خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله طراحی و ساخت گیرنده سینتی سایزری AM

مقاله طراحی و ساخت گیرنده سینتی سایزری AM

مقدمه

موضوع این پروژه طراحی و ساخت گیرنده سینتی سایزری AM در محدوده فرکانسی می باشد هدف از انجام این پروژه طراحی و ساخت یک گیرنده باند AM از نوع سینتی سایزری می باشد که در محدوده فرکانسی تا کار می کند که محدوده مجاز برای دریافت و ارسال باند AM در ایران و برخی از کشورها در این رنج می باشد انتخاب فرکانس در این گیرنده به صورت دیجیتالی می باشد و توسط کلیدهای down و up صورت می گیرد که step هر کانال KHZ10 است لذا در این فاصله گیرنده دارای 110کانال است.

قسمت اصلی مدار گیرنده سینتی سایزری را حلقه قفل شده در فاز تشکیل می دهد. در فصل اول حلقه قفل شده در فاز توضیح داده شده است. و در فصل دوم حلقه قفل شده در فازی که در گیرنده سینتی سایزری مورد استفاده قرار می گیرد از نظر طرح و تئوری و عملی مورد بررسی قرار گرفته است.

فهرست

عنوان

صفحه

فصل اول حلقه های قفل شده درفاز ‍PLL

1-1- نگاهی بر گذشته PLL

1-2-کاربردهای حلقه قفل شده در فاز

1-3- مفاهیم حلقه قفل شده در فاز

1-4- حلقه قفل شده در فاز در حالت قفل شده

1-5- محدوده قفل حلقه

فصل دوم: طراحی گیرنده سینتی سایزری AM در محدوده فرکانس (MHZ2-KHZ900)

2-1-بلوک دیاگرام گیرنده

2-2-حلقه قفل شده در فاز

2-3- نحوه عملکرد حلقه قفل شده در فاز

2-4-طراحی کانتر

2-4-1-طراحی شمارنده ای که از 900 تا 200 می شمارد

2-4-2-طراحی قسمتی که فرکانس ورودی را تقسیم بر عددی می کند که روی کانتر تنظیم شده است.

2-5-اسیلاتور کنترل شده با ولتاژ (Vco)

2-5-1-اسیلاتور کنترل شده با ولتاژ توسط (OP-amp)

2-5-2- اسیلاتور کنترل شده با ولتاژ به کمک منبع جریان، خازن واشمیت تریگر

2-6- طراحی آشکار ساز فاز

2-7-طراحی LPF

2-8-تقویت کننده DC

شکل کلی مدار

پیشنهاد و نتیجه

ضمیمه

مراجع



خرید فایل



لینک منبع :مقاله طراحی و ساخت گیرنده سینتی سایزری AM

دانلود مقاله طراحی و ساخت گیرنده سینتی سایزری AM -کامل و جامع simorghflye.madblog.ir/post/1683‎Cached16 نوامبر 2016 ... شما به صفحه اختصاصی مقاله طراحی و ساخت گیرنده سینتی سایزری AM وارد شده اید. برای مشاهده توضیحات کامل روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک ... دانلود (مقاله طراحی و ساخت گیرنده سینتی سایزری AM) | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/7243‎Cached28 ا کتبر 2016 ... به صفحه ی دانلود _مقاله طراحی و ساخت گیرنده سینتی سایزری AM_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از مقاله طراحی و ساخت گیرنده سینتی سایزری AM ... مقاله طراحی و ساخت گیرنده سینتی سایزری AM ftp.pishroblog.ir/.../مقاله+طراحی+و+ساخت+گیرنده+سینتی+سایزری+AM+‎Cachedمقاله طراحی و ساخت گیرنده سینتی سایزری AM. مقدمه. موضوع این پروژه طراحی و ساخت گیرنده سینتی سایزری AM در محدوده فرکانسی می باشد هدف از انجام این پروژه ... برترین فایل مقاله طراحی و ساخت گیرنده سینتی سایزری AM – فایل و ... www.newfilestant.ir/paper3281.html‎Cached1 ا کتبر 2016 ... دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید نام محصول دانلودی: مقاله طراحی و ساخت گیرنده سینتی سایزری AM درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی. مقاله طراحی و ساخت گیرنده سینتی سایزری AM - گوهر کویر goharekavirb.meeblog.ir/post/1125‎Cached16 سپتامبر 2016 ... مقاله طراحی و ساخت گیرنده سینتی سایزری AM. از حضور شما عزیزان در سایت بسیار خوشحالیم و آرزو داریم محصولات ما رضایت شما را فراهم آورد دانلود مقاله طراحی و ساخت گیرنده سینتی سایزری AM -کامل و جامع 7oap8g.sarvdlc.com/‎Cachedدانلود مقاله طراحی و ساخت گیرنده سینتی سایزری AM -کامل و جامع. دانلود فایل ( مقاله طراحی و ساخت گیرنده سینتی سایزری AM) - تی مقاله tmaghalec.ir/?p=12575‎Cached31 ا کتبر 2016 ... لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مقاله طراحی و ساخت گیرنده سینتی سایزری AM || روی ... دانلود فایل ( مقاله طراحی و ساخت گیرنده سینتی سایزری AM) – حریر ... harirdlc.ir/article/1210‎Cached8 ا کتبر 2016 ... دوست عزیز سلام.به سایت ما خوش آمدید دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مقاله طراحی و ساخت گیرنده سینتی سایزری AM ... دانلود (مقاله طراحی و ساخت گیرنده سینتی سایزری AM) : موج دانش mojvsdanesh.najiblog.com/post/1030‎Cached9 سپتامبر 2016 ... با سلام،محصول دانلودی +{{مقاله طراحی و ساخت گیرنده سینتی سایزری AM}}+آماده ارائه به جویندگان عزیز میباشد.با کلیک روی دکمه ادامه مطلب به صفحه ... خرید و دانلود مقاله طراحی و ساخت گیرنده سینتی سایزری AM – دانلودکده www.odanlod.site/خرید-و-دانلود-مقاله-طراحی-و-ساخت-گیرنده/‎Cached17 سپتامبر 2016 ... ما اولین نیستیم ولی بی شک برترین هستیم دوست گرامی سلام.برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مقاله طراحی و ساخت گیرنده سینتی ...