خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

خرید و دانلود فایلهای علمی

انواع تحقیق پروژه پاورپوینت مقاله و سایر فایلهای مجاز

مقاله Spam چیست ؟

مقاله Spam چیست ؟

Spam یکی از متداولترین و در عین حال منفی ترین جنبه های دارا بودن یک آدرس Email است . با این که در حال حاضر و با توجه به تکنولوژی های موجود امکان حذف کامل این نوع از نامه های الکترونیکی ناخواسته وجود ندارد ، ولی می توان با استفاده از برخی روش های موجود تعداد آنان را کاهش داد .

Spam چیست ؟
Spam ، نسخه الکترونیکی از " نامه های بدرد نخور " است . واژه Spam به پیام های الکترونیکی ناخواسته ، اطلاق می گردد . این نوع از نامه های الکترونیکی ارتباط مستقیمی با ویروس نداشته و حتی ممکن است پیام هائی که از منابع معتبر ارسال شده اند نیز در زمره این گروه قرار گیرند .

چگونه می توان میزان Spam را کاهش داد ؟
با رعایت برخی نکات ، می توان میزان Spam دریافتی را بطرز محسوسی کاهش داد :

  • آدرس Email خود را بدون دلیل در اختیار دیگران قرار ندهید . آدرس های پست الکترونیکی به اندازه ای متداول شده اند که شما می توانید بر روی هر فرمی که به منظور کسب اطلاعات شما در نظر گرفته می شود ، وجود فیلد خاصی به منظور دریافت آدرس Email را مشاهد نمائید . تعدادی زیادی از مردم بدون درنظر گرفتن مسائل جانبی ، آدرس Email خود را در هر محلی و یا هر فرمی درج می نمایند . مثلا" شرکت ها ، اغلب آدرس ها را در یک بانک اطلاعاتی ثبت تا بتوانند وضعیت مشتیریان خود را در آینده دنبال نمایند . برخی اوقات ، اطلاعات فوق به سایر شرکت ها فروخته شده و یا امکان استفاده مشترک برای آنان ، فراهم می گردد . بدیهی است در چنین مواردی ممکن است برای شما یک Email و از طرف شرکتی ارسال شود که نه توقع آن را داشته اید و نه از آنان درخواستی مبنی بر ارائه اطلاعات خاصی را داشته اید.


خرید فایل



لینک منبع :مقاله Spam چیست ؟

کاملترین فایل مقاله Spam چیست ؟ - عقیق دانلود agigdlc.ir/post.php?id=6742‎Cached18 ا کتبر 2016 ... ما بهترین محصولات را برای رضایت شما گرد آورده ایم. با سلام حضور مشتریان گرامی. شما به صفحه اختصاصی مقاله Spam چیست ؟ وارد شده اید. مقاله Spam چیست ؟ ayneoab.meeblog.ir/post/995‎Cachedبرای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مقاله Spam چیست ؟ || روی دکمه ادامه مطلب کلیک فرمایید مقاله Spam چیست ؟ ادامه مطلب. امتیاز بدهید : 1 2 3 4 5 6 | امتیاز : 0 دانلود (مقاله Spam چیست ؟) pichakwi.blogroom.ir/post/1901‎Cached22 نوامبر 2016 ... شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد دوست گرامی سلام. برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مقاله Spam چیست ؟ دریافت فایل مقاله Spam چیست ؟ - پرداخت و دانلود آنی - صفحه اول sabafarasu.blogroom.ir/post/383‎Cached16 سپتامبر 2016 ... لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم. با سلام حضور مشتریان گرامی.شما به صفحه اختصاصی مقاله Spam چیست ؟ وارد شده اید.برای مشاهده توضیحات کامل ... هرزنامه (Spam) چیست؟ - سرزمین دانلود www.sarzamindownload.com/contents/1485/‎Cached Similar5 آوریل 2016 ... هرزنامه (Spam) چیست؟ ... بیشتر Spam ها حاوی تبلیغات تجاری هستند که این تبلیغات بیشتر به تبلیغ ... دسته بندی : مقالات > امنیت اطلاعات ... SPAM چیست ؟ www.karapardaz.ir/default.aspx?tabid=99‎Cached Similarدر این مقاله قصد داریم ضمن بررسی جایگاه سرویس پست الکترونیکی با مفهوم Spam ، منابع توزیع و روش های مقابله با آن ، آشنا شویم . E-mail : بهترین گزینه ... دانلود مقاله Spam چیست ؟ – خرید آنلاین و دریافت – فایل و مقالات www.newfilestant.ir/paper3382.html‎Cached1 ا کتبر 2016 ... شعار همیشگی ما مشتری مداری و کسب رضایت شما عزیزان می باشد دوست گرامی سلام. برای مشاهده توضیحات کامل محصول دانلودی|| مقاله Spam چیست ؟ IRCERT - اسپم چیست؟ - مقالات www.ircert.com/articles/spam1.htm‎Cached Similarاسپم چیست؟ اگر برای مدت طولانی است که از اینترنت استفاده می‌کنید، بدون شک تاکنون تعداد زیادی از ایمیل‌های ناخواسته دریافت کرده‌اید. بعضی ادعا می‌کنند که شما را ... مقاله Spam چیست ؟ - دانلود مقالات downloadz.pishroblog.ir/Post/1367‎Cached6 جولای 2016 ... محقق گرامی،شما با جستجوی مقاله Spam چیست ؟ وارد این صفحه شده اید محصول دانلودی (مقاله Spam چیست ؟)شما را در رسیدن به اهدافتان یاری می رساند مقاله : spam چیست : تبیان زنجان - صفحه اصلی تبیان www.tebyan-zn.ir/detailed-papers/.../spam+چیست/default.html‎Cachedموسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان TEBYAN CULTURAL AND INFORMATION CENTER Spam چیست؟ ترونیکی ناخواسته و اغواکننده، Spam گفته می شود.