی به منظور سازمان دادن به اطلاعات پراکنده‎ای ایجاد می‎شوند که در حالت پراکندگی ماده خامی بیش نیستند و با پردازش آن‎ها می‎توان بر اساس نیازها و مراجعات مختلف, مجراهای مناسب بازیابی اطلاعات را برای استفاده‎کنندگان فراهم کرد.

مرکز اطلاعات و مدارک علمی نیز به منظور پاسخگویی به نیازهای اطلاعاتی مراکز و مؤسسات پژوهشی, محققان, استادان, دانشجویان و... در چارچوب اهداف و وظایف محوله اقدام به تهیه و راه‎اندازی بانک‎های اطلاعاتی (فهرست ضمیمه) نموده است و تلاش دارد که بر وسعت این امکانات بیفزاید. این گسترش بدون وجود اطلاعات از وضعیت موجود بانک‎ها و مراجعین آن‎ها امکان‎پذیر نخواهد بود.

وضعیت تحصیلی مراجعین

وضعیت تحصیلی مراجعین به بانک های خارجی نشان می دهد که با حذف موارد بدون جواب، 6/78 درصد از مراجعین دانشجو و 4/21 درصد از آنان فارغ التحصیلان بوده اند. با توجه به نتایج حاصله، اکثریت مراجعین به بانک های خارجی دانشجو بوده اند و این امر می تواند ناشی از عوامل زیر باشد:

- دانشجویان به دلیل انجام تکالیف درسی و پایان نامه، نیاز بیش تری به اطلاعات و منابع دارند.



خرید فایل



لینک منبع :بررسی آماری درخواست جستجوی اطلاعات از بانکهای خارجی موجود در مرکز اطلاعات ایران (جدول)

برترین پکیج بررسی آماری درخواست جستجوی اطلاعات از بانکهای ... www.newfilestant.ir/paper3325.html‎Cached1 ا کتبر 2016 ... هموطنان گرامی سلام.وقت بخیر نام محصول دانلودی: بررسی آماری درخواست جستجوی اطلاعات از بانکهای خارجی موجود در مرکز اطلاعات ایران (جدول) درجه کیفی ... دانلود فایل ( بررسی آماری درخواست جستجوی اطلاعات از بانکهای خارجی ... www.novinmgali.ir/?p=2363‎Cached8 نوامبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{بررسی آماری درخواست جستجوی اطلاعات از بانکهای خارجی موجود در مرکز اطلاعات ایران (جدول)}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز ... بررسی آماری درخواست جستجوی اطلاعات از بانکهای خارجی موجود در مرکز ... 7hioer.barfindl.ir/‎Cachedبررسی آماری درخواست جستجوی اطلاعات از بانکهای خارجی موجود در مرکز اطلاعات ایران ( جدول) بررسی آماری درخواست جستجوی اطلاعات از بانکهای خارجی موجود در مرکز ... www.risearticle.ir/download/5974‎Cached27 ا کتبر 2016 ... سلام.به وبسایت ما خوش آمدید. عنوان محصول دانلودی:بررسی آماری درخواست جستجوی اطلاعات از بانکهای خارجی موجود در مرکز اطلاعات ایران (جدول) یکی از ... برترین پکیج بررسی آماری درخواست جستجوی اطلاعات از بانکهای ... 9ovkl7.radikaldl.ir/‎Cachedبرترین پکیج بررسی آماری درخواست جستجوی اطلاعات از بانکهای خارجی موجود در مرکز اطلاعات ایران (جدول) - دانلود فایل. فروش فایل بررسی آماری درخواست جستجوی اطلاعات از بانکهای خارجی ... kavirdlc.ir/فروش-فایل-بررسی-آماری-درخواست-جستجوی-ا/‎Cached31 ا کتبر 2016 ... به صفحه دانلود فایل(بررسی آماری درخواست جستجوی اطلاعات از بانکهای خارجی موجود در مرکز اطلاعات ایران (جدول))خوش آمدید برای دانلود به ادامه مطلب ... دانلود بررسی آماری درخواست جستجوی اطلاعات از بانکهای خارجی موجود در ... www.odanlod.site/دانلود-بررسی-آماری-درخواست-جستجوی-اطل/‎Cached18 سپتامبر 2016 ... دانلود بررسی آماری درخواست جستجوی اطلاعات از بانکهای خارجی موجود در مرکز اطلاعات ایران (جدول) -کامل و جامع. ما بهترین محصولات را برای رضایت شما ... دانلود (بررسی آماری درخواست جستجوی اطلاعات از بانکهای خارجی موجود در ... harirdlc.ir/article/25248‎Cached25 ا کتبر 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی بررسی آماری درخواست جستجوی اطلاعات از بانکهای خارجی موجود در مرکز اطلاعات ایران (جدول) وارد این صفحه شده اید محصول ... خرید آنلاین بررسی آماری درخواست جستجوی اطلاعات از بانکهای خارجی ... pichakwb.najiblog.com/post/513‎Cached13 سپتامبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی بررسی آماری درخواست جستجوی اطلاعات از بانکهای خارجی موجود در مرکز اطلاعات ایران (جدول) وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات ... بررسی آماری درخواست جستجوی اطلاعات از بانکهای خارجی موجود در مرکز ... downloadmagale.cero.ir/product-328139-بررسی-آماری-درخواست-جستجوی-اطلاعات-از-بانکهای-خارج.aspx‎Cachedبررسی آماری درخواست جستجوی اطلاعات از بانکهای خارجی موجود در مرکز اطلاعات ایران ( جدول). چکیده. در این مقاله فرم های جستجوی اطلاعات از بانک های خارجی در سال 1374 ...