خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله بهبود طراحی وب سایت

مقاله بهبود طراحی وب سایت

چکیده:

همانطوری که می دانید امروزه اینترنت و و ب جهانی نقش مهمی در علم و اقتصاد و خیلی از زمینه ها بازی می کند. پس تمام علوم و فرآیندهایی که منجر به بهبود و ارتقای اینترنت و کارکرد آن شوند. از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهند بود.

طراحی وب سایت که موضوع این مقاله می باشد به منزله بلوکمای ساختمانی و پایه اصلی اینترنت می باشند. پس به تبع موارد گفته شده هر دستاوردی که باعث تسهیل این فرآیند شود. از اهمیت برخوردارات.

مقدمه

وب سایتهایی[1] که ضعیف طراحی شده اند می توانند منجر به از دست دادن تولید و درآمد شوند. بنابراین این سوال که چطور طراحی وب سایتهای اطلاعاتی را بهبود بخشیم، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. گرچه اکثر وب سایتهای برجسته توسط شرکت های حرفه ای طراحی، ایجاد شده اند، اما خیلی از سایت های کوچکتر توسط افرادی با تجربه کمی از طراحی یا تعلیم ساخته می شوند. در نتیجه، وب سایتهایی با دسترسی عمومی مانند آنهایی که متعلق به حرفه های کوچک و بدون سود هستند، اغلب قابلیت استفاده با استاندارد ضعیف را دارند.

چه چیز باعث طراحی یک وب سایت با کیفیت بالا می شود؟ اگرچه کتابهای راهنمای طراحی وب موجود هستند، اما یک شکاف بزرگی بین یک چیز اکتشافی مانند ثابت کردن این رابطه و اجرای این نظر وجود دارد. بعلاوه، راهنماها مغایرت ایجاد می کنند، و نظر مشابهی را برای تمام انواع وب سایتها، بدون توجه به هدف و منظورشان ارائه می دهند. بالاخره راهنماها احتیاج به مطالعه دقیق دارند و ممکن است برای طراح گاهگاهی آشنا نباشند.


[1] - web site

فهرست

عنوان

صفحه

چکیده

فصل اول:

مقدمه

فصل دوم:

صفحه وب و اندازه های سایت

فصل سوم:

معماری سایت

فصل چهارم:

توسعه یک نمونه مدل پیش بینی شده

فصل پنجم:

فراهم کردن زمینه های حساس پیش بینی مدلها

فصل ششم:

تهیه پروفیل ها

فصل هفتم:

ارزیابی کیفیت طراحی وب

فصل هشتم:

نتیجه و کارهای آینده

فصل نهم:

مراجع

ضمائم

ضمیمه 1: اصل مقاله

ضمیمه 2: فرهنگ اصطلاحات فارسی به انگلیسی

ضمیمه 3: فرهنگ اصطلاحات انگلیسی به فارسی



خرید فایل



لینک منبع :مقاله بهبود طراحی وب سایت

دانلود تحقیق در مورد بهبود طراحی وب سایت behbodtarahiweb-t.lel.ir/‎Cached7 آگوست 2016 ... دانلود مقاله بهبود طراحی وب سایت ,دانلود جزوه بهبود طراحی وب سایت ,دانلود پایان نامه بهبود طراحی وب سایت ,دانلود پاورپوینت بهبود طراحی وب سایت. کاملترین فایل مقاله بهبود طراحی وب سایت - سیستم وبلاگدهی simorghflye.madblog.ir/post/1462‎Cached16 نوامبر 2016 ... یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ، چکیده و لینک دانلود ((مقاله بهبود طراحی وب سایت)) را در ادامه مطلب ببینید مقاله بهبود ... دانلود-مقاله-بهبود-طراحی-وب-سایت - برترین فایل ها - فایل ناب bartarin.filenab.com/tag-دانلود-مقاله-بهبود-طراحی-وب-سایت.aspx‎Cachedدانلود پروژه , مقاله , پاورپوینت , جزوه , طرح توجیهی , پایان نامه , تحقیق , پژوهش. مقاله بهبود کیفیت محتوای طراحی وب سایت gowebsite.ir/بهبود-کیفیت-محتوای-طراحی-وب-سایت/paper.../750‎Cached22 نوامبر 2016 ... مقاله بهبود کیفیت محتوای طراحی وب سایت : چگونه متوجه شویم که محتوای طراحی وب سایت بسیار عالی می باشد؟ این مورد، ساده ترین سوالی است که ... دانلود (مقاله بهبود طراحی وب سایت) | تحقیق گستر www.risearticle.ir/download/3784‎Cached26 ا کتبر 2016 ... با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان عنوان محصول دانلودی:مقاله بهبود طراحی وب سایت یکی از بهترین فایل ها در این موضوع پیش روی شماست. فهرست ... دانلود مقاله بهبود طراحی وب سایت -کامل و جامع - گستره سپهر gostaresephr.meeblog.ir/post/1742‎Cachedشعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد نام محصول دانلودی: مقاله بهبود طراحی وب سایت درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی مقاله بهبود طراحی وب ... برترین فایل مقاله بهبود طراحی وب سایت | رامتین دانلود https://ramtindlw.ir/article20538.html‎Cached14 نوامبر 2016 ... امیدواریم از خرید خود بهره کافی را برده و به موفقیت نزدیکتر شوید نام محصول دانلودی: مقاله بهبود طراحی وب سایت درجه کیفی و رضایت از دانلود:عالی. برترین فایل مقاله بهبود طراحی وب سایت 2jv4bf.nikandlc.ir/‎Cachedسلام.به وبسایت ما خوش آمدید. هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _مقاله بهبود طراحی وب سایت_خوش امدید.امیدوارم بهره کافی را از مقاله بهبود طراحی وب سایت ببرید مقاله طراحی سایت و مطالب طراحی وب سایت بلاگ طراحی سایت sitedesignu.ir/مقاله-طراحی-سایت/‎Cached Similarقصد داریم در این مقاله به بررسی روش هایی برای تاثیر بیشتر و مورد نظر خود در طراحی وب سایت هایمان می پردازیم. روانشناسی در بهبود طراحی وب سایت. ۱۰ فروردین ... روانشناسی در بهبود طراحی وب سایت - طراحی سایت sitedesignu.ir/روانشناسی-در-بهبود-طراحی-وب-سایت.html/‎Cached Similarاستفاده از روانشناسی در بهبود طراحی وب سایت یکی از موثرترین روش ها برای کسب نتیجه مطلوب و مطابق با خواسته های ما از طراحی یک وب .... آخرین مقالات طراحی سایت.